Waarschuw me ff als het leuke gedeelte begint.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:49 schreef Remzz het volgende:
Wat een verschikkelijk gezeik hierKom op het is toch best leuk en anders luister/kijk je toch niet.
Jezus, is hij dat. Hooivorken paraat!quote:Op donderdag 23 april 2009 21:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Florent. Lekker opgetieft![]()
. De hoofdschuldige van het huidige 3FM.
Laat even weten wanneer je iets goeds tegenkomtquote:Op donderdag 23 april 2009 21:49 schreef Remzz het volgende:
Wat een verschikkelijk gezeik hierKom op het is toch best leuk en anders luister/kijk je toch niet.
net haar zusquote:
Stenders gaat anders bieden op de frequentie van arrowquote:Op donderdag 23 april 2009 21:50 schreef rubbereend het volgende:
Florent laatste ding wordt denk ik bepalen wie de plek van Stenders gaat krijgen
beste speech tot nu toe, en groot gelijk hebben ze!quote:Op donderdag 23 april 2009 21:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
"We gaan biertjes drinken." Wat een speech![]()
ja vandaar mijn post, als Oerlemans deze keer weer mee wil doen met Stenders gaan ze die frequentie wel winnenquote:Op donderdag 23 april 2009 21:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Stenders gaat anders bieden op de frequentie van arrow
Die waren toch ook niet echt gecharmeerd van de 3fm awards, wel?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:51 schreef LeonH het volgende:
Ik zou het klaar krijgen om op dit moment gewoon een jaar geen 3fm meer te luisteren na deze uitroeping van beste band...
Maja, dan weet ik toch dat ik Michiel en Gerard ga missen
Tsja, ze staan daar wel te tanken op onze kosten.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:52 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die waren toch ook niet echt gecharmeerd van de 3fm awards, wel?
Als ze niet zouden gaan kregen ze denk ik spank.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tsja, ze staan daar wel te tanken op onze kosten.
Ik hoop dat Kink erop komt.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja vandaar mijn post, als Oerlemans deze keer weer mee wil doen met Stenders gaan ze die frequentie wel winnen
op de radio is ze op dit moment één van de beste op 3FMquote:Op donderdag 23 april 2009 21:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Annemieke moet ook maar weer es wat anders gaan doen. Het komt zoooo nep over.
Zou niet verkeerd zijn. Kunnen ze samen met Stenders helemaal voor KX gaan.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als ze niet zouden gaan kregen ze denk ik spank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |