quote:Op maandag 20 april 2009 21:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fail
Hmm ik moest de frames opslaan als .gifNja schijt...
9e plek al definitief binnen? Zit wel een mooie neergaande lijn in sinds de eeuwwisseling, elk jaar een plekje lager.quote:Op maandag 20 april 2009 21:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ajax losers![]()
Wat mooi zeg dat moment van ibi
En dan nog steeds lol hebbenquote:Op maandag 20 april 2009 21:54 schreef navigator het volgende:
[..]
9e plek al definitief binnen? Zit wel een mooie neergaande lijn in sinds de eeuwwisseling, elk jaar een plekje lager.
Wij zorgen er wel voor dat er in ieder geval nog IETS te lachen is voor jullie in het jubileumjaarquote:Op maandag 20 april 2009 21:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ajax losers![]()
Tja, ik zou als feyenoord fan blij zijn dat ze geen 16,5 miljoen in de kas hadden afgelopen seizoen.quote:Op maandag 20 april 2009 22:06 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wij zorgen er wel voor dat er in ieder geval nog IETS te lachen is voor jullie in het jubileumjaar![]()
Liever 1x met 6-2 verliezen dan een schuld van 18 miljoen hebben waardoor er geen spelers kunnen komen en de huur van het stadion niet betaald kan worden!
Wat een boefje.quote:Op maandag 20 april 2009 23:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
Afellay heeft dus Urby ook nog even geknepen toen hij met de brancard van het veld ging.
Dat is mij niet opgevallen? Het enige wat ik zag is dat hij even polshoogte nam en hem een bemoedigend klopje gaf.quote:Op maandag 20 april 2009 23:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
Afellay heeft dus Urby ook nog even geknepen toen hij met de brancard van het veld ging.
Dat dacht ik ook. Maar hij schijnt dus gemeen te hebben gedaan.quote:Op maandag 20 april 2009 23:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat is mij niet opgevallen? Het enige wat ik zag is dat hij even polshoogte nam en hem een bemoedigend klopje gaf.
Dat je later niets ernstigs hebt wil niet zeggen dat je op het moment zelf geen pijn kan hebben.quote:Op maandag 20 april 2009 23:48 schreef Rots het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Maar hij schijnt dus gemeen te hebben gedaan.![]()
Maarja Furby stelde zich dan ook aan, die heeft niks nu.
Bron?quote:Op maandag 20 april 2009 23:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
Klopt, klopt. Maar het zag er allemaal heel ernstig uit en als je dan nog even je om kan draaien en Fuck you kan zeggen terwijl iemand een troostend klopje op je schouder geeft, en dan Afellay er ook nog eens van beschuldigen dat hij "kneep", is dat imo toch wel een beetje aanstelleritus.quote:Op maandag 20 april 2009 23:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat je later niets ernstigs hebt wil niet zeggen dat je op het moment zelf geen pijn kan hebben.
Ajax topique.quote:
Hij heeft wel iets. Namelijk een verzwikte enkel. Hij stelde zich dus niet aan met die verkapte troll opmerkingen van je.quote:Op maandag 20 april 2009 23:48 schreef Rots het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Maar hij schijnt dus gemeen te hebben gedaan.![]()
Maarja Furby stelde zich dan ook aan, die heeft niks nu.
quote:Op maandag 20 april 2009 21:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ajax losers![]()
quote:Op maandag 20 april 2009 21:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En dan nog steeds lol hebben
Ibi mede, door hem
[ afbeelding ]
WTF zeg in een topic van Afellay is een ajax/feyenoord discussie niet te gelovenquote:Op maandag 20 april 2009 22:06 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wij zorgen er wel voor dat er in ieder geval nog IETS te lachen is voor jullie in het jubileumjaar![]()
Liever 1x met 6-2 verliezen dan een schuld van 18 miljoen hebben waardoor er geen spelers kunnen komen en de huur van het stadion niet betaald kan worden!
Hahaha, inderdaad dikke humor.quote:Op maandag 20 april 2009 23:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Afellay heeft Urby in de neus geknepen toen hij op de brancard lag. Vind het opzicht wel humor
Het wordt met de minuut sadder ja, tering.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:01 schreef LudoSanders het volgende:
Alsof Urby in coma lag..
Als Afellay echt in zijn neus had geknepen had hij heus wel overeind gekomen en niet stil blijven liggen. Die columnist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |