neequote:Op vrijdag 24 april 2009 09:19 schreef cosmick het volgende:
Ik denk dat ik vandaag de radio maar uit laat.
Dat zeiden ze gisteravond ook tijdens de show, het vooral apart te vindenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:22 schreef cosmick het volgende:
Las op NU.nl dat Within Temptation had vooral apart vonden dat ze de award voor beste live-act wonnen en al ruim een jaar niet meer optreden.
Ja, wanneer komt ie eigenlijk?quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hopelijk komt er een lekker frisse wind met de komst van de nieuwe zendercoördinator.
de zander van GEM zong vals , de band speelde uit de maat. Heb donkerbruin vermoeden dat ze zelf het geluid niet goed doorkregen via de oortjes.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:24 schreef naatje_1 het volgende:
Het betere vond ik wel, dat de winnaars wel de beste zijn uit hun catogorie.
En dat Nederland ook vind dat blof en racoon niet hadden moeten winnenWat een kutoptreden was da zeg van bluf
jmmr dat die geen award haddenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:29 schreef cosmick het volgende:
VOICST.
Toch wel een van de leukste Nederlandse bandjes mensen.
dat ligt aan de tvquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
de zander van GEM zong vals , de band speelde uit de maat. Heb donkerbruin vermoeden dat ze zelf het geluid niet goed doorkregen via de oortjes.
3FM =quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar van sommige vraag ik me a waarom ze uberhaupt hier komen.
ben ik niet met je eens, je hebt slecht geluid en vals zingen en er naast zitten. Dit was ik niet van GEM gewendquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat ligt aan de tvals je naar een dwdd optreden gaat luisteren dat ook met zanger/zangeres is, is dat ook kutgeluid
Mogguhquote:
okquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ben ik niet met je eens, je hebt slecht geluid en vals zingen en er naast zitten. Dit was ik niet van GEM gewend
quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:36 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou, verbaasd me niets. Klein labeltje, dus minder cash richting 3FM.
3fmawards werd uitgezonden op ned3quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:36 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb geeneens de tv-registratie kunnen meegenieten (mocht 't kunnen). Volgens mij werd 't enkel uitgezonden op een digitaal kanaal oid, en ik heb dat niet
Nederland 3 is echt een digitaal kanaalquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:36 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb geeneens de tv-registratie kunnen meegenieten (mocht 't kunnen). Volgens mij werd 't enkel uitgezonden op een digitaal kanaal oid, en ik heb dat niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |