Gelukkig was Van Persie zo'n net jongetjequote:Op zondag 19 april 2009 23:51 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Denk dat Arsene Wenger niet zit te wachten op een jongen als Afellay met zijn maniertjes
Donder toch op, Van Persie ging niet lopen natrappen (wat gewoon rood was) en daarna een tegenstander in z'n gezicht uitlachen. Wat een professionalquote:Op zondag 19 april 2009 23:52 schreef dndiek het volgende:
[..]
Gelukkig was Van Persie zo'n net jongetje
Wanneer trapte Afellay na?quote:Op maandag 20 april 2009 00:00 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Donder toch op, Van Persie ging niet lopen natrappen (wat gewoon rood was) en daarna een tegenstander in z'n gezicht uitlachen. Wat een professional
Nee, van Persie gijzelde vrije trappen, had een grote mond, verkrachte een dame. Ja, Afellay is erger.quote:Op maandag 20 april 2009 00:00 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Donder toch op, Van Persie ging niet lopen natrappen (wat gewoon rood was) en daarna een tegenstander in z'n gezicht uitlachen. Wat een professional
quote:Op zondag 19 april 2009 23:51 schreef cultheld het volgende:
Afellay past helemaal niet in Spanje; hij is een typische Serie A speler. Bij Internazionale zou hij onomstreden basisklant zijn en iets toevoegen aan de huidige selectie.
quote:Op maandag 20 april 2009 00:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, van Persie gijzelde vrije trappen, had een grote mond, verkrachte een dame. Ja, Afellay is erger.²
Wat doe jij dan als ie wel blijft?quote:
Vreemde reactiequote:Op maandag 20 april 2009 09:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
20 miljoen voor Afellay gaat helemaal niemand betalen, en als ie blijft tekent ie niet nog bij.
Ik durf daar wel een Afellay avatar voor een jaar tegenover te zetten als jij hetzelfde doet maar dan met een Ajax speler die ik mag uitkiezen.quote:
quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 22:27 schreef Rots het volgende:
20 moet zeker mogelijk zijn. Lijkt me dat hij aan het einde van dit seizoen sowieso weg is bij PSV.
Zo bepalend voor PSV, alles draait om hem. Vraag me af hoe het met PSV gaat als die weg is, en of ze al een vervanger opt oog hebben.
Om heel eerlijk te zijn word ik een beetje moe van die usericon-weddenschappenquote:Op maandag 20 april 2009 09:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik durf daar wel een Afellay avatar voor een jaar tegenover te zetten als jij hetzelfde doet maar dan met een Ajax speler die ik mag uitkiezen.
Stel maar iets anders voor danquote:Op maandag 20 april 2009 09:26 schreef dndiek het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn word ik een beetje moe van die usericon-weddenschappen
Ik vind Afellay juist een exceptioneel talent, zo'n Nederlands talent heb ik sinds van der Vaart niet meer gezien. Zou het dan ook een lachertje vinden om hem voor 20 miljoen te verkopen, zeker als Kuyt en Babel 16 miljoen opleveren en Huntelaar en Sneijder 27 (Hunter 20+ wss 7).quote:Op maandag 20 april 2009 09:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
20 miljoen voor Afellay gaat helemaal niemand betalen, en als ie blijft tekent ie niet nog bij.
quote:Op maandag 20 april 2009 09:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarheen dan, Nostradamus?quote:Op maandag 20 april 2009 11:16 schreef Rots het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht al dat jij niet veel verstand van voetbal had, dat is dus bevestigd bij deze. Hij gaat voor boven de 20 weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |