OA - DaMart: 1 -1quote:Op maandag 20 april 2009 14:58 schreef Nijns het volgende:
[..]
Jij hebt geen fobo, al ben ik natuurlijk niet ZO oppervlakkig dat ik op uiterlijk af ga.. Ik neuk alleen wel voor snoepjes
Neuken voor snoepjes is idd geheel niet oppervlakkig. Dat heet gewoon weten wat je lekker vindt!quote:Op maandag 20 april 2009 14:58 schreef Nijns het volgende:
[..]
Jij hebt geen fobo, al ben ik natuurlijk niet ZO oppervlakkig dat ik op uiterlijk af ga.. Ik neuk alleen wel voor snoepjes
Nou ja, ik haalde 15 euro aan boodschappen naar voren (wasmiddel en zoquote:Op maandag 20 april 2009 14:54 schreef Nijns het volgende:
[..]
Maar wel om dom te zijn blijkbaarvoor die 15 euro had je wel 10 van die zakken kunnen kopen
Zelfs de koffie is niet gratis... zonder boodschap kom je de supermarkt niet uit, namelijkquote:Op maandag 20 april 2009 14:55 schreef OA het volgende:
[..]
En dat bewijst mijn standpunt. Supermarkten geven niets gratis weg.
Dan mag je kiezen. Maar ik kies voor wel.quote:
quote:
Mijn moeder ookquote:[..]
Dan is mijn moeder zeker mini?
O, jawel hoor. Ooit met 20 man koffie wezen drinken bij de appie in Naarden-Bussumquote:Op maandag 20 april 2009 15:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, ik haalde 15 euro aan boodschappen naar voren (wasmiddel en zo), en kreeg een zak snoep op de koop toe... dus na die actie bespaarde ik weer 15 euro!
Maar is het nog gelukt om het een beetje goed te praten daarmee?.
[..]
Zelfs de koffie is niet gratis... zonder boodschap kom je de supermarkt niet uit, namelijk.
Muck komt straks vast zeggen dat ik haar buiten deze discussie moet latenquote:Op maandag 20 april 2009 15:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan mag je kiezen. Maar ik kies voor wel.
[..]
[..]
Mijn moeder ook.
Je kan toch gewoon langs de kassa lopen, nadat je koffie hebt gedronken bij AH?quote:Op maandag 20 april 2009 15:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zelfs de koffie is niet gratis... zonder boodschap kom je de supermarkt niet uit, namelijk.
Beter geregeld dan de supermarkt hier, dan!quote:Op maandag 20 april 2009 15:01 schreef MPG het volgende:
[..]
O, jawel hoor. Ooit met 20 man koffie wezen drinken bij de appie in Naarden-Bussum.
quote:Op maandag 20 april 2009 15:02 schreef OA het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon langs de kassa lopen, nadat je koffie hebt gedronken bij AH?
quote:Op maandag 20 april 2009 15:01 schreef MPG het volgende:
[..]
O, jawel hoor. Ooit met 20 man koffie wezen drinken bij de appie in Naarden-Bussum.
Ik kom nooit bij de AH!quote:Op maandag 20 april 2009 15:02 schreef OA het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon langs de kassa lopen, nadat je koffie hebt gedronken bij AH?
Hoeveel snoepjes mag je van OAdin eigenlijk weggeven?quote:Op maandag 20 april 2009 15:00 schreef OA het volgende:
[..]
Neuken voor snoepjes is idd geheel niet oppervlakkig. Dat heet gewoon weten wat je lekker vindt!
278743quote:Op maandag 20 april 2009 15:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoeveel snoepjes mag je van OAdin eigenlijk weggeven?.
Dus jij schaart jezelf onder de noemer zwerver?quote:Op maandag 20 april 2009 15:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kom nooit bij de AH!
Maar ze houden de zwervers hier in de gaten... waarna van de hele groep er eentje een blikje bier koopt, en dan vindt het personeel het wel best.
Onbeperkt. Zij heeft liever geen snoep in huis. De lijn enzo hè...quote:Op maandag 20 april 2009 15:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoeveel snoepjes mag je van OAdin eigenlijk weggeven?.
quote:
62756 óf 6825quote:
1. Ik drink nooit koffie, ook niet in de supermarkt.quote:Op maandag 20 april 2009 15:07 schreef OA het volgende:
[..]
Dus jij schaart jezelf onder de noemer zwerver?![]()
[..]
Ik heb anders gehoord dat je er heel wat meer lijn van krijgtquote:Onbeperkt. Zij heeft liever geen snoep in huis. De lijn enzo hè....
Per jaar?quote:
Uiteraard, de rest heeft Muck nodig om mee te koken!quote:
Whehe, ik heb volgens mij een beetje zitten goochelen met de cijfersquote:
quote:
Dat denk ik ook jaquote:Op maandag 20 april 2009 15:14 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe, ik heb volgens mij een beetje zitten goochelen met de cijfers
Je kunt toch ook de ene keer de helft geven en de ander ehelft gebruiken voor iemand anders?quote:Op maandag 20 april 2009 15:17 schreef MPG het volgende:
[..].
Dat is onmogelijk.
Óf het een, óf het ander. Geen combinaties e.d.
Een 1 is sowieso niet mogelijkquote:Op maandag 20 april 2009 15:17 schreef MPG het volgende:
[..].
Dat is onmogelijk.
Óf het een, óf het ander. Geen combinaties e.d.
Nee. Je snapt het duidelijk nietquote:Op maandag 20 april 2009 15:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je kunt toch ook de ene keer de helft geven en de ander ehelft gebruiken voor iemand anders?
Of is het wiskunde-abracadalgebra waar ik niks van snap?.
Dat ook nog eens.quote:
Dan is de 1 nog immer niet mogelijkquote:Op maandag 20 april 2009 15:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die is afgerond naar boven, omdat we niet aan halve snoepjes doen.
quote:
Je mag ze nog steeds hebben als je wil hoorquote:Op maandag 20 april 2009 15:35 schreef Nijns het volgende:
@ DaMart: schuimblokken zijn wel erg lekker..
Geheimtaalquote:
http://www.alternate.nl/html/product/Harddisks_3,5_inch_SATA_-/Hitachi/HDT721010SLA360/-1074573/?tn=HARDWARE&l1=Harddisks&l2=Serial-ATA&l3=3%2C5+inchquote:Op maandag 20 april 2009 15:40 schreef Pheno het volgende:
Kut, 1 schijf begint het te begeven. Even loeren wat een terabyte schijf tegenwoordig kost
Edit: oh ja, het gemis van PI's in de mobile versie, even hacken en de nonmobie versie gebruiken
80 euro bij de Mycom, hoorde ik van de week.quote:Op maandag 20 april 2009 15:40 schreef Pheno het volgende:
Kut, 1 schijf begint het te begeven. Even loeren wat een terabyte schijf tegenwoordig kost
Ik wou zeggen: lekker! en er dan op sabbelen tot ze zacht worden..quote:Op maandag 20 april 2009 15:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je mag ze nog steeds hebben als je wil hoor.
[..]
valt dus nog mee. Eerst maar eens de raid opnieuw opbouwen na ee format. Backupsquote:Op maandag 20 april 2009 15:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
80 euro bij de Mycom, hoorde ik van de week.
Ja, immer. 1 schijf is volgens SMART prima, de andere begint abnormaal te blaten. Maar dat kan ook zijn omdat de stroom hier pas gelden in de hele wijk er af lag. Dus misschien zorgen dat het ding even netjes geformat wordt en weer de mirror opbouwenquote:
* Nijns geeft scriptiequote:
waar gaat ie over?quote:Op maandag 20 april 2009 17:29 schreef Nijns het volgende:
[..]
* Nijns geeft scriptie
Hier, voor als je je verveeld
Over de trainingbranche en de kansen daarvan binnen de fashion retail.quote:Op maandag 20 april 2009 17:30 schreef Aarti het volgende:
[..]
waar gaat ie over?
wil jij dan mijn opdracht Impairment maken?
Hoezo dat?quote:
Stoer!quote:Op maandag 20 april 2009 18:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
T-shirtvoor zaterdag
[ afbeelding ]
Nope, is een stickerquote:
quote:
Muckiequote:
I know.quote:
Omdat de lijst met oude topics achterloopt.quote:
Die van uuhquote:
Dat zou best kunnenquote:
Hoofd erafquote:Op maandag 20 april 2009 19:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat zou best kunnenDie zit in ieder geval al bijna 2 weken in mijn hoofd en ik wil hem er uit! Kssssst!!!
Ja.. bedankt voor het meedenkenquote:
Absoluutquote:
Deze erin stoppen:quote:Op maandag 20 april 2009 19:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat zou best kunnenDie zit in ieder geval al bijna 2 weken in mijn hoofd en ik wil hem er uit! Kssssst!!!
Is er niet een thee lied?quote:
Dat moet je eens voor me zingenquote:Op maandag 20 april 2009 19:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Die van uuh
"I know how you feeeel right know, losing dream's you've come to care abouhout"
quote:Op maandag 20 april 2009 19:37 schreef Fha het volgende:
is het "mogelijke datums" of "mogelijke data"?
Ik zit ineens te twijfelen
Dankquote:
Wooohoooquote:Op maandag 20 april 2009 19:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wedden dat in je hoofd gaat zitten?.
...of je dat wilt is een tweede.
quote:Op maandag 20 april 2009 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
The Room, The Room, The Room is on FIRE
Vaatwasserquote:Op maandag 20 april 2009 19:36 schreef Sjowhan het volgende:
Happie op, koffie pruttelt. Nu nog iemand die de afwas wilt doen
roofquote:Op maandag 20 april 2009 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
The Room, The Room, The Room is on FIRE
quote:
Belachelijk goedkoop gemaakte clip wel trouwensquote:Op maandag 20 april 2009 19:51 schreef DaMart het volgende:
Ik gooi er nog even een heerlijk nummertje in....
Zeker weten?quote:
Wat ben je van plan dan?quote:
Helemaal niks, dus vandaarquote:
Nee johquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |