Hij heeft een gelimiteerde transfersom dacht ik, meen dat het 14 of 16 miljoen was. Veel te weinig natuurlijk.quote:Op zondag 19 april 2009 21:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik vraag me af wat PSV voor hem gaat kijgen.
Wat een onzin weer, Sneijder speelde voor het eerst sinds hij bij de selectie zat eens een redelijk constant jaar (nog lang niet alle wedstrijden, tegenwoordig geeft hij nog steeds niet vaak thuis als zelfbenoemde 'leider'.) en dan gaan ze dus gelijk weg tegenwoordig.quote:Op zondag 19 april 2009 21:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bepalender in het spel, meer scorend dan ooit te voren, spelen in een team dat je ontgroeit bent.
Echt?quote:Op zondag 19 april 2009 21:59 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij heeft een gelimiteerde transfersom dacht ik, meen dat het 14 of 16 miljoen was. Veel te weinig natuurlijk.
Dat is het ene verhaal wat bestaat.quote:Op zondag 19 april 2009 21:59 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij heeft een gelimiteerde transfersom dacht ik, meen dat het 14 of 16 miljoen was. Veel te weinig natuurlijk.
Het laatste verhaal is waar, tenminste als we Reker moeten geloven.quote:Op zondag 19 april 2009 22:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is het ene verhaal wat bestaat.
Het andere verhaal is dat hij boven de ?? Euro een gedeelte van de transfersom in eigen zak steekt.
Wat het echte verhaal is, geen idee.
Wat m'n opmerking over Arsenal betreft doelde ik natuurlijk op het feit dat Afellay een totaal overbodige aankoop zou zijn. Het middenveld heeft meer body nodig, een ervaren steunpilaar. Niet zo'n mooiweervoetballer als Ibi.quote:Op zondag 19 april 2009 21:39 schreef buddyb het volgende:
[..]
want arsenal bestaat alleen maar uit fysiek sterke spelers?![]()
...
quote:Op zondag 19 april 2009 21:59 schreef Blawh het volgende:
[..]
quote:Volgens zaakwaarnemer Rob Jansen hoeven geïnteresseerde clubs geen gelimiteerde afkoopsom op tafel te leggen. "Je kunt ervan uitgaan dat er geen gelimiteerde transfersom in het contract van Afellay met PSV is opgenomen. Als er een club komt voor Afellay dan zal PSV daar zeker op een zinnige manier mee omgaan. In goed overleg met de speler, zo hebben we het ook met elkaar afgesproken.”
Wat ben jij nou allemaal aan het raaskallen. Wil je Kezman terug? En Toivonen spelmaker? Dat is toch zeker gewoon een type spits.quote:Op zondag 19 april 2009 22:34 schreef Pokerking het volgende:
Nee, Toivonen.
Toivonen centraal als spelmaker, die Hongaar op Links en Amrabat of Beerens op rechts.
Kezman zou prima als diepe man kunnen spelen met 3 beweegelijke spelers om hem heen. Als je die voor 3 jaar haalt schiet hij er pak hem beet 80 in.
Echt alleen de Ajacieden zeggen dit.quote:Op zondag 19 april 2009 22:55 schreef MaxC het volgende:
Verreweg de meest misselijkmakende speler van de eredivisie, ondanks dat het een hele goede speler is.
Toivonen centraal als een soort Afellay, Amrabat en Beerens op de vleugels. Kezza als diepe spitsquote:Op zondag 19 april 2009 22:43 schreef Rots het volgende:
[..]
Wat ben jij nou allemaal aan het raaskallen. Wil je Kezman terug? En Toivonen spelmaker? Dat is toch zeker gewoon een type spits.
Afellay blijft 100% zeker.quote:Op zondag 19 april 2009 21:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als ik PSV supporter was zou ik dat ook zeggen, echter denk ik dat hij hier is uitgeleerd en naar een topcompetitie moet gaan om zich verder te ontwikkelen.
En dan zou de rest weer zeggen dat het een misselijke actie is.quote:Op zondag 19 april 2009 23:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Echt alleen de Ajacieden zeggen dit.Als een Ajacied zo'n actie zou doen zou hij meteen tot held verklaard worden. Hoezo hypocriet.
Toen Huntelaar het bij Donk deed, was Klaas-Jan een heldquote:Op zondag 19 april 2009 22:55 schreef MaxC het volgende:
Verreweg de meest misselijkmakende speler van de eredivisie, ondanks dat het een hele goede speler is.
quote:Op zondag 19 april 2009 23:04 schreef dndiek het volgende:
[..]
Toen Huntelaar het bij Donk deed, was Klaas-Jan een held
Elke supporter kan je hypocriet noemen, er bestaat namelijk zoiets als onderlinge rivaliteit.quote:Op zondag 19 april 2009 23:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
En dan zou de rest weer zeggen dat het een misselijke actie is.
En zo draait de molen weer rond.
Nee, hij heeft geen gelimiteerde transfersom. Hij deelt mee in de transfersom bij alles boven de 15 miljoen.quote:Op zondag 19 april 2009 21:59 schreef Blawh het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig voor de bankrekening van PSV, daar zijn contract in 2011 afloopt.quote:
Zeker als je ziet dat PSV geen CL speelt.quote:Op zondag 19 april 2009 23:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig voor de bankrekening van PSV, daar zijn contract in 2011 afloopt.
Tsja, dat is verhaal twee.quote:Op zondag 19 april 2009 23:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig voor de bankrekening van PSV, daar zijn contract in 2011 afloopt.
Haha, Lyon wil hem denk niet eens. Afellay is daar gewoon niet goed genoeg voor joh. Misselijk makend ventje is het bovendienquote:Op zondag 19 april 2009 23:30 schreef Rots het volgende:
Alsof Lyon dat kan betalen? Maargoed, ik ben het wel met je eens dat hij niet naar een "echte" topclub moet gaan, niet meteen een te grote stap omhoog.
Als men Benzema verkoopt kan Lyon 4 Afellays halen bij wijze van spreken.quote:Op zondag 19 april 2009 23:30 schreef Rots het volgende:
Alsof Lyon dat kan betalen? Maargoed, ik ben het wel met je eens dat hij niet naar een "echte" topclub moet gaan, niet meteen een te grote stap omhoog.
quote:Op zondag 19 april 2009 23:30 schreef Rots het volgende:
Alsof Lyon dat kan betalen?
Barcelona ook.quote:Op zondag 19 april 2009 23:35 schreef Cyberia18 het volgende:
HSV zou wel een leuke club zijn overigens.
quote:
Hap hap!quote:Op zondag 19 april 2009 23:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
1. Barcelona beschikt al over het beste middenveld van Spanje (misschien wel Europa) en 2. heeft alleen interesse in absolute topspelers.
Elke week op de tribune lijkt me niet zo mooi voor hem nee.quote:Op zondag 19 april 2009 23:43 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hap hap!
Maar maakt dat Barcelona tot een minder mooie club voor hem?
Barcelona is een prachtige club zelfs voor hem, maar feit is dat hij daar nooit zal spelen.quote:Op zondag 19 april 2009 23:43 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hap hap!
Maar maakt dat Barcelona tot een minder mooie club voor hem?
Ik dacht eerlijk gezegd ook dat Van Persie nooit zou slagen bij Arsenal. We zullen zien waar hij ooit terecht komt.quote:Op zondag 19 april 2009 23:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Barcelona is een prachtige club zelfs voor hem, maar feit is dat hij daar nooit zal spelen.
Wat mijn suggestie trouwens ben ik serieus. HSV zou een goede tussenstap zijn. Kijk hoe Van der Vaart zich daar heeft ontwikkeld.
Barcelona is alleen de absolute top van Europa. Arsenal natuurlijk (nog) niet.quote:Op zondag 19 april 2009 23:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik dacht eerlijk gezegd ook dat Van Persie nooit zou slagen bij Arsenal. We zullen zien waar hij ooit terecht komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |