Het is nog wachten op de eerste niet-Ajacied die dit soort meningen verkondigt.quote:Op maandag 20 april 2009 18:53 schreef DJ_Ryow het volgende:
veruit de meest walgelijke speler in de Eredivisie. wat een smerige huichelaar
quote:Op maandag 20 april 2009 18:53 schreef DJ_Ryow het volgende:
veruit de meest walgelijke speler in de Eredivisie. wat een smerige huichelaar
Dan kan je lang wachten denk ik.quote:Op maandag 20 april 2009 18:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is nog wachten op de eerste niet-Ajacied die dit soort meningen verkondigt.
Dat weet volgens mij niemand.quote:Op maandag 20 april 2009 18:55 schreef Rots het volgende:
[..]
Dan kan je lang wachten denk ik.
Weet iemand nou al wat Vertonghen had gedaan bij Afellay in de ArenA?
Deal. Ik geef jou een krat bier als hij blijft en jij gaat een jaarlang met een Ajax avatar lopen die wij voor jou uitzoeken!quote:Op maandag 20 april 2009 17:22 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik durf er wel een krat bier op te zetten, wat wil jij dan?
Omdat er volgens mij ook niks is gebeurd in de Arena, daarom haperde Afellay ook toen de verslaggeefster er naar vroeg. En na even denken kwam hij hier mee.quote:
Ruud past no way in dat rijtje.quote:Op maandag 20 april 2009 19:01 schreef Pokerking het volgende:
Der Ruud, Von Bommel, Affelay.
Leuk rijtje
Zoals ik wel eerder zei, vind ik usericon-weddenschappen een beetje afgezaagdquote:Op maandag 20 april 2009 19:02 schreef Chadi het volgende:
[..]
Deal. Ik geef jou een krat bier als hij blijft en jij gaat een jaarlang met een Ajax avatar lopen die wij voor jou uitzoeken!
Deal?
Okee je geeft een Ajacied een krat bier naar keuze .quote:Op maandag 20 april 2009 19:07 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zoals ik wel eerder zei, vind ik usericon-weddenschappen een beetje afgezaagd
Als lees in Ajax-fan van FOK! ==> okquote:Op maandag 20 april 2009 19:12 schreef Chadi het volgende:
[..]
Okee je geeft een Ajacied een krat bier naar keuze .
Wat een boefje hèquote:Op maandag 20 april 2009 19:47 schreef denthemen het volgende:
Op de film van de website van Ajaxpride is te zien dat deze rat het 2 keer doet.
Mensen denken overigens dat Ajacieden alleen door dit een hekel hebben aan deze zielepoot, het tot 2 keer toe dingen roepen over Ajax als zijn clubje kampioen is, dat is toch best sneu. En dan nog roepen dat ze bij Ajax een grote mond hebben. Nee, echt slim is die jongen niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |