Gelukkig was Van Persie zo'n net jongetjequote:Op zondag 19 april 2009 23:51 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Denk dat Arsene Wenger niet zit te wachten op een jongen als Afellay met zijn maniertjes
Donder toch op, Van Persie ging niet lopen natrappen (wat gewoon rood was) en daarna een tegenstander in z'n gezicht uitlachen. Wat een professionalquote:Op zondag 19 april 2009 23:52 schreef dndiek het volgende:
[..]
Gelukkig was Van Persie zo'n net jongetje
Wanneer trapte Afellay na?quote:Op maandag 20 april 2009 00:00 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Donder toch op, Van Persie ging niet lopen natrappen (wat gewoon rood was) en daarna een tegenstander in z'n gezicht uitlachen. Wat een professional
Nee, van Persie gijzelde vrije trappen, had een grote mond, verkrachte een dame. Ja, Afellay is erger.quote:Op maandag 20 april 2009 00:00 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Donder toch op, Van Persie ging niet lopen natrappen (wat gewoon rood was) en daarna een tegenstander in z'n gezicht uitlachen. Wat een professional
quote:Op zondag 19 april 2009 23:51 schreef cultheld het volgende:
Afellay past helemaal niet in Spanje; hij is een typische Serie A speler. Bij Internazionale zou hij onomstreden basisklant zijn en iets toevoegen aan de huidige selectie.
quote:Op maandag 20 april 2009 00:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, van Persie gijzelde vrije trappen, had een grote mond, verkrachte een dame. Ja, Afellay is erger.²
Wat doe jij dan als ie wel blijft?quote:
Vreemde reactiequote:Op maandag 20 april 2009 09:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
20 miljoen voor Afellay gaat helemaal niemand betalen, en als ie blijft tekent ie niet nog bij.
Ik durf daar wel een Afellay avatar voor een jaar tegenover te zetten als jij hetzelfde doet maar dan met een Ajax speler die ik mag uitkiezen.quote:
quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 22:27 schreef Rots het volgende:
20 moet zeker mogelijk zijn. Lijkt me dat hij aan het einde van dit seizoen sowieso weg is bij PSV.
Zo bepalend voor PSV, alles draait om hem. Vraag me af hoe het met PSV gaat als die weg is, en of ze al een vervanger opt oog hebben.
Om heel eerlijk te zijn word ik een beetje moe van die usericon-weddenschappenquote:Op maandag 20 april 2009 09:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik durf daar wel een Afellay avatar voor een jaar tegenover te zetten als jij hetzelfde doet maar dan met een Ajax speler die ik mag uitkiezen.
Stel maar iets anders voor danquote:Op maandag 20 april 2009 09:26 schreef dndiek het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn word ik een beetje moe van die usericon-weddenschappen
Ik vind Afellay juist een exceptioneel talent, zo'n Nederlands talent heb ik sinds van der Vaart niet meer gezien. Zou het dan ook een lachertje vinden om hem voor 20 miljoen te verkopen, zeker als Kuyt en Babel 16 miljoen opleveren en Huntelaar en Sneijder 27 (Hunter 20+ wss 7).quote:Op maandag 20 april 2009 09:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
20 miljoen voor Afellay gaat helemaal niemand betalen, en als ie blijft tekent ie niet nog bij.
quote:Op maandag 20 april 2009 09:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarheen dan, Nostradamus?quote:Op maandag 20 april 2009 11:16 schreef Rots het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht al dat jij niet veel verstand van voetbal had, dat is dus bevestigd bij deze. Hij gaat voor boven de 20 weg.
De enige club die dat momenteel gaat betalen is Man City en je mag toch denken dat Afellay samen met Rob Jansen zo slim is om niet daar naar toe te gaan.quote:Op maandag 20 april 2009 11:16 schreef Rots het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht al dat jij niet veel verstand van voetbal had, dat is dus bevestigd bij deze. Hij gaat voor boven de 20 weg.
Je weet dat er afgelopen zomer slechts een paar spelers boven de 20 miljoen zijn weggegaan? Diarra, Huntelaar, Alves in Spanje ( Madrid en Barca), Ronaldinho en Amauri in Italië (Milan, Juve) Keane, Robinho, Modric,Berbatoc en Bosingwa in Engeland (Spurs, Chelsea, Liverpool, en Manchesters) en niet één in Duitsland bijvoorbeeld.quote:Op maandag 20 april 2009 11:25 schreef Rots het volgende:
Waarheen niet? Genoeg clubs die hem willen hebben hoor, die interesse komt nog wel. Sowieso geen absolute topclubs (nog) als Barca en Manu.
Denk meer aan subtoppers in Duitsland, Frankrijk of Italië waar hij aan spelen toekomt.
HahAHahaaha omgroflzomzz fanboy reactie. Hij schopte toch Emanuelson uit pure frustratie het veld uit nadat hij de bal werd ontnomen tijdens een dribble en Bansheeboy, doe eens even lekker normaal met je verkrachten. Geeft wel je niveau aanquote:Op maandag 20 april 2009 00:01 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wanneer trapte Afellay na?
Wat een reactie
Hoe kom je hier bij dan BS? Hij heeft geen gelimiteerde transfersom hoor.quote:een soort van afspraak over een bedrag van 15 miljoen
Niemand kan zoiets voorspellen, vaak zijn de duurste aankopen de paniekaankopen, die door een transfercarrousel in gang zijn gezet. Er zijn echter op het moment maar een paar clubs die 20+ miljoen voor een speler uit de Eredivisie overhebben, Real, Barca en de Engelse topclubs en misschien Bayern. Die laatste zou ook nog een mogelijkheid kunnen zijn, maar ik moet het allemaal nog maar eens zien.,,.quote:Op maandag 20 april 2009 11:42 schreef Rots het volgende:
Oke, dus Afellay gaat voor onder de 20 weg? Waar zijn die tijden gebleven dat Liverpool 16 miljoen neerlegt voor Babel?
[..]
quote:Op maandag 20 april 2009 11:42 schreef Rots het volgende:
[..]
Hoe kom je hier bij dan BS? Hij heeft geen gelimiteerde transfersom hoor.
Er staat blijkbaar niet zwart op wit dat Afellay voor het precieze bedrag van 15.340.000 weg kan, maar er is wel een duidelijke afspraak (of soort van, wat je wil) dat er serieus gepraat wordt met clubs die een bepaald bedrag over hebben voor Afellay. Dat zal heel dicht bij die 15 miljoen liggen, en niet 12 miljoen er boven oid.quote:
Natuurlijk is het mijn interpretatie van alle geruchten en nieuwsberichten, het staat nergens zwart op witquote:Op maandag 20 april 2009 12:14 schreef Rots het volgende:
Hoe kom je er in hemelsnaam bij dat het dicht bij de 15 miljoen zal komen te liggen? Of is dit gewoon een voorspelling van jou?
Whehe, Arsenal wil inderdaad weer voor een duppie op de eerste rij zitten.quote:Op maandag 20 april 2009 12:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Natuurlijk is het mijn interpretatie van alle geruchten en nieuwsberichten, het staat nergens zwart op wit.
Voornamelijk op: http://www.sportweek.nl/v(...)in_contract_Afellay1
quote:Maar dat zou ook een eerste bieding van Arsenal, naar verluidt iets meer dan 7 miljoen euro, in een opmerkelijk daglicht plaatsen
Dit gaat dus biedingen betekenen, zeker als er aanvallende middenvelders vertrekken bij topclubs zijn ze bereid om aardig wat geld neer te leggen denk ik. Ribery is een goed voorbeeld.quote:Als we alle berichten uit het buitenland mogen geloven staan de topclubs straks voor hem in de rij.
Afellay kan wel wat beters krijgen dan HSV gok ik.quote:Op zondag 19 april 2009 23:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat mijn suggestie trouwens ben ik serieus. HSV zou een goede tussenstap zijn. Kijk hoe Van der Vaart zich daar heeft ontwikkeld.
Qua naam, maar veel groter dan een titelkandidaat in Duitsland en halve finalist (voorlopig) UEFA-Cup zijn ze er bijna niet natuurlijk.quote:Op maandag 20 april 2009 12:26 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Afellay kan wel wat beters krijgen dan HSV gok ik.
Context David. Context. Er zullen altijd paniekaankopen zijn of ondoordachte, maar een club die 20+ miljoen neerlegt voor een speler uit de Eredivisie zal moeilijk te vinden zijn. Real zit ook nog niet echt krap in de aanvallende middenvelders, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 20 april 2009 12:29 schreef koningdavid het volgende:
En als men bereid is 13 mil voor Drenthe te betalen en 17 mil voor Babel, is een bedrag van 20+ voor Afellay helemaal niet ondenkbaar natuurlijk.
Te vaak ook in mijn ogen. Het begin was erg hoopgevend maar daarna kwam er een fase waar hij beduidend minder ging spelen. In dat opzicht vind ik hem dit seizoen niet consistent genoeg.quote:Op maandag 20 april 2009 10:38 schreef Suijk het volgende:
Ik vind hem erg goed, maar (nog) geen topper. Heeft dit seizoen ook genoeg wedstrijden zijn stempel niet kunnen drukken.
Je leest over m'n punt heen.quote:Op maandag 20 april 2009 12:26 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Afellay kan wel wat beters krijgen dan HSV gok ik.
Je kan niet zeggen dat Van der Vaart daar minder op is geworden, integendeel zelfs. Daar was hij de absolute ster.quote:HSV zou een goede tussenstap zijn
Hij is beter dan Denilson of Diaby. Misschien niet helemaqal vergelijkbare spelers, maar ik zou liever Afellay hebben.quote:Op zondag 19 april 2009 21:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Afellay is wel de laatste speler die Wenger zou halen.
Totaal overbodig. Fysiek ook veel te zwak voor de PL.
Huntelaar? Sneijder? Afellay is ontzettend dynamisch en beheerst bijna alles: de steekpass, schieten met twee benen, demarreren met de bal aan de voet, controleren, voetballen in de kleine ruimte, voetbalintelligentie en scorend vermogen. Hoe compleet kan een aanvallende middenvelder zijn?quote:Op maandag 20 april 2009 12:32 schreef pfaf het volgende:
[..]
Context David. Context. Er zullen altijd paniekaankopen zijn of ondoordachte, maar een club die 20+ miljoen neerlegt voor een speler uit de Eredivisie zal moeilijk te vinden zijn. Real zit ook nog niet echt krap in de aanvallende middenvelders, bijvoorbeeld.
Beide gehaald door Real, en laat ik die nu net noemen als een van de weinig clubs die zo'n aankoop doen. Maar zij hebben nu toch totaal geen behoefte aan een aanvallende middenvelder...quote:Op maandag 20 april 2009 16:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Huntelaar? Sneijder? Afellay is ontzettend dynamisch en beheerst bijna alles: de steekpass, schieten met twee benen, demarreren met de bal aan de voet, controleren, voetballen in de kleine ruimte, voetbalintelligentie en scorend vermogen. Hoe compleet kan een aanvallende middenvelder zijn?
Internazionale en Juventus wel. Juventus betaalde afgelopen seizoen 23 miljoen euro voor Amauri, terwijl Internazionale bijna 25 miljoen euro overmaakte voor die vreselijk overschatte Quaresma.quote:Op maandag 20 april 2009 16:09 schreef pfaf het volgende:
[..]
Beide gehaald door Real, en laat ik die nu net noemen als een van de weinig clubs die zo'n aankoop doen. Maar zij hebben nu toch totaal geen behoefte aan een aanvallende middenvelder...
quote:Op maandag 20 april 2009 11:39 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
HahAHahaaha omgroflzomzz fanboy reactie.
9 van de 10 keer levert zo'n overtreding niet eens een kaart op tegenwoordig.....quote:Hij schopte toch Emanuelson uit pure frustratie het veld uit nadat hij de bal werd ontnomen tijdens een dribble
Over het algemeen halen die ploegen voor zulk een topprijs echter geen speler die nog niet echt groot de aandacht op zich gevestogd heeft met een prestatie, bv vaste plek in het nationale team.... Affelay is wat dat betreft veels tezeer nog een 'komende' speler.quote:Op maandag 20 april 2009 16:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Internazionale en Juventus wel. Juventus betaalde afgelopen seizoen 23 miljoen euro voor Amauri, terwijl Internazionale bijna 25 miljoen euro overmaakte voor die vreselijk overschatte Quaresma.
Heb je Afellay niet in de Champions League aan het werk gezien de afgelopen jaren?quote:Op maandag 20 april 2009 16:22 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Over het algemeen halen die ploegen voor zulk een topprijs echter geen speler die nog niet echt groot de aandacht op zich gevestogd heeft met een prestatie, bv vaste plek in het nationale team.... Affelay is wat dat betreft veels tezeer nog een 'komende' speler.
Dat maakt geen fuck uit. Van achteren met een tackle gericht op de man je frustraties uitleven is rood.quote:Op maandag 20 april 2009 16:16 schreef dndiek het volgende:
[..]
[..]
9 van de 10 keer levert zo'n overtreding niet eens een kaart op tegenwoordig.....
en dat Urby geblesseerd raakte was gewoon ongelukkig
Wat wil je ervoor? Een krat bier?quote:
Was niet eens zozeer uit frustratie maar meer omdat hij de bal op een gevaarlijke plek kwijt raakte en de counter eruit wilde halen.quote:Op maandag 20 april 2009 16:41 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Dat maakt geen fuck uit. Van achteren met een tackle gericht op de man je frustraties uitleven is rood.
quote:Op maandag 20 april 2009 16:41 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Dat maakt geen fuck uit. Van achteren met een tackle gericht op de man je frustraties uitleven is rood.
Ik durf er wel een krat bier op te zetten, wat wil jij dan?quote:Op maandag 20 april 2009 16:44 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wat wil je ervoor? Een krat bier?
Wat geef je ervoor terug als hij deze zomer vertrekt naar een club die CL speelt?
Dat de scheidsrechter nou eenmaal softies zijn die de regels niet volgen is inderdaad jammer, maar verandert niets aan het feit dat het reglementair nog steeds gewoon een rode kaart is.quote:
Ga ergens anders janken of zoquote:Op maandag 20 april 2009 17:23 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Dat de scheidsrechter nou eenmaal softies zijn die de regels niet volgen is inderdaad jammer, maar verandert niets aan het feit dat het reglementair nog steeds gewoon een rode kaart is.
huiliequote:Op maandag 20 april 2009 17:23 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Dat de scheidsrechter nou eenmaal softies zijn die de regels niet volgen is inderdaad jammer, maar verandert niets aan het feit dat het reglementair nog steeds gewoon een rode kaart is.
[inkopmodus]quote:Op maandag 20 april 2009 17:30 schreef Jojoortje het volgende:
Een hele nette goed opgevoede jongen die de verslaggever altijd met 'u' aanspreekt.
Daarentegen op het veld laat hij erg vervelende trekjes zienOok dat uitlachen van gisteren, wat een sukkel. Geweldige voetballer verder.
Het gaat nu over Afellayquote:Op maandag 20 april 2009 17:34 schreef MMUFC het volgende:
[..]
[inkopmodus]
Gelukkig hebben jullie(ajax dus..) geen spelers met negatieve trekjes..
[/inkopmodus]
dat calimero-gezeik word ook erg irritant.quote:
Maakt geen fuck uit wie het doet. Geen stijl vind ik het, klaar.quote:Op maandag 20 april 2009 17:43 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
dat calimero-gezeik word ook erg irritant.
Als huntelaar dat doet is een held en maken users er avatars van..
Nu doet een speler het tegen Ajax en dan is het een loser en kutjong!
Fuck it, das soort dingen gebeuren nou eenmaal in het voetbal
Hee, we zijn het inmiddels wel gewend tochquote:Op maandag 20 april 2009 17:43 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
dat calimero-gezeik word ook erg irritant.
Idd stelletje ajax huilies.... 6-2quote:Op maandag 20 april 2009 17:26 schreef Paran0id het volgende:
[..]
huilie
Zo ken ik er nog wel 1:
[ afbeelding ]
Geen sprake van opzet.quote:Op maandag 20 april 2009 17:26 schreef Paran0id het volgende:
[..]
huilie
Zo ken ik er nog wel 1:
[ afbeelding ]
ben ik niet met je eens.. let maar eens op zijn linker been..quote:Op maandag 20 april 2009 18:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Geen sprake van opzet.
Je ziet ook duidelijk dat hij niet doorhaalt.
Het is nog wachten op de eerste niet-Ajacied die dit soort meningen verkondigt.quote:Op maandag 20 april 2009 18:53 schreef DJ_Ryow het volgende:
veruit de meest walgelijke speler in de Eredivisie. wat een smerige huichelaar
quote:Op maandag 20 april 2009 18:53 schreef DJ_Ryow het volgende:
veruit de meest walgelijke speler in de Eredivisie. wat een smerige huichelaar
Dan kan je lang wachten denk ik.quote:Op maandag 20 april 2009 18:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is nog wachten op de eerste niet-Ajacied die dit soort meningen verkondigt.
Dat weet volgens mij niemand.quote:Op maandag 20 april 2009 18:55 schreef Rots het volgende:
[..]
Dan kan je lang wachten denk ik.
Weet iemand nou al wat Vertonghen had gedaan bij Afellay in de ArenA?
Deal. Ik geef jou een krat bier als hij blijft en jij gaat een jaarlang met een Ajax avatar lopen die wij voor jou uitzoeken!quote:Op maandag 20 april 2009 17:22 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik durf er wel een krat bier op te zetten, wat wil jij dan?
Omdat er volgens mij ook niks is gebeurd in de Arena, daarom haperde Afellay ook toen de verslaggeefster er naar vroeg. En na even denken kwam hij hier mee.quote:
Ruud past no way in dat rijtje.quote:Op maandag 20 april 2009 19:01 schreef Pokerking het volgende:
Der Ruud, Von Bommel, Affelay.
Leuk rijtje
Zoals ik wel eerder zei, vind ik usericon-weddenschappen een beetje afgezaagdquote:Op maandag 20 april 2009 19:02 schreef Chadi het volgende:
[..]
Deal. Ik geef jou een krat bier als hij blijft en jij gaat een jaarlang met een Ajax avatar lopen die wij voor jou uitzoeken!
Deal?
Okee je geeft een Ajacied een krat bier naar keuze .quote:Op maandag 20 april 2009 19:07 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zoals ik wel eerder zei, vind ik usericon-weddenschappen een beetje afgezaagd
Als lees in Ajax-fan van FOK! ==> okquote:Op maandag 20 april 2009 19:12 schreef Chadi het volgende:
[..]
Okee je geeft een Ajacied een krat bier naar keuze .
Wat een boefje hèquote:Op maandag 20 april 2009 19:47 schreef denthemen het volgende:
Op de film van de website van Ajaxpride is te zien dat deze rat het 2 keer doet.
Mensen denken overigens dat Ajacieden alleen door dit een hekel hebben aan deze zielepoot, het tot 2 keer toe dingen roepen over Ajax als zijn clubje kampioen is, dat is toch best sneu. En dan nog roepen dat ze bij Ajax een grote mond hebben. Nee, echt slim is die jongen niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |