Echt zoiets dat 2 keer leuk is, maar meneer meent dat heel Nederland nu z'n voeten wil kussen omdat ie dat item doet.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:49 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hehehe. Ja, nuchter is 't niet te doen. Zeker niet nu Timur met z'n "geweldige" Mama Appelsap-item er ook nog bij is gekomen.
Whehequote:Op donderdag 23 april 2009 23:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ik plak er nog een week Brussel aan vast
. Ow, wacht, dat was al gepland
.
Hmja, al heb ik van de stad zelf nog niets gezien. Maar dat komt nog welquote:Op donderdag 23 april 2009 23:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whehe. Brussel is dan toch net even wat toffer
.
Helaas had je niet de luxe om te schakelen danwel weg te zappen. Toen Nikki in de prijzen viel ben ik definitief afgehaakt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:40 schreef Horloge het volgende:
Kom net terug van die 3FM awards, wat een ontzettend slechte avond zeg. Verkeerde locatie (zowel qua bereikbaarheid als ambiance), ontzettend lauw publiek (de wenkbrauwen gefronst als Novastar uit zijn dak gaat op het podium), de verkeerde winnaars (logisch als er alleen maar crap is genomineerd) en voorspelbare optredens (die eeuwige Alain Clark, Ilse de Lange en Van Velzen). Ben alleen maar ontzettend blij dat ik hier geen cent aan heb hoeven uitgeven.
En volgens mij ben ik wel content dat die Florent nu is opgehoepeld, ik weet niet wat voor beleid er voor terug gaat komen maar wellicht ga ik eens overwegen om weer naar 3FM te gaan luisteren.
Waarom verbaasd het me nou niet dat jij het wel leuk vondquote:Op donderdag 23 april 2009 23:11 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf ligt ondertussen halfdood in de trein.
Ik ben echt doodop, maar de awardshow was leuk.
Hersenspoeling toch?quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Waarom verbaasd het me nou niet dat jij het wel leuk vond
Ik houd het op een omerta.quote:Op vrijdag 24 april 2009 01:08 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat heeft niks met zijn stageplaats bij 3FM te maken, Sirolf vindt alles goed van 3FM.
Ik zit momenteel op een andere zender.quote:Op vrijdag 24 april 2009 01:10 schreef TheZapster het volgende:
Raaahh, zelfs Bert is gehersenspoeld. Het waren geen fantastische awards Bert
Door zulke acties raakte hij twee keer zijn baan kwijt bij 100%NL.quote:Op vrijdag 24 april 2009 01:25 schreef broer het volgende:
Overigens zei Bert net dat zijn moeder jarig is en dat hij haar vannacht ging lastig vallen. Die jongen flikkert echt álles op de zender, hè?
En hij heeft dit soort acties continu. Dus de vraag is niet óf maar wannéér hij zijn baan bij 3FM kwijt raakt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 01:27 schreef Ofyles2 het volgende:
Door zulke acties raakte hij twee keer zijn baan kwijt bij 100%NL.
Dat geloof ik pas als hij dat morgen ook op KX zegt, ik hoop gewoon dat hij net sarcastisch wasquote:Op vrijdag 24 april 2009 01:24 schreef broer het volgende:
En zelfs Stenders die het een leuke show vond. Dat is toch wel ernstig...
Dat zal ik niet meemaken, ik ben vanaf nu regelmatige luisteraar af.quote:Op vrijdag 24 april 2009 01:30 schreef broer het volgende:
[..]
En hij heeft dit soort acties continu. Dus de vraag is niet óf maar wannéér hij zijn baan bij 3FM kwijt raakt.
Bij KX vinden ze het wel leuk, geloof ik, dus daar zie ik hem nog niet zo snel in de problemen komen.
Oké. Veel plezier. Zet af en toe KX aan - die zijn wél goed bezig.quote:Op vrijdag 24 april 2009 01:33 schreef Ofyles2 het volgende:
Dat zal ik niet meemaken, ik ben vanaf nu regelmatige luisteraar af.
Laten we daar op hopen, ja...quote:Op vrijdag 24 april 2009 01:33 schreef TheZapster het volgende:
Dat geloof ik pas als hij dat morgen ook op KX zegt, ik hoop gewoon dat hij net sarcastisch was
Wie?!quote:
[tegengeluid]Ik mag de man graag horen. En ja, dat meen ik (en dronken mensen spreken de waarheid!)[/tegengeluid]quote:Op donderdag 23 april 2009 20:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geen hond hier vindt dieAlain C.
iets behalve hardhorende 3FM-dj's
Woehahaha!!quote:Op donderdag 23 april 2009 20:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
Waarom loopt hij geen park te checken?
Hoezo ben ik een sneue rakker?quote:Op vrijdag 24 april 2009 02:28 schreef Sersjee het volgende:
En Ofyles2 is een hele, hele sneue rakker, maar dat geheel terzijde.
quote:
Dat gezeik hier snapte ik ook niet, heb ook expres maar niet gereageerd. Zijn allemaal "fan" van 3fm maar klagen wel allemaal over de 3fm-awards en niet een klein beetje ook. En over giel en over coen en sander en en en ... Af en toe lijkt het hier echt net een klaagbaak topicquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:05 schreef Sirolf het volgende:
Kan iemand me opvegen? Ik lig op de grond van het lachen door topics vol gezeik van jullie, en toch allemaal gewoon blijven kijken.
In de zaal vond ik de show en de sfeer juist best goed. Iig in het deel waar ik stond (vooraan, vlakbij het podium). Dat de artiesten die wonnen en optreden niet jullie smaak zijn kan, maar dat had je natuurlijk al van tevoren kunnen weten. De line-up qua optredens was allang bekend.
En het publiek was weinig te horen omdat er geen microfoons op stonden gericht.
Mja, het zal wel bij FOK horen dat een slowchat een chronisch afzeiktopic wordt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat gezeik hier snapte ik ook niet, heb ook expres maar niet gereageerd. Zijn allemaal "fan" van 3fm maar klagen wel allemaal over de 3fm-awards en niet een klein beetje ook. En over giel en over coen en sander en en en ... Af en toe lijkt het hier echt net een klaagbaak topic.
Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Zit aan 't ontbijt
. Genoeg keuze hier.
Gratis? Damn, nice!quote:En lang leve gratis wifi. Belachelijk dat je daar in andere hotels vaak 15 euro en nog meer voor moet dokken
.
Goedemorgen Sirolfquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:05 schreef Sirolf het volgende:
Kan iemand me opvegen? Ik lig op de grond van het lachen door topics vol gezeik van jullie, en toch allemaal gewoon blijven kijken.
In de zaal vond ik de show en de sfeer juist best goed. Iig in het deel waar ik stond (vooraan, vlakbij het podium). Dat de artiesten die wonnen en optreden niet jullie smaak zijn kan, maar dat had je natuurlijk al van tevoren kunnen weten. De line-up qua optredens was allang bekend.
En het publiek was weinig te horen omdat er geen microfoons op stonden gericht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |