Heeft niets met psv te maken, met Affelay zelf. Zij blijven voor mij gewoon een concurrent en zullen, hoe graag ze ook willen, nooit een rivaal worden van Ajaxquote:Op maandag 20 april 2009 20:07 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat iedereen hier van hem flipt maakt het voor de psv aanhang alleen nog maar mooier.
quote:Op maandag 20 april 2009 20:00 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee, waaruit kun jij de conclusie trekken? Het beleefde voorkomen van deze jongen is alleen maar schijn, zijn ware aard is al meerdere malen naar boven gekomen. Maar hey, wat had je dan verwacht?
Maar wij hebben wel dat geluk.quote:Op maandag 20 april 2009 20:09 schreef denthemen het volgende:
[..]
Heeft niets met psv te maken, met Affelay zelf. Zij blijven voor mij gewoon een concurrent en zullen, hoe graag ze ook willen, nooit een rivaal worden van Ajax
Ik weet zeker dat hij vanavond niet kan slapen daardoorquote:Op maandag 20 april 2009 20:10 schreef Rots het volgende:
[..]
Maar wij hebben wel dat geluk.![]()
Serieus gast, get over it. En het is Afellay.
Nee hoor, de laatste die mij wakker zal houden is Affelayquote:Op maandag 20 april 2009 20:12 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat hij vanavond niet kan slapen daardoor.
Die had ik echt zn benen gebroken.quote:Op maandag 20 april 2009 20:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[ afbeelding ]
FF testen of het mij ook lukt
Je bent de hele tijd al stemmingmakend bezig in dit topic.quote:Op maandag 20 april 2009 20:35 schreef navigator het volgende:
wtf verwijder je mijn post nou weer, sjimz?
TerroRobbie zegt dat hij zijn benen zou hebben gebroken en ik zeg alleen dat dat ook wel een keer gaat gebeuren.
Een mod hoort objectief te zijn, slappe.
Top Dj Day V !quote:
Waarom ga je nou mn avatar jatten?quote:Op maandag 20 april 2009 20:37 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Top Dj Day V !
Die met Marcellis en perez was al tof, deze is nog beter!
quote:Op maandag 20 april 2009 21:02 schreef Meh7 het volgende:
Haha geweldig, die Vertonghen reageert niet eens, lijkt wel alsof Affelay erbij gefotoshopt is. Nu nog wachten op de .gif waarin het hoofd van Affelay is vervangen door de Spartan uit 300.
Je tegenstander psychologisch de baas zijn is bij voetbal natuurlijk net zo belangrijk als de rest, een beetje plagen hoort er gewoon bij.
quote:Op maandag 20 april 2009 21:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fail
Hmm ik moest de frames opslaan als .gifNja schijt...
[..]
[ afbeelding ]
Fail
[..]
[ afbeelding ]
Fail
9e plek al definitief binnen? Zit wel een mooie neergaande lijn in sinds de eeuwwisseling, elk jaar een plekje lager.quote:Op maandag 20 april 2009 21:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ajax losers![]()
Wat mooi zeg dat moment van ibi
En dan nog steeds lol hebbenquote:Op maandag 20 april 2009 21:54 schreef navigator het volgende:
[..]
9e plek al definitief binnen? Zit wel een mooie neergaande lijn in sinds de eeuwwisseling, elk jaar een plekje lager.
Wij zorgen er wel voor dat er in ieder geval nog IETS te lachen is voor jullie in het jubileumjaarquote:Op maandag 20 april 2009 21:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ajax losers![]()
Tja, ik zou als feyenoord fan blij zijn dat ze geen 16,5 miljoen in de kas hadden afgelopen seizoen.quote:Op maandag 20 april 2009 22:06 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wij zorgen er wel voor dat er in ieder geval nog IETS te lachen is voor jullie in het jubileumjaar![]()
Liever 1x met 6-2 verliezen dan een schuld van 18 miljoen hebben waardoor er geen spelers kunnen komen en de huur van het stadion niet betaald kan worden!
Wat een boefje.quote:Op maandag 20 april 2009 23:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
Afellay heeft dus Urby ook nog even geknepen toen hij met de brancard van het veld ging.
Dat is mij niet opgevallen? Het enige wat ik zag is dat hij even polshoogte nam en hem een bemoedigend klopje gaf.quote:Op maandag 20 april 2009 23:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
Afellay heeft dus Urby ook nog even geknepen toen hij met de brancard van het veld ging.
Dat dacht ik ook. Maar hij schijnt dus gemeen te hebben gedaan.quote:Op maandag 20 april 2009 23:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat is mij niet opgevallen? Het enige wat ik zag is dat hij even polshoogte nam en hem een bemoedigend klopje gaf.
Dat je later niets ernstigs hebt wil niet zeggen dat je op het moment zelf geen pijn kan hebben.quote:Op maandag 20 april 2009 23:48 schreef Rots het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Maar hij schijnt dus gemeen te hebben gedaan.![]()
Maarja Furby stelde zich dan ook aan, die heeft niks nu.
Bron?quote:Op maandag 20 april 2009 23:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
Klopt, klopt. Maar het zag er allemaal heel ernstig uit en als je dan nog even je om kan draaien en Fuck you kan zeggen terwijl iemand een troostend klopje op je schouder geeft, en dan Afellay er ook nog eens van beschuldigen dat hij "kneep", is dat imo toch wel een beetje aanstelleritus.quote:Op maandag 20 april 2009 23:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat je later niets ernstigs hebt wil niet zeggen dat je op het moment zelf geen pijn kan hebben.
Ajax topique.quote:
Hij heeft wel iets. Namelijk een verzwikte enkel. Hij stelde zich dus niet aan met die verkapte troll opmerkingen van je.quote:Op maandag 20 april 2009 23:48 schreef Rots het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Maar hij schijnt dus gemeen te hebben gedaan.![]()
Maarja Furby stelde zich dan ook aan, die heeft niks nu.
quote:Op maandag 20 april 2009 21:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ajax losers![]()
quote:Op maandag 20 april 2009 21:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En dan nog steeds lol hebben
Ibi mede, door hem
[ afbeelding ]
WTF zeg in een topic van Afellay is een ajax/feyenoord discussie niet te gelovenquote:Op maandag 20 april 2009 22:06 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wij zorgen er wel voor dat er in ieder geval nog IETS te lachen is voor jullie in het jubileumjaar![]()
Liever 1x met 6-2 verliezen dan een schuld van 18 miljoen hebben waardoor er geen spelers kunnen komen en de huur van het stadion niet betaald kan worden!
Hahaha, inderdaad dikke humor.quote:Op maandag 20 april 2009 23:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Afellay heeft Urby in de neus geknepen toen hij op de brancard lag. Vind het opzicht wel humor
Het wordt met de minuut sadder ja, tering.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:01 schreef LudoSanders het volgende:
Alsof Urby in coma lag..
Als Afellay echt in zijn neus had geknepen had hij heus wel overeind gekomen en niet stil blijven liggen. Die columnist.
Welkom in 2009.quote:Op maandag 20 april 2009 22:06 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Whehe komop man, dit gaat toch nergens over. Daar kan je de humor toch wel van inzien.quote:
Conclusie : Urby heeft een verzwikte enkel en stelde zich niet aan. Hij wordt van het veld gedragen op een brancard door een schop van Afellay. Afellay moet met zn poten van hem afblijven.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:04 schreef Rots het volgende:
[..]
Whehe komop man, dit gaat toch nergens over. Daar kan je de humor toch wel van inzien.
Conclusie: Urby stelde zich aan, Afellay maakte een grapje/bemoedigend "kneepje" en het wordt weer een hele rel dat Afellay zo asociaal bezig is blabla.
Eens. Die gozer moet zijn maniertjes maar eens afleren.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:06 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Conclusie : Urby heeft een verzwikte enkel en stelde zich niet aan. Hij wordt van het veld gedragen op een brancard door een schop van Afellay. Afellay moet met zn poten van hem afblijven.
quote:Op maandag 20 april 2009 23:40 schreef Rots het volgende:
[..]
Wat een boefje.![]()
Schorsen voor vier wedstrijden die jongen!
Wat is het nou? Eerst neem je het gegeven dat hij het heeft gedaan aan, niet veel later ben je alweer van mening veranderd doordat er een aantal dit als ''onzin'' bestempelen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:04 schreef Rots het volgende:
[..]
Conclusie: Urby stelde zich aan, Afellay maakte een grapje/bemoedigend "kneepje" en het wordt weer een hele rel dat Afellay zo asociaal bezig is blabla.
Gut gut gut... Als Urby wil dat er niemand aan hem komt dan moet hij stoppen met voetbal en in het blijf van mijn lijf huis gaan wonen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:06 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Conclusie : Urby heeft een verzwikte enkel en stelde zich niet aan. Hij wordt van het veld gedragen op een brancard door een schop van Afellay. Afellay moet met zn poten van hem afblijven.
Jij kunt die eerste post van hem niet cynisch lezen?quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
Wat is het nou? Eerst neem je het gegeven dat hij het heeft gedaan aan, niet veel later ben je alweer van mening veranderd doordat er een aantal dit als ''onzin'' bestempelen.
Zo wordt je nooit serieus genomen, als er al niet sprake van was.
Zoals ik gisteren al zei: als die Appelvlaai het tegen Wijnaldum had gedaan was de wereld te klein.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gut gut gut... Als Urby wil dat er niemand aan hem komt dan moet hij stoppen met voetbal en in het blijf van mijn lijf huis gaan wonen.
Ik had je dolgraag zien reageren als het een Feyenoord speler was overkomen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gut gut gut... Als Urby wil dat er niemand aan hem komt dan moet hij stoppen met voetbal en in het blijf van mijn lijf huis gaan wonen.
Jij vind het normaal dat een speler aan een andere speler zit terwijl die van het veld gedragen wordt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ag zo gaat het toch altijd? Hoe vaak hebben we dat gifje van Huntelaar en Donk wel niet voorbij zien komen? Cyberia was een van die users die het prachtig vond. Nu doet Afellay het en nu is opeens de wereld te klein.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:11 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Zoals ik gisteren al zei: als die Appelvlaai het tegen Wijnaldum had gedaan was de wereld te klein.
Ik vind het ook wel grappig hoor dat hij het tegen die neuzen doet, maar in feite is het gewoon triest gedrag.
Lekker makkelijk om er zo van de zijlijn over te oordelen. Wie weet kennen ze elkaar goed, en is het een running gag ofzo.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:13 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Jij vind het normaal dat een speler aan een andere speler zit terwijl die van het veld gedragen wordt.
Dat van die schop maakt me weinig uit. Dat gebeurt nu eenmaal wel es en zo hard was de tackle ook niet.
Het gaat mij om een beetje respect naar je tegenstander die geblesseerd het veld verlaat.
Cyberia is ook hypocriet bezig, maar dat heeft hij volgens mij zelf niet door.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ag zo gaat het toch altijd? Hoe vaak hebben we dat gifje van Huntelaar en Donk wel niet voorbij zien komen? Cyberia was een van die users die het prachtig vond. Nu doet Afellay het en nu is opeens de wereld te klein.
Joh, hij geeft hem gewoon een bemoedigend klopje/kneepje.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:13 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Jij vind het normaal dat een speler aan een andere speler zit terwijl die van het veld gedragen wordt.
Dat van die schop maakt me weinig uit. Dat gebeurt nu eenmaal wel es en zo hard was de tackle ook niet.
Het gaat mij om een beetje respect naar je tegenstander die geblesseerd het veld verlaat.
Dat is net zo hypocriet als het aannemen dat Vertonghen terug gepakt moest worden voor de heenwedstrijd.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:14 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Lekker makkelijk om er zo van de zijlijn over te oordelen. Wie weet kennen ze elkaar goed, en is het een running gag ofzo.
Afellay probeerde gewoon die haakneus van Urby recht te zetten.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:15 schreef Ritmo het volgende:
Wat een kut-actie, dat knijpje. Dat treiteren was nog leuk, dit niet.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Afellay probeerde gewoon die haakneus van Urby recht te zetten.
Wie heeft het nou werkelijk gezien? 1 columnist voorlopig toch?quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:15 schreef Ritmo het volgende:
Wat een kut-actie, dat knijpje. Dat treiteren was nog leuk, dit niet.
Voor mijn gevoel, toen ik het zag, was het gewoon een bemoedigend klopje.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:19 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Wie heeft het nou werkelijk gezien? 1 columnist voorlopig toch?
En wie weet nou wat dat knijpje betekent? Waarschijnlijk he-le-maal niets. Kan gewoon iets vriendelijks tussen Ibi en Ubry zijn. Zo triest dat we nu weer een pagina vol met blessureverwensingen krijgen omdat een columnist een knijpje heeft gezien, pff.
Ja DK ga is aan 't werk.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:21 schreef Sloggi het volgende:
Iemand nog een gifje van dat gedoe met Emanuelson?
-verkeerde gifjequote:Op dinsdag 21 april 2009 00:21 schreef Sloggi het volgende:
Iemand nog een gifje van dat gedoe met Emanuelson?
Niemand heeft het gezien. Alleen de columnist.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:28 schreef denthemen het volgende:
Je trapt iemand de wedstrijd uit met een tackle van achteren en je ziet hem met een brancard het veld af gaan met erg veel pijn, hoe haal je het dan in je hoofd om dit te doen? Het stoer doen, oke dat moet hij zelf weten, maar dit soort dingen doe je niet
Zoiets meteen voor waar aannemen zegt veel over jouw objectiviteitquote:Op dinsdag 21 april 2009 00:28 schreef denthemen het volgende:
Je trapt iemand de wedstrijd uit met een tackle van achteren en je ziet hem met een brancard het veld af gaan met erg veel pijn, hoe haal je het dan in je hoofd om dit te doen? Het stoer doen, oke dat moet hij zelf weten, maar dit soort dingen doe je niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |