Nee. Je snapt het duidelijk nietquote:Op maandag 20 april 2009 15:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je kunt toch ook de ene keer de helft geven en de ander ehelft gebruiken voor iemand anders?
Of is het wiskunde-abracadalgebra waar ik niks van snap?.
Dat ook nog eens.quote:
Dan is de 1 nog immer niet mogelijkquote:Op maandag 20 april 2009 15:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die is afgerond naar boven, omdat we niet aan halve snoepjes doen.
quote:
Je mag ze nog steeds hebben als je wil hoorquote:Op maandag 20 april 2009 15:35 schreef Nijns het volgende:
@ DaMart: schuimblokken zijn wel erg lekker..
Geheimtaalquote:
http://www.alternate.nl/html/product/Harddisks_3,5_inch_SATA_-/Hitachi/HDT721010SLA360/-1074573/?tn=HARDWARE&l1=Harddisks&l2=Serial-ATA&l3=3%2C5+inchquote:Op maandag 20 april 2009 15:40 schreef Pheno het volgende:
Kut, 1 schijf begint het te begeven. Even loeren wat een terabyte schijf tegenwoordig kost
Edit: oh ja, het gemis van PI's in de mobile versie, even hacken en de nonmobie versie gebruiken
80 euro bij de Mycom, hoorde ik van de week.quote:Op maandag 20 april 2009 15:40 schreef Pheno het volgende:
Kut, 1 schijf begint het te begeven. Even loeren wat een terabyte schijf tegenwoordig kost
Ik wou zeggen: lekker! en er dan op sabbelen tot ze zacht worden..quote:Op maandag 20 april 2009 15:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je mag ze nog steeds hebben als je wil hoor.
[..]
valt dus nog mee. Eerst maar eens de raid opnieuw opbouwen na ee format. Backupsquote:Op maandag 20 april 2009 15:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
80 euro bij de Mycom, hoorde ik van de week.
Ja, immer. 1 schijf is volgens SMART prima, de andere begint abnormaal te blaten. Maar dat kan ook zijn omdat de stroom hier pas gelden in de hele wijk er af lag. Dus misschien zorgen dat het ding even netjes geformat wordt en weer de mirror opbouwenquote:
* Nijns geeft scriptiequote:
waar gaat ie over?quote:Op maandag 20 april 2009 17:29 schreef Nijns het volgende:
[..]
* Nijns geeft scriptie
Hier, voor als je je verveeld
Over de trainingbranche en de kansen daarvan binnen de fashion retail.quote:Op maandag 20 april 2009 17:30 schreef Aarti het volgende:
[..]
waar gaat ie over?
wil jij dan mijn opdracht Impairment maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |