abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68189247
Afellay past helemaal niet in Spanje; hij is een typische Serie A speler. Bij Internazionale zou hij onomstreden basisklant zijn en iets toevoegen aan de huidige selectie.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_68189266
quote:
Op zondag 19 april 2009 20:29 schreef ATKS het volgende:
Arsene Wenger kom er maar in
Denk dat Arsene Wenger niet zit te wachten op een jongen als Afellay met zijn maniertjes
pi_68189297
quote:
Op zondag 19 april 2009 23:51 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Denk dat Arsene Wenger niet zit te wachten op een jongen als Afellay met zijn maniertjes
Gelukkig was Van Persie zo'n net jongetje
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_68189564
quote:
Op zondag 19 april 2009 23:52 schreef dndiek het volgende:

[..]

Gelukkig was Van Persie zo'n net jongetje
Donder toch op, Van Persie ging niet lopen natrappen (wat gewoon rood was) en daarna een tegenstander in z'n gezicht uitlachen. Wat een professional
pi_68189593
quote:
Op maandag 20 april 2009 00:00 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Donder toch op, Van Persie ging niet lopen natrappen (wat gewoon rood was) en daarna een tegenstander in z'n gezicht uitlachen. Wat een professional
Wanneer trapte Afellay na?
Wat een reactie
  maandag 20 april 2009 @ 00:04:09 #106
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_68189666
quote:
Op maandag 20 april 2009 00:00 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Nee, van Persie gijzelde vrije trappen, had een grote mond, verkrachte een dame. Ja, Afellay is erger.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_68192637
quote:
Op zondag 19 april 2009 23:51 schreef cultheld het volgende:
Afellay past helemaal niet in Spanje; hij is een typische Serie A speler. Bij Internazionale zou hij onomstreden basisklant zijn en iets toevoegen aan de huidige selectie.
Hij wordt helemaal stukgemaakt in Italie man, maar hey, wacht eens ff, dat is juist een goed idee. Laat m naar Italie gaan.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  maandag 20 april 2009 @ 08:18:13 #108
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_68192680
quote:
Op maandag 20 april 2009 00:04 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nee, van Persie gijzelde vrije trappen, had een grote mond, verkrachte een dame. Ja, Afellay is erger.

²
pi_68193030
quote:
Op zondag 19 april 2009 23:04 schreef dndiek het volgende:

[..]

Afellay blijft 100% zeker.
Eet je je schoen op als hij vertrekt?
pi_68193170
Toppertje !
  maandag 20 april 2009 @ 09:06:08 #111
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_68193283
Zal blij zijn als dat arrogante pleurisventje lekker naar het buitenland verkast waar ie hopelijk door wat aardige verdedigers van zijn maniertjes afgeholpen wordt

Appelvlaai
pi_68193310
quote:
Op maandag 20 april 2009 08:50 schreef Chadi het volgende:

[..]

Eet je je schoen op als hij vertrekt?
Wat doe jij dan als ie wel blijft?
pi_68193627
20 miljoen voor Afellay gaat helemaal niemand betalen, en als ie blijft tekent ie niet nog bij.
pi_68193651
quote:
Op maandag 20 april 2009 09:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
20 miljoen voor Afellay gaat helemaal niemand betalen, en als ie blijft tekent ie niet nog bij.
Vreemde reactie
Wie zegt dat waar?
pi_68193663
quote:
Op maandag 20 april 2009 09:07 schreef dndiek het volgende:

[..]

Ik durf daar wel een Afellay avatar voor een jaar tegenover te zetten als jij hetzelfde doet maar dan met een Ajax speler die ik mag uitkiezen.
pi_68193686
quote:
Op maandag 20 april 2009 09:24 schreef dndiek het volgende:

[..]

Vreemde reactie
Wie zegt dat waar?
quote:
Op zondag 19 april 2009 22:27 schreef Rots het volgende:
20 moet zeker mogelijk zijn. Lijkt me dat hij aan het einde van dit seizoen sowieso weg is bij PSV.

Zo bepalend voor PSV, alles draait om hem. Vraag me af hoe het met PSV gaat als die weg is, en of ze al een vervanger opt oog hebben.
pi_68193698
quote:
Op maandag 20 april 2009 09:25 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik durf daar wel een Afellay avatar voor een jaar tegenover te zetten als jij hetzelfde doet maar dan met een Ajax speler die ik mag uitkiezen.
Om heel eerlijk te zijn word ik een beetje moe van die usericon-weddenschappen
pi_68193715
quote:
Op maandag 20 april 2009 09:26 schreef dndiek het volgende:

[..]

Om heel eerlijk te zijn word ik een beetje moe van die usericon-weddenschappen
Stel maar iets anders voor dan
  maandag 20 april 2009 @ 09:36:09 #119
33189 RM-rf
1/998001
pi_68193911
Bayern München is eigenlijk ook al lange tijd (sinds het vertrek van Ballack) op zoek naar een echt goede aanvallende spelverdeler:
Gezien het succes van PSV-spelers bij Bayern en de aandacht die ze daar hebben voor nederlandse spelers (en coaches) zie ik het nog best wel gebeuren dat Bayern zn interesse zou laten blijken en mogelijk ook financieel een speler als Afellay kan en wil betalen.

zeker als bv een speler als Ribery, Schweinsteiger of Altintop zou weggaan
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_68195091
quote:
Ik vind Afellay juist een exceptioneel talent, zo'n Nederlands talent heb ik sinds van der Vaart niet meer gezien. Zou het dan ook een lachertje vinden om hem voor 20 miljoen te verkopen, zeker als Kuyt en Babel 16 miljoen opleveren en Huntelaar en Sneijder 27 (Hunter 20+ wss 7).

Hij heef eigenlijk alles in zich om een topper te worden als aanvallende middenvelder, zeker nu hij dit seizoen ook nog eens is gaan scoren en fit is gebleven. Heeft zich bovendien al bewezen in topwedstrijden in de Champions League, dat konden de meeste Nederlanders die afgelopen jaren de sprong hebben gemaakt vanuit de eredivisie niet zeggen.
pi_68195343
Ik vind hem erg goed, maar (nog) geen topper. Heeft dit seizoen ook genoeg wedstrijden zijn stempel niet kunnen drukken.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_68196371
quote:

Ik dacht al dat jij niet veel verstand van voetbal had, dat is dus bevestigd bij deze. Hij gaat voor boven de 20 weg.
  maandag 20 april 2009 @ 11:22:40 #123
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_68196539
quote:
Op maandag 20 april 2009 11:16 schreef Rots het volgende:

[..]

Ik dacht al dat jij niet veel verstand van voetbal had, dat is dus bevestigd bij deze. Hij gaat voor boven de 20 weg.
Waarheen dan, Nostradamus?
pi_68196618
Waarheen niet? Genoeg clubs die hem willen hebben hoor, die interesse komt nog wel. Sowieso geen absolute topclubs (nog) als Barca en Manu.

Denk meer aan subtoppers in Duitsland, Frankrijk of Italië waar hij aan spelen toekomt.
  maandag 20 april 2009 @ 11:27:36 #125
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_68196696
Afellay
#FreeHat
pi_68196744
quote:
Op maandag 20 april 2009 11:16 schreef Rots het volgende:

[..]

De enige club die dat momenteel gaat betalen is Man City en je mag toch denken dat Afellay samen met Rob Jansen zo slim is om niet daar naar toe te gaan.

In Italie zijn ze niet extreem gortig met hoge transfersommen voor spelers uit het buitenland, terwijl ik hem niet naar Real of Barcelona zie gaan. Duitse clubs gaan hem ook niet zo snel halen voor 20 miljoen of meer, en een club als Arsenal wil graag voor een dubbeltje op de eerste rij zitten.

Een nog maar tweejarig contract in de zomer, een soort van afspraak over een bedrag van 15 miljoen en niet, ondanks dit seizoen, de meest indrukwekkende cijfers qua goals en assists voor een aanvallende middenvelder. Ik wil het nog wel zien hoor, 20 miljoen in de zomer.
pi_68196819
Smeerlap trapte ook nog Urby uit de wedstrijd
Had op zich wel rood mogen zijn
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  maandag 20 april 2009 @ 11:32:42 #128
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_68196858
quote:
Op maandag 20 april 2009 11:25 schreef Rots het volgende:
Waarheen niet? Genoeg clubs die hem willen hebben hoor, die interesse komt nog wel. Sowieso geen absolute topclubs (nog) als Barca en Manu.

Denk meer aan subtoppers in Duitsland, Frankrijk of Italië waar hij aan spelen toekomt.
Je weet dat er afgelopen zomer slechts een paar spelers boven de 20 miljoen zijn weggegaan? Diarra, Huntelaar, Alves in Spanje ( Madrid en Barca), Ronaldinho en Amauri in Italië (Milan, Juve) Keane, Robinho, Modric,Berbatoc en Bosingwa in Engeland (Spurs, Chelsea, Liverpool, en Manchesters) en niet één in Duitsland bijvoorbeeld.

Ik vind het nogal vreemd dat je BS uitlacht als hij verwacht dat Afellay niet voor 20+ vertrekt. Ik doe dat overigens ook niet. Alleen City zie ik het doen.
pi_68197057
quote:
Op maandag 20 april 2009 00:01 schreef dndiek het volgende:

[..]

Wanneer trapte Afellay na?
Wat een reactie
HahAHahaaha omgroflzomzz fanboy reactie. Hij schopte toch Emanuelson uit pure frustratie het veld uit nadat hij de bal werd ontnomen tijdens een dribble en Bansheeboy, doe eens even lekker normaal met je verkrachten. Geeft wel je niveau aan
pi_68197099
Uit die landen is geen enkele club bereidt een bedrag van 20+ neer te leggen voor Affelay. Hooguit 15 en dan mag PSV van geluk spreken.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_68197148
Dat is toch geen natrappen? Gewoon een tackle van achter omdat hij de bal kwijt was, misschien frustratie maar zeker geen natrappen.

Oke, dus Afellay gaat voor onder de 20 weg? Waar zijn die tijden gebleven dat Liverpool 16 miljoen neerlegt voor Babel?
quote:
een soort van afspraak over een bedrag van 15 miljoen
Hoe kom je hier bij dan BS? Hij heeft geen gelimiteerde transfersom hoor.
  maandag 20 april 2009 @ 11:51:16 #132
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_68197446
quote:
Op maandag 20 april 2009 11:42 schreef Rots het volgende:

Oke, dus Afellay gaat voor onder de 20 weg? Waar zijn die tijden gebleven dat Liverpool 16 miljoen neerlegt voor Babel?
[..]
Niemand kan zoiets voorspellen, vaak zijn de duurste aankopen de paniekaankopen, die door een transfercarrousel in gang zijn gezet. Er zijn echter op het moment maar een paar clubs die 20+ miljoen voor een speler uit de Eredivisie overhebben, Real, Barca en de Engelse topclubs en misschien Bayern. Die laatste zou ook nog een mogelijkheid kunnen zijn, maar ik moet het allemaal nog maar eens zien.,,.
pi_68197680
Een soort van afspraak
pi_68197698
Bayern zou mogelijk zijn indien Ribery naar Barca gaat. Bremen is toch ook een optie. Deco zou naar Juve gaan en dat is al bijna zeker. Die twee clubs zouden misschien het wel willen betalen maar het blijft afwachten.

Persoonlijk denk ik niet maar goed impulsaankopen zullen altijd voorkomen.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_68198126
quote:
Op maandag 20 april 2009 11:42 schreef Rots het volgende:
[..]

Hoe kom je hier bij dan BS? Hij heeft geen gelimiteerde transfersom hoor.
quote:
Op maandag 20 april 2009 11:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Een soort van afspraak
Er staat blijkbaar niet zwart op wit dat Afellay voor het precieze bedrag van 15.340.000 weg kan, maar er is wel een duidelijke afspraak (of soort van, wat je wil) dat er serieus gepraat wordt met clubs die een bepaald bedrag over hebben voor Afellay. Dat zal heel dicht bij die 15 miljoen liggen, en niet 12 miljoen er boven oid.

Dat was bij Engelaar zo, dat was bij Elia zo, dat was bij Sneijder zo. Etc.

Als je dan de bedragen uit het verleden er bij pakt wat clubs voor hem over zouden hebben volgens de geruchten, kom je niet boven de 12, 13 miljoen uit. In maart was er sprake van 11 miljoen van Inter.
pi_68198256
Hoe kom je er in hemelsnaam bij dat het dicht bij de 15 miljoen zal komen te liggen? Of is dit gewoon een voorspelling van jou?
pi_68198440
quote:
Op maandag 20 april 2009 12:14 schreef Rots het volgende:
Hoe kom je er in hemelsnaam bij dat het dicht bij de 15 miljoen zal komen te liggen? Of is dit gewoon een voorspelling van jou?
Natuurlijk is het mijn interpretatie van alle geruchten en nieuwsberichten, het staat nergens zwart op wit .

Voornamelijk op: http://www.sportweek.nl/v(...)in_contract_Afellay1
pi_68198635
quote:
Op maandag 20 april 2009 12:19 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Natuurlijk is het mijn interpretatie van alle geruchten en nieuwsberichten, het staat nergens zwart op wit .

Voornamelijk op: http://www.sportweek.nl/v(...)in_contract_Afellay1
Whehe, Arsenal wil inderdaad weer voor een duppie op de eerste rij zitten.
quote:
Maar dat zou ook een eerste bieding van Arsenal, naar verluidt iets meer dan 7 miljoen euro, in een opmerkelijk daglicht plaatsen
quote:
Als we alle berichten uit het buitenland mogen geloven staan de topclubs straks voor hem in de rij.
Dit gaat dus biedingen betekenen, zeker als er aanvallende middenvelders vertrekken bij topclubs zijn ze bereid om aardig wat geld neer te leggen denk ik. Ribery is een goed voorbeeld.
pi_68198702
quote:
Op zondag 19 april 2009 23:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat mijn suggestie trouwens ben ik serieus. HSV zou een goede tussenstap zijn. Kijk hoe Van der Vaart zich daar heeft ontwikkeld.
Afellay kan wel wat beters krijgen dan HSV gok ik.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_68198790
En als men bereid is 13 mil voor Drenthe te betalen en 17 mil voor Babel, is een bedrag van 20+ voor Afellay helemaal niet ondenkbaar natuurlijk.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  maandag 20 april 2009 @ 12:30:05 #141
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_68198814
quote:
Op maandag 20 april 2009 12:26 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Qua naam, maar veel groter dan een titelkandidaat in Duitsland en halve finalist (voorlopig) UEFA-Cup zijn ze er bijna niet natuurlijk.
  maandag 20 april 2009 @ 12:32:36 #142
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_68198916
quote:
Op maandag 20 april 2009 12:29 schreef koningdavid het volgende:
En als men bereid is 13 mil voor Drenthe te betalen en 17 mil voor Babel, is een bedrag van 20+ voor Afellay helemaal niet ondenkbaar natuurlijk.
Context David. Context. Er zullen altijd paniekaankopen zijn of ondoordachte, maar een club die 20+ miljoen neerlegt voor een speler uit de Eredivisie zal moeilijk te vinden zijn. Real zit ook nog niet echt krap in de aanvallende middenvelders, bijvoorbeeld.
pi_68198968
Het enige wat in zijn contract staat is dat als het boven de 15miljoen is, hij daar ook geld van krijgt. That's it.
pi_68199010
We zullen het zien.
pi_68203538
quote:
Op maandag 20 april 2009 10:38 schreef Suijk het volgende:
Ik vind hem erg goed, maar (nog) geen topper. Heeft dit seizoen ook genoeg wedstrijden zijn stempel niet kunnen drukken.
Te vaak ook in mijn ogen. Het begin was erg hoopgevend maar daarna kwam er een fase waar hij beduidend minder ging spelen. In dat opzicht vind ik hem dit seizoen niet consistent genoeg.
pi_68203594
quote:
Op maandag 20 april 2009 12:26 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Je leest over m'n punt heen.
quote:
HSV zou een goede tussenstap zijn
Je kan niet zeggen dat Van der Vaart daar minder op is geworden, integendeel zelfs. Daar was hij de absolute ster.

De stap naar de absolute top vind ik voor Ibi nog te groot.
pi_68205439
quote:
Op zondag 19 april 2009 21:11 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Afellay is wel de laatste speler die Wenger zou halen.

Totaal overbodig. Fysiek ook veel te zwak voor de PL.
Hij is beter dan Denilson of Diaby. Misschien niet helemaqal vergelijkbare spelers, maar ik zou liever Afellay hebben.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_68206047
quote:
Op maandag 20 april 2009 12:32 schreef pfaf het volgende:

[..]

Context David. Context. Er zullen altijd paniekaankopen zijn of ondoordachte, maar een club die 20+ miljoen neerlegt voor een speler uit de Eredivisie zal moeilijk te vinden zijn. Real zit ook nog niet echt krap in de aanvallende middenvelders, bijvoorbeeld.
Huntelaar? Sneijder? Afellay is ontzettend dynamisch en beheerst bijna alles: de steekpass, schieten met twee benen, demarreren met de bal aan de voet, controleren, voetballen in de kleine ruimte, voetbalintelligentie en scorend vermogen. Hoe compleet kan een aanvallende middenvelder zijn?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 20 april 2009 @ 16:09:09 #149
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_68206129
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:06 schreef cultheld het volgende:

[..]

Huntelaar? Sneijder? Afellay is ontzettend dynamisch en beheerst bijna alles: de steekpass, schieten met twee benen, demarreren met de bal aan de voet, controleren, voetballen in de kleine ruimte, voetbalintelligentie en scorend vermogen. Hoe compleet kan een aanvallende middenvelder zijn?
Beide gehaald door Real, en laat ik die nu net noemen als een van de weinig clubs die zo'n aankoop doen. Maar zij hebben nu toch totaal geen behoefte aan een aanvallende middenvelder...
pi_68206251
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:09 schreef pfaf het volgende:

[..]

Beide gehaald door Real, en laat ik die nu net noemen als een van de weinig clubs die zo'n aankoop doen. Maar zij hebben nu toch totaal geen behoefte aan een aanvallende middenvelder...
Internazionale en Juventus wel. Juventus betaalde afgelopen seizoen 23 miljoen euro voor Amauri, terwijl Internazionale bijna 25 miljoen euro overmaakte voor die vreselijk overschatte Quaresma.
pi_68206366
quote:
Op maandag 20 april 2009 11:39 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

HahAHahaaha omgroflzomzz fanboy reactie.
quote:
Hij schopte toch Emanuelson uit pure frustratie het veld uit nadat hij de bal werd ontnomen tijdens een dribble
9 van de 10 keer levert zo'n overtreding niet eens een kaart op tegenwoordig.....
en dat Urby geblesseerd raakte was gewoon ongelukkig

[ Bericht 3% gewijzigd door dndiek op 20-04-2009 16:27:03 ]
  maandag 20 april 2009 @ 16:22:35 #152
33189 RM-rf
1/998001
pi_68206597
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:12 schreef cultheld het volgende:

[..]

Internazionale en Juventus wel. Juventus betaalde afgelopen seizoen 23 miljoen euro voor Amauri, terwijl Internazionale bijna 25 miljoen euro overmaakte voor die vreselijk overschatte Quaresma.
Over het algemeen halen die ploegen voor zulk een topprijs echter geen speler die nog niet echt groot de aandacht op zich gevestogd heeft met een prestatie, bv vaste plek in het nationale team.... Affelay is wat dat betreft veels tezeer nog een 'komende' speler.
dan kiezen die ploegen toch liever een overschatte speler voor die prijs dan een speler die de tijd dat hij mogelijk echt overschat gaat worden voor zich heeft.

Hooguit zie ik bv Inter wel mogelijk intersse hebben... maar niet voor de allerhoogste verkoopprijs, daarbij moet ook nog opgemerkt worden dat ik denk dat iedereen Affelay voor gek zou verklaren om als relatief fragiele en nog niet geheel uitgegroeide speler nu al naar Italie te gaan.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_68206680
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:22 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Over het algemeen halen die ploegen voor zulk een topprijs echter geen speler die nog niet echt groot de aandacht op zich gevestogd heeft met een prestatie, bv vaste plek in het nationale team.... Affelay is wat dat betreft veels tezeer nog een 'komende' speler.
Heb je Afellay niet in de Champions League aan het werk gezien de afgelopen jaren?
pi_68206724
Ik zie een Inter of Juve echt wel 20+ voor Afellay betalen hoor.
pi_68206827
Juve is vrijwel zeker rond met Diego.
pi_68207282
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:16 schreef dndiek het volgende:

[..]

[..]

9 van de 10 keer levert zo'n overtreding niet eens een kaart op tegenwoordig.....
en dat Urby geblesseerd raakte was gewoon ongelukkig
Dat maakt geen fuck uit. Van achteren met een tackle gericht op de man je frustraties uitleven is rood.
pi_68207408
quote:
Op maandag 20 april 2009 09:07 schreef dndiek het volgende:

[..]

Wat wil je ervoor? Een krat bier?

Wat geef je ervoor terug als hij deze zomer vertrekt naar een club die CL speelt?
pi_68208575
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:41 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Dat maakt geen fuck uit. Van achteren met een tackle gericht op de man je frustraties uitleven is rood.
Was niet eens zozeer uit frustratie maar meer omdat hij de bal op een gevaarlijke plek kwijt raakte en de counter eruit wilde halen.
Money won is twice as sweet as money earned.
  maandag 20 april 2009 @ 17:20:54 #159
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_68208651
Ibi blijft sowieso in de zomerstop bij PSV. Daar durf ik wel een kratje bier op te zetten ja.

(of hij in de winterstop ook blijft is het 2e).
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_68208678
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:41 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

dat is al tijden niet meer
pi_68208690
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:44 schreef Chadi het volgende:

[..]

Wat wil je ervoor? Een krat bier?

Wat geef je ervoor terug als hij deze zomer vertrekt naar een club die CL speelt?
Ik durf er wel een krat bier op te zetten, wat wil jij dan?
pi_68208720
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:21 schreef dndiek het volgende:

[..]

dat is al tijden niet meer
Dat de scheidsrechter nou eenmaal softies zijn die de regels niet volgen is inderdaad jammer, maar verandert niets aan het feit dat het reglementair nog steeds gewoon een rode kaart is.
pi_68208751
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:23 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Dat de scheidsrechter nou eenmaal softies zijn die de regels niet volgen is inderdaad jammer, maar verandert niets aan het feit dat het reglementair nog steeds gewoon een rode kaart is.
Ga ergens anders janken of zo

Je doet duidelijk je usericon geen eer aan
  maandag 20 april 2009 @ 17:26:46 #164
136429 Paran0id
beetje wasig.
pi_68208833
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:23 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

huilie

Zo ken ik er nog wel 1:
pi_68208988
Een hele nette goed opgevoede jongen die de verslaggever altijd met 'u' aanspreekt.
Daarentegen op het veld laat hij erg vervelende trekjes zien Ook dat uitlachen van gisteren, wat een sukkel. Geweldige voetballer verder.
Noot noot.
pi_68209109
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:30 schreef Jojoortje het volgende:
Een hele nette goed opgevoede jongen die de verslaggever altijd met 'u' aanspreekt.
Daarentegen op het veld laat hij erg vervelende trekjes zien Ook dat uitlachen van gisteren, wat een sukkel. Geweldige voetballer verder.
[inkopmodus]
Gelukkig hebben jullie(ajax dus..) geen spelers met negatieve trekjes..
[/inkopmodus]
pi_68209173
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:34 schreef MMUFC het volgende:

[..]

[inkopmodus]
Gelukkig hebben jullie(ajax dus..) geen spelers met negatieve trekjes..
[/inkopmodus]
Het gaat nu over Afellay
Noot noot.
  maandag 20 april 2009 @ 17:43:25 #168
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_68209361
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:36 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Het gaat nu over Afellay
dat calimero-gezeik word ook erg irritant.
Als huntelaar dat doet is een held en maken users er avatars van..
Nu doet een speler het tegen Ajax en dan is het een loser en kutjong!

Fuck it, das soort dingen gebeuren nou eenmaal in het voetbal
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_68209436
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:43 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Als huntelaar dat doet is een held en maken users er avatars van..
Nu doet een speler het tegen Ajax en dan is het een loser en kutjong!

Fuck it, das soort dingen gebeuren nou eenmaal in het voetbal
Maakt geen fuck uit wie het doet. Geen stijl vind ik het, klaar.
Noot noot.
  maandag 20 april 2009 @ 17:46:02 #170
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_68209437
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:43 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Hee, we zijn het inmiddels wel gewend toch
  Moderator maandag 20 april 2009 @ 17:55:06 #171
138438 crew  Pizzakoppo
pi_68209673
-dit dus niet-

[ Bericht 77% gewijzigd door Prosac op 20-04-2009 18:00:19 ]
pi_68209931
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:26 schreef Paran0id het volgende:

[..]

huilie

Zo ken ik er nog wel 1:
[ afbeelding ]
Idd stelletje ajax huilies.... 6-2
pi_68210294
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:26 schreef Paran0id het volgende:

[..]

huilie

Zo ken ik er nog wel 1:
[ afbeelding ]
Geen sprake van opzet.

Je ziet ook duidelijk dat hij niet doorhaalt.
pi_68210300
Mijn TVP, wat doe je? Nu ben ik ook erg benieuwd naar dat gifje.
pi_68210940
quote:
Op maandag 20 april 2009 18:15 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Geen sprake van opzet.

Je ziet ook duidelijk dat hij niet doorhaalt.
ben ik niet met je eens.. let maar eens op zijn linker been..
pi_68211137
Haha Cyberia deze actie valt niet te beschermen hoor.

Maargoed het gaat hier over Afellay he.
pi_68211469
veruit de meest walgelijke speler in de Eredivisie. wat een smerige huichelaar
pi_68211475

maandag 20 april 2009 @ 18:54:18 #179
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_68211491
quote:
Op maandag 20 april 2009 18:53 schreef DJ_Ryow het volgende:
Het is nog wachten op de eerste niet-Ajacied die dit soort meningen verkondigt.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_68211504
quote:
Op maandag 20 april 2009 18:53 schreef DJ_Ryow het volgende:
pi_68211528
Ik vind Lurling toch wel een stuk walgelijker
pi_68211545
quote:
Op maandag 20 april 2009 18:54 schreef TC03 het volgende:

[..]

Het is nog wachten op de eerste niet-Ajacied die dit soort meningen verkondigt.
Dan kan je lang wachten denk ik.

Weet iemand nou al wat Vertonghen had gedaan bij Afellay in de ArenA?
pi_68211557
quote:
Op maandag 20 april 2009 18:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]

Hij is er, eindelijk!
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_68211585
quote:
Op maandag 20 april 2009 18:55 schreef Rots het volgende:

[..]

Dan kan je lang wachten denk ik.

Weet iemand nou al wat Vertonghen had gedaan bij Afellay in de ArenA?
Dat weet volgens mij niemand.
pi_68211721
Der Ruud, Von Bommel, Affelay.

Leuk rijtje
pi_68211744
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:22 schreef dndiek het volgende:

[..]

Ik durf er wel een krat bier op te zetten, wat wil jij dan?
Deal. Ik geef jou een krat bier als hij blijft en jij gaat een jaarlang met een Ajax avatar lopen die wij voor jou uitzoeken!

Deal?

pi_68211792
quote:
Op maandag 20 april 2009 18:57 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat weet volgens mij niemand.
Omdat er volgens mij ook niks is gebeurd in de Arena, daarom haperde Afellay ook toen de verslaggeefster er naar vroeg. En na even denken kwam hij hier mee.
Huichelaar is het.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_68211886
quote:
Op maandag 20 april 2009 19:01 schreef Pokerking het volgende:
Der Ruud, Von Bommel, Affelay.

Leuk rijtje
Ruud past no way in dat rijtje.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_68211920
quote:
Op maandag 20 april 2009 19:02 schreef Chadi het volgende:

[..]

Deal. Ik geef jou een krat bier als hij blijft en jij gaat een jaarlang met een Ajax avatar lopen die wij voor jou uitzoeken!

Deal?

Zoals ik wel eerder zei, vind ik usericon-weddenschappen een beetje afgezaagd
pi_68212066
quote:
Op maandag 20 april 2009 19:07 schreef dndiek het volgende:

[..]

Zoals ik wel eerder zei, vind ik usericon-weddenschappen een beetje afgezaagd
Okee je geeft een Ajacied een krat bier naar keuze .
pi_68212158
De mensen die dit een walgelijke actie vinden, keurden Suarez en Huntelaar hun provocerende gedrag in het verleden ook af denk ik?
-
pi_68212181
Joh het hoort bij het voetbal. Lekker jennen en zuigen.. dat er van die lieverdjes rond lopen op de velden onbegrijpelijk.. je moet helemaal los gaan bij zo'n wedstrijd.
pi_68212297
quote:
[ afbeelding ]

Waar heb je hem mee gemaakt?
pi_68212355
Camtasia
pi_68212402
quote:
Op maandag 20 april 2009 19:12 schreef Chadi het volgende:

[..]

Okee je geeft een Ajacied een krat bier naar keuze .
Als lees in Ajax-fan van FOK! ==> ok
pi_68212448
quote:
Op maandag 20 april 2009 19:24 schreef dndiek het volgende:

[..]

Als lees in Ajax-fan van FOK! ==> ok
Ok
pi_68213320
Op de film van de website van Ajaxpride is te zien dat deze rat het 2 keer doet.

Mensen denken overigens dat Ajacieden alleen door dit een hekel hebben aan deze zielepoot, het tot 2 keer toe dingen roepen over Ajax als zijn clubje kampioen is, dat is toch best sneu. En dan nog roepen dat ze bij Ajax een grote mond hebben. Nee, echt slim is die jongen niet
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_68213411
quote:
Op maandag 20 april 2009 19:47 schreef denthemen het volgende:
Op de film van de website van Ajaxpride is te zien dat deze rat het 2 keer doet.

Mensen denken overigens dat Ajacieden alleen door dit een hekel hebben aan deze zielepoot, het tot 2 keer toe dingen roepen over Ajax als zijn clubje kampioen is, dat is toch best sneu. En dan nog roepen dat ze bij Ajax een grote mond hebben. Nee, echt slim is die jongen niet
Wat een boefje hè
  maandag 20 april 2009 @ 19:50:55 #199
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_68213467
quote:
[ afbeelding ]

Haha je hebt hem. Held.
pi_68213478
-normaal doen-

[ Bericht 95% gewijzigd door sjimz op 20-04-2009 19:52:27 ]
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')