Ben benieuwd naar 't album van Little Boots (New in Town)quote:Op donderdag 23 april 2009 22:48 schreef DiedjeeJ het volgende:
Rich Girls!
Al vind ik de versie van Little Boots toch wel wat leuker.
Dat is de nieuwe single toch, of heet 't album ook zo?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar 't album van Little Boots (New in Town).
Single idd. Iets te snel door de nieuwsbrief gelezenquote:Op donderdag 23 april 2009 22:55 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat is de nieuwe single toch, of heet 't album ook zo?
Hehe. Al gehoord dan? Ik vind er niet zo veel aan, maar ben toch wel benieuwd naar de rest van 't album.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Single idd. Iets te snel door de nieuwsbrief gelezen.
Me 2quote:Op donderdag 23 april 2009 22:50 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik zag je net in 't Sportjournaal!
Ah, er is nóg een awardshow geweest. Wordt ie ook nog uitgezondenquote:Op donderdag 23 april 2009 23:11 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf ligt ondertussen halfdood in de trein.
Ik ben echt doodop, maar de awardshow was leuk.
quote:Op donderdag 23 april 2009 23:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, er is nóg een awardshow geweest. Wordt ie ook nog uitgezonden
Kun je aangeven wat je leuk vond , want qua uitzending was het publiek doods tot het eind , totdat Ilse begon te zingen.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:11 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf ligt ondertussen halfdood in de trein.
Ik ben echt doodop, maar de awardshow was leuk.
quote:Op donderdag 23 april 2009 23:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, er is nóg een awardshow geweest. Wordt ie ook nog uitgezonden
En die werd juist weer heel snel weggedraaid om nog wat zelfingenomenheid van drie dj's te kunnen laten zien.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kun je aangeven wat je leuk vond , want qua uitzending was het publiek doods tot het eind , totdat Ilse begon te zingen.
Die is goed met pokeren.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:21 schreef borisz het volgende:
Applaus voor Constant Rijkenberg
http://nl.pokernews.com/n(...)n-remo-1276-1275.htm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |