FELI!!!quote:Op maandag 20 april 2009 09:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
he ik heb hem echt een keer
*zucht*quote:Op maandag 20 april 2009 09:34 schreef Pheno het volgende:
OP komt zo, ik schrik ervan dat DaMart niet ninja'ed!
Lekker, dit weekend maar weer eens maken.quote:Op maandag 20 april 2009 09:35 schreef Aarti het volgende:
sushiiiiiiiiii
Zo rond de 1 euro = 130 yen toen wij daar waren.quote:Op maandag 20 april 2009 09:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
hoeveel is de japanse munteenheid waard?
kan ik niet, ik ga het maar kopenquote:Op maandag 20 april 2009 09:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lekker, dit weekend maar weer eens maken.
Ik ben even kwijt welk commando dat ook alweer was in CMD/DOS... krijg telkens een syntaxisfoutquote:Op maandag 20 april 2009 09:30 schreef Dr_Flash het volgende:
dan kun je ze toch via de command preompt kopieren naar C:\temp of zo?
Als het niet anders kan, dan kan het niet anders. Maar die bestanden staan op die kaart, dus ik moet en zal ze eraf kunnen halen. Zaten best mooie plaatjes tussen hoor.quote:Op maandag 20 april 2009 09:37 schreef Nijns het volgende:
@DaMart: tja.....als je geen afstand wil doen...dan ben je gewoon een huilie
Valt allemaal wel mee. Dat die gadgets flink duur zijn is omdat ze best gaaf zijn om te hebben (zeker die laatste tweequote:Op maandag 20 april 2009 09:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Best duur land dan. Of ligt dat aan mij?
copy <source> <destination>. Ik ben meer in de solaris nu, maar volgens mij kon je in dos ook zo directories overzetten.quote:Op maandag 20 april 2009 09:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben even kwijt welk commando dat ook alweer was in CMD/DOS... krijg telkens een syntaxisfout.
Die variant en vele anderen heb ik al geprobeerd, maar zonder succes...quote:Op maandag 20 april 2009 09:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
copy <source> <destination>. Ik ben meer in de solaris nu, maar volgens mij kon je in dos ook zo directories overzetten.
Hij kopieert nu... moet alle bestanden naar .jpg hernoemen, maar volgens mij werkt hetquote:Op maandag 20 april 2009 09:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die variant en vele anderen heb ik al geprobeerd, maar zonder succes...
Nee, alleen via chkdsk.quote:Op maandag 20 april 2009 09:47 schreef Pheno het volgende:
Maa je ziet die found.000 niet in de verkenner btw?
Gooi die brief dan gewoon weg joh, ipv je er zo over op te windenquote:Op maandag 20 april 2009 10:00 schreef Pheno het volgende:
KUT POSTCODELOTERIJ!!!!
Weer die tyfuspost van hun. NEE, DAT WIL IK NIET IN MIJN BRIEVENBUS VINDEN, ZOALS TIG KEER AL AANGEGEVEN PER BRIEF. LE-ZEN!!!!
Dat doe ik ook altijd. Maar gisteren ging het mis toen ik op pad was, en ik tussen het maken van de foto's door, even keek naar wat ik net had gefotografeerdquote:
Ik kan er heel slecht tegen als dingen me opgedrongen worden. Een nee-nee sticker helpt al niet meer, omdat ze dus geadresseerd versturen. Ik stuur netjes de brief retour met het verzoek me uit het bestand te halen, doen ze na tig keer niet. Het gaat me om het principe, ik heb me nergens bij hen op geabonneerd, dus waarom vallen ze me lastig? Ook die enveloppen worden steeds belachelijker, laatst kreeg ik een brief die er nog belangrijk uit zag, en er ook niet op stond dat het van die klootviolen was.quote:Op maandag 20 april 2009 10:01 schreef Nijns het volgende:
[..]
Gooi die brief dan gewoon weg joh, ipv je er zo over op te winden
Ja ik zag hetquote:Op maandag 20 april 2009 09:35 schreef Pheno het volgende:
Fles:
Wat eetbaar uitziende usbsticks
[ afbeelding ]
Usbhubje nodig? Wanden vol!
[ afbeelding ]
En dan wat stoerdere hubs, die ook praten, bewegen en gewoon cool om te hebben zijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Open een topic in KLB!quote:Op maandag 20 april 2009 10:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan er heel slecht tegen als dingen me opgedrongen worden. Een nee-nee sticker helpt al niet meer, omdat ze dus geadresseerd versturen. Ik stuur netjes de brief retour met het verzoek me uit het bestand te halen, doen ze na tig keer niet. Het gaat me om het principe, ik heb me nergens bij hen op geabonneerd, dus waarom vallen ze me lastig? Ook die enveloppen worden steeds belachelijker, laatst kreeg ik een brief die er nog belangrijk uit zag, en er ook niet op stond dat het van die klootviolen was.
Alle andere spam die ik in het begin in huis kreeg heb ik netje skunnen afzeggen, maar waarom bij hen niet?
Dat laatste helpt helaas niet. Heb het ook geprobeerd, erg vaak zelfs. Maar ook als je het terugstuurt met de melding dat je hun spam niet op prijs stelt, blijf je die troep ontvangenquote:Op maandag 20 april 2009 10:14 schreef Nijns het volgende:
[..]
Open een topic in KLB!
Ik snap wel wat je bedoeld hoor, het gaat om het principe, maar als je kijkt waar je het eigenlijk over hebt: gooi die brief gewoon wegof continu retour afzender doen, houden ze vanzelf op
Hoe is het eigenlijk zo ver gekomen dat je op die lijst staat?quote:Op maandag 20 april 2009 10:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat laatste helpt helaas niet. Heb het ook geprobeerd, erg vaak zelfs. Maar ook als je het terugstuurt met de melding dat je hun spam niet op prijs stelt, blijf je die troep ontvangen.
Geen idee, ze zullen wel een adressenbestand hebben gekocht van iemand.quote:Op maandag 20 april 2009 10:17 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk zo ver gekomen dat je op die lijst staat?
jij ook al? tis de derde in twee weken volgens mij?quote:Op maandag 20 april 2009 10:00 schreef Pheno het volgende:
KUT POSTCODELOTERIJ!!!!
Weer die tyfuspost van hun. NEE, DAT WIL IK NIET IN MIJN BRIEVENBUS VINDEN, ZOALS TIG KEER AL AANGEGEVEN PER BRIEF. LE-ZEN!!!!
Geen geld en geen moeite aan besteden zeg ikquote:Op maandag 20 april 2009 10:23 schreef DaMart het volgende:
Zullen we met zijn allen wat gaan doneren aan de Postcodeloterij? Een baksteen per persoon naar hun antwoordnummer, bijvoorbeeld?
Het leuke van een antwoordnummer is dat het de afzender niks kostquote:Op maandag 20 april 2009 10:27 schreef Nijns het volgende:
[..]
Geen geld en geen moeite aan besteden zeg ik
moeite en een baksteen, wel dusquote:Op maandag 20 april 2009 10:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het leuke van een antwoordnummer is dat het de afzender niks kost.
Nee hoor, hier krijgt een electrahuisje al jaren post van de postcodeloterijquote:Op maandag 20 april 2009 10:14 schreef Nijns het volgende:
[..]
Open een topic in KLB!
Ik snap wel wat je bedoeld hoor, het gaat om het principe, maar als je kijkt waar je het eigenlijk over hebt: gooi die brief gewoon wegof continu retour afzender doen, houden ze vanzelf op
quote:
Niet te geloven hč?quote:Op maandag 20 april 2009 10:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee hoor, hier krijgt een electrahuisje al jaren post van de postcodeloterij.
Ik doe 't altijd retour afzender.quote:Op maandag 20 april 2009 10:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jij ook al? tis de derde in twee weken volgens mij?
Ja, zoiets. En ja, ik kan die brief weggooien, maar het gaat mij er om dat ik die brief niet eens wil ontvangen. "Aan de bewoners van dit pand" zegt toch al genoeg. Gekochte adressenbende. Spam is spam, als een spamfilter niet meer werkt dan moet je gewoon verder gaan. Berusten is toegeven, dan kan ik net zo goed lid wordenquote:Op maandag 20 april 2009 10:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jij ook al? tis de derde in twee weken volgens mij?
EN je blijft het krijgen.quote:
Jij betn gewoon verdrietig dat niemand jou post stuurtquote:
Het heeft vrij weinig nut om mij post te sturen.quote:Op maandag 20 april 2009 10:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
Jij betn gewoon verdrietig dat niemand jou post stuurt
Post is een traag en achterhaald mediumquote:Op maandag 20 april 2009 10:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
Jij betn gewoon verdrietig dat niemand jou post stuurt
Nah, ik heb toch in sommige gevallen graag een ouderwetse kaart in de brievenbus hoor..quote:Op maandag 20 april 2009 10:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Post is een traag en achterhaald medium.
Alleen goed voor pakketten en dergelijke.
HOAX!quote:Op maandag 20 april 2009 11:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik was vanochtend voor niets bij de KwikFit. Ze vonden mijn schokbrekers goed genoeg.
Deze had een vast contract en wilde 's middags vrij?quote:Op maandag 20 april 2009 11:13 schreef MPG het volgende:
[..]
HOAX!
Ze willen daar áltijd schokbrekers en uitlaat vervangen.
Ja! Ik zit nou wel op tijd in de zon, het was nog te vroeg om te winkelen.quote:
ga je winkelenquote:Op maandag 20 april 2009 11:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Deze had een vast contract en wilde 's middags vrij?
[..]
Ja! Ik zit nou wel op tijd in de zon, het was nog te vroeg om te winkelen.
Muckquote:
Een truitje, dat klinkt als een topjequote:Op maandag 20 april 2009 11:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb een truitje nodig voor zaterdag.
http://www.whoisinqontrol.com/
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 11:03 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nah, ik heb toch in sommige gevallen graag een ouderwetse kaart in de brievenbus hoor..
quote:Op maandag 20 april 2009 10:45 schreef Pheno het volgende:
Ik ga weer Lost kijken, daarna boodschappen doen. 13 afleveringen in 24 uur ftw
quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 10:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee hoor, hier krijgt een electrahuisje al jaren post van de postcodeloterij.
quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 10:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd. Maar gisteren ging het mis toen ik op pad was, en ik tussen het maken van de foto's door, even keek naar wat ik net had gefotografeerd.
Hallo allemaalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Dan ga je niet!quote:Op maandag 20 april 2009 11:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
heul geen zin om naar de uni te gaan
quote:Op maandag 20 april 2009 11:44 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hallo allemaal
ChefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Dat is jouw vrouwelijke interpretatiequote:
quote:Op maandag 20 april 2009 11:44 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hallo allemaal
Multi-OASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
als het maar geen v-hals heeftquote:Op maandag 20 april 2009 11:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is jouw vrouwelijke interpretatie![]()
Truitje, shirtje, dingetje, alles waar mijn mannelijke borst goed in uitkomt
Goede opmerkingquote:Op maandag 20 april 2009 11:51 schreef Aarti het volgende:
[..]
als het maar geen v-hals heeft![]()
heb je borsthaar?
Kijk hier zelf waar Marc zich ongeveer bevindt...quote:
Japan?quote:
Ik bevind me gewoon in Eindhovenquote:Op maandag 20 april 2009 11:53 schreef OA het volgende:
[..]
Kijk hier zelf waar Marc zich ongeveer bevindt...
[ afbeelding ]
Dat klopt toch? Je krijgt pas tijdsverschil bij Turkije hoor..quote:Op maandag 20 april 2009 11:54 schreef OA het volgende:
O, ik zie dat er geen donder van klopt. Half Europa valt hier in de GMT-zone...
Bleeeeedquote:
ik moet straks ook naar schoolquote:Op maandag 20 april 2009 11:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
heul geen zin om naar de uni te gaan
GMT = Engeland = 1 uur vroeger dan bij onsquote:Op maandag 20 april 2009 11:56 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat klopt toch? Je krijgt pas tijdsverschil bij Turkije hoor..
GMT+1quote:Op maandag 20 april 2009 11:54 schreef OA het volgende:
Ja, dat klopt toch ook op je kaartje?quote:Op maandag 20 april 2009 11:57 schreef OA het volgende:
[..]
GMT = Engeland = 1 uur vroeger dan bij ons![]()
In Griekenland is het trouwens ook al een uur later
quote:
Nederland valt op het plaatje binnen de 0-zonequote:
daklopniequote:Op maandag 20 april 2009 12:01 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Nederland valt op het plaatje binnen de 0-zone
Nee, want het is rose, de 0-zone is geel. Je moet kijken naar de kleuren, niet naar de lijnenquote:Op maandag 20 april 2009 12:01 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Helemaal niet. Kijk maar eens goed naar de kleurenquote:Op maandag 20 april 2009 12:01 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Nee, mammaquote:
Een beetjequote:heb je borsthaar?
Eeeuh, zomer en wintertijd?quote:Op maandag 20 april 2009 11:54 schreef OA het volgende:
Nee. Internationale afspraken, dezelfde tijd in meerdere landen is handig. Vandaar dat een groot deel van Europa dat geografisch gezien in de GMT zone ligt, toch GMT+1 voert. (o.a. NL, B, F, ES)quote:Op maandag 20 april 2009 12:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eeeuh, zomer en wintertijd?
Maar Portugal weer niet danquote:Op maandag 20 april 2009 12:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Internationale afspraken, dezelfde tijd in meerdere landen is handig. Vandaar dat een groot deel van Europa dat geografisch gezien in de GMT zone ligt, toch GMT+1 voert. (o.a. NL, B, F, ES)
Die liggen ws te ver westelijk, waardoor de afwijking t.o.v. "natuurlijke" tijd te groot zou worden.quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 12:05 schreef Nijns het volgende:
Nederland is rose en daardoor dus +1, je kaartje klopt prima hoor
Kleurenquote:Op maandag 20 april 2009 12:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Helemaal niet. Kijk maar eens goed naar de kleuren.
Ontzettende alfa of dat je bent!
quote:Op maandag 20 april 2009 12:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Die liggen ws te ver westelijk, waardoor de afwijking t.o.v. "natuurlijke" tijd te groot zou worden.
De lijntjes zijn meridianen. Die lopen nou eenmaal recht. Zonegrenzen lopen NIET recht, omdat dat geen meridianen zijn.quote:Op maandag 20 april 2009 12:14 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Kleuren![]()
Zo lastig is het toch niet om de lijntjes goed te tekenen?
Aardrijkskunde is toch ook een beta- vak?quote:Op maandag 20 april 2009 12:16 schreef MPG het volgende:
[..]
De lijntjes zijn meridianen. Die lopen nou eenmaal recht. Zonegrenzen lopen NIET recht, omdat dat geen meridianen zijn.
En dat voor een ontzettende beta die nooit aardrijkskunde heeft gevolgd.
ik weet wel dat het stom isquote:Op maandag 20 april 2009 12:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Aardrijkskunde is toch ook een beta- vak?
Als het meridianen waren, zouden ze naar de zijkant toe een steeds sterkere bolling moeten krijgen, daar de aarde rond isquote:Op maandag 20 april 2009 12:16 schreef MPG het volgende:
[..]
De lijntjes zijn meridianen. Die lopen nou eenmaal recht. Zonegrenzen lopen NIET recht, omdat dat geen meridianen zijn.
Waarom moeten die meridianen er dan perse bij?quote:Op maandag 20 april 2009 12:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Alfa. Want ik vind het stom en snap er geen kut van.quote:Op maandag 20 april 2009 12:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Aardrijkskunde is toch ook een beta- vak?
Niet met de voor dit plaatje uitgevoerde coördinaat-transformatiequote:Op maandag 20 april 2009 12:18 schreef Nijns het volgende:
[..]
Als het meridianen waren, zouden ze naar de zijkant toe een steeds sterkere bolling moeten krijgen, daar de aarde rond is
Dit is toch precies hetzelfde als dat andere kaartje? Alleen hebben ze geen kolommen gemaakt nu?quote:Op maandag 20 april 2009 12:19 schreef OA het volgende:
[..]
Waarom moeten die meridianen er dan perse bij?![]()
Zo is het veel duidelijker, zonder lijnen![]()
[ afbeelding ]
Juist. Maar OA snapt geen rechte lijnenquote:Op maandag 20 april 2009 12:20 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dit is toch precies hetzelfde als dat andere kaartje? Alleen hebben ze geen kolommen gemaakt nu?
Nee, dat klopt dan weerquote:Op maandag 20 april 2009 12:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Alfa. Want ik vind het stom en snap er geen kut van.
[..]
Niet met de voor dit plaatje uitgevoerde coördinaat-transformatie
Ja, maar nu werkt het niet verwarrendquote:Op maandag 20 april 2009 12:20 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dit is toch precies hetzelfde als dat andere kaartje? Alleen hebben ze geen kolommen gemaakt nu?
Ja, dat blijktquote:Op maandag 20 april 2009 12:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Juist. Maar OA snapt geen rechte lijnen.
Je had gewoon iets beter moeten kijken de eerste keerquote:
Ik had een SAPP, waarin ook aardrijkskunde zat, dus ik ben het met je eens!quote:Op maandag 20 april 2009 12:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik geef toe dat mijn inzicht wat dat betreft inderdaad beperkt is.quote:Op maandag 20 april 2009 12:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Juist. Maar OA snapt geen rechte lijnen.
Super Alfa PretPakketquote:Op maandag 20 april 2009 12:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had een SAPP, waarin ook aardrijkskunde zat, dus ik ben het met je eens!
Ik denk niet dat dat iets had uitgemaakt, mezelf kennende...quote:Op maandag 20 april 2009 12:22 schreef Nijns het volgende:
[..]
Je had gewoon iets beter moeten kijken de eerste keer
Je hebt gewoon het ruimtelijk inzicht van een vrouwquote:Op maandag 20 april 2009 12:23 schreef OA het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat iets had uitgemaakt, mezelf kennende...
Dus jij dacht echt dat het meest uiterlijke westelijke 'strookje' Noorwegen een andere tijd had dan de rest van dat land? Ok..quote:Op maandag 20 april 2009 12:22 schreef OA het volgende:
[..]
Ik geef toe dat mijn inzicht wat dat betreft inderdaad beperkt is.![]()
Maar ik blijf erbij dat én lijntjes én kleuren de duidelijkheid niet ten goede komt.
Minder...quote:Op maandag 20 april 2009 12:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Je hebt gewoon het ruimtelijk inzicht van een vrouw.
Een liniaal hanteren is dan weer geen enkel probleem. Nou ja, een meetlat in mijn geval.quote:Mijn god! Je moet vast denken dat je een piemel van 25 centimeter hebt!
Ach, elke gek z'n gebrekquote:Op maandag 20 april 2009 12:23 schreef OA het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat iets had uitgemaakt, mezelf kennende...
Had jij ook een SAPP?quote:Op maandag 20 april 2009 12:26 schreef OA het volgende:
[..]
Minder...![]()
[..]
Een liniaal hanteren is dan weer geen enkel probleem. Nou ja, een meetlat in mijn geval.
Oh, dat valt mee. Mijn vriend heeft altijd een rolmaat van minstens 3 meter nodig, van het stukje wat nog uitsteekt, maken we dan meestal een schattingquote:Op maandag 20 april 2009 12:26 schreef OA het volgende:
[..]
Minder...![]()
[..]
Een liniaal hanteren is dan weer geen enkel probleem. Nou ja, een meetlat in mijn geval.
Ik weet ongeveer hoe de tijdzones zijn ingedeeld, vandaar dat ik zei dat de weergave fout is.quote:Op maandag 20 april 2009 12:26 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dus jij dacht echt dat het meest uiterlijke westelijke 'strookje' Noorwegen een andere tijd had dan de rest van dat land? Ok..
*2e-fase generatie meldt*quote:Op maandag 20 april 2009 12:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had jij ook een SAPP?
Of behoor jij al tot de generatie die wat minder vrijheid had bij het samenstellen van zijn eindexamenpakket?
Whehe, ik had geen SAPP, noch de 2e fasequote:Op maandag 20 april 2009 12:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had jij ook een SAPP?
Of behoor jij al tot de generatie die wat minder vrijheid had bij het samenstellen van zijn eindexamenpakket?
Ik behoorde tot een van de laatste generaties die volgens het oude systeem les kregen. Volgens mij het jaar na mij ook nog, al kan ik me ook herinneren dat die al volgens het nieuwe systeem les kregen. Is dat in 1993 of 1994 begonnen?quote:
Ik heb toch niet gezegd hoe lang die meetlat is?quote:Op maandag 20 april 2009 12:27 schreef Nijns het volgende:
[..]
Oh, dat valt mee. Mijn vriend heeft altijd een rolmaat van minstens 3 meter nodig, van het stukje wat nog uitsteekt, maken we dan meestal een schatting
Ik ben in 1994 aan de middelbare school begonnen en heb nog volgens het oude systeem alles gedaan. Ik denk dat vanaf 1995 deels 2e fase was en vanaf 1996 volledig.quote:Op maandag 20 april 2009 12:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik behoorde tot een van de laatste generaties die volgens het oude systeem les kregen. Volgens mij het jaar na mij ook nog, al kan ik me ook herinneren dat die al volgens het nieuwe systeem les kregen. Is dat in 1993 of 1994 begonnen?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:46 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van donderdag 16 april 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
26. 104 indahnesia.com
27. 103 DaMart
47. 077 DR34M3R
73. 065 Frutsel
90. 058 cablegunmaster
the horrorquote:Op maandag 20 april 2009 12:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Yup![]()
.
Nederlands, Engels, Duits, Latijn, Grieks, Aardrijkskunde, Geschiedenis en Economie I.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:46 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van vrijdag 17 april 2009
12. 156 Pien85
21. 130 DR34M3R
69. 079 KapiteinGasthof
81. 072 DaMart
89. 069 indahnesia.com
quote:Op zondag 19 april 2009 01:36 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van zaterdag 18 april 2009
32. 092 Pien85
quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:51 schreef Igen het volgende:
Belangrijk!
Morgen ga ik verhuizen, en daar heb ik nog geen internet. Dus komende nacht laatste keer dagcijfers van mij / Stomme Eend!
Misschien kan iemand het overnemen, dat zal ik nog even proberen uit te zoeken.
ik ben dol op borsthaarquote:Op maandag 20 april 2009 12:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, mamma![]()
[..]
Een beetje
Op aardrijksknudde en Grieks na had ik al die vakken ookquote:
Vertaling graag...quote:Op maandag 20 april 2009 12:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Op aardrijksknudde en Grieks na had ik al die vakken ook...
Én wiskunde B12, scheikunde 12, natuurkunde 12, biologie 1, Informatica, KCV, ANW, Frans 1
Dat ik achterlijk veel vakken hadquote:
Dat jij nou te loemp bent om te kakken maakt van Aardrijkskunde nog geen Alfa-vak hoorquote:Op maandag 20 april 2009 12:20 schreef MPG het volgende:
Wat betekent 12 en B12 achter de vakken?quote:Op maandag 20 april 2009 12:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ik achterlijk veel vakken had.
Meer info? Dan svp gericht vragen.
Ik kwam in '99 op de middelbare school en toen was het volgens mij net wel/net niet ingevoerd..quote:Op maandag 20 april 2009 12:33 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben in 1994 aan de middelbare school begonnen en heb nog volgens het oude systeem alles gedaan. Ik denk dat vanaf 1995 deels 2e fase was en vanaf 1996 volledig.
Ik had: Frans, Engels, Nederlands, economie 1, geschiedenis, CKV 1,2 en 3, M&O en ik mis er vast nog eentje..quote:Op maandag 20 april 2009 12:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Én wiskunde B12, scheikunde 12, natuurkunde 12, biologie 1, Informatica, KCV, ANW, Frans 1
Ik had CKV: culturele en kunstzinnige vormingquote:Op maandag 20 april 2009 12:56 schreef OA het volgende:
[..]
Wat betekent 12 en B12 achter de vakken?
Wat betekent KCV?
Wat betekent ANW?
B is van Wiskunde B, dus functie-analyse, meetkunde, etc.quote:
Klassieke Culturele Vorming. Een vak over de oude Griekse en Romeinse culturen.quote:Wat betekent KCV?
Algemene Natuurwetenschappen. Sterrenkijken, werkstukken knutselen, blablaquote:Wat betekent ANW?
Waarom zit het op elke middelbare school dan in het verplichte pakket voor de alfaatjesquote:Op maandag 20 april 2009 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat jij nou te loemp bent om te kakken maakt van Aardrijkskunde nog geen Alfa-vak hoor
Aha, duidelijk. Ik ben blij dat ik daar niet aan ben blootgesteld.quote:Op maandag 20 april 2009 12:59 schreef MPG het volgende:
[..]
B is van Wiskunde B, dus functie-analyse, meetkunde, etc.
12 betekent dat zowel het basisvak (1) als de verdieping (2) gedaan zijn.
[..]
Klassieke Culturele Vorming. Een vak over de oude Griekse en Romeinse culturen..
[..]
Algemene Natuurwetenschappen. Sterrenkijken, werkstukken knutselen, blabla.
Niet alleen Nederlands en Engels zijn meer verplicht?quote:[..]
Waarom zit het op elke middelbare school dan in het verplichte pakket voor de alfaatjes?
ja jij.....quote:Op maandag 20 april 2009 12:49 schreef MPG het volgende:
[..]
dat zei ik gister tochquote:Op maandag 20 april 2009 13:09 schreef marcb1974 het volgende:
Damn, ik kwam in 92 al van de haafo af
Wat een kindjes zijn jullie dan nog bijna allemaal
Nee. Verplicht zijn Nederlands, Engels, Duits en/of* Frans, Maatschappijleer, ANW, CKV**, Lich.Opv., Geschiedenis 1quote:Op maandag 20 april 2009 13:04 schreef OA het volgende:
[..]
Aha, duidelijk. Ik ben blij dat ik daar niet aan ben blootgesteld.![]()
[..]
Niet alleen Nederlands en Engels zijn meer verplicht?
Nee, je kan nu kiezen uit 4 vakkenpakketten (op havo/vwo dan) die kies je voor je 1 na laatste jaar (dus havo 4 en 5 of vwo 5 en 6). Daarnaast mag je 1 (op sommige scholen 2 mits roostertechnisch mogelijk) vak in je 'vrije deel' kiezen.quote:Op maandag 20 april 2009 13:04 schreef OA het volgende:
Klopt, het scheelde dan ook niet veelquote:Op maandag 20 april 2009 13:16 schreef Nijns het volgende:
MPG, ik dacht dat jij van de mosterd en maatlijd was..
And the winner is..... MPGquote:
Hoezo? Ik was al blij dat er geen Frans, natuurkunde, schijtkunde en wiskunde in zatquote:
Nu sta ik er voor de derde keer inquote:Op maandag 20 april 2009 12:40 schreef OA het volgende:
Ik weet niet meer of de stats van donderdag al zijn gepost en ik heb geen zin om terug te zoeken![]()
[..]
Ik stond er inquote:
Niet vermeldquote:
Ik stond er toch niet inquote:Op maandag 20 april 2009 12:47 schreef OA het volgende:
En dit waren voorlopig de laatste dagcijfers, want
[..]
Klinkt als een SBSPquote:Op maandag 20 april 2009 12:49 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:
ANW is de Algemene Nabestaanden Wet. Heeft met pensioen te makenquote:Op maandag 20 april 2009 12:56 schreef OA het volgende:
[..]
Wat betekent 12 en B12 achter de vakken?
Wat betekent KCV?
Wat betekent ANW?
En wat is CKV 1,2,&3 en M&O?quote:Op maandag 20 april 2009 12:57 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik kwam in '99 op de middelbare school en toen was het volgens mij net wel/net niet ingevoerd..
[..]
Ik had: Frans, Engels, Nederlands, economie 1, geschiedenis, CKV 1,2 en 3, M&O en ik mis er vast nog eentje..
Dank voor het snelle antwoordquote:Op maandag 20 april 2009 12:58 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik had CKV: culturele en kunstzinnige vorming
ANW is algemene natuurwetenschappen. Een soort samenraapsel van scheikunde en natuurkunde
Klinkt tof!quote:Op maandag 20 april 2009 12:59 schreef MPG het volgende:
Klassieke Culturele Vorming. Een vak over de oude Griekse en Romeinse culturen..
[..]
Bij ons heette dat gewoon Biologie. Is Sterrenkijken de moderne versie van de lessen over de voortplanting?quote:Op maandag 20 april 2009 12:59 schreef MPG het volgende:
Algemene Natuurwetenschappen. Sterrenkijken, werkstukken knutselen, blabla.
[..]
OA, wij kunnen duidelijk spreken over: vroeger, toen het allemaal beter wasquote:Op maandag 20 april 2009 13:04 schreef OA het volgende:
[..]
Aha, duidelijk. Ik ben blij dat ik daar niet aan ben blootgesteld.![]()
[..]
Sinds wanneer kun je examen doen in muziek? Bij ons was dat alleen in de onderbouw (1e drie klassen) een bijvak, daarna werd het niet eens meer gegeven, net als tekenenquote:Op maandag 20 april 2009 13:08 schreef Muck het volgende:
ik zal ook even mijn pretpakket benoemen:
Nederlands, Engels, wiskunde, scheikunde, biologie en muziek.
Dawast
Toen begon ik met mijn gymnasium .quote:Op maandag 20 april 2009 13:09 schreef marcb1974 het volgende:
Damn, ik kwam in 92 al van de haafo af
Wat een kindjes zijn jullie dan nog bijna allemaal
Fquote:Op maandag 20 april 2009 13:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Verplicht zijn Nederlands, Engels, Duits en/of* Frans, Maatschappijleer, ANW, CKV**, Lich.Opv., Geschiedenis 1
Daarnaast moet je een pakket van samenhangende vakken kiezen, het zgn. profiel. In mijn geval was dat dus Wiskunde, natuurkunde en scheikunde.
Dan kun je nog minimaal twee vakken vrij kiezen.
*en indien VWO; of indien HAVO.
** KCV voor het aloude Gymnasium, daar is tevens Grieks of Latijn verplicht als "vrije" keuze.
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 19-04-2009
![]()
01. 036 Dr_Flash
02. 035 PeZu
03. 033 marcb1974
04. 032 KapiteinGasthof
05. 022 indahnesia.com
06. 019 DaMart
07. 018 es70
08. 017 Pien85
09. 017 MPG
10. 014 OA
11. 014 DR34M3R
12. 013 Muck
13. 007 Pheno
14. 005 Aarti
15. 004 Sjowhan
16. 003 Papierversnipperaar
17. 002 Bengeltje
18. 002 dikkekaas
19. 001 Leanne
20. 001 Adolecens
Reeks-statistieken!
mijn school was een van de weinige scholen in Nederland die het aanbood als examenvakquote:Op maandag 20 april 2009 13:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sinds wanneer kun je examen doen in muziek? Bij ons was dat alleen in de onderbouw (1e drie klassen) een bijvak, daarna werd het niet eens meer gegeven, net als tekenen.
daar begin ik in 1998 aanquote:Toen begon ik met mijn gymnasium .
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op maandag 20 april 2009 13:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoezo? Ik was al blij dat er geen Frans, natuurkunde, schijtkunde en wiskunde in zat.
[..]
Nu sta ik er voor de derde keer in.
[..]
Ik stond er in.
[..]
Niet vermeld.
[..]
Ik stond er toch niet in.
[..]
Klinkt als een SBSP.
[..]
PWN!.
[..]
ANW is de Algemene Nabestaanden Wet. Heeft met pensioen te maken.
[..]
En wat is CKV 1,2,&3 en M&O?
[..]
Dank voor het snelle antwoord.
[..]
Klinkt tof!.
[..]
Bij ons heette dat gewoon Biologie. Is Sterrenkijken de moderne versie van de lessen over de voortplanting?.
[..]
OA, wij kunnen duidelijk spreken over: vroeger, toen het allemaal beter was.
[..]
Sinds wanneer kun je examen doen in muziek? Bij ons was dat alleen in de onderbouw (1e drie klassen) een bijvak, daarna werd het niet eens meer gegeven, net als tekenen.
[..]
Toen begon ik met mijn gymnasium .
[..]
Fans als verplicht vak, hoe durven ze
.
quote:Op maandag 20 april 2009 13:34 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn school was een van de weinige scholen in Nederland die het aanbood als examenvak
Niet voor niets 3 keer op rij gekozen als leukste school van NL
[..]
daar begin ik in 1998 aanHihi, in 1998 was ik er net klaar mee... wat vullen we elkaar hier mooi aan danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ah, stom, natuurlijk!quote:Op maandag 20 april 2009 13:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
ANW is de Algemene Nabestaanden Wet. Heeft met pensioen te maken.
quote:[..]
Bij ons heette dat gewoon Biologie. Is Sterrenkijken de moderne versie van de lessen over de voortplanting?.
Zo is het!quote:[..]
OA, wij kunnen duidelijk spreken over: vroeger, toen het allemaal beter was.
Kon bij mij op de middelbare school ook, echter alleen als extra (7e) keuzevak.quote:[..]
Toen zat ik in 4 havo en was ik 16. Wat een kuttijd.quote:Op maandag 20 april 2009 13:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hihi, in 1998 was ik er net klaar mee... wat vullen we elkaar hier mooi aan dan.
Verdere uitleg: CKV1 is verplicht, is een beetje algemeen gelul over musea, concerten, cabaret en andere kunstvormen, dat vak stelde echt geen reet voor. 2 en 3 was tekenen en kunstgeschiedenis, waarbij je examen dus over kunstgeschiedenis bestond, het tekenen had je dan dus al afgesloten.quote:Op maandag 20 april 2009 13:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wat is CKV 1,2,&3 en M&O?
[..]
Dank voor het snelle antwoord.
[..]
[..]
[..]
Frans als verplicht vak, hoe durven ze.
quote:
In dat kader vind ik het wel jammer dat je je oude rijbewijs niet meer (met een gat erin) mag houden als je een nieuwe aanvraagt. Dan ben ik straks het papiertje echt kwijt. En het leek me zo leuk om over 60 jaar aan mijn kleinkinderen te laten zien, zodat ze onze, dan vreselijk ouderwetse, huidige maatschappij kunnen uitlachen. Net als dat ik dan een van de laatste mensen ben die ooit nog met guldens heeft betaaldquote:
Bij ons kon je geloof ik wel examen doen in tekenen.quote:Kon bij mij op de middelbare school ook, echter alleen als extra (7e) keuzevak.
Zat je zo graag achter de dames aan?quote:Op maandag 20 april 2009 13:39 schreef OA het volgende:
[..]
Toen zat ik in 4 havo en was ik 16. Wat een kuttijd.
Ik begreep van MPG dat Fquote:Op maandag 20 april 2009 13:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
Verdere uitleg: CKV1 is verplicht, is een beetje algemeen gelul over musea, concerten, cabaret en andere kunstvormen, dat vak stelde echt geen reet voor. 2 en 3 was tekenen en kunstgeschiedenis, waarbij je examen dus over kunstgeschiedenis bestond, het tekenen had je dan dus al afgesloten.
Biologie kreeg je bij ons alleen in de 1e en de 3e, staat mij nu een ongewenste zwangerschap te wachten?
Muziek was bij ons geen examenvak, je kon het wel kiezen t/m je examenjaar maar in de gymzaal-examens had niemand een muziek examen volgens mij..
Frans is niet verplicht hoor, bij ons in ieder geval niet. Tenzij je cultuur&maatschappij als vakkenpakket nam, dan moest je duits of frans
GESPAMT ????quote:Op maandag 20 april 2009 13:32 schreef DaMart het volgende:
En er zijn misschien geen algemene dagcijfers meer, dankzij Piles weten we nog wel wie gisteren het meest gespamt hebben in de KSC!
[..]
DIT rottaal???quote:Op maandag 20 april 2009 13:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik begreep van MPG dat Fans op VWO wel verplicht is. Ik was toch blij toen ik van dit rottaal af was
.
Ah, ik heb Havo gedaan, daar zit het verschilquote:Op maandag 20 april 2009 13:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik begreep van MPG dat Fans op VWO wel verplicht is. Ik was toch blij toen ik van dit rottaal af was
.
Ik ga echt geen Frans volgen... was ook niet verplicht in mijn tijdquote:Op maandag 20 april 2009 13:54 schreef MPG het volgende:
[..]
GESPAMT ????
[..]
DIT rottaal???
[q]
Die eerst was om te kijken of jullie opletten, die tweede een typo.
[q]
terug naar school, mag je meteen ook Frans volgen
Want Frans1 is voor VWO toch echt verplicht.
Dat is dan ook wel heel lang geleden..quote:Op maandag 20 april 2009 13:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga echt geen Frans volgen... was ook niet verplicht in mijn tijd.
Ik ben nu héél blij dat ik dit nooit heb hoeven ondergaanquote:Op maandag 20 april 2009 13:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
Verdere uitleg: CKV1 is verplicht, is een beetje algemeen gelul over musea, concerten, cabaret en andere kunstvormen, dat vak stelde echt geen reet voor. 2 en 3 was tekenen en kunstgeschiedenis, waarbij je examen dus over kunstgeschiedenis bestond, het tekenen had je dan dus al afgesloten.
Alleen als je dagelijks breezers drinktquote:Biologie kreeg je bij ons alleen in de 1e en de 3e, staat mij nu een ongewenste zwangerschap te wachten?
Ik had Duits én Frans!quote:Muziek was bij ons geen examenvak, je kon het wel kiezen t/m je examenjaar maar in de gymzaal-examens had niemand een muziek examen volgens mij..
Frans is niet verplicht hoor, bij ons in ieder geval niet. Tenzij je cultuur&maatschappij als vakkenpakket nam, dan moest je duits of frans
Oud rijbewijsquote:Op maandag 20 april 2009 13:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
![]()
.
[..]
In dat kader vind ik het wel jammer dat je je oude rijbewijs niet meer (met een gat erin) mag houden als je een nieuwe aanvraagt. Dan ben ik straks het papiertje echt kwijt. En het leek me zo leuk om over 60 jaar aan mijn kleinkinderen te laten zien, zodat ze onze, dan vreselijk ouderwetse, huidige maatschappij kunnen uitlachen. Net als dat ik dan een van de laatste mensen ben die ooit nog met guldens heeft betaald.
Bij ons kon je volgens mij in alles examen doen als 7e vak. Tekenen, muziek, maatschappijleer, handvaardigheid, techniekquote:[..]
Bij ons kon je geloof ik wel examen doen in tekenen.
Welke 16-jarige niet?quote:[..]
Zat je zo graag achter de dames aan?
Dat is dan wel leuk!quote:Op maandag 20 april 2009 13:57 schreef Nijns het volgende:
M&O is trouwens management en organisatie, ben echt blij dat ik dat erbij had
Ach, het viel wel mee. Alleen kan ik ZO slecht tekenen, dat ik bijna daarop zaktequote:Op maandag 20 april 2009 14:03 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben nu héél blij dat ik dit nooit heb hoeven ondergaan![]()
[..]
Alleen als je dagelijks breezers drinkt![]()
[..]
Ik had Duits én Frans!![]()
[..]
Dat is dan wel leuk!
11 jaar geleden inmiddels alweer jaquote:Op maandag 20 april 2009 14:02 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel heel lang geleden..
WOz!quote:Op maandag 20 april 2009 14:03 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben nu héél blij dat ik dit nooit heb hoeven ondergaan![]()
[..]
...en als je het kind niet wilt, natuurlijk!quote:Alleen als je dagelijks breezers drinkt![]()
Arme jijquote:Ik had Duits én Frans!![]()
Ik ben nu aan de beurtquote:Oud rijbewijsNog 18 maanden en ik krijg ook een pasje
![]()
quote:Guldens![]()
Raider![]()
Je hebt er alleen zo weinig aan. Alhoewel, handvaardigheid kan handig zijn als je de porno-industrie in wilquote:Bij ons kon je volgens mij in alles examen doen als 7e vak. Tekenen, muziek, maatschappijleer, handvaardigheid, techniek![]()
[..]
Ik heb nog wel een zak schuimblokken, ben je daarmee ook te verleiden?quote:Op maandag 20 april 2009 14:06 schreef Nijns het volgende:
Breezersnee, maar ik neuk wel voor een winegum, telt dat ook?
Schuimblokken?!quote:Op maandag 20 april 2009 14:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een zak schuimblokken, ben je daarmee ook te verleiden?.
Tekenenquote:Op maandag 20 april 2009 14:06 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ach, het viel wel mee. Alleen kan ik ZO slecht tekenen, dat ik bijna daarop zakte
Ik heb nog een heel zakje...quote:Breezersnee, maar ik neuk wel voor een winegum, telt dat ook?
O, Mart had de grap al gemaakt...quote:
Mart ging voor de schuimblokken.. Misschien nog wel iets lekkerder dan winegums eigenlijk.. Hoeveel bied je er?quote:
Je mag van mij de hele zak hebben, hoor, ik eet ze nietquote:Op maandag 20 april 2009 14:15 schreef Nijns het volgende:
[..]
Mart ging voor de schuimblokken.. Misschien nog wel iets lekkerder dan winegums eigenlijk.. Hoeveel bied je er?
Dus jij hebt bewust snoep in huis om kleine meisjes te verleidenquote:Op maandag 20 april 2009 14:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je mag van mij de hele zak hebben, hoor, ik eet ze niet.
Zoveel als nodigquote:Op maandag 20 april 2009 14:15 schreef Nijns het volgende:
[..]
Mart ging voor de schuimblokken.. Misschien nog wel iets lekkerder dan winegums eigenlijk.. Hoeveel bied je er?
Hoe weet jij nou weer of Nijns klein is?quote:Op maandag 20 april 2009 14:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus jij hebt bewust snoep in huis om kleine meisjes te verleiden?
HOAX. Supermarkten geven niets gratis weg.quote:Op maandag 20 april 2009 14:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou weer of Nijns klein is?
En ik heb die zak toevallig in huis omdat ik die een keer gratis kreeg bij de supermarkt.
Geen ideequote:Op maandag 20 april 2009 12:59 schreef MPG het volgende:
Waarom zit het op elke middelbare school dan in het verplichte pakket voor de alfaatjes?
Dan kreeg ik het omdat ze de prijzen met 2% hadden laten stijgen, waarmee ze een winactie betaalden met kraskaarten die je kreeg bij elke 15 euro aan boodschappen. Op een zo'n kraskaart won ik zo'n zak schuimblokkenquote:Op maandag 20 april 2009 14:29 schreef OA het volgende:
[..]
HOAX. Supermarkten geven niets gratis weg.
Kijk, met een dergelijk pakket kun je mijn interesse voor aardrijkskunde WEL wekkenquote:Op maandag 20 april 2009 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen ideeMaar mijn afstudeerpakket, met 32 studiepunten aan grond- en vloeistofmechanica had weinig met Alfa te maken
Tja, wat is klein? Je scoorde punten met die opmerking maar gratis spullen weggeven aan mij en doen of je heel lief daardoor bentquote:Op maandag 20 april 2009 14:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou weer of Nijns klein is?
En ik heb die zak toevallig in huis omdat ik die een keer gratis kreeg bij de supermarkt.
*gecharmeerd is*quote:
Wat vind je klein? Dan kan ik oordelen of deze opmerking gegrond is..quote:Op maandag 20 april 2009 14:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus jij hebt bewust snoep in huis om kleine meisjes te verleiden?
Ik heb speciaal voor die zak wel 15 euro extra boodschappen moeten halen hoorquote:Op maandag 20 april 2009 14:33 schreef Nijns het volgende:
[..]
Tja, wat is klein? Je scoorde punten met die opmerking maar gratis spullen weggeven aan mij en doen of je heel lief daardoor bent![]()
DaMart: -1quote:Op maandag 20 april 2009 14:33 schreef Nijns het volgende:
[..]
Tja, wat is klein? Je scoorde punten met die opmerking maar gratis spullen weggeven aan mij en doen of je heel lief daardoor bent![]()
[..]
*gecharmeerd is*
Maar wel om dom te zijn blijkbaarquote:Op maandag 20 april 2009 14:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb speciaal voor die zak wel 15 euro extra boodschappen moeten halen hoor![]()
.
En ik heb geen schuimblokken nodig om heel lief te zijn hoor.
En dat bewijst mijn standpunt. Supermarkten geven niets gratis wegquote:Op maandag 20 april 2009 14:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb speciaal voor die zak wel 15 euro extra boodschappen moeten halen hoor![]()
.
OA - DaMart: 1 - 0quote:Op maandag 20 april 2009 14:33 schreef Nijns het volgende:
[..]
[..]
*gecharmeerd is*
Onder de 1,65quote:[..]
Wat vind je klein? Dan kan ik oordelen of deze opmerking gegrond is..
Jij hebt geen fobo, al ben ik natuurlijk niet ZO oppervlakkig dat ik op uiterlijk af ga.. Ik neuk alleen wel voor snoepjesquote:
En precies 1.65?quote:
Mosterd-maaltijd?quote:
Dan is mijn moeder zeker mini?quote:[..]
Onder de 1,65
OA - DaMart: 1 -1quote:Op maandag 20 april 2009 14:58 schreef Nijns het volgende:
[..]
Jij hebt geen fobo, al ben ik natuurlijk niet ZO oppervlakkig dat ik op uiterlijk af ga.. Ik neuk alleen wel voor snoepjes
Neuken voor snoepjes is idd geheel niet oppervlakkig. Dat heet gewoon weten wat je lekker vindt!quote:Op maandag 20 april 2009 14:58 schreef Nijns het volgende:
[..]
Jij hebt geen fobo, al ben ik natuurlijk niet ZO oppervlakkig dat ik op uiterlijk af ga.. Ik neuk alleen wel voor snoepjes
Nou ja, ik haalde 15 euro aan boodschappen naar voren (wasmiddel en zoquote:Op maandag 20 april 2009 14:54 schreef Nijns het volgende:
[..]
Maar wel om dom te zijn blijkbaarvoor die 15 euro had je wel 10 van die zakken kunnen kopen
Zelfs de koffie is niet gratis... zonder boodschap kom je de supermarkt niet uit, namelijkquote:Op maandag 20 april 2009 14:55 schreef OA het volgende:
[..]
En dat bewijst mijn standpunt. Supermarkten geven niets gratis weg.
Dan mag je kiezen. Maar ik kies voor wel.quote:
quote:
Mijn moeder ookquote:[..]
Dan is mijn moeder zeker mini?
O, jawel hoor. Ooit met 20 man koffie wezen drinken bij de appie in Naarden-Bussumquote:Op maandag 20 april 2009 15:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, ik haalde 15 euro aan boodschappen naar voren (wasmiddel en zo), en kreeg een zak snoep op de koop toe... dus na die actie bespaarde ik weer 15 euro!
Maar is het nog gelukt om het een beetje goed te praten daarmee?.
[..]
Zelfs de koffie is niet gratis... zonder boodschap kom je de supermarkt niet uit, namelijk.
Muck komt straks vast zeggen dat ik haar buiten deze discussie moet latenquote:Op maandag 20 april 2009 15:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan mag je kiezen. Maar ik kies voor wel.
[..]
[..]
Mijn moeder ook.
Je kan toch gewoon langs de kassa lopen, nadat je koffie hebt gedronken bij AH?quote:Op maandag 20 april 2009 15:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zelfs de koffie is niet gratis... zonder boodschap kom je de supermarkt niet uit, namelijk.
Beter geregeld dan de supermarkt hier, dan!quote:Op maandag 20 april 2009 15:01 schreef MPG het volgende:
[..]
O, jawel hoor. Ooit met 20 man koffie wezen drinken bij de appie in Naarden-Bussum.
quote:Op maandag 20 april 2009 15:02 schreef OA het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon langs de kassa lopen, nadat je koffie hebt gedronken bij AH?
quote:Op maandag 20 april 2009 15:01 schreef MPG het volgende:
[..]
O, jawel hoor. Ooit met 20 man koffie wezen drinken bij de appie in Naarden-Bussum.
Ik kom nooit bij de AH!quote:Op maandag 20 april 2009 15:02 schreef OA het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon langs de kassa lopen, nadat je koffie hebt gedronken bij AH?
Hoeveel snoepjes mag je van OAdin eigenlijk weggeven?quote:Op maandag 20 april 2009 15:00 schreef OA het volgende:
[..]
Neuken voor snoepjes is idd geheel niet oppervlakkig. Dat heet gewoon weten wat je lekker vindt!
278743quote:Op maandag 20 april 2009 15:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoeveel snoepjes mag je van OAdin eigenlijk weggeven?.
Dus jij schaart jezelf onder de noemer zwerver?quote:Op maandag 20 april 2009 15:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kom nooit bij de AH!
Maar ze houden de zwervers hier in de gaten... waarna van de hele groep er eentje een blikje bier koopt, en dan vindt het personeel het wel best.
Onbeperkt. Zij heeft liever geen snoep in huis. De lijn enzo hč...quote:Op maandag 20 april 2009 15:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoeveel snoepjes mag je van OAdin eigenlijk weggeven?.
quote:
62756 ķf 6825quote:
1. Ik drink nooit koffie, ook niet in de supermarkt.quote:Op maandag 20 april 2009 15:07 schreef OA het volgende:
[..]
Dus jij schaart jezelf onder de noemer zwerver?![]()
[..]
Ik heb anders gehoord dat je er heel wat meer lijn van krijgtquote:Onbeperkt. Zij heeft liever geen snoep in huis. De lijn enzo hč....
Per jaar?quote:
Uiteraard, de rest heeft Muck nodig om mee te koken!quote:
Whehe, ik heb volgens mij een beetje zitten goochelen met de cijfersquote:
quote:
Dat denk ik ook jaquote:Op maandag 20 april 2009 15:14 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe, ik heb volgens mij een beetje zitten goochelen met de cijfers
Je kunt toch ook de ene keer de helft geven en de ander ehelft gebruiken voor iemand anders?quote:Op maandag 20 april 2009 15:17 schreef MPG het volgende:
[..].
Dat is onmogelijk.
Ķf het een, ķf het ander. Geen combinaties e.d.
Een 1 is sowieso niet mogelijkquote:Op maandag 20 april 2009 15:17 schreef MPG het volgende:
[..].
Dat is onmogelijk.
Ķf het een, ķf het ander. Geen combinaties e.d.
Nee. Je snapt het duidelijk nietquote:Op maandag 20 april 2009 15:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je kunt toch ook de ene keer de helft geven en de ander ehelft gebruiken voor iemand anders?
Of is het wiskunde-abracadalgebra waar ik niks van snap?.
Dat ook nog eens.quote:
Dan is de 1 nog immer niet mogelijkquote:Op maandag 20 april 2009 15:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die is afgerond naar boven, omdat we niet aan halve snoepjes doen.
quote:
Je mag ze nog steeds hebben als je wil hoorquote:Op maandag 20 april 2009 15:35 schreef Nijns het volgende:
@ DaMart: schuimblokken zijn wel erg lekker..
Geheimtaalquote:
http://www.alternate.nl/html/product/Harddisks_3,5_inch_SATA_-/Hitachi/HDT721010SLA360/-1074573/?tn=HARDWARE&l1=Harddisks&l2=Serial-ATA&l3=3%2C5+inchquote:Op maandag 20 april 2009 15:40 schreef Pheno het volgende:
Kut, 1 schijf begint het te begeven. Even loeren wat een terabyte schijf tegenwoordig kost
Edit: oh ja, het gemis van PI's in de mobile versie, even hacken en de nonmobie versie gebruiken
80 euro bij de Mycom, hoorde ik van de week.quote:Op maandag 20 april 2009 15:40 schreef Pheno het volgende:
Kut, 1 schijf begint het te begeven. Even loeren wat een terabyte schijf tegenwoordig kost
Ik wou zeggen: lekker! en er dan op sabbelen tot ze zacht worden..quote:Op maandag 20 april 2009 15:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je mag ze nog steeds hebben als je wil hoor.
[..]
valt dus nog mee. Eerst maar eens de raid opnieuw opbouwen na ee format. Backupsquote:Op maandag 20 april 2009 15:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
80 euro bij de Mycom, hoorde ik van de week.
Ja, immer. 1 schijf is volgens SMART prima, de andere begint abnormaal te blaten. Maar dat kan ook zijn omdat de stroom hier pas gelden in de hele wijk er af lag. Dus misschien zorgen dat het ding even netjes geformat wordt en weer de mirror opbouwenquote:
* Nijns geeft scriptiequote:
waar gaat ie over?quote:Op maandag 20 april 2009 17:29 schreef Nijns het volgende:
[..]
* Nijns geeft scriptie
Hier, voor als je je verveeld
Over de trainingbranche en de kansen daarvan binnen de fashion retail.quote:Op maandag 20 april 2009 17:30 schreef Aarti het volgende:
[..]
waar gaat ie over?
wil jij dan mijn opdracht Impairment maken?
Hoezo dat?quote:
Stoer!quote:Op maandag 20 april 2009 18:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
T-shirtvoor zaterdag
[ afbeelding ]
Nope, is een stickerquote:
quote:
Muckiequote:
I know.quote:
Omdat de lijst met oude topics achterloopt.quote:
Die van uuhquote:
Dat zou best kunnenquote:
Hoofd erafquote:Op maandag 20 april 2009 19:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat zou best kunnenDie zit in ieder geval al bijna 2 weken in mijn hoofd en ik wil hem er uit! Kssssst!!!
Ja.. bedankt voor het meedenkenquote:
Absoluutquote:
Deze erin stoppen:quote:Op maandag 20 april 2009 19:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat zou best kunnenDie zit in ieder geval al bijna 2 weken in mijn hoofd en ik wil hem er uit! Kssssst!!!
Is er niet een thee lied?quote:
Dat moet je eens voor me zingenquote:Op maandag 20 april 2009 19:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Die van uuh
"I know how you feeeel right know, losing dream's you've come to care abouhout"
quote:Op maandag 20 april 2009 19:37 schreef Fha het volgende:
is het "mogelijke datums" of "mogelijke data"?
Ik zit ineens te twijfelen
Dankquote:
Wooohoooquote:Op maandag 20 april 2009 19:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wedden dat in je hoofd gaat zitten?.
...of je dat wilt is een tweede.
quote:Op maandag 20 april 2009 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
The Room, The Room, The Room is on FIRE
Vaatwasserquote:Op maandag 20 april 2009 19:36 schreef Sjowhan het volgende:
Happie op, koffie pruttelt. Nu nog iemand die de afwas wilt doen
roofquote:Op maandag 20 april 2009 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
The Room, The Room, The Room is on FIRE
quote:
Belachelijk goedkoop gemaakte clip wel trouwensquote:Op maandag 20 april 2009 19:51 schreef DaMart het volgende:
Ik gooi er nog even een heerlijk nummertje in....
Zeker weten?quote:
Wat ben je van plan dan?quote:
Helemaal niks, dus vandaarquote:
Nee johquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |