Ja, maar deze is van voor ik me ging scheren, dat kan nog welquote:Op zondag 19 april 2009 23:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zet je nou toch een naaktfoto van jezelf hier neer?.
quote:Op zondag 19 april 2009 23:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zet je nou toch een naaktfoto van jezelf hier neer?.
ja, ik heb een paar filmpjes op mijn telefoon staan, waarop ze aan het vechten/speulen zijnquote:
Zienquote:Op zondag 19 april 2009 23:40 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, ik heb een paar filmpjes op mijn telefoon staan, waarop ze aan het vechten/speulen zijn
maar ik loop al in mijn pyjama enzo, dus ik hoef alleen nog te gaan liggen en dan slaap ikquote:
quote:
Ik wil er niks meer over horen jaquote:
Waar ben jij geweest?quote:Op maandag 20 april 2009 00:08 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook
maar ik gok dat we het niet over dezelfde wedstrijd hebben
Moet je FOK! gewoon lezen en niet laten voorlezenquote:
Op de bank, voor de tv, met de formule 1 aanquote:
daar dusquote:Op maandag 20 april 2009 00:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Op de bank, voor de tv, met de formule 1 aan.
een cardreadertjequote:Op maandag 20 april 2009 09:07 schreef DaMart het volgende:
Zitten hier nog mensen met kennis van computers en goede ideeën? Heb nu zo ongeveer alles wat ik zelf kon bedenken geporbeerd om de foto's van mijn camera te halen, maar geen succes.
Windows zegt nog steeds dat 177MB op de geheugenkaart gebruikt is, maar kan de foto's niet vinden. Ik heb al geprobeerd via Recuva verwijderde items te zoeken, maar ja, ze zijn niet verwijderd, dus worden ze niet gevonden. Scannen op fouten heeft ook niets opgeleverd. Defragmentatie ziet 130 bestanden, maar defragmenteren maakt ze ook niet zichtbaar.
De bestanden staan dus nog wel op de geheugenkaart, maar ik kom er alleen niet bij. Iemand hier nog een idee (voordat ik me naar DIG begeef)?
Mijn uiterste poging zou trouwens zijn om de kaart te formatteren en te hopen dat de bestanden dan wel als verwijderde bestanden kunnen worden teruggehaald. Maar goed, dat is echt het uiterste wat ik wil proberen.
Je ziet wel fotos op je camera dan?quote:Op maandag 20 april 2009 09:07 schreef DaMart het volgende:
Zitten hier nog mensen met kennis van computers en goede ideeën? Heb nu zo ongeveer alles wat ik zelf kon bedenken geporbeerd om de foto's van mijn camera te halen, maar geen succes.
Windows zegt nog steeds dat 177MB op de geheugenkaart gebruikt is, maar kan de foto's niet vinden. Ik heb al geprobeerd via Recuva verwijderde items te zoeken, maar ja, ze zijn niet verwijderd, dus worden ze niet gevonden. Scannen op fouten heeft ook niets opgeleverd. Defragmentatie ziet 130 bestanden, maar defragmenteren maakt ze ook niet zichtbaar.
De bestanden staan dus nog wel op de geheugenkaart, maar ik kom er alleen niet bij. Iemand hier nog een idee (voordat ik me naar DIG begeef)?
Mijn uiterste poging zou trouwens zijn om de kaart te formatteren en te hopen dat de bestanden dan wel als verwijderde bestanden kunnen worden teruggehaald. Maar goed, dat is echt het uiterste wat ik wil proberen.
Nieuwe camera, oude camera en computer zien de bestanden nietquote:
Nee, ook niet. Gisterenmiddag keek ik wat foto's terug, en toen ik van de een naar de ander bladerde, gaf de camera ineens een card error. Daarna kon hij geen foto's meer vinden. Ik heb toen nog wel een nieuwe foto gemaakt, in de hoop dat de rest dan ook terug zou komen, maar toen zag ik alleen die ene foto. Die nu overigens ook verdwenen is.quote:
Ja, dat staat aanquote:Op maandag 20 april 2009 09:10 schreef Pheno het volgende:
En heb je hidden files aan staan zodat je die ook ziet in je verkenner?
Formatteren maar dan, en dan recuvaquote:Op maandag 20 april 2009 09:13 schreef DaMart het volgende:
Nee, ook niet. Gisterenmiddag keek ik wat foto's terug, en toen ik van de een naar de ander bladerde, gaf de camera ineens een card error. Daarna kon hij geen foto's meer vinden. Ik heb toen nog wel een nieuwe foto gemaakt, in de hoop dat de rest dan ook terug zou komen, maar toen zag ik alleen die ene foto. Die nu overigens ook verdwenen is.
Die staat niet op mijn geheugenkaart.quote:
Bij voorkeur nietquote:Op maandag 20 april 2009 09:30 schreef Nijns het volgende:
Beste mijnheer DaMart, in hoeverre bent u bereid afstand te doen van deze foto's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |