Jij valt niet serieus te neme. Alles wat tegen Alles uit Amsterdam komt vind jij mooi, hier spreek je schande van, tegen een willekeurige Ajacied is alles geoorloofd.quote:
Die blijft fantastischquote:
Afellay is wel de laatste speler die Wenger zou halen.quote:
quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 17:22 schreef Suijk het volgende:
[..]
Toen Huntelaar het deed bij Donk was het een smerige actie en nu is het gaaf?
Wat een onzin.quote:Op zondag 19 april 2009 21:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Afellay is wel de laatste speler die Wenger zou halen.
Totaal overbodig. Fysiek ook veel te zwak voor de PL.
Wat gebeurde er toen?quote:Op zondag 19 april 2009 21:13 schreef korsow het volgende:
[..]
Volgens mij was dat nog payback van de vorige keer
Is het weer zo ver, Cyberia.quote:Op zondag 19 april 2009 21:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
want arsenal bestaat alleen maar uit fysiek sterke spelers?quote:Op zondag 19 april 2009 21:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Voorlopig heeft die alweer 27 comp wedstrijden gespeeld en er 13 gemaakt. Affelay groeit met het jaar en bijt goed van zich af tegen fysiejk sterkere tegenstanders . Ik ben geen PSV er doch de kans dat Affelay bij bijvoorbeeld Man City gaat slagen is groot. Het is geen papventje.quote:Op zondag 19 april 2009 21:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik zie overeenkomsten tussen het laatste seizoen in Nederland van Sneijder en dit seizoen van Afellay.quote:Op zondag 19 april 2009 21:45 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Voorlopig heeft die alweer 27 comp wedstrijden gespeeld en er 13 gemaakt. Affelay groeit met het jaar en bijt goed van zich af tegen fysiejk sterkere tegenstanders . Ik ben geen PSV er doch de kans dat Affelay bij bijvoorbeeld Man City gaat slagen is groot. Het is geen papventje.
Daar zou je je nog wel eens in kunnen vergissen.quote:Op zondag 19 april 2009 21:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zoals?quote:Op zondag 19 april 2009 21:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zie overeenkomsten tussen het laatste seizoen in Nederland van Sneijder en dit seizoen van Afellay.
Bepalender in het spel, meer scorend dan ooit te voren, spelen in een team dat je ontgroeit bent.quote:
Dat zie ik al jaren. Utrechters onder elkaarquote:k zie overeenkomsten tussen het laatste seizoen in Nederland van Sneijder en dit seizoen van Afellay.
ontgroeid, bedoel je.quote:Op zondag 19 april 2009 21:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bepalender in het spel, meer scorend dan ooit te voren, spelen in een team dat je ontgroeit bent.
Als ik PSV supporter was zou ik dat ook zeggen, echter denk ik dat hij hier is uitgeleerd en naar een topcompetitie moet gaan om zich verder te ontwikkelen.quote:Op zondag 19 april 2009 21:54 schreef LudoSanders het volgende:
Afellay moet gewoon nog een jaartje PSV doen met het oog op het WK.
Hij heeft het daar zo'n beetje gehad.quote:Op zondag 19 april 2009 21:54 schreef LudoSanders het volgende:
Afellay moet gewoon nog een jaartje PSV doen met het oog op het WK.
ontgroeid bedoelde ik ja.quote:Op zondag 19 april 2009 21:55 schreef buddyb het volgende:
[..]
ontgroeid, bedoel je.
ik denk dat hij nog wel een seizoen blijft. onder rutten zullen er versterkingen worden gehaald en zullen ze wat annvallender spelen--dat komt zijn spel alleen maar ten goede; rutte staat er tenslotte om bekend jongere spelers beter te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |