Hij heeft een gelimiteerde transfersom dacht ik, meen dat het 14 of 16 miljoen was. Veel te weinig natuurlijk.quote:Op zondag 19 april 2009 21:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik vraag me af wat PSV voor hem gaat kijgen.
Wat een onzin weer, Sneijder speelde voor het eerst sinds hij bij de selectie zat eens een redelijk constant jaar (nog lang niet alle wedstrijden, tegenwoordig geeft hij nog steeds niet vaak thuis als zelfbenoemde 'leider'.) en dan gaan ze dus gelijk weg tegenwoordig.quote:Op zondag 19 april 2009 21:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bepalender in het spel, meer scorend dan ooit te voren, spelen in een team dat je ontgroeit bent.
Echt?quote:Op zondag 19 april 2009 21:59 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij heeft een gelimiteerde transfersom dacht ik, meen dat het 14 of 16 miljoen was. Veel te weinig natuurlijk.
Dat is het ene verhaal wat bestaat.quote:Op zondag 19 april 2009 21:59 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij heeft een gelimiteerde transfersom dacht ik, meen dat het 14 of 16 miljoen was. Veel te weinig natuurlijk.
Het laatste verhaal is waar, tenminste als we Reker moeten geloven.quote:Op zondag 19 april 2009 22:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is het ene verhaal wat bestaat.
Het andere verhaal is dat hij boven de ?? Euro een gedeelte van de transfersom in eigen zak steekt.
Wat het echte verhaal is, geen idee.
Wat m'n opmerking over Arsenal betreft doelde ik natuurlijk op het feit dat Afellay een totaal overbodige aankoop zou zijn. Het middenveld heeft meer body nodig, een ervaren steunpilaar. Niet zo'n mooiweervoetballer als Ibi.quote:Op zondag 19 april 2009 21:39 schreef buddyb het volgende:
[..]
want arsenal bestaat alleen maar uit fysiek sterke spelers?![]()
...
quote:Op zondag 19 april 2009 21:59 schreef Blawh het volgende:
[..]
quote:Volgens zaakwaarnemer Rob Jansen hoeven geïnteresseerde clubs geen gelimiteerde afkoopsom op tafel te leggen. "Je kunt ervan uitgaan dat er geen gelimiteerde transfersom in het contract van Afellay met PSV is opgenomen. Als er een club komt voor Afellay dan zal PSV daar zeker op een zinnige manier mee omgaan. In goed overleg met de speler, zo hebben we het ook met elkaar afgesproken.”
Wat ben jij nou allemaal aan het raaskallen. Wil je Kezman terug? En Toivonen spelmaker? Dat is toch zeker gewoon een type spits.quote:Op zondag 19 april 2009 22:34 schreef Pokerking het volgende:
Nee, Toivonen.
Toivonen centraal als spelmaker, die Hongaar op Links en Amrabat of Beerens op rechts.
Kezman zou prima als diepe man kunnen spelen met 3 beweegelijke spelers om hem heen. Als je die voor 3 jaar haalt schiet hij er pak hem beet 80 in.
Echt alleen de Ajacieden zeggen dit.quote:Op zondag 19 april 2009 22:55 schreef MaxC het volgende:
Verreweg de meest misselijkmakende speler van de eredivisie, ondanks dat het een hele goede speler is.
Toivonen centraal als een soort Afellay, Amrabat en Beerens op de vleugels. Kezza als diepe spitsquote:Op zondag 19 april 2009 22:43 schreef Rots het volgende:
[..]
Wat ben jij nou allemaal aan het raaskallen. Wil je Kezman terug? En Toivonen spelmaker? Dat is toch zeker gewoon een type spits.
Afellay blijft 100% zeker.quote:Op zondag 19 april 2009 21:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als ik PSV supporter was zou ik dat ook zeggen, echter denk ik dat hij hier is uitgeleerd en naar een topcompetitie moet gaan om zich verder te ontwikkelen.
En dan zou de rest weer zeggen dat het een misselijke actie is.quote:Op zondag 19 april 2009 23:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Echt alleen de Ajacieden zeggen dit.Als een Ajacied zo'n actie zou doen zou hij meteen tot held verklaard worden. Hoezo hypocriet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |