Euhm, praat me effe bij about frequentie stenders?quote:
Geen idee eigenlijk... Zou me niks verwonderen.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:52 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die waren toch ook niet echt gecharmeerd van de 3fm awards, wel?
Ik vraag me af hoeveel geld Veronica daarin durft te stekenquote:
Mwah. Ook daar is ze nep. Zo geforceerd grappig en dat merk je als luisteraar.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
op de radio is ze op dit moment één van de beste op 3FM
Een van de bestequote:Op donderdag 23 april 2009 21:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De plek van Stenders? Wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:50 schreef rubbereend het volgende:
Florent laatste ding wordt denk ik bepalen wie de plek van Stenders gaat krijgen
het is jammer dat een commercieel station dan moet zorgen dat er ook niet commerciële muziek wordt gedraaid..quote:Op donderdag 23 april 2009 21:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja vandaar mijn post, als Oerlemans deze keer weer mee wil doen met Stenders gaan ze die frequentie wel winnen
Open er een topic overquote:Op donderdag 23 april 2009 21:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Pokkeprijzen inderdaad!
Schertsvertoning!
Ik ben nog steeds niet over mijn deceptie heen.![]()
mwah ik vind het wel meevallenquote:Op donderdag 23 april 2009 21:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah. Ook daar is ze nep. Zo geforceerd grappig en dat merk je als luisteraar.
I said it before, and I'll say it again: vrouwen horen niet op de radioquote:Op donderdag 23 april 2009 21:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nog meer gaten in mijn schema.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nog meer gaten in mijn schema.
Ik ga maar Business Radio luisteren voortaan, dan steek ik meer op.
Stenders biedt met zijn KX radio waarschijnlijk mee op dr frequentie van Arrow die vrij is gekomen. De vorige keer wilde Oerlemans meedoen maar dat ging op het laatste moment niet door ofzo. Als ze wederom samen een poging willen wagen dan hebben ze een vrij sterk bod natuurlijkquote:Op donderdag 23 april 2009 21:55 schreef broer het volgende:
[..]
De plek van Stenders? Wat heb ik gemist?
Wil ik ook wel weten.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:55 schreef broer het volgende:
[..]
De plek van Stenders? Wat heb ik gemist?
Reinout heeft al aangegeven voor 2 jaar investeerder en groot aandeelhouder te willen zijnquote:Op donderdag 23 april 2009 21:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Stenders biedt met zijn KX radio waarschijnlijk mee op dr frequentie van Arrow die vrij is gekomen. De vorige keer wilde Oerlemans meedoen maar dat ging op het laatste moment niet door ofzo. Als ze wederom samen een poging willen wagen dan hebben ze een vrij sterk bod natuurlijk
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ze hadden ook geen doof publiek moeten toelaten. Dat krijg je lastig mee.
niets tegen doven overigens
Dan kraamde je vroeger onzin uit en dan doe je dat nu weer.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:56 schreef D. het volgende:
I said it before, and I'll say it again: vrouwen horen niet op de radio
Ik luister dan wel weer graag naar Annemiek. Timur en Coen en Sander zijn de enigen waarbij de radio sowieso uit gaat.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wij?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:57 schreef Susi het volgende:
Wij pakken Ilse nog even mee
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:56 schreef D. het volgende:
[..]
I said it before, and I'll say it again: vrouwen horen niet op de radio
Prove me wrongquote:Op donderdag 23 april 2009 21:58 schreef broer het volgende:
[..]
Dan kraamde je vroeger onzin uit en dan doe je dat nu weer.
Ben ik met je eens ik vind Roosmarijn en Annemieke wel leuke djsquote:Op donderdag 23 april 2009 21:58 schreef broer het volgende:
[..]
Dan kraamde je vroeger onzin uit en dan doe je dat nu weer.
Echt? Dat zou wel tof zijn!quote:Op donderdag 23 april 2009 21:57 schreef rubbereend het volgende:
Stenders biedt met zijn KX radio waarschijnlijk mee op dr frequentie van Arrow die vrij is gekomen. De vorige keer wilde Oerlemans meedoen maar dat ging op het laatste moment niet door ofzo. Als ze wederom samen een poging willen wagen dan hebben ze een vrij sterk bod natuurlijk
Hij heeft gewoon gelijk.Als jullie met die dikke billen erop gaan zitten krijg je zo'n dof geluidquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |