FELI!!!quote:Op maandag 20 april 2009 09:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
he ik heb hem echt een keer
*zucht*quote:Op maandag 20 april 2009 09:34 schreef Pheno het volgende:
OP komt zo, ik schrik ervan dat DaMart niet ninja'ed!
Lekker, dit weekend maar weer eens maken.quote:Op maandag 20 april 2009 09:35 schreef Aarti het volgende:
sushiiiiiiiiii
Zo rond de 1 euro = 130 yen toen wij daar waren.quote:Op maandag 20 april 2009 09:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
hoeveel is de japanse munteenheid waard?
kan ik niet, ik ga het maar kopenquote:Op maandag 20 april 2009 09:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lekker, dit weekend maar weer eens maken.
Ik ben even kwijt welk commando dat ook alweer was in CMD/DOS... krijg telkens een syntaxisfoutquote:Op maandag 20 april 2009 09:30 schreef Dr_Flash het volgende:
dan kun je ze toch via de command preompt kopieren naar C:\temp of zo?
Als het niet anders kan, dan kan het niet anders. Maar die bestanden staan op die kaart, dus ik moet en zal ze eraf kunnen halen. Zaten best mooie plaatjes tussen hoor.quote:Op maandag 20 april 2009 09:37 schreef Nijns het volgende:
@DaMart: tja.....als je geen afstand wil doen...dan ben je gewoon een huilie
Valt allemaal wel mee. Dat die gadgets flink duur zijn is omdat ze best gaaf zijn om te hebben (zeker die laatste tweequote:Op maandag 20 april 2009 09:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Best duur land dan. Of ligt dat aan mij?
copy <source> <destination>. Ik ben meer in de solaris nu, maar volgens mij kon je in dos ook zo directories overzetten.quote:Op maandag 20 april 2009 09:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben even kwijt welk commando dat ook alweer was in CMD/DOS... krijg telkens een syntaxisfout.
Die variant en vele anderen heb ik al geprobeerd, maar zonder succes...quote:Op maandag 20 april 2009 09:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
copy <source> <destination>. Ik ben meer in de solaris nu, maar volgens mij kon je in dos ook zo directories overzetten.
Hij kopieert nu... moet alle bestanden naar .jpg hernoemen, maar volgens mij werkt hetquote:Op maandag 20 april 2009 09:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die variant en vele anderen heb ik al geprobeerd, maar zonder succes...
Nee, alleen via chkdsk.quote:Op maandag 20 april 2009 09:47 schreef Pheno het volgende:
Maa je ziet die found.000 niet in de verkenner btw?
Gooi die brief dan gewoon weg joh, ipv je er zo over op te windenquote:Op maandag 20 april 2009 10:00 schreef Pheno het volgende:
KUT POSTCODELOTERIJ!!!!
Weer die tyfuspost van hun. NEE, DAT WIL IK NIET IN MIJN BRIEVENBUS VINDEN, ZOALS TIG KEER AL AANGEGEVEN PER BRIEF. LE-ZEN!!!!
Dat doe ik ook altijd. Maar gisteren ging het mis toen ik op pad was, en ik tussen het maken van de foto's door, even keek naar wat ik net had gefotografeerdquote:
Ik kan er heel slecht tegen als dingen me opgedrongen worden. Een nee-nee sticker helpt al niet meer, omdat ze dus geadresseerd versturen. Ik stuur netjes de brief retour met het verzoek me uit het bestand te halen, doen ze na tig keer niet. Het gaat me om het principe, ik heb me nergens bij hen op geabonneerd, dus waarom vallen ze me lastig? Ook die enveloppen worden steeds belachelijker, laatst kreeg ik een brief die er nog belangrijk uit zag, en er ook niet op stond dat het van die klootviolen was.quote:Op maandag 20 april 2009 10:01 schreef Nijns het volgende:
[..]
Gooi die brief dan gewoon weg joh, ipv je er zo over op te winden
Ja ik zag hetquote:Op maandag 20 april 2009 09:35 schreef Pheno het volgende:
Fles:
Wat eetbaar uitziende usbsticks
[ afbeelding ]
Usbhubje nodig? Wanden vol!
[ afbeelding ]
En dan wat stoerdere hubs, die ook praten, bewegen en gewoon cool om te hebben zijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Open een topic in KLB!quote:Op maandag 20 april 2009 10:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan er heel slecht tegen als dingen me opgedrongen worden. Een nee-nee sticker helpt al niet meer, omdat ze dus geadresseerd versturen. Ik stuur netjes de brief retour met het verzoek me uit het bestand te halen, doen ze na tig keer niet. Het gaat me om het principe, ik heb me nergens bij hen op geabonneerd, dus waarom vallen ze me lastig? Ook die enveloppen worden steeds belachelijker, laatst kreeg ik een brief die er nog belangrijk uit zag, en er ook niet op stond dat het van die klootviolen was.
Alle andere spam die ik in het begin in huis kreeg heb ik netje skunnen afzeggen, maar waarom bij hen niet?
Dat laatste helpt helaas niet. Heb het ook geprobeerd, erg vaak zelfs. Maar ook als je het terugstuurt met de melding dat je hun spam niet op prijs stelt, blijf je die troep ontvangenquote:Op maandag 20 april 2009 10:14 schreef Nijns het volgende:
[..]
Open een topic in KLB!
Ik snap wel wat je bedoeld hoor, het gaat om het principe, maar als je kijkt waar je het eigenlijk over hebt: gooi die brief gewoon wegof continu retour afzender doen, houden ze vanzelf op
Hoe is het eigenlijk zo ver gekomen dat je op die lijst staat?quote:Op maandag 20 april 2009 10:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat laatste helpt helaas niet. Heb het ook geprobeerd, erg vaak zelfs. Maar ook als je het terugstuurt met de melding dat je hun spam niet op prijs stelt, blijf je die troep ontvangen.
Geen idee, ze zullen wel een adressenbestand hebben gekocht van iemand.quote:Op maandag 20 april 2009 10:17 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk zo ver gekomen dat je op die lijst staat?
jij ook al? tis de derde in twee weken volgens mij?quote:Op maandag 20 april 2009 10:00 schreef Pheno het volgende:
KUT POSTCODELOTERIJ!!!!
Weer die tyfuspost van hun. NEE, DAT WIL IK NIET IN MIJN BRIEVENBUS VINDEN, ZOALS TIG KEER AL AANGEGEVEN PER BRIEF. LE-ZEN!!!!
Geen geld en geen moeite aan besteden zeg ikquote:Op maandag 20 april 2009 10:23 schreef DaMart het volgende:
Zullen we met zijn allen wat gaan doneren aan de Postcodeloterij? Een baksteen per persoon naar hun antwoordnummer, bijvoorbeeld?
Het leuke van een antwoordnummer is dat het de afzender niks kostquote:Op maandag 20 april 2009 10:27 schreef Nijns het volgende:
[..]
Geen geld en geen moeite aan besteden zeg ik
moeite en een baksteen, wel dusquote:Op maandag 20 april 2009 10:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het leuke van een antwoordnummer is dat het de afzender niks kost.
Nee hoor, hier krijgt een electrahuisje al jaren post van de postcodeloterijquote:Op maandag 20 april 2009 10:14 schreef Nijns het volgende:
[..]
Open een topic in KLB!
Ik snap wel wat je bedoeld hoor, het gaat om het principe, maar als je kijkt waar je het eigenlijk over hebt: gooi die brief gewoon wegof continu retour afzender doen, houden ze vanzelf op
quote:
Niet te geloven hè?quote:Op maandag 20 april 2009 10:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee hoor, hier krijgt een electrahuisje al jaren post van de postcodeloterij.
Ik doe 't altijd retour afzender.quote:Op maandag 20 april 2009 10:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jij ook al? tis de derde in twee weken volgens mij?
Ja, zoiets. En ja, ik kan die brief weggooien, maar het gaat mij er om dat ik die brief niet eens wil ontvangen. "Aan de bewoners van dit pand" zegt toch al genoeg. Gekochte adressenbende. Spam is spam, als een spamfilter niet meer werkt dan moet je gewoon verder gaan. Berusten is toegeven, dan kan ik net zo goed lid wordenquote:Op maandag 20 april 2009 10:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jij ook al? tis de derde in twee weken volgens mij?
EN je blijft het krijgen.quote:
Jij betn gewoon verdrietig dat niemand jou post stuurtquote:
Het heeft vrij weinig nut om mij post te sturen.quote:Op maandag 20 april 2009 10:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
Jij betn gewoon verdrietig dat niemand jou post stuurt
Post is een traag en achterhaald mediumquote:Op maandag 20 april 2009 10:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
Jij betn gewoon verdrietig dat niemand jou post stuurt
Nah, ik heb toch in sommige gevallen graag een ouderwetse kaart in de brievenbus hoor..quote:Op maandag 20 april 2009 10:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Post is een traag en achterhaald medium.
Alleen goed voor pakketten en dergelijke.
HOAX!quote:Op maandag 20 april 2009 11:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik was vanochtend voor niets bij de KwikFit. Ze vonden mijn schokbrekers goed genoeg.
Deze had een vast contract en wilde 's middags vrij?quote:Op maandag 20 april 2009 11:13 schreef MPG het volgende:
[..]
HOAX!
Ze willen daar áltijd schokbrekers en uitlaat vervangen.
Ja! Ik zit nou wel op tijd in de zon, het was nog te vroeg om te winkelen.quote:
ga je winkelenquote:Op maandag 20 april 2009 11:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Deze had een vast contract en wilde 's middags vrij?
[..]
Ja! Ik zit nou wel op tijd in de zon, het was nog te vroeg om te winkelen.
Muckquote:
Een truitje, dat klinkt als een topjequote:Op maandag 20 april 2009 11:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb een truitje nodig voor zaterdag.
http://www.whoisinqontrol.com/
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 11:03 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nah, ik heb toch in sommige gevallen graag een ouderwetse kaart in de brievenbus hoor..
quote:Op maandag 20 april 2009 10:45 schreef Pheno het volgende:
Ik ga weer Lost kijken, daarna boodschappen doen. 13 afleveringen in 24 uur ftw
quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 10:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee hoor, hier krijgt een electrahuisje al jaren post van de postcodeloterij.
quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 10:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd. Maar gisteren ging het mis toen ik op pad was, en ik tussen het maken van de foto's door, even keek naar wat ik net had gefotografeerd.
Hallo allemaalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Dan ga je niet!quote:Op maandag 20 april 2009 11:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
heul geen zin om naar de uni te gaan
quote:Op maandag 20 april 2009 11:44 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hallo allemaal
ChefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Dat is jouw vrouwelijke interpretatiequote:
quote:Op maandag 20 april 2009 11:44 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hallo allemaal
Multi-OASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
als het maar geen v-hals heeftquote:Op maandag 20 april 2009 11:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is jouw vrouwelijke interpretatie![]()
Truitje, shirtje, dingetje, alles waar mijn mannelijke borst goed in uitkomt
Goede opmerkingquote:Op maandag 20 april 2009 11:51 schreef Aarti het volgende:
[..]
als het maar geen v-hals heeft![]()
heb je borsthaar?
Kijk hier zelf waar Marc zich ongeveer bevindt...quote:
Japan?quote:
Ik bevind me gewoon in Eindhovenquote:Op maandag 20 april 2009 11:53 schreef OA het volgende:
[..]
Kijk hier zelf waar Marc zich ongeveer bevindt...
[ afbeelding ]
Dat klopt toch? Je krijgt pas tijdsverschil bij Turkije hoor..quote:Op maandag 20 april 2009 11:54 schreef OA het volgende:
O, ik zie dat er geen donder van klopt. Half Europa valt hier in de GMT-zone...
Bleeeeedquote:
ik moet straks ook naar schoolquote:Op maandag 20 april 2009 11:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
heul geen zin om naar de uni te gaan
GMT = Engeland = 1 uur vroeger dan bij onsquote:Op maandag 20 april 2009 11:56 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat klopt toch? Je krijgt pas tijdsverschil bij Turkije hoor..
GMT+1quote:Op maandag 20 april 2009 11:54 schreef OA het volgende:
Ja, dat klopt toch ook op je kaartje?quote:Op maandag 20 april 2009 11:57 schreef OA het volgende:
[..]
GMT = Engeland = 1 uur vroeger dan bij ons![]()
In Griekenland is het trouwens ook al een uur later
quote:
Nederland valt op het plaatje binnen de 0-zonequote:
daklopniequote:Op maandag 20 april 2009 12:01 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Nederland valt op het plaatje binnen de 0-zone
Nee, want het is rose, de 0-zone is geel. Je moet kijken naar de kleuren, niet naar de lijnenquote:Op maandag 20 april 2009 12:01 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Helemaal niet. Kijk maar eens goed naar de kleurenquote:Op maandag 20 april 2009 12:01 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Nee, mammaquote:
Een beetjequote:heb je borsthaar?
Eeeuh, zomer en wintertijd?quote:Op maandag 20 april 2009 11:54 schreef OA het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |