quote:Ibrahim Afellay (Utrecht, 2 april 1986) is een voetballer uit de jeugdopleiding van PSV. Afellay, bijgenaamd Ibi, wordt vooral geroemd vanwege zijn goede techniek
quote:De in Utrecht geboren middenvelder groeide op in de Utrechtse wijken Zuilen en Overvecht en is afkomstig van de amateurs van USV Elinkwijk in Utrecht. Zijn eerste officiële wedstrijd voor het eerste van PSV speelde hij op 4 februari 2004 in de beker tegen NAC (0-1 verlies). Hij viel in de 72ste minuut in voor Johann Vogel. Zijn competitiedebuut volgde tien dagen later tegen FC Twente, toen hij inviel voor verdediger Kevin Hofland.
In het seizoen 2003-2004 speelde hij in totaal drie officiële duels. Het seizoen 2004-2005 heeft hem zeven competitiewedstrijden opgeleverd. Op 18 december 2004 startte hij in de basis tegen Roda JC. In de kampioenswedstrijd op 23 april 2005 tegen Vitesse viel Afellay in de 15de minuut in voor aanvaller Robert. Het was PSV's 18e landstitel, Afellay's eerste. In de topper tegen Feyenoord op 15 mei 2005 scoorde Afellay tweemaal; dit waren tevens zijn eerste twee goals voor PSV.
quote:In het seizoen 2005-2006 mocht hij voor de wedstrijden in de Johan Cruijff-schaal en de eerste drie competitieduels in de basis plaatsnemen. In alle vier de duels kreeg hij geel waardoor hij voor het vierde competitieduel geschorst was. Door afwezigheid van DaMarcus Beasley en Mika Väyrynen speelde hij die duels naast Jan Vennegoor of Hesselink en Jefferson Farfán en enkele duels naast Phillip Cocu en Timmy Simons.
Op 13 september 2005 maakte Afellay zijn Champions League-debuut. Tegen Schalke 04 startte Afellay in de basis. PSV won het duel met 1-0. Marco van Basten nam Afellay op in zijn voorselectie voor de interlands van het grote Oranje tegen Tsjechië en Macedonië op 8 en 12 oktober 2005.
Afellay heeft dat jaar in alle acht Champions League wedstrijden van PSV een basisplaats. Ook in het kampioenschap van 2005/2006 heeft hij een flink aandeel: hij speelt 23 wedstrijden. De meeste wedstrijden mist Afellay door blessures. Er worden vraagtekens gezet bij de fysieke gesteldheid van Afellay, maar PSV en Afellay houden het op groeiproblemen, aangezien Afellay nog tot zijn twintigste flink doorgroeide.
quote:In het historische kampioenschap van 2006/2007 waarin PSV op de laatste dag het kampioenschap pakte met één doelpunt verschil speelt Afellay 27 van de 34 wedstrijden. Ook nu nog moet hij regelmatig verstek laten gaan wegens blessures, zij het al een flink stuk minder, maar Afellay's basisplaats staat niet ter discussie en Afellay groeit uit tot basisspeler bij PSV. Zijn ontwikkeling wordt onderkend en Afellay wordt Nederlands Talent van het Jaar van het seizoen 2006/2007.
quote:Een jaar later is Afellay buiten een vaste basisspeler ook één van de drijvende krachten bij PSV; niet alleen vanwege zijn kwaliteiten als het drijven met de bal, maar ook door zijn positie, centraal achter de centrum spits. Opvallend dat seizoen zijn de gele kaarten. Zowel voor hemzelf als voor zijn tegenstander. Afellay is de speler in de Eredivisie wiens tegenstander het vaakst een gele kaart krijgt. Hijzelf laat zich ook niet onbetuigd en krijgt 7 gele kaarten (in 23 wedstrijden), meestal wegens “praten”. Deze gele kaarten leveren hem drie keer een schorsing op: de wedstrijden tegen directe concurrent Ajax, zowel in de Arena als in het Philips Stadion, en de kampioenswedstrijd die uiteindelijk geen kampioenswedstrijd werd van PSV, thuis tegen FC Twente. In het seizoen 2007/2008 wint Afellay het vierde kampioenschap op rij met PSV. Op 4 december 2007 maakte PSV en Afellay bekend dat het aflopende contract (medio 2010) opengebroken, verbeterd en verlengd is tot medio 2011.
quote:Na het seizoen 2004-2005 nam Afellay, die ook de Marokkaanse nationaliteit bezit, voor het Nederlandse team deel aan het WK tot 20 dat in Nederland plaatsvond. In de eerste wedstrijd tegen Japan blonk hij uit door het openingsdoelpunt te scoren. Vanwege een opspelende hamstring werd hij echter in de tweede wedstrijd tegen Australië gespaard door bondscoach Foppe de Haan. In de derde wedstrijd tegen Benin kwam Afellay na een luchtduel in de 27e minuut verkeerd neer, waarna het toernooi voor hem afgelopen was. Uiteindelijk bleek hij een scheurtje in de enkelband opgelopen te hebben.
Hij werd gezien als een grote kanshebber voor een plaats in het Nederlands elftal. Op 10 november 2006 maakte bondscoach Marco van Basten bekend dat Afellay niet in de selectie zat tegen de oefeninterland tegen Engeland. Wel zat hij dus bij de voorlopige selectie. Afellay werd niet opgenomen in de selectie omdat hij de keuze tussen zijn vaderland Marokko en tussen Nederland nog even wilde uitstellen. Hij werd ook al opgeroepen door de Marokkaanse bondscoach, maar Afellay zou pas zijn keuze maken als hij met de technische staf van het Nederlands elftal had gepraat.
Op 26 januari 2007 maakte hij bekend, dat hij kiest voor Oranje. Hij had tot zijn 21e verjaardag de tijd om bij de FIFA een verzoek in te dienen om toch voor Marokko uit te mogen komen, omdat hij voor Jong Oranje heeft gespeeld. Hij gaat geen gebruik maken van deze mogelijkheid om zijn voetbalnationaliteit te veranderen. Op 28 maart 2007 maakte hij zijn debuut in en tegen Slovenië. Tijdens het EK2008 was Afellay lid van de Oranje-selectie en speelde hij drie wedstrijden mee, tegen Italië, Roemenië en Rusland.
quote:Erelijst
* Kampioen van Nederland: 2005, 2006, 2007, 2008
* KNVB-beker: 2005
Het grote Ibrahim Afellay topic #1quote:Persoonlijke erelijst
* Opgenomen in Elftal van het jaar Voetbal International: 2006/2007.
* Talent van het Jaar van het seizoen 2006-2007.
* Selectie EK 2008 (Nederland)
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 17:19 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Toen Huntelaar het deed bij Donk was het de actie van de eeuw en nu is het triest?
Jij valt niet serieus te neme. Alles wat tegen Alles uit Amsterdam komt vind jij mooi, hier spreek je schande van, tegen een willekeurige Ajacied is alles geoorloofd.quote:
Die blijft fantastischquote:
Afellay is wel de laatste speler die Wenger zou halen.quote:
quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 17:22 schreef Suijk het volgende:
[..]
Toen Huntelaar het deed bij Donk was het een smerige actie en nu is het gaaf?
Wat een onzin.quote:Op zondag 19 april 2009 21:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Afellay is wel de laatste speler die Wenger zou halen.
Totaal overbodig. Fysiek ook veel te zwak voor de PL.
Wat gebeurde er toen?quote:Op zondag 19 april 2009 21:13 schreef korsow het volgende:
[..]
Volgens mij was dat nog payback van de vorige keer
Is het weer zo ver, Cyberia.quote:Op zondag 19 april 2009 21:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
want arsenal bestaat alleen maar uit fysiek sterke spelers?quote:Op zondag 19 april 2009 21:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Voorlopig heeft die alweer 27 comp wedstrijden gespeeld en er 13 gemaakt. Affelay groeit met het jaar en bijt goed van zich af tegen fysiejk sterkere tegenstanders . Ik ben geen PSV er doch de kans dat Affelay bij bijvoorbeeld Man City gaat slagen is groot. Het is geen papventje.quote:Op zondag 19 april 2009 21:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik zie overeenkomsten tussen het laatste seizoen in Nederland van Sneijder en dit seizoen van Afellay.quote:Op zondag 19 april 2009 21:45 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Voorlopig heeft die alweer 27 comp wedstrijden gespeeld en er 13 gemaakt. Affelay groeit met het jaar en bijt goed van zich af tegen fysiejk sterkere tegenstanders . Ik ben geen PSV er doch de kans dat Affelay bij bijvoorbeeld Man City gaat slagen is groot. Het is geen papventje.
Daar zou je je nog wel eens in kunnen vergissen.quote:Op zondag 19 april 2009 21:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zoals?quote:Op zondag 19 april 2009 21:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zie overeenkomsten tussen het laatste seizoen in Nederland van Sneijder en dit seizoen van Afellay.
Bepalender in het spel, meer scorend dan ooit te voren, spelen in een team dat je ontgroeit bent.quote:
Dat zie ik al jaren. Utrechters onder elkaarquote:k zie overeenkomsten tussen het laatste seizoen in Nederland van Sneijder en dit seizoen van Afellay.
ontgroeid, bedoel je.quote:Op zondag 19 april 2009 21:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bepalender in het spel, meer scorend dan ooit te voren, spelen in een team dat je ontgroeit bent.
Als ik PSV supporter was zou ik dat ook zeggen, echter denk ik dat hij hier is uitgeleerd en naar een topcompetitie moet gaan om zich verder te ontwikkelen.quote:Op zondag 19 april 2009 21:54 schreef LudoSanders het volgende:
Afellay moet gewoon nog een jaartje PSV doen met het oog op het WK.
Hij heeft het daar zo'n beetje gehad.quote:Op zondag 19 april 2009 21:54 schreef LudoSanders het volgende:
Afellay moet gewoon nog een jaartje PSV doen met het oog op het WK.
ontgroeid bedoelde ik ja.quote:Op zondag 19 april 2009 21:55 schreef buddyb het volgende:
[..]
ontgroeid, bedoel je.
ik denk dat hij nog wel een seizoen blijft. onder rutten zullen er versterkingen worden gehaald en zullen ze wat annvallender spelen--dat komt zijn spel alleen maar ten goede; rutte staat er tenslotte om bekend jongere spelers beter te maken.
Hij heeft een gelimiteerde transfersom dacht ik, meen dat het 14 of 16 miljoen was. Veel te weinig natuurlijk.quote:Op zondag 19 april 2009 21:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik vraag me af wat PSV voor hem gaat kijgen.
Wat een onzin weer, Sneijder speelde voor het eerst sinds hij bij de selectie zat eens een redelijk constant jaar (nog lang niet alle wedstrijden, tegenwoordig geeft hij nog steeds niet vaak thuis als zelfbenoemde 'leider'.) en dan gaan ze dus gelijk weg tegenwoordig.quote:Op zondag 19 april 2009 21:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bepalender in het spel, meer scorend dan ooit te voren, spelen in een team dat je ontgroeit bent.
Echt?quote:Op zondag 19 april 2009 21:59 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij heeft een gelimiteerde transfersom dacht ik, meen dat het 14 of 16 miljoen was. Veel te weinig natuurlijk.
Dat is het ene verhaal wat bestaat.quote:Op zondag 19 april 2009 21:59 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij heeft een gelimiteerde transfersom dacht ik, meen dat het 14 of 16 miljoen was. Veel te weinig natuurlijk.
Het laatste verhaal is waar, tenminste als we Reker moeten geloven.quote:Op zondag 19 april 2009 22:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is het ene verhaal wat bestaat.
Het andere verhaal is dat hij boven de ?? Euro een gedeelte van de transfersom in eigen zak steekt.
Wat het echte verhaal is, geen idee.
Wat m'n opmerking over Arsenal betreft doelde ik natuurlijk op het feit dat Afellay een totaal overbodige aankoop zou zijn. Het middenveld heeft meer body nodig, een ervaren steunpilaar. Niet zo'n mooiweervoetballer als Ibi.quote:Op zondag 19 april 2009 21:39 schreef buddyb het volgende:
[..]
want arsenal bestaat alleen maar uit fysiek sterke spelers?![]()
...
quote:Op zondag 19 april 2009 21:59 schreef Blawh het volgende:
[..]
quote:Volgens zaakwaarnemer Rob Jansen hoeven geïnteresseerde clubs geen gelimiteerde afkoopsom op tafel te leggen. "Je kunt ervan uitgaan dat er geen gelimiteerde transfersom in het contract van Afellay met PSV is opgenomen. Als er een club komt voor Afellay dan zal PSV daar zeker op een zinnige manier mee omgaan. In goed overleg met de speler, zo hebben we het ook met elkaar afgesproken.”
Wat ben jij nou allemaal aan het raaskallen. Wil je Kezman terug? En Toivonen spelmaker? Dat is toch zeker gewoon een type spits.quote:Op zondag 19 april 2009 22:34 schreef Pokerking het volgende:
Nee, Toivonen.
Toivonen centraal als spelmaker, die Hongaar op Links en Amrabat of Beerens op rechts.
Kezman zou prima als diepe man kunnen spelen met 3 beweegelijke spelers om hem heen. Als je die voor 3 jaar haalt schiet hij er pak hem beet 80 in.
Echt alleen de Ajacieden zeggen dit.quote:Op zondag 19 april 2009 22:55 schreef MaxC het volgende:
Verreweg de meest misselijkmakende speler van de eredivisie, ondanks dat het een hele goede speler is.
Toivonen centraal als een soort Afellay, Amrabat en Beerens op de vleugels. Kezza als diepe spitsquote:Op zondag 19 april 2009 22:43 schreef Rots het volgende:
[..]
Wat ben jij nou allemaal aan het raaskallen. Wil je Kezman terug? En Toivonen spelmaker? Dat is toch zeker gewoon een type spits.
Afellay blijft 100% zeker.quote:Op zondag 19 april 2009 21:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als ik PSV supporter was zou ik dat ook zeggen, echter denk ik dat hij hier is uitgeleerd en naar een topcompetitie moet gaan om zich verder te ontwikkelen.
En dan zou de rest weer zeggen dat het een misselijke actie is.quote:Op zondag 19 april 2009 23:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Echt alleen de Ajacieden zeggen dit.Als een Ajacied zo'n actie zou doen zou hij meteen tot held verklaard worden. Hoezo hypocriet.
Toen Huntelaar het bij Donk deed, was Klaas-Jan een heldquote:Op zondag 19 april 2009 22:55 schreef MaxC het volgende:
Verreweg de meest misselijkmakende speler van de eredivisie, ondanks dat het een hele goede speler is.
quote:Op zondag 19 april 2009 23:04 schreef dndiek het volgende:
[..]
Toen Huntelaar het bij Donk deed, was Klaas-Jan een held
Elke supporter kan je hypocriet noemen, er bestaat namelijk zoiets als onderlinge rivaliteit.quote:Op zondag 19 april 2009 23:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
En dan zou de rest weer zeggen dat het een misselijke actie is.
En zo draait de molen weer rond.
Nee, hij heeft geen gelimiteerde transfersom. Hij deelt mee in de transfersom bij alles boven de 15 miljoen.quote:Op zondag 19 april 2009 21:59 schreef Blawh het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig voor de bankrekening van PSV, daar zijn contract in 2011 afloopt.quote:
Zeker als je ziet dat PSV geen CL speelt.quote:Op zondag 19 april 2009 23:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig voor de bankrekening van PSV, daar zijn contract in 2011 afloopt.
Tsja, dat is verhaal twee.quote:Op zondag 19 april 2009 23:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig voor de bankrekening van PSV, daar zijn contract in 2011 afloopt.
Haha, Lyon wil hem denk niet eens. Afellay is daar gewoon niet goed genoeg voor joh. Misselijk makend ventje is het bovendienquote:Op zondag 19 april 2009 23:30 schreef Rots het volgende:
Alsof Lyon dat kan betalen? Maargoed, ik ben het wel met je eens dat hij niet naar een "echte" topclub moet gaan, niet meteen een te grote stap omhoog.
Als men Benzema verkoopt kan Lyon 4 Afellays halen bij wijze van spreken.quote:Op zondag 19 april 2009 23:30 schreef Rots het volgende:
Alsof Lyon dat kan betalen? Maargoed, ik ben het wel met je eens dat hij niet naar een "echte" topclub moet gaan, niet meteen een te grote stap omhoog.
quote:Op zondag 19 april 2009 23:30 schreef Rots het volgende:
Alsof Lyon dat kan betalen?
Barcelona ook.quote:Op zondag 19 april 2009 23:35 schreef Cyberia18 het volgende:
HSV zou wel een leuke club zijn overigens.
quote:
Hap hap!quote:Op zondag 19 april 2009 23:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
1. Barcelona beschikt al over het beste middenveld van Spanje (misschien wel Europa) en 2. heeft alleen interesse in absolute topspelers.
Elke week op de tribune lijkt me niet zo mooi voor hem nee.quote:Op zondag 19 april 2009 23:43 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hap hap!
Maar maakt dat Barcelona tot een minder mooie club voor hem?
Barcelona is een prachtige club zelfs voor hem, maar feit is dat hij daar nooit zal spelen.quote:Op zondag 19 april 2009 23:43 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hap hap!
Maar maakt dat Barcelona tot een minder mooie club voor hem?
Ik dacht eerlijk gezegd ook dat Van Persie nooit zou slagen bij Arsenal. We zullen zien waar hij ooit terecht komt.quote:Op zondag 19 april 2009 23:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Barcelona is een prachtige club zelfs voor hem, maar feit is dat hij daar nooit zal spelen.
Wat mijn suggestie trouwens ben ik serieus. HSV zou een goede tussenstap zijn. Kijk hoe Van der Vaart zich daar heeft ontwikkeld.
Barcelona is alleen de absolute top van Europa. Arsenal natuurlijk (nog) niet.quote:Op zondag 19 april 2009 23:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik dacht eerlijk gezegd ook dat Van Persie nooit zou slagen bij Arsenal. We zullen zien waar hij ooit terecht komt.
Gelukkig was Van Persie zo'n net jongetjequote:Op zondag 19 april 2009 23:51 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Denk dat Arsene Wenger niet zit te wachten op een jongen als Afellay met zijn maniertjes
Donder toch op, Van Persie ging niet lopen natrappen (wat gewoon rood was) en daarna een tegenstander in z'n gezicht uitlachen. Wat een professionalquote:Op zondag 19 april 2009 23:52 schreef dndiek het volgende:
[..]
Gelukkig was Van Persie zo'n net jongetje
Wanneer trapte Afellay na?quote:Op maandag 20 april 2009 00:00 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Donder toch op, Van Persie ging niet lopen natrappen (wat gewoon rood was) en daarna een tegenstander in z'n gezicht uitlachen. Wat een professional
Nee, van Persie gijzelde vrije trappen, had een grote mond, verkrachte een dame. Ja, Afellay is erger.quote:Op maandag 20 april 2009 00:00 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Donder toch op, Van Persie ging niet lopen natrappen (wat gewoon rood was) en daarna een tegenstander in z'n gezicht uitlachen. Wat een professional
quote:Op zondag 19 april 2009 23:51 schreef cultheld het volgende:
Afellay past helemaal niet in Spanje; hij is een typische Serie A speler. Bij Internazionale zou hij onomstreden basisklant zijn en iets toevoegen aan de huidige selectie.
quote:Op maandag 20 april 2009 00:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, van Persie gijzelde vrije trappen, had een grote mond, verkrachte een dame. Ja, Afellay is erger.²
Wat doe jij dan als ie wel blijft?quote:
Vreemde reactiequote:Op maandag 20 april 2009 09:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
20 miljoen voor Afellay gaat helemaal niemand betalen, en als ie blijft tekent ie niet nog bij.
Ik durf daar wel een Afellay avatar voor een jaar tegenover te zetten als jij hetzelfde doet maar dan met een Ajax speler die ik mag uitkiezen.quote:
quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 22:27 schreef Rots het volgende:
20 moet zeker mogelijk zijn. Lijkt me dat hij aan het einde van dit seizoen sowieso weg is bij PSV.
Zo bepalend voor PSV, alles draait om hem. Vraag me af hoe het met PSV gaat als die weg is, en of ze al een vervanger opt oog hebben.
Om heel eerlijk te zijn word ik een beetje moe van die usericon-weddenschappenquote:Op maandag 20 april 2009 09:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik durf daar wel een Afellay avatar voor een jaar tegenover te zetten als jij hetzelfde doet maar dan met een Ajax speler die ik mag uitkiezen.
Stel maar iets anders voor danquote:Op maandag 20 april 2009 09:26 schreef dndiek het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn word ik een beetje moe van die usericon-weddenschappen
Ik vind Afellay juist een exceptioneel talent, zo'n Nederlands talent heb ik sinds van der Vaart niet meer gezien. Zou het dan ook een lachertje vinden om hem voor 20 miljoen te verkopen, zeker als Kuyt en Babel 16 miljoen opleveren en Huntelaar en Sneijder 27 (Hunter 20+ wss 7).quote:Op maandag 20 april 2009 09:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
20 miljoen voor Afellay gaat helemaal niemand betalen, en als ie blijft tekent ie niet nog bij.
quote:Op maandag 20 april 2009 09:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarheen dan, Nostradamus?quote:Op maandag 20 april 2009 11:16 schreef Rots het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht al dat jij niet veel verstand van voetbal had, dat is dus bevestigd bij deze. Hij gaat voor boven de 20 weg.
De enige club die dat momenteel gaat betalen is Man City en je mag toch denken dat Afellay samen met Rob Jansen zo slim is om niet daar naar toe te gaan.quote:Op maandag 20 april 2009 11:16 schreef Rots het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht al dat jij niet veel verstand van voetbal had, dat is dus bevestigd bij deze. Hij gaat voor boven de 20 weg.
Je weet dat er afgelopen zomer slechts een paar spelers boven de 20 miljoen zijn weggegaan? Diarra, Huntelaar, Alves in Spanje ( Madrid en Barca), Ronaldinho en Amauri in Italië (Milan, Juve) Keane, Robinho, Modric,Berbatoc en Bosingwa in Engeland (Spurs, Chelsea, Liverpool, en Manchesters) en niet één in Duitsland bijvoorbeeld.quote:Op maandag 20 april 2009 11:25 schreef Rots het volgende:
Waarheen niet? Genoeg clubs die hem willen hebben hoor, die interesse komt nog wel. Sowieso geen absolute topclubs (nog) als Barca en Manu.
Denk meer aan subtoppers in Duitsland, Frankrijk of Italië waar hij aan spelen toekomt.
HahAHahaaha omgroflzomzz fanboy reactie. Hij schopte toch Emanuelson uit pure frustratie het veld uit nadat hij de bal werd ontnomen tijdens een dribble en Bansheeboy, doe eens even lekker normaal met je verkrachten. Geeft wel je niveau aanquote:Op maandag 20 april 2009 00:01 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wanneer trapte Afellay na?
Wat een reactie
Hoe kom je hier bij dan BS? Hij heeft geen gelimiteerde transfersom hoor.quote:een soort van afspraak over een bedrag van 15 miljoen
Niemand kan zoiets voorspellen, vaak zijn de duurste aankopen de paniekaankopen, die door een transfercarrousel in gang zijn gezet. Er zijn echter op het moment maar een paar clubs die 20+ miljoen voor een speler uit de Eredivisie overhebben, Real, Barca en de Engelse topclubs en misschien Bayern. Die laatste zou ook nog een mogelijkheid kunnen zijn, maar ik moet het allemaal nog maar eens zien.,,.quote:Op maandag 20 april 2009 11:42 schreef Rots het volgende:
Oke, dus Afellay gaat voor onder de 20 weg? Waar zijn die tijden gebleven dat Liverpool 16 miljoen neerlegt voor Babel?
[..]
quote:Op maandag 20 april 2009 11:42 schreef Rots het volgende:
[..]
Hoe kom je hier bij dan BS? Hij heeft geen gelimiteerde transfersom hoor.
Er staat blijkbaar niet zwart op wit dat Afellay voor het precieze bedrag van 15.340.000 weg kan, maar er is wel een duidelijke afspraak (of soort van, wat je wil) dat er serieus gepraat wordt met clubs die een bepaald bedrag over hebben voor Afellay. Dat zal heel dicht bij die 15 miljoen liggen, en niet 12 miljoen er boven oid.quote:
Natuurlijk is het mijn interpretatie van alle geruchten en nieuwsberichten, het staat nergens zwart op witquote:Op maandag 20 april 2009 12:14 schreef Rots het volgende:
Hoe kom je er in hemelsnaam bij dat het dicht bij de 15 miljoen zal komen te liggen? Of is dit gewoon een voorspelling van jou?
Whehe, Arsenal wil inderdaad weer voor een duppie op de eerste rij zitten.quote:Op maandag 20 april 2009 12:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Natuurlijk is het mijn interpretatie van alle geruchten en nieuwsberichten, het staat nergens zwart op wit.
Voornamelijk op: http://www.sportweek.nl/v(...)in_contract_Afellay1
quote:Maar dat zou ook een eerste bieding van Arsenal, naar verluidt iets meer dan 7 miljoen euro, in een opmerkelijk daglicht plaatsen
Dit gaat dus biedingen betekenen, zeker als er aanvallende middenvelders vertrekken bij topclubs zijn ze bereid om aardig wat geld neer te leggen denk ik. Ribery is een goed voorbeeld.quote:Als we alle berichten uit het buitenland mogen geloven staan de topclubs straks voor hem in de rij.
Afellay kan wel wat beters krijgen dan HSV gok ik.quote:Op zondag 19 april 2009 23:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat mijn suggestie trouwens ben ik serieus. HSV zou een goede tussenstap zijn. Kijk hoe Van der Vaart zich daar heeft ontwikkeld.
Qua naam, maar veel groter dan een titelkandidaat in Duitsland en halve finalist (voorlopig) UEFA-Cup zijn ze er bijna niet natuurlijk.quote:Op maandag 20 april 2009 12:26 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Afellay kan wel wat beters krijgen dan HSV gok ik.
Context David. Context. Er zullen altijd paniekaankopen zijn of ondoordachte, maar een club die 20+ miljoen neerlegt voor een speler uit de Eredivisie zal moeilijk te vinden zijn. Real zit ook nog niet echt krap in de aanvallende middenvelders, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 20 april 2009 12:29 schreef koningdavid het volgende:
En als men bereid is 13 mil voor Drenthe te betalen en 17 mil voor Babel, is een bedrag van 20+ voor Afellay helemaal niet ondenkbaar natuurlijk.
Te vaak ook in mijn ogen. Het begin was erg hoopgevend maar daarna kwam er een fase waar hij beduidend minder ging spelen. In dat opzicht vind ik hem dit seizoen niet consistent genoeg.quote:Op maandag 20 april 2009 10:38 schreef Suijk het volgende:
Ik vind hem erg goed, maar (nog) geen topper. Heeft dit seizoen ook genoeg wedstrijden zijn stempel niet kunnen drukken.
Je leest over m'n punt heen.quote:Op maandag 20 april 2009 12:26 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Afellay kan wel wat beters krijgen dan HSV gok ik.
Je kan niet zeggen dat Van der Vaart daar minder op is geworden, integendeel zelfs. Daar was hij de absolute ster.quote:HSV zou een goede tussenstap zijn
Hij is beter dan Denilson of Diaby. Misschien niet helemaqal vergelijkbare spelers, maar ik zou liever Afellay hebben.quote:Op zondag 19 april 2009 21:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Huntelaar? Sneijder? Afellay is ontzettend dynamisch en beheerst bijna alles: de steekpass, schieten met twee benen, demarreren met de bal aan de voet, controleren, voetballen in de kleine ruimte, voetbalintelligentie en scorend vermogen. Hoe compleet kan een aanvallende middenvelder zijn?quote:Op maandag 20 april 2009 12:32 schreef pfaf het volgende:
[..]
Context David. Context. Er zullen altijd paniekaankopen zijn of ondoordachte, maar een club die 20+ miljoen neerlegt voor een speler uit de Eredivisie zal moeilijk te vinden zijn. Real zit ook nog niet echt krap in de aanvallende middenvelders, bijvoorbeeld.
Beide gehaald door Real, en laat ik die nu net noemen als een van de weinig clubs die zo'n aankoop doen. Maar zij hebben nu toch totaal geen behoefte aan een aanvallende middenvelder...quote:Op maandag 20 april 2009 16:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Huntelaar? Sneijder? Afellay is ontzettend dynamisch en beheerst bijna alles: de steekpass, schieten met twee benen, demarreren met de bal aan de voet, controleren, voetballen in de kleine ruimte, voetbalintelligentie en scorend vermogen. Hoe compleet kan een aanvallende middenvelder zijn?
Internazionale en Juventus wel. Juventus betaalde afgelopen seizoen 23 miljoen euro voor Amauri, terwijl Internazionale bijna 25 miljoen euro overmaakte voor die vreselijk overschatte Quaresma.quote:Op maandag 20 april 2009 16:09 schreef pfaf het volgende:
[..]
Beide gehaald door Real, en laat ik die nu net noemen als een van de weinig clubs die zo'n aankoop doen. Maar zij hebben nu toch totaal geen behoefte aan een aanvallende middenvelder...
quote:Op maandag 20 april 2009 11:39 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
HahAHahaaha omgroflzomzz fanboy reactie.
9 van de 10 keer levert zo'n overtreding niet eens een kaart op tegenwoordig.....quote:Hij schopte toch Emanuelson uit pure frustratie het veld uit nadat hij de bal werd ontnomen tijdens een dribble
Over het algemeen halen die ploegen voor zulk een topprijs echter geen speler die nog niet echt groot de aandacht op zich gevestogd heeft met een prestatie, bv vaste plek in het nationale team.... Affelay is wat dat betreft veels tezeer nog een 'komende' speler.quote:Op maandag 20 april 2009 16:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Internazionale en Juventus wel. Juventus betaalde afgelopen seizoen 23 miljoen euro voor Amauri, terwijl Internazionale bijna 25 miljoen euro overmaakte voor die vreselijk overschatte Quaresma.
Heb je Afellay niet in de Champions League aan het werk gezien de afgelopen jaren?quote:Op maandag 20 april 2009 16:22 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Over het algemeen halen die ploegen voor zulk een topprijs echter geen speler die nog niet echt groot de aandacht op zich gevestogd heeft met een prestatie, bv vaste plek in het nationale team.... Affelay is wat dat betreft veels tezeer nog een 'komende' speler.
Dat maakt geen fuck uit. Van achteren met een tackle gericht op de man je frustraties uitleven is rood.quote:Op maandag 20 april 2009 16:16 schreef dndiek het volgende:
[..]
[..]
9 van de 10 keer levert zo'n overtreding niet eens een kaart op tegenwoordig.....
en dat Urby geblesseerd raakte was gewoon ongelukkig
Wat wil je ervoor? Een krat bier?quote:
Was niet eens zozeer uit frustratie maar meer omdat hij de bal op een gevaarlijke plek kwijt raakte en de counter eruit wilde halen.quote:Op maandag 20 april 2009 16:41 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Dat maakt geen fuck uit. Van achteren met een tackle gericht op de man je frustraties uitleven is rood.
quote:Op maandag 20 april 2009 16:41 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Dat maakt geen fuck uit. Van achteren met een tackle gericht op de man je frustraties uitleven is rood.
Ik durf er wel een krat bier op te zetten, wat wil jij dan?quote:Op maandag 20 april 2009 16:44 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wat wil je ervoor? Een krat bier?
Wat geef je ervoor terug als hij deze zomer vertrekt naar een club die CL speelt?
Dat de scheidsrechter nou eenmaal softies zijn die de regels niet volgen is inderdaad jammer, maar verandert niets aan het feit dat het reglementair nog steeds gewoon een rode kaart is.quote:
Ga ergens anders janken of zoquote:Op maandag 20 april 2009 17:23 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Dat de scheidsrechter nou eenmaal softies zijn die de regels niet volgen is inderdaad jammer, maar verandert niets aan het feit dat het reglementair nog steeds gewoon een rode kaart is.
huiliequote:Op maandag 20 april 2009 17:23 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Dat de scheidsrechter nou eenmaal softies zijn die de regels niet volgen is inderdaad jammer, maar verandert niets aan het feit dat het reglementair nog steeds gewoon een rode kaart is.
[inkopmodus]quote:Op maandag 20 april 2009 17:30 schreef Jojoortje het volgende:
Een hele nette goed opgevoede jongen die de verslaggever altijd met 'u' aanspreekt.
Daarentegen op het veld laat hij erg vervelende trekjes zienOok dat uitlachen van gisteren, wat een sukkel. Geweldige voetballer verder.
Het gaat nu over Afellayquote:Op maandag 20 april 2009 17:34 schreef MMUFC het volgende:
[..]
[inkopmodus]
Gelukkig hebben jullie(ajax dus..) geen spelers met negatieve trekjes..
[/inkopmodus]
dat calimero-gezeik word ook erg irritant.quote:
Maakt geen fuck uit wie het doet. Geen stijl vind ik het, klaar.quote:Op maandag 20 april 2009 17:43 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
dat calimero-gezeik word ook erg irritant.
Als huntelaar dat doet is een held en maken users er avatars van..
Nu doet een speler het tegen Ajax en dan is het een loser en kutjong!
Fuck it, das soort dingen gebeuren nou eenmaal in het voetbal
Hee, we zijn het inmiddels wel gewend tochquote:Op maandag 20 april 2009 17:43 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
dat calimero-gezeik word ook erg irritant.
Idd stelletje ajax huilies.... 6-2quote:Op maandag 20 april 2009 17:26 schreef Paran0id het volgende:
[..]
huilie
Zo ken ik er nog wel 1:
[ afbeelding ]
Geen sprake van opzet.quote:Op maandag 20 april 2009 17:26 schreef Paran0id het volgende:
[..]
huilie
Zo ken ik er nog wel 1:
[ afbeelding ]
ben ik niet met je eens.. let maar eens op zijn linker been..quote:Op maandag 20 april 2009 18:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Geen sprake van opzet.
Je ziet ook duidelijk dat hij niet doorhaalt.
Het is nog wachten op de eerste niet-Ajacied die dit soort meningen verkondigt.quote:Op maandag 20 april 2009 18:53 schreef DJ_Ryow het volgende:
veruit de meest walgelijke speler in de Eredivisie. wat een smerige huichelaar
quote:Op maandag 20 april 2009 18:53 schreef DJ_Ryow het volgende:
veruit de meest walgelijke speler in de Eredivisie. wat een smerige huichelaar
Dan kan je lang wachten denk ik.quote:Op maandag 20 april 2009 18:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is nog wachten op de eerste niet-Ajacied die dit soort meningen verkondigt.
Dat weet volgens mij niemand.quote:Op maandag 20 april 2009 18:55 schreef Rots het volgende:
[..]
Dan kan je lang wachten denk ik.
Weet iemand nou al wat Vertonghen had gedaan bij Afellay in de ArenA?
Deal. Ik geef jou een krat bier als hij blijft en jij gaat een jaarlang met een Ajax avatar lopen die wij voor jou uitzoeken!quote:Op maandag 20 april 2009 17:22 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik durf er wel een krat bier op te zetten, wat wil jij dan?
Omdat er volgens mij ook niks is gebeurd in de Arena, daarom haperde Afellay ook toen de verslaggeefster er naar vroeg. En na even denken kwam hij hier mee.quote:
Ruud past no way in dat rijtje.quote:Op maandag 20 april 2009 19:01 schreef Pokerking het volgende:
Der Ruud, Von Bommel, Affelay.
Leuk rijtje
Zoals ik wel eerder zei, vind ik usericon-weddenschappen een beetje afgezaagdquote:Op maandag 20 april 2009 19:02 schreef Chadi het volgende:
[..]
Deal. Ik geef jou een krat bier als hij blijft en jij gaat een jaarlang met een Ajax avatar lopen die wij voor jou uitzoeken!
Deal?
Okee je geeft een Ajacied een krat bier naar keuze .quote:Op maandag 20 april 2009 19:07 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zoals ik wel eerder zei, vind ik usericon-weddenschappen een beetje afgezaagd
Als lees in Ajax-fan van FOK! ==> okquote:Op maandag 20 april 2009 19:12 schreef Chadi het volgende:
[..]
Okee je geeft een Ajacied een krat bier naar keuze .
Wat een boefje hèquote:Op maandag 20 april 2009 19:47 schreef denthemen het volgende:
Op de film van de website van Ajaxpride is te zien dat deze rat het 2 keer doet.
Mensen denken overigens dat Ajacieden alleen door dit een hekel hebben aan deze zielepoot, het tot 2 keer toe dingen roepen over Ajax als zijn clubje kampioen is, dat is toch best sneu. En dan nog roepen dat ze bij Ajax een grote mond hebben. Nee, echt slim is die jongen niet
Ik stel voor dat je deze discussie in het Ajax-topic voort zet.quote:Op maandag 20 april 2009 19:47 schreef denthemen het volgende:
Op de film van de website van Ajaxpride is te zien dat deze rat het 2 keer doet.
Mensen denken overigens dat Ajacieden alleen door dit een hekel hebben aan deze zielepoot, het tot 2 keer toe dingen roepen over Ajax als zijn clubje kampioen is, dat is toch best sneu. En dan nog roepen dat ze bij Ajax een grote mond hebben. Nee, echt slim is die jongen niet
Nee dat is zo, whehe. Wat een mannetje.quote:Op maandag 20 april 2009 19:53 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Doet nou na 3/4 sec. tegen Vertonghen zo van: 'hoor je dat?' of lijkt dat maar zo?
Inderdaad.quote:Op maandag 20 april 2009 19:53 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Doet nou na 3/4 sec. tegen Vertonghen zo van: 'hoor je dat?' of lijkt dat maar zo?
Haha lijkt er wel op hequote:Op maandag 20 april 2009 19:53 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Want? In dit topic gaat het toch over Affelay?quote:Op maandag 20 april 2009 19:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je deze discussie in het Ajax-topic voort zet.
Nee, waaruit kun jij de conclusie trekken? Het beleefde voorkomen van deze jongen is alleen maar schijn, zijn ware aard is al meerdere malen naar boven gekomen. Maar hey, wat had je dan verwacht?quote:Op maandag 20 april 2009 19:57 schreef -SG- het volgende:
Maar we kunnen wel concluderen dat iedereen zulke smerige trekjes heeft toch?
Hoe weet je nou weer wat zijn ware aard is.Jomanda?quote:Op maandag 20 april 2009 20:00 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee, waaruit kun jij de conclusie trekken? Het beleefde voorkomen van deze jongen is alleen maar schijn, zijn ware aard is al meerdere malen naar boven gekomen. Maar hey, wat had je dan verwacht?
Ik weet alles, was dat nog niet duidelijk?quote:Op maandag 20 april 2009 20:01 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Hoe weet je nou weer wat zijn ware aard is.Jomanda?
quote:Op maandag 20 april 2009 20:01 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik weet alles, was dat nog niet duidelijk?
Affelay heeft gewoon een gezonde hekel aan ajax. Niks mis mee.quote:Op maandag 20 april 2009 20:01 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik weet alles, was dat nog niet duidelijk?
Meer over de frustraties van Ajacieden.quote:Op maandag 20 april 2009 19:56 schreef denthemen het volgende:
[..]
Want? In dit topic gaat het toch over Affelay?
quote:Op maandag 20 april 2009 19:53 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Als Ajax kampioen zou worden (ooitquote:Op maandag 20 april 2009 20:04 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Affelay heeft gewoon een gezonde hekel aan ajax. Niks mis mee.
Hij heeft echt issuesquote:
Inderdaad. Dat iedereen hier van hem flipt maakt het voor de psv aanhang alleen nog maar mooier.quote:Op maandag 20 april 2009 20:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
Als Ajax kampioen zou worden (ooit) ga ik mij echt niet bezig houden met andere clubs, hij blijkbaar wel. Het is een soort obsessie
Kopieren en plakken lukt nog wel dus.quote:Op maandag 20 april 2009 20:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[ afbeelding ]
FF testen of het mij ook lukt
Heeft niets met psv te maken, met Affelay zelf. Zij blijven voor mij gewoon een concurrent en zullen, hoe graag ze ook willen, nooit een rivaal worden van Ajaxquote:Op maandag 20 april 2009 20:07 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat iedereen hier van hem flipt maakt het voor de psv aanhang alleen nog maar mooier.
quote:Op maandag 20 april 2009 20:00 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee, waaruit kun jij de conclusie trekken? Het beleefde voorkomen van deze jongen is alleen maar schijn, zijn ware aard is al meerdere malen naar boven gekomen. Maar hey, wat had je dan verwacht?
Maar wij hebben wel dat geluk.quote:Op maandag 20 april 2009 20:09 schreef denthemen het volgende:
[..]
Heeft niets met psv te maken, met Affelay zelf. Zij blijven voor mij gewoon een concurrent en zullen, hoe graag ze ook willen, nooit een rivaal worden van Ajax
Ik weet zeker dat hij vanavond niet kan slapen daardoorquote:Op maandag 20 april 2009 20:10 schreef Rots het volgende:
[..]
Maar wij hebben wel dat geluk.![]()
Serieus gast, get over it. En het is Afellay.
Nee hoor, de laatste die mij wakker zal houden is Affelayquote:Op maandag 20 april 2009 20:12 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat hij vanavond niet kan slapen daardoor.
Die had ik echt zn benen gebroken.quote:Op maandag 20 april 2009 20:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[ afbeelding ]
FF testen of het mij ook lukt
Je bent de hele tijd al stemmingmakend bezig in dit topic.quote:Op maandag 20 april 2009 20:35 schreef navigator het volgende:
wtf verwijder je mijn post nou weer, sjimz?
TerroRobbie zegt dat hij zijn benen zou hebben gebroken en ik zeg alleen dat dat ook wel een keer gaat gebeuren.
Een mod hoort objectief te zijn, slappe.
Top Dj Day V !quote:
Waarom ga je nou mn avatar jatten?quote:Op maandag 20 april 2009 20:37 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Top Dj Day V !
Die met Marcellis en perez was al tof, deze is nog beter!
quote:Op maandag 20 april 2009 21:02 schreef Meh7 het volgende:
Haha geweldig, die Vertonghen reageert niet eens, lijkt wel alsof Affelay erbij gefotoshopt is. Nu nog wachten op de .gif waarin het hoofd van Affelay is vervangen door de Spartan uit 300.
Je tegenstander psychologisch de baas zijn is bij voetbal natuurlijk net zo belangrijk als de rest, een beetje plagen hoort er gewoon bij.
quote:Op maandag 20 april 2009 21:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fail
Hmm ik moest de frames opslaan als .gifNja schijt...
[..]
[ afbeelding ]
Fail
[..]
[ afbeelding ]
Fail
9e plek al definitief binnen? Zit wel een mooie neergaande lijn in sinds de eeuwwisseling, elk jaar een plekje lager.quote:Op maandag 20 april 2009 21:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ajax losers![]()
Wat mooi zeg dat moment van ibi
En dan nog steeds lol hebbenquote:Op maandag 20 april 2009 21:54 schreef navigator het volgende:
[..]
9e plek al definitief binnen? Zit wel een mooie neergaande lijn in sinds de eeuwwisseling, elk jaar een plekje lager.
Wij zorgen er wel voor dat er in ieder geval nog IETS te lachen is voor jullie in het jubileumjaarquote:Op maandag 20 april 2009 21:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ajax losers![]()
Tja, ik zou als feyenoord fan blij zijn dat ze geen 16,5 miljoen in de kas hadden afgelopen seizoen.quote:Op maandag 20 april 2009 22:06 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wij zorgen er wel voor dat er in ieder geval nog IETS te lachen is voor jullie in het jubileumjaar![]()
Liever 1x met 6-2 verliezen dan een schuld van 18 miljoen hebben waardoor er geen spelers kunnen komen en de huur van het stadion niet betaald kan worden!
Wat een boefje.quote:Op maandag 20 april 2009 23:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
Afellay heeft dus Urby ook nog even geknepen toen hij met de brancard van het veld ging.
Dat is mij niet opgevallen? Het enige wat ik zag is dat hij even polshoogte nam en hem een bemoedigend klopje gaf.quote:Op maandag 20 april 2009 23:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
Afellay heeft dus Urby ook nog even geknepen toen hij met de brancard van het veld ging.
Dat dacht ik ook. Maar hij schijnt dus gemeen te hebben gedaan.quote:Op maandag 20 april 2009 23:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat is mij niet opgevallen? Het enige wat ik zag is dat hij even polshoogte nam en hem een bemoedigend klopje gaf.
Dat je later niets ernstigs hebt wil niet zeggen dat je op het moment zelf geen pijn kan hebben.quote:Op maandag 20 april 2009 23:48 schreef Rots het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Maar hij schijnt dus gemeen te hebben gedaan.![]()
Maarja Furby stelde zich dan ook aan, die heeft niks nu.
Bron?quote:Op maandag 20 april 2009 23:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
Klopt, klopt. Maar het zag er allemaal heel ernstig uit en als je dan nog even je om kan draaien en Fuck you kan zeggen terwijl iemand een troostend klopje op je schouder geeft, en dan Afellay er ook nog eens van beschuldigen dat hij "kneep", is dat imo toch wel een beetje aanstelleritus.quote:Op maandag 20 april 2009 23:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat je later niets ernstigs hebt wil niet zeggen dat je op het moment zelf geen pijn kan hebben.
Ajax topique.quote:
Hij heeft wel iets. Namelijk een verzwikte enkel. Hij stelde zich dus niet aan met die verkapte troll opmerkingen van je.quote:Op maandag 20 april 2009 23:48 schreef Rots het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Maar hij schijnt dus gemeen te hebben gedaan.![]()
Maarja Furby stelde zich dan ook aan, die heeft niks nu.
quote:Op maandag 20 april 2009 21:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ajax losers![]()
quote:Op maandag 20 april 2009 21:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En dan nog steeds lol hebben
Ibi mede, door hem
[ afbeelding ]
WTF zeg in een topic van Afellay is een ajax/feyenoord discussie niet te gelovenquote:Op maandag 20 april 2009 22:06 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wij zorgen er wel voor dat er in ieder geval nog IETS te lachen is voor jullie in het jubileumjaar![]()
Liever 1x met 6-2 verliezen dan een schuld van 18 miljoen hebben waardoor er geen spelers kunnen komen en de huur van het stadion niet betaald kan worden!
Hahaha, inderdaad dikke humor.quote:Op maandag 20 april 2009 23:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Afellay heeft Urby in de neus geknepen toen hij op de brancard lag. Vind het opzicht wel humor
Het wordt met de minuut sadder ja, tering.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:01 schreef LudoSanders het volgende:
Alsof Urby in coma lag..
Als Afellay echt in zijn neus had geknepen had hij heus wel overeind gekomen en niet stil blijven liggen. Die columnist.
Welkom in 2009.quote:Op maandag 20 april 2009 22:06 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Whehe komop man, dit gaat toch nergens over. Daar kan je de humor toch wel van inzien.quote:
Conclusie : Urby heeft een verzwikte enkel en stelde zich niet aan. Hij wordt van het veld gedragen op een brancard door een schop van Afellay. Afellay moet met zn poten van hem afblijven.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:04 schreef Rots het volgende:
[..]
Whehe komop man, dit gaat toch nergens over. Daar kan je de humor toch wel van inzien.
Conclusie: Urby stelde zich aan, Afellay maakte een grapje/bemoedigend "kneepje" en het wordt weer een hele rel dat Afellay zo asociaal bezig is blabla.
Eens. Die gozer moet zijn maniertjes maar eens afleren.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:06 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Conclusie : Urby heeft een verzwikte enkel en stelde zich niet aan. Hij wordt van het veld gedragen op een brancard door een schop van Afellay. Afellay moet met zn poten van hem afblijven.
quote:Op maandag 20 april 2009 23:40 schreef Rots het volgende:
[..]
Wat een boefje.![]()
Schorsen voor vier wedstrijden die jongen!
Wat is het nou? Eerst neem je het gegeven dat hij het heeft gedaan aan, niet veel later ben je alweer van mening veranderd doordat er een aantal dit als ''onzin'' bestempelen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:04 schreef Rots het volgende:
[..]
Conclusie: Urby stelde zich aan, Afellay maakte een grapje/bemoedigend "kneepje" en het wordt weer een hele rel dat Afellay zo asociaal bezig is blabla.
Gut gut gut... Als Urby wil dat er niemand aan hem komt dan moet hij stoppen met voetbal en in het blijf van mijn lijf huis gaan wonen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:06 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Conclusie : Urby heeft een verzwikte enkel en stelde zich niet aan. Hij wordt van het veld gedragen op een brancard door een schop van Afellay. Afellay moet met zn poten van hem afblijven.
Jij kunt die eerste post van hem niet cynisch lezen?quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
Wat is het nou? Eerst neem je het gegeven dat hij het heeft gedaan aan, niet veel later ben je alweer van mening veranderd doordat er een aantal dit als ''onzin'' bestempelen.
Zo wordt je nooit serieus genomen, als er al niet sprake van was.
Zoals ik gisteren al zei: als die Appelvlaai het tegen Wijnaldum had gedaan was de wereld te klein.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gut gut gut... Als Urby wil dat er niemand aan hem komt dan moet hij stoppen met voetbal en in het blijf van mijn lijf huis gaan wonen.
Ik had je dolgraag zien reageren als het een Feyenoord speler was overkomen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gut gut gut... Als Urby wil dat er niemand aan hem komt dan moet hij stoppen met voetbal en in het blijf van mijn lijf huis gaan wonen.
Jij vind het normaal dat een speler aan een andere speler zit terwijl die van het veld gedragen wordt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ag zo gaat het toch altijd? Hoe vaak hebben we dat gifje van Huntelaar en Donk wel niet voorbij zien komen? Cyberia was een van die users die het prachtig vond. Nu doet Afellay het en nu is opeens de wereld te klein.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:11 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Zoals ik gisteren al zei: als die Appelvlaai het tegen Wijnaldum had gedaan was de wereld te klein.
Ik vind het ook wel grappig hoor dat hij het tegen die neuzen doet, maar in feite is het gewoon triest gedrag.
Lekker makkelijk om er zo van de zijlijn over te oordelen. Wie weet kennen ze elkaar goed, en is het een running gag ofzo.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:13 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Jij vind het normaal dat een speler aan een andere speler zit terwijl die van het veld gedragen wordt.
Dat van die schop maakt me weinig uit. Dat gebeurt nu eenmaal wel es en zo hard was de tackle ook niet.
Het gaat mij om een beetje respect naar je tegenstander die geblesseerd het veld verlaat.
Cyberia is ook hypocriet bezig, maar dat heeft hij volgens mij zelf niet door.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ag zo gaat het toch altijd? Hoe vaak hebben we dat gifje van Huntelaar en Donk wel niet voorbij zien komen? Cyberia was een van die users die het prachtig vond. Nu doet Afellay het en nu is opeens de wereld te klein.
Joh, hij geeft hem gewoon een bemoedigend klopje/kneepje.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:13 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Jij vind het normaal dat een speler aan een andere speler zit terwijl die van het veld gedragen wordt.
Dat van die schop maakt me weinig uit. Dat gebeurt nu eenmaal wel es en zo hard was de tackle ook niet.
Het gaat mij om een beetje respect naar je tegenstander die geblesseerd het veld verlaat.
Dat is net zo hypocriet als het aannemen dat Vertonghen terug gepakt moest worden voor de heenwedstrijd.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:14 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Lekker makkelijk om er zo van de zijlijn over te oordelen. Wie weet kennen ze elkaar goed, en is het een running gag ofzo.
Afellay probeerde gewoon die haakneus van Urby recht te zetten.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:15 schreef Ritmo het volgende:
Wat een kut-actie, dat knijpje. Dat treiteren was nog leuk, dit niet.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Afellay probeerde gewoon die haakneus van Urby recht te zetten.
Wie heeft het nou werkelijk gezien? 1 columnist voorlopig toch?quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:15 schreef Ritmo het volgende:
Wat een kut-actie, dat knijpje. Dat treiteren was nog leuk, dit niet.
Voor mijn gevoel, toen ik het zag, was het gewoon een bemoedigend klopje.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:19 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Wie heeft het nou werkelijk gezien? 1 columnist voorlopig toch?
En wie weet nou wat dat knijpje betekent? Waarschijnlijk he-le-maal niets. Kan gewoon iets vriendelijks tussen Ibi en Ubry zijn. Zo triest dat we nu weer een pagina vol met blessureverwensingen krijgen omdat een columnist een knijpje heeft gezien, pff.
Ja DK ga is aan 't werk.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:21 schreef Sloggi het volgende:
Iemand nog een gifje van dat gedoe met Emanuelson?
-verkeerde gifjequote:Op dinsdag 21 april 2009 00:21 schreef Sloggi het volgende:
Iemand nog een gifje van dat gedoe met Emanuelson?
Niemand heeft het gezien. Alleen de columnist.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:28 schreef denthemen het volgende:
Je trapt iemand de wedstrijd uit met een tackle van achteren en je ziet hem met een brancard het veld af gaan met erg veel pijn, hoe haal je het dan in je hoofd om dit te doen? Het stoer doen, oke dat moet hij zelf weten, maar dit soort dingen doe je niet
Zoiets meteen voor waar aannemen zegt veel over jouw objectiviteitquote:Op dinsdag 21 april 2009 00:28 schreef denthemen het volgende:
Je trapt iemand de wedstrijd uit met een tackle van achteren en je ziet hem met een brancard het veld af gaan met erg veel pijn, hoe haal je het dan in je hoofd om dit te doen? Het stoer doen, oke dat moet hij zelf weten, maar dit soort dingen doe je niet
Wie is 'De Columnist'?quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Niemand heeft het gezien. Alleen de columnist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |