Ik lees er gewoon overheenquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, het zal wel bij FOK horen dat een slowchat een chronisch afzeiktopic wordt.
Het verbaasd me dat de hele topicreeks nog niet naar KLB verplaatst is.
Of dat er een 2e topicreeks daar wordt geopend. Hebben wij er hier geen last meer van.
Eej modje, klb is een paar deuren verderquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Eej modje, klb is een paar deuren verder.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Eej modje, klb is een paar deuren verder.
Ja, want kritiek is uit den bozequote:Op vrijdag 24 april 2009 08:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik lees er gewoon overheen, alleen jammer dat ze op deze manier uit eindelijk de dj's wel wegjagen uit dit topic.
Dat zeg ik niet, maar van sommige vraag ik me a waarom ze uberhaupt hier komen.quote:
Ilsequote:
net zolang gedraait als gisterenquote:
Ik luister al jaren 3fm, sinds Stenders en Siebelink op de middag, vanaf die tijd. Maar ik erger me al tijden kapot aan de weg die 3fm is ingeslagen met hun verheerlijking van alles wat van Nederlandse bodem komt. Vooral omdat het zo gemaakt is, geplugd door platenbazen of weet ik veel hoe het komt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar van sommige vraag ik me a waarom ze uberhaupt hier komen.
Dat is wel een minpuntje iddquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
net zolang gedraait als gisteren, nu weer na 2 minuten de zelfbevlekkingssaus van giel eroverheen.
Vanavond zo rond zevenen is 't weer een en al positiviteit hierquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, het zal wel bij FOK horen dat een slowchat een chronisch afzeiktopic wordt.
Het verbaasd me dat de hele topicreeks nog niet naar KLB verplaatst is.
Of dat er een 2e topicreeks daar wordt geopend. Hebben wij er hier geen last meer van.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:05 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik luister al jaren 3fm, sinds Stenders en Siebelink op de middag, vanaf die tijd. Maar ik erger me al tijden kapot aan de weg die 3fm is ingeslagen met hun verheerlijking van alles wat van Nederlandse bodem komt. Vooral omdat het zo gemaakt is, geplugd door platenbazen of weet ik veel hoe het komt.
Gisteren was natuurlijk ook (los van het leuke misdaad-concept) een aanfluiting, en ik vind dat als je hier positief mag zijn over goede muziek of leuke programma's, dat je dan ook je kritiek mag geven als het een keer bagger is.
Maar ik heb elize *herinnnert zich gesprek MV en GE over vandaag*quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vanavond zo rond zevenen is 't weer een en al positiviteit hier. Niet in de laatste plaats door Elize
.
Die zou in huilen uitbarsten als hij zou horen dat nikki met de basist gaatquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:25 schreef DaMook het volgende:
Het is maar goed dat Marc er nu niet is, die zou dit niet aan kunnen horen.
Mss moet ik me dan parttime fan gaan noemenquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat gezeik hier snapte ik ook niet, heb ook expres maar niet gereageerd. Zijn allemaal "fan" van 3fm maar klagen wel allemaal over de 3fm-awards en niet een klein beetje ook. En over giel en over coen en sander en en en ... Af en toe lijkt het hier echt net een klaagbaak topic.
Ach ik heb een brede muzieksmaak en vind mede daardoor vind ik andere programma's ook wel okquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar 3fm luister je niet voor de muziek
behalve dan MM MYA en 3v12 zijn het muzikaal gezien flutprogramma's *weet niets af van het muzikale gehalte van AV & SEV* want EW luisteren we voor de lol en niet omdat het zulke leuke goede muziek is
EN 3fm is het minst commerciële station van de ether
dat dan weer wel
kun je nagaan hoe 538 is
![]()
Oeh en muzikaal gezien ben ik natuurlijk ook TSOD vergeten want dat is muzikaal gezien ook een topprogramma
Sander wegquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mss moet ik me dan parttime fan gaan noemen.
Zoals gisteren al gesuggereerd werd, kunnen ze het geld voor die belachelijke shows (en alle spotjes ervoor; dat waren er nogal wat![]()
) beter stoppen in Serious Request. Voor de rest heeft 3FM zeker heel wat hoogteputen (Ekdom, Stenders, Veenstra, EkstraWeekend enz.), maar een aantal andere dj's/programma's komen nogal niet geweldig over. En al helemaal het onechte van Giel of het overgedreven gedoe van een Coen (zoals gisteren... toch ff roepen hoe geweldig hun eigen 3FM Awardshow is
![]()
). Hopelijk komt er een lekker frisse wind met de komst van de nieuwe zendercoördinator.
neequote:Op vrijdag 24 april 2009 09:19 schreef cosmick het volgende:
Ik denk dat ik vandaag de radio maar uit laat.
Dat zeiden ze gisteravond ook tijdens de show, het vooral apart te vindenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:22 schreef cosmick het volgende:
Las op NU.nl dat Within Temptation had vooral apart vonden dat ze de award voor beste live-act wonnen en al ruim een jaar niet meer optreden.
Ja, wanneer komt ie eigenlijk?quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hopelijk komt er een lekker frisse wind met de komst van de nieuwe zendercoördinator.
de zander van GEM zong vals , de band speelde uit de maat. Heb donkerbruin vermoeden dat ze zelf het geluid niet goed doorkregen via de oortjes.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:24 schreef naatje_1 het volgende:
Het betere vond ik wel, dat de winnaars wel de beste zijn uit hun catogorie.
En dat Nederland ook vind dat blof en racoon niet hadden moeten winnenWat een kutoptreden was da zeg van bluf
jmmr dat die geen award haddenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:29 schreef cosmick het volgende:
VOICST.
Toch wel een van de leukste Nederlandse bandjes mensen.
dat ligt aan de tvquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
de zander van GEM zong vals , de band speelde uit de maat. Heb donkerbruin vermoeden dat ze zelf het geluid niet goed doorkregen via de oortjes.
3FM =quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar van sommige vraag ik me a waarom ze uberhaupt hier komen.
ben ik niet met je eens, je hebt slecht geluid en vals zingen en er naast zitten. Dit was ik niet van GEM gewendquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat ligt aan de tvals je naar een dwdd optreden gaat luisteren dat ook met zanger/zangeres is, is dat ook kutgeluid
Mogguhquote:
okquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ben ik niet met je eens, je hebt slecht geluid en vals zingen en er naast zitten. Dit was ik niet van GEM gewend
quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:36 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou, verbaasd me niets. Klein labeltje, dus minder cash richting 3FM.
3fmawards werd uitgezonden op ned3quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:36 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb geeneens de tv-registratie kunnen meegenieten (mocht 't kunnen). Volgens mij werd 't enkel uitgezonden op een digitaal kanaal oid, en ik heb dat niet
Nederland 3 is echt een digitaal kanaalquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:36 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb geeneens de tv-registratie kunnen meegenieten (mocht 't kunnen). Volgens mij werd 't enkel uitgezonden op een digitaal kanaal oid, en ik heb dat niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |