Ben benieuwd naar 't album van Little Boots (New in Town)quote:Op donderdag 23 april 2009 22:48 schreef DiedjeeJ het volgende:
Rich Girls!
Al vind ik de versie van Little Boots toch wel wat leuker.
Dat is de nieuwe single toch, of heet 't album ook zo?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar 't album van Little Boots (New in Town).
Single idd. Iets te snel door de nieuwsbrief gelezenquote:Op donderdag 23 april 2009 22:55 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat is de nieuwe single toch, of heet 't album ook zo?
Hehe. Al gehoord dan? Ik vind er niet zo veel aan, maar ben toch wel benieuwd naar de rest van 't album.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Single idd. Iets te snel door de nieuwsbrief gelezen.
Me 2quote:Op donderdag 23 april 2009 22:50 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik zag je net in 't Sportjournaal!
Ah, er is nóg een awardshow geweest. Wordt ie ook nog uitgezondenquote:Op donderdag 23 april 2009 23:11 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf ligt ondertussen halfdood in de trein.
Ik ben echt doodop, maar de awardshow was leuk.
quote:Op donderdag 23 april 2009 23:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, er is nóg een awardshow geweest. Wordt ie ook nog uitgezonden
Kun je aangeven wat je leuk vond , want qua uitzending was het publiek doods tot het eind , totdat Ilse begon te zingen.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:11 schreef Sirolf het volgende:
quote:Op donderdag 23 april 2009 23:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, er is nóg een awardshow geweest. Wordt ie ook nog uitgezonden
En die werd juist weer heel snel weggedraaid om nog wat zelfingenomenheid van drie dj's te kunnen laten zien.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kun je aangeven wat je leuk vond , want qua uitzending was het publiek doods tot het eind , totdat Ilse begon te zingen.
Die is goed met pokeren.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:21 schreef borisz het volgende:
Applaus voor Constant Rijkenberg
http://nl.pokernews.com/n(...)n-remo-1276-1275.htm
Ik won vorige week 25$ toen ik 3de werd in een 1$ toernooitjequote:
Was dus wel tofquote:Op donderdag 23 april 2009 23:11 schreef Sirolf het volgende:
Dankquote:Op donderdag 23 april 2009 23:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Was dus wel tof. Heb er echt niets van gezien, maar las net wel dat Ilse veel heeft gewonnen. Terecht, leuke dame en heeft het ook 'gewoon' goed gedaan. Clark ook gewonnen, maar dat was ook wel te verwachten al had ik op boris gestemd.
*klapklap*quote:Op donderdag 23 april 2009 23:21 schreef borisz het volgende:
Mooi ja, m'n pa vertelde het me net. Hoorde ook gister van een leraar dat er een jongen op school zit vanwege de studiefinanciering zodat ie kon inkopen op pokersites en als ie zo door gaat had ie uitgerekend dat ie over 2 jaar in Vegas kan mee doenquote:Op donderdag 23 april 2009 23:21 schreef borisz het volgende:
Sirolf.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:26 schreef LeonH het volgende:
[..]
Mooi ja, m'n pa vertelde het me net. Hoorde ook gister van een leraar dat er een jongen op school zit vanwege de studiefinanciering zodat ie kon inkopen op pokersites en als ie zo door gaat had ie uitgerekend dat ie over 2 jaar in Vegas kan mee doen![]()
![]()
Is er trouwens een Fokker naar de Awards geweest? Wil wel eens wat meningen lezen van mensen die daar zijn geweest
Vast niet objectief genoeg.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:27 schreef Susi het volgende:
[..]
Sirolf.
Al weet ik niet hoe objectief hij is
Zelf poker ik alleen voor de fun om een paar $, dat vind ik lollig maar om nu voor de grote bedragen te gaan spelen.... Op andermans kosten wil ik best een ept spelen, maar ik wil er niet zo veel tijd in steken om 24/7 te pokeren.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:26 schreef LeonH het volgende:
[..]
Mooi ja, m'n pa vertelde het me net. Hoorde ook gister van een leraar dat er een jongen op school zit vanwege de studiefinanciering zodat ie kon inkopen op pokersites en als ie zo door gaat had ie uitgerekend dat ie over 2 jaar in Vegas kan mee doen![]()
![]()
Hehe. Nieuw seizoen, dus ik heb 't ook maar weer 's gekeken. Vond 't wederom verschrikkelijk.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:27 schreef purplerose het volgende:
heb trouwens net op uitzendiggemist naar dat nieuwe Doe maar normaal gekeken en stiekum vond ik het best grappig ondanks SanderLantinga
is wel goed voor je p p p p p pokerfacequote:Op donderdag 23 april 2009 23:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Zelf poker ik alleen voor de fun om een paar $, dat vind ik lollig maar om nu voor de grote bedragen te gaan spelen.... Op andermans kosten wil ik best een ept spelen, maar ik wil er niet zo veel tijd in steken om 24/7 te pokeren.
Schijtplaat.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:31 schreef Susi het volgende:
[..]
is wel goed voor je p p p p p pokerface
ja dat maakt juist zo grappig, en dat ik aan de waterpijp heb zitten lurken natuurlijkquote:Op donderdag 23 april 2009 23:30 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hehe. Nieuw seizoen, dus ik heb 't ook maar weer 's gekeken. Vond 't wederom verschrikkelijk.
Dieptepunt was toch wel die opmerking van Nick: "We zijn 't er anoniem over eens."
72-72 Wat een grap, na het meireces gaan ze er nog eens over stemmen.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:36 schreef borisz het volgende:
Al die hoofdelijke stemmingen in de tweede kamer
De hele volgende week.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:40 schreef -Hans- het volgende:
Komt er ook nog een 3FM Awards afterparty?
v Velzenquote:Op donderdag 23 april 2009 23:42 schreef -Hans- het volgende:
En toch denk ik dat Mando Diao - Dance With Somebody de nieuwe 3FM Megahit is
Of ilse
Ja?! Tof ! heb er dus vanavond echt niets van meegekregen. Kan ik toch nog even nagenieten van de prestigieuze 3FM-Awardsquote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 23:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja?! Tof ! heb er dus vanavond echt niets van meegekregen. Kan ik toch nog even nagenieten van de prestigieuze 3FM-Awards.
Hehehe. Ja, nuchter is 't niet te doen. Zeker niet nu Timur met z'n "geweldige" Mama Appelsap-item er ook nog bij is gekomen.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:41 schreef purplerose het volgende:
[..]
ja dat maakt juist zo grappig, en dat ik aan de waterpijp heb zitten lurken natuurlijkik kijk dit soort programma's niet nuchter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |