Jij betn gewoon verdrietig dat niemand jou post stuurtquote:
Het heeft vrij weinig nut om mij post te sturen.quote:Op maandag 20 april 2009 10:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
Jij betn gewoon verdrietig dat niemand jou post stuurt
Post is een traag en achterhaald mediumquote:Op maandag 20 april 2009 10:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
Jij betn gewoon verdrietig dat niemand jou post stuurt
Nah, ik heb toch in sommige gevallen graag een ouderwetse kaart in de brievenbus hoor..quote:Op maandag 20 april 2009 10:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Post is een traag en achterhaald medium.
Alleen goed voor pakketten en dergelijke.
HOAX!quote:Op maandag 20 april 2009 11:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik was vanochtend voor niets bij de KwikFit. Ze vonden mijn schokbrekers goed genoeg.
Deze had een vast contract en wilde 's middags vrij?quote:Op maandag 20 april 2009 11:13 schreef MPG het volgende:
[..]
HOAX!
Ze willen daar áltijd schokbrekers en uitlaat vervangen.
Ja! Ik zit nou wel op tijd in de zon, het was nog te vroeg om te winkelen.quote:
ga je winkelenquote:Op maandag 20 april 2009 11:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Deze had een vast contract en wilde 's middags vrij?
[..]
Ja! Ik zit nou wel op tijd in de zon, het was nog te vroeg om te winkelen.
Muckquote:
Een truitje, dat klinkt als een topjequote:Op maandag 20 april 2009 11:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb een truitje nodig voor zaterdag.
http://www.whoisinqontrol.com/
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 11:03 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nah, ik heb toch in sommige gevallen graag een ouderwetse kaart in de brievenbus hoor..
quote:Op maandag 20 april 2009 10:45 schreef Pheno het volgende:
Ik ga weer Lost kijken, daarna boodschappen doen. 13 afleveringen in 24 uur ftw
quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 10:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee hoor, hier krijgt een electrahuisje al jaren post van de postcodeloterij.
quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 10:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd. Maar gisteren ging het mis toen ik op pad was, en ik tussen het maken van de foto's door, even keek naar wat ik net had gefotografeerd.
Hallo allemaalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |