Ik stel voor dat je deze discussie in het Ajax-topic voort zet.quote:Op maandag 20 april 2009 19:47 schreef denthemen het volgende:
Op de film van de website van Ajaxpride is te zien dat deze rat het 2 keer doet.
Mensen denken overigens dat Ajacieden alleen door dit een hekel hebben aan deze zielepoot, het tot 2 keer toe dingen roepen over Ajax als zijn clubje kampioen is, dat is toch best sneu. En dan nog roepen dat ze bij Ajax een grote mond hebben. Nee, echt slim is die jongen niet
Nee dat is zo, whehe. Wat een mannetje.quote:Op maandag 20 april 2009 19:53 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Doet nou na 3/4 sec. tegen Vertonghen zo van: 'hoor je dat?' of lijkt dat maar zo?
Inderdaad.quote:Op maandag 20 april 2009 19:53 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Doet nou na 3/4 sec. tegen Vertonghen zo van: 'hoor je dat?' of lijkt dat maar zo?
Haha lijkt er wel op hequote:Op maandag 20 april 2009 19:53 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Want? In dit topic gaat het toch over Affelay?quote:Op maandag 20 april 2009 19:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je deze discussie in het Ajax-topic voort zet.
Nee, waaruit kun jij de conclusie trekken? Het beleefde voorkomen van deze jongen is alleen maar schijn, zijn ware aard is al meerdere malen naar boven gekomen. Maar hey, wat had je dan verwacht?quote:Op maandag 20 april 2009 19:57 schreef -SG- het volgende:
Maar we kunnen wel concluderen dat iedereen zulke smerige trekjes heeft toch?
Hoe weet je nou weer wat zijn ware aard is.Jomanda?quote:Op maandag 20 april 2009 20:00 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee, waaruit kun jij de conclusie trekken? Het beleefde voorkomen van deze jongen is alleen maar schijn, zijn ware aard is al meerdere malen naar boven gekomen. Maar hey, wat had je dan verwacht?
Ik weet alles, was dat nog niet duidelijk?quote:Op maandag 20 april 2009 20:01 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Hoe weet je nou weer wat zijn ware aard is.Jomanda?
quote:Op maandag 20 april 2009 20:01 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik weet alles, was dat nog niet duidelijk?
Affelay heeft gewoon een gezonde hekel aan ajax. Niks mis mee.quote:Op maandag 20 april 2009 20:01 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik weet alles, was dat nog niet duidelijk?
Meer over de frustraties van Ajacieden.quote:Op maandag 20 april 2009 19:56 schreef denthemen het volgende:
[..]
Want? In dit topic gaat het toch over Affelay?
quote:Op maandag 20 april 2009 19:53 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Als Ajax kampioen zou worden (ooitquote:Op maandag 20 april 2009 20:04 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Affelay heeft gewoon een gezonde hekel aan ajax. Niks mis mee.
Hij heeft echt issuesquote:
Inderdaad. Dat iedereen hier van hem flipt maakt het voor de psv aanhang alleen nog maar mooier.quote:Op maandag 20 april 2009 20:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
Als Ajax kampioen zou worden (ooit) ga ik mij echt niet bezig houden met andere clubs, hij blijkbaar wel. Het is een soort obsessie
Kopieren en plakken lukt nog wel dus.quote:Op maandag 20 april 2009 20:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[ afbeelding ]
FF testen of het mij ook lukt
Heeft niets met psv te maken, met Affelay zelf. Zij blijven voor mij gewoon een concurrent en zullen, hoe graag ze ook willen, nooit een rivaal worden van Ajaxquote:Op maandag 20 april 2009 20:07 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat iedereen hier van hem flipt maakt het voor de psv aanhang alleen nog maar mooier.
quote:Op maandag 20 april 2009 20:00 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee, waaruit kun jij de conclusie trekken? Het beleefde voorkomen van deze jongen is alleen maar schijn, zijn ware aard is al meerdere malen naar boven gekomen. Maar hey, wat had je dan verwacht?
Maar wij hebben wel dat geluk.quote:Op maandag 20 april 2009 20:09 schreef denthemen het volgende:
[..]
Heeft niets met psv te maken, met Affelay zelf. Zij blijven voor mij gewoon een concurrent en zullen, hoe graag ze ook willen, nooit een rivaal worden van Ajax
Ik weet zeker dat hij vanavond niet kan slapen daardoorquote:Op maandag 20 april 2009 20:10 schreef Rots het volgende:
[..]
Maar wij hebben wel dat geluk.![]()
Serieus gast, get over it. En het is Afellay.
Nee hoor, de laatste die mij wakker zal houden is Affelayquote:Op maandag 20 april 2009 20:12 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat hij vanavond niet kan slapen daardoor.
Die had ik echt zn benen gebroken.quote:Op maandag 20 april 2009 20:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[ afbeelding ]
FF testen of het mij ook lukt
Je bent de hele tijd al stemmingmakend bezig in dit topic.quote:Op maandag 20 april 2009 20:35 schreef navigator het volgende:
wtf verwijder je mijn post nou weer, sjimz?
TerroRobbie zegt dat hij zijn benen zou hebben gebroken en ik zeg alleen dat dat ook wel een keer gaat gebeuren.
Een mod hoort objectief te zijn, slappe.
Top Dj Day V !quote:
Waarom ga je nou mn avatar jatten?quote:Op maandag 20 april 2009 20:37 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Top Dj Day V !
Die met Marcellis en perez was al tof, deze is nog beter!
quote:Op maandag 20 april 2009 21:02 schreef Meh7 het volgende:
Haha geweldig, die Vertonghen reageert niet eens, lijkt wel alsof Affelay erbij gefotoshopt is. Nu nog wachten op de .gif waarin het hoofd van Affelay is vervangen door de Spartan uit 300.
Je tegenstander psychologisch de baas zijn is bij voetbal natuurlijk net zo belangrijk als de rest, een beetje plagen hoort er gewoon bij.
quote:Op maandag 20 april 2009 21:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fail
Hmm ik moest de frames opslaan als .gifNja schijt...
quote:Op maandag 20 april 2009 21:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fail
Hmm ik moest de frames opslaan als .gifNja schijt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |