Echt zoiets dat 2 keer leuk is, maar meneer meent dat heel Nederland nu z'n voeten wil kussen omdat ie dat item doet.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:49 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hehehe. Ja, nuchter is 't niet te doen. Zeker niet nu Timur met z'n "geweldige" Mama Appelsap-item er ook nog bij is gekomen.
Whehequote:Op donderdag 23 april 2009 23:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ik plak er nog een week Brussel aan vast
. Ow, wacht, dat was al gepland
.
Hmja, al heb ik van de stad zelf nog niets gezien. Maar dat komt nog welquote:Op donderdag 23 april 2009 23:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whehe. Brussel is dan toch net even wat toffer
.
Helaas had je niet de luxe om te schakelen danwel weg te zappen. Toen Nikki in de prijzen viel ben ik definitief afgehaakt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:40 schreef Horloge het volgende:
Kom net terug van die 3FM awards, wat een ontzettend slechte avond zeg. Verkeerde locatie (zowel qua bereikbaarheid als ambiance), ontzettend lauw publiek (de wenkbrauwen gefronst als Novastar uit zijn dak gaat op het podium), de verkeerde winnaars (logisch als er alleen maar crap is genomineerd) en voorspelbare optredens (die eeuwige Alain Clark, Ilse de Lange en Van Velzen). Ben alleen maar ontzettend blij dat ik hier geen cent aan heb hoeven uitgeven.
En volgens mij ben ik wel content dat die Florent nu is opgehoepeld, ik weet niet wat voor beleid er voor terug gaat komen maar wellicht ga ik eens overwegen om weer naar 3FM te gaan luisteren.
Waarom verbaasd het me nou niet dat jij het wel leuk vondquote:Op donderdag 23 april 2009 23:11 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf ligt ondertussen halfdood in de trein.
Ik ben echt doodop, maar de awardshow was leuk.
Hersenspoeling toch?quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Waarom verbaasd het me nou niet dat jij het wel leuk vond
Ik houd het op een omerta.quote:Op vrijdag 24 april 2009 01:08 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat heeft niks met zijn stageplaats bij 3FM te maken, Sirolf vindt alles goed van 3FM.
Ik zit momenteel op een andere zender.quote:Op vrijdag 24 april 2009 01:10 schreef TheZapster het volgende:
Raaahh, zelfs Bert is gehersenspoeld. Het waren geen fantastische awards Bert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |