Ik vind het wel behoorlijk weinig, maar geen idee of het té weinig is. Als je nu in een goed eetritme zit (zonder gruwelijke typische Laureline-vreetaanvallenquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:02 schreef Laureline het volgende:
Ik doe nu een tijdje geïmproviseerd low-carb maar val echt af als een tierelierVolgens mij veel te snel: vandaag alweer 60,8 (hee Uniekhoorn
) Toch bevalt het me wel, ik ben echt verzadigd na een lunch met heel veel groente, terwijl ik na 2 boterhammen pindakaas meestal enorme trek krijg in snoep, het 6-ons-groente-per-dagFront zou trots op me zijn
Mijn lijstje is nu meestal zo:
O: vers fruit met yoghurt, sap
T: cracker gekookt ei
L: heel veel sla en/of soep, vaak ook nog gerookte kip/garnalen/vlees erdoor
T: 2 crackers of boterhammen met mager beleg
D: groente en eiwit
T: 1 cracker mager beleg en kwark, vaak ook nog iets zoets/alcoholisch
Dat is toch niet te weinig? Omdat het nu zo rap gaat, bedoel ik.
Te laatquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:15 schreef neen het volgende:
Geen seks voor het huwelijk jongens en meisjes.
waar kan ik vandaag nog trouwen?quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:15 schreef neen het volgende:
Dat is mijn ontbijtquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:02 schreef Laureline het volgende:
Ik doe nu een tijdje geïmproviseerd low-carb maar val echt af als een tierelierVolgens mij veel te snel: vandaag alweer 60,8 (hee Uniekhoorn
) Toch bevalt het me wel, ik ben echt verzadigd na een lunch met heel veel groente, terwijl ik na 2 boterhammen pindakaas meestal enorme trek krijg in snoep, het 6-ons-groente-per-dagFront zou trots op me zijn
Mijn lijstje is nu meestal zo:
O: vers fruit met yoghurt, sap
T: cracker gekookt ei
L: heel veel sla en/of soep, vaak ook nog gerookte kip/garnalen/vlees erdoor
T: 2 crackers of boterhammen met mager beleg
D: groente en eiwit
T: 1 cracker mager beleg en kwark, vaak ook nog iets zoets/alcoholisch
Dat is toch niet te weinig? Omdat het nu zo rap gaat, bedoel ik.
Met de mensen waar je niet mee trouwt mag het dan wel onbeperkt! Dat wordt in de Familie Doorzon haarfijn uitgelegdquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:15 schreef neen het volgende:
Bordje leeg eten dan, maak er maar 3 borden van!quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:21 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ontbijten met witte wijn! Trouwen?
2 kilo ofzo. Dat de extra handgreepjes weg zijnquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:25 schreef Mini_rulez het volgende:
TVP.
Laureline: het lijkt mij niet te weinig hoor. Goed verspreid over de dag, dat helpt denk ik wel om de verbranding op gang te houden als je het niet te lang doet.
Hoeveel wil je nog kwijt?
Oh lekker! Ik krijg zo kibbelingquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:36 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Joehoee allemaal !
Lijstje vandaag is veranderd:
Net lekker namelijk een lekkerbekje op brood gegeten, ze waren voor maar 1 euro per stuk op de markt hier !![]()
Even nog een vraagje voor iedereen hier: hoe doen jullie het qua drinken? Want hier lees ik vooral over de maaltijden (en ook wel over alcohol), maar drinken jullie bijvoorbeeld wel nog frisdrank enzo?
Ik drink zelf vrijwel alleen maar water en thee (en wijn), en daarnaast af en toe iets als sinaasappelsap of crystal clear.
Ik drink eigenlijk vrijwel alleen water (zo'n 3 liter per dag) afentoe een blikje red bull light. En natuurlijk witte wijn afentoe.quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:36 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik drink zelf vrijwel alleen maar water en thee (en wijn), en daarnaast af en toe iets als sinaasappelsap of crystal clear.
De pil is sowieso niet iets natuurlijks, maar zolang je je er goed bij voelt kan je gewoon de pil door slikken.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Is dat niet slecht voor je dan? Mij lijkt dat het tegen de natuur indruist om zo lang mogelijk de pil te slikken! Maar misschien zie ik dat verkeerd
Ennn tvp enzo
ik ben heul nie geirriteerd?quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet zo geïrriteerd, muurbloempje.
Het klonk als: Jullie reageren niet op me, dus dan ga ik wel weerquote:Op zaterdag 18 april 2009 14:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben heul nie geirriteerd?ik ging alleen hamburgers maken
Ja maar nu ik gezond eet merk ik wel dat ik meer honger heb. Is dat normaal? Ik heb daar echt geen verstand vanquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:37 schreef Chicolate het volgende:
Voel je je weer wat beter Muizeltje?
Wat is het hier nu rustig.
Volgensmij fietste ik met 5 km per uurquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Helleuh! Vreselijke nacht gehad en vandaag een lange werkdag, dus vanavond laat ik me lekker verwennen..
Haha Goodbye, wij doen boodschappen voor 7 dagen, ook op de fiets. Altijd weer blij als we thuis zijn..
Klinkt als een lekker dagje!quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:20 schreef Chicolate het volgende:
Jaaa. Heerlijk dit weer! Eerst heerlijk lang geslapen, toen lekker buiten in de zon gezeten, naar de stad geweest om een milkshake te halen en nu net thuis. Zelfgemaakte pizza
. Werd na een halve vreselijk misselijk, dus maar niet opgegeten
.
Kijken of ik vanavond nog zin krijg in schoolwerk.
Ja! Je moet meer eten Muisje! Heb je geen zin tussendoortjes?quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja maar nu ik gezond eet merk ik wel dat ik meer honger heb. Is dat normaal? Ik heb daar echt geen verstand van
Nee die behoefte voel ik nog nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja! Je moet meer eten Muisje! Heb je geen zin tussendoortjes?
Sounds good Muisje! Misschien kan je in plaats van tussendoortjes dan wat meer of calorierijker eten?quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee die behoefte voel ik nog nietmaar ik heb nu sinds een dag of 2 wel dat ik echt een hongergevoel heb rond ontbijt/lunch/dinertijd en dat heb ik echt nog nooit gehad.
Het is echt een prestatie voor mij dat ik drie fatsoenlijke maaltijden per dag eet en ik merk nu pas dat mijn lichaam daar behoefte aan heeft - ik ben bijna 21 en ik begin nu pas te merken hoe het voelt om 'gewoon' honger te hebben. Maar misschien betekent dat ook wel dat mijn lichaam minder hard tegen mijn ziekte hoeft te vechten en daarom tijd heeft voor andere dingen zeg maar
Vijf uur?!?!?!quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:17 schreef Adelante het volgende:
Vijf uur gespind vandaag, ik kom niet meer van de bank vanavond![]()
![]()
Ja inderdaad, daarom heb ik vanmiddag ook kibbeling ipv brood gepakt. En misschien moet ik eens kijken of ik wat ander, vetter beleg op brood kan doen. Of bijv. ei met zaanse mayo, want in mayo zitten ook weer wat meer calorieën. Dan hoef ik ook niet meer te gaan eten terwijl ik vol zit.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Sounds good Muisje! Misschien kan je in plaats van tussendoortjes dan wat meer of calorierijker eten?
Ik ben benieuwd hoe dat voelt vanavond, als je van de bank naar bed moet verhuizenquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:17 schreef Adelante het volgende:
Vijf uur gespind vandaag, ik kom niet meer van de bank vanavond![]()
![]()
Inderdaad! En broodjes ei zijn ook gewoon heerlijkquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, daarom heb ik vanmiddag ook kibbeling ipv brood gepakt. En misschien moet ik eens kijken of ik wat ander, vetter beleg op brood kan doen. Of bijv. ei met zaanse mayo, want in mayo zitten ook weer wat meer calorieën. Dan hoef ik ook niet meer te gaan eten terwijl ik vol zit.
Op de boterham hagelslag na:quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Inderdaad! En broodjes ei zijn ook gewoon heerlijk![]()
Mijn niet zo heel ideale lijstje van vandaag![]()
O: boterham hagelslag, cracker oude kaas
T: paar dropjes
L: italiaanse bol met pesto, tomaat, peccorini en mozzarella, 2 cassis (terrasje)
T: Hoorntje met citroen- en framboosijs bij de ijssalon
D: kom groentensoep, paar stokbroodjes in olijfolie gedoopt.
Het was voor het goede doel en tevens een wereldrecord, van ruim 2000 mensen die meededen aan de spinning marathon. Eigenlijk duurde ie zes uur, maar ik moest gewoon na drie uur even een uurtje de benen strekken.quote:
Houd je niet van hagelslag?quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Op de boterham hagelslag na:lekker! Vooral die italiaanse bol lijkt me wel wat.
Nee, hagelslag vind ik echt niksquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Houd je niet van hagelslag?Die lunch was inderdaad súperlekker. Heerlijk op een zonnig terrasje met m'n lief
quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee, hagelslag vind ik echt niks
En nu heb ik zin in allemaal lekkere dingeneen flink bord grieks, of een kom pittige goulashsoep, of een pizza.
En ik heb al avondeten op
Ja inderdaad. Ik ga zo een stukje Old Amsterdam pakken denk ikquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Vanavond nog wat lekkers nemen dan
Ja, iedereen zal wel buiten of weg zijn ofzo? Ik vind het te fris nu buiten. En ik moet nog even aan mijn studie werken, want dat heb ik vandaag te weinig gedaan!quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik ga zo een stukje Old Amsterdam pakken denk ik![]()
Wat is het hier rustig trouwens!
Ik neem niks meerquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Vanavond nog wat lekkers nemen dan
Oh lekker BBQ! Daar was het hier vandaag wat te fris voor denk ik.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:52 schreef motorbloempje het volgende:
Old Amsterdam![]()
wij hebben net voor het eerst geBBQ-ed hierlekker op balkon gezeten. Wel met een vestje aan, maar was verder prima te doen
2 groente-kipshaslicks
1 hamburgertje
1 karbonade
handje patatjes
vól!
Rest van de dag:
Brunch: 3 mini afbakbroodjes
T: banaandus wel rekening mee gehouden
quote:We do not normally accept children because of the additional hazards presented by a property of this age.
However we do like children and we will willingly accomodate sensible children if they are well controlled and you take full responsibility for any damage they may cause and any injuries they may suffer.
Wat zijn sprotjes?quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:02 schreef sigme het volgende:Bakje brinta Anderhalf uur rennen Lading groente in water met wat pindakkas & ketjap, soep dus Boterham pindakaas Twee handen amandelen Pond diepvriesspinazie-a-la-creme met een geklutst ei Risotto met champignons, witvis en 4 gerookte sprotjes. Toe: zelfgemaakte yoghurtmousse met rabarbermoes-uit-eigen-tuin.
Rest van de dag voornamelijk buiten gewerkt (en brood gebakken).
quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Klinkt als een lekker dagje!
En wat betreft dat laatste: wat denk je zelf?
oh dear, how delightfulquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:07 schreef sigme het volgende:
'k Heb een B&B gereserveerd. Voor de rust.
[..]
Om precies te zijn:quote:
quote:
Lengte 15 cm. Wordt bedreigd door overbevissing. Een zeer smakelijk visje dat gerookt wordt en per bosje verkocht. Zeer gewaardeerd als borrelhapje. Is ook – maar niet elke dag - als filet te koop.
Maximale lengte 16 cm. Leefgebied van de Noorse fjorden tot de Middellandse Zee.
Wordt ook in olie ingeblikt
Gezond vet (gerookt) 17%, eiwit 19%
Ja, het is hier erg rustig!!quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:47 schreef uniekhoorn het volgende:
OMG! jullie hebben allemaal een leven?
* uniekhoorn jankt
filmpje op www.omroepgelderland.nl om te zien hoe dat er uit ziet, 3000 spinners bij elkaarquote:Wereldrecord spinning gevestigd
ARNHEM - Ruim 3000 sporters hebben zaterdag in Arnhem een nieuw wereldrecord spinning gevestigd.
Het oude record was in handen van Spanje, waar vorig jaar juli 342 deelnemers op de fiets kropen.
De spinning-marathon is georganiseerd door het goede doelen elftal en er is geld opgehaald voor elf goede doelen. Het is nog niet bekend hoeveel geld is opgehaald.
OpschepperTquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
filmpje op www.omroepgelderland.nl om te zien hoe dat er uit ziet, 3000 spinners bij elkaar
Ik ookquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:49 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ja, het is hier erg rustig!!
Ik zit Ik hou van Holland te kijken, dus ik check alleen in de reclames.
Valt nog wel mee zeg!quote:
O,o, dat klinkt zo herkenbaarquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:51 schreef Mini_rulez het volgende:
lijstje +
...
Ik dacht, als ik toch niet afval maakt 1 dag ongezond eten ook niet uit dus ik heb mezelf nog een dagje zondigen gegund om de boel op te stoken voor ik weer echt streng ga doen.
...
Dat gebeurt hier ook weleens ja, als je eenmaal de smaak te pakken hebt...quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:04 schreef Laureline het volgende:
[..]
O,o, dat klinkt zo herkenbaarEn dan worden het meestal weekjes zondigen, en dan...
Aardbeien zijn heel gezond hoor!quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:16 schreef Merel het volgende:
Vandaag was echt te erg:
aardbeien
stuk kwarktaart
toastjes met kaasjes
2 paaseitjes
1 taco met gehakt en sla en tomaat en komkommer en geraspte kaas
bordje met gehakt en sla en tomaat en komkommer en geraspte kaas
patat
nog meer aardbeien
Gaat lekker
Hmm, tussendoortjes gaat niet lukken want met het lijstje zoals hij nu is, is het al heel veel eten voor mijn doen. Maar wat die vezels betreft heb je gelijk. Ik zal mijn O wel vervangen door yoghurt met muesli. Volkorenbrood/koekjes kan ik niet tegen omdat daar rogge in zit.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:16 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat gebeurt hier ook weleens ja, als je eenmaal de smaak te pakken hebt...
Maar maandag begin ik echt hoor, anders mogen jullie me slaan.
Nouja, beginnen, ik was al bezig maar ik val niet af dus blijkbaar doe ik iets fout dus vanaf maandag ga ik weer wat nauwkeuriger bijhouden hoeveel kcal ik eet. Aangezien ik juist aankwam zonder te zondigen ben ik bang dat ik juist te weinig verbrand, dus ik heb zelfs een goede reden om nog even veel te eten.
Muis: ik denk dat er nog wel wat tussendoortjes bij zouden mogen, of anders een wat uitgebreidere lunch en minder mager diner. Er zitten ook niet zoveel vezels in, vooral als het witte rijst is, dus misschien zou je iets extra kunnen nemen waar vezels in zitten zoals volkorenkoekjes of yoghurt met muesli.
Als het qua hoeveelheid niet meer mag worden kun je misschien wel avondeten nemen waar meer calorieën in zitten, zoals ander vlees of iets met een roomsausje. Wat dat betreft zijn pannenkoeken weer beter. Wat je eet is misschien wat weinig maar verder best wel gezond, schijf van vijf enzo.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hmm, tussendoortjes gaat niet lukken want met het lijstje zoals hij nu is, is het al heel veel eten voor mijn doen. Maar wat die vezels betreft heb je gelijk. Ik zal mijn O wel vervangen door yoghurt met muesli. Volkorenbrood/koekjes kan ik niet tegen omdat daar rogge in zit.
Dankje!
Avondeten staat al vast dus dat kan niet veranderd. Wat zou je adviseren: die pannenkoeken of de yoghurt met muesli? 1 dag minder vezel kan geen kwaad lijkt me?quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:22 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als het qua hoeveelheid niet meer mag worden kun je misschien wel avondeten nemen waar meer calorieën in zitten, zoals ander vlees of iets met een roomsausje. Wat dat betreft zijn pannenkoeken weer beter. Wat je eet is misschien wat weinig maar verder best wel gezond, schijf van vijf enzo.
Poeh, zoveel weet ik er ook niet van hoor.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Avondeten staat al vast dus dat kan niet veranderd. Wat zou je adviseren: die pannenkoeken of de yoghurt met muesli? 1 dag minder vezel kan geen kwaad lijkt me?
Haha okee, dan neem ik de pannenkoeken!quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Poeh, zoveel weet ik er ook niet van hoor.
Ik denk het ook niet nee. Neem gewoon wat je het lekkerst vindt.Als je dan toch meer moet eten moet het ook lekker zijn...
De yoghurt met muesli als T, evt ipv de appel? Of de appel door de yoghurt met muesli?quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Avondeten staat al vast dus dat kan niet veranderd. Wat zou je adviseren: die pannenkoeken of de yoghurt met muesli? 1 dag minder vezel kan geen kwaad lijkt me?
Dat krijg ik niet wegquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
De yoghurt met muesli als T, evt ipv de appel? Of de appel door de yoghurt met muesli?
Je krijgt het niet weg, maar je werkt eraan, daar is nietsquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat krijg ik niet wegdat is echt veel te veel. Om een illustratie te geven: ik eet nu ongeveer een jaar, met moeite, drie maaltijden per dag. En mijn lichaam herkent een hongergevoel niet: honger hebben voelt voor mij hetzelfde als misselijk zijn. En omdat ik zo weinig eet kan mijn maag dus ook weinig hebben. Ik moet het stapsgewijs opschroeven dus en daar ben ik nu mee bezig, door drie maaltijden per dag te eten.
In gewoon volkorenbrood van de bakker zit volgens mij geen rogge. Hoe kom je bij die informatie?quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:19 schreef Muis006 het volgende:
Volkorenbrood/koekjes kan ik niet tegen omdat daar rogge in zit.
quote:Hai, ja het gaat hier prima. Zelf druk, druk, druk, dus niet zo druk met de computer.....
Allebei zijn ze naar buiten geweest. Het ging prima. Eerst hielden we natuurlijk angstvallig de deuren dicht, bang dat ze zouden ontsnappen. Nou dat was niet nodig, want ze hebben een hele dag op de buitendrempel gezeten. Toen Kawa als eerste durfde, was Cato ook wel geinteresseerd en was ook gelijk helemaal jolig. Als er bij hun een vogel overvloog, dan doken ze allebei plat op de buik en schoten ze naar binnen! Nu gaan ze het liefste s'nachts naar buiten en komt Cato in de loop van de ochtend nog eens binnen met hele verhalen en vreselijk aanhankelijk. S'avonds als ik met mijn studie bezig ben dan kan ik bijna niet in mijn boeken kijken; er moet geaaid worden!! (Cato)
Kawa is ieders vriend en ligt heerlijk met iedereen op de bank. De honden gaat prima. Die zijn wel katten en nu ook hun geur gewend en weten nu dat deze twee hier ook horen en laten ze dus met rust. De twee slopers(want dat zijn het; ze sjesen het hele huis door...) hebben wel respect voor ze, maar vooral Kawa vindt ze erg interessant!
Wil eigenlijk wel even met Basco knuffelen maar durft nog niet zo goed.
Nou jullie horen het.... De kattenhemel is geopend!!!!!!!!!!!!!!
En Cato was toch degene die eerst een beetje afstandelijk was?quote:Op zondag 19 april 2009 08:56 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen!
Ga zo een motorritje makenEven ontbijten en dan *hups*, weg!
Gisteren even over de katjes gemailed en kreeg een super positieve mail terugzal zo vanaf de laptop ff plakken
![]()
[..]
Eh, daar hoef je jezelf toch niet voor te blaimenquote:Op zondag 19 april 2009 08:54 schreef SiTu het volgende:
Van mijn vriend vonden ze dat ie moest afvallen (zijn oma is volkomen tactloos). Dan voel ik me meteen een beetje schuldig, net alsof ik hem vetmest, maar ik probeer altijd slank avondeten te maken. Ik weet nooit zo goed of ik hem nou moet gaan verdedigen of er een grapje over moet maken
![]()
Dat weet ik eigenlik wel, maar voor hij mij leerde kennen was hij heel slank en sportte hij heel veel. Dus ik kan me voorstellen dat het beeld van de vetmestende vriendin een beetje bestaat.quote:Op zondag 19 april 2009 09:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Eh, daar hoef je jezelf toch niet voor te blaimenalsof jij verantwoordelijk bent voor de fysieke conditie van je eega
In een jaar??quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:01 schreef Chicolate het volgende:
Ik denk dat ik vanavond een echte Russische vodka ga nemen. Heb de fles al koud gezet. Eerste alcohol (verwerkt in gerechten niet meegeteld) in meer dan een jaar?
Ik zit in een korte broek en een mouwloos hempje --> te koudquote:Op zondag 19 april 2009 09:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is 't nog zo koud buiten, Vik?. 't Ziet er heerlijk uit!
Wat fijn MoBlo, een hele opluchting lijkt me.
Ik heb gister een reep Cote d'Or gedeeld met m'n vriend en ik heb er van genoten en me niet gewogen. Ha. Ik ga even een poosje níet bij alles wat ik eet me afvragen of het wel goed is en me niet dik maakt.
Hier is het 8 graden ofzoquote:Op zondag 19 april 2009 10:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Het is hier nog geen 10 graden Vik, ik woon 20 km van je vandaan
Jij hebt gisteren al zoveel gelopen, vind je het gek dat het vandaag wat minder gaat?quote:Op zondag 19 april 2009 10:20 schreef sigme het volgende:
Hier ook nog fris, en lopen ging slecht, dus na 45 minuten ben ik maar gaan wandelen en toen moest ik nog 5 km. Nu heb ik het koud.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb zelf net stiekum foto's met webcam gemaakt van mijzelf zonder bril en ik vind het mooi!!
Maar ik kan geen lenzen meer... dan laseren maar dat durf ik niet
2 fanfares en een blaasorkestquote:Op zondag 19 april 2009 12:53 schreef Greys het volgende:
Mogguh Neen.
Heb je de fanfare al voor Conleche besteld?
En ik heb het uiteindelijk alsnog niet genomenquote:Op zondag 19 april 2009 09:25 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
In een jaar??![]()
En ik ben al trots als het een week geleden is..
Dan hou je er ook niet heel erg van zeker?quote:Op zondag 19 april 2009 13:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En ik heb het uiteindelijk alsnog niet genomen. Ik ben nooit in kroegen oid, en mn vriend drinkt ook niet, mijn ouders zo nu en dan een wijntje, cola is ook lekker ... dan is het geen kunst om niet te drinken
.
Ik vind het wel lekker, daar niet van, maar mis het niet ofzo. Lust best wijn/vodka/smirnoff/van dat blauwe spul/pina colada/bier (als de wijn op is), maar vind cola light net zo lekkerquote:Op zondag 19 april 2009 13:37 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Dan hou je er ook niet heel erg van zeker?
Ik vind het toch echt wel erg lekker om in het weekend een wijntje te drinken.
Avocado, ei, komkommer, zalm, garnalen ... etc? Die stonden bij zo'n sushirestaurant op de kaart.quote:Op zondag 19 april 2009 14:51 schreef P.F het volgende:
TVP!
Ik ga zo vegetarische sushi maken, heb zo een pakket van de AH, alleen weet ik zo 1-2-3 geen vegetarische vulling.. Weet iemand toevallig een topic?
Vrijwel alleen in sociaal verband. Alleen als ik bijvoorbeeld een keer op zaterdagavond alleen thuis ben (komt bijna nooit voor, maar toch), dan drink ik wel een glaasje wijn bij een leuke film of een goed boek ofzo.quote:Op zondag 19 april 2009 13:45 schreef neen het volgende:
Drinken jullie ook alleen? Ik doe dat niet, ik drink alleen alcohol in sociaal verband
Jij zei ooit dat je vriendje een vega was die wel garnalen atquote:
quote:Op zondag 19 april 2009 15:05 schreef P.F het volgende:
Ja maar nu vind hij garnalen toch weer zielig of zo
Ik ben er ook nog nooit geweestquote:Op zondag 19 april 2009 17:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben blij dat ik je van dienst kon zijn, Mini..
Wat een heerlijke dag.. We zijn naar de Hoornse Plas gefietst ten zuiden van Groningen. Ik was daar nog nooit geweest, maar het is er echt super. Heerlijk aan het water in het gras gelegen en daarna op een terrasje gezeten, waar het echt bloedheet was. Op de terugweg hadden we wel zin in nog een terrasje, dus toen zijn we nog in het centrum ergens gaan zitten. Wordt een dure zomer zo.
.
Er waren wel al best wat mensen, maar doordat het zo groot is vond ik het nog niet druk. Ik kan me wel voorstellen dat het er smoordruk is als het écht mooi weer is!quote:Op zondag 19 april 2009 17:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog nooit geweestWas het niet erg druk?
.
Ik heb de hele middag buiten zitten lezen. Resultaat: Nina Brink-gezicht. Echt, m'n hele gezicht is verkleurd, maar je ziet precies waar m'n zonnebril zatDus ik ga morgen ook maar even een paar uurtjes zonder zonnebril in de zon, want als het contrast nog groter wordt gaat het opvallen
.
Whehe...quote:Op zondag 19 april 2009 17:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog nooit geweestWas het niet erg druk?
.
Ik heb de hele middag buiten zitten lezen. Resultaat: Nina Brink-gezicht. Echt, m'n hele gezicht is verkleurd, maar je ziet precies waar m'n zonnebril zatDus ik ga morgen ook maar even een paar uurtjes zonder zonnebril in de zon, want als het contrast nog groter wordt gaat het opvallen
.
Ik niet.quote:Op zondag 19 april 2009 13:45 schreef neen het volgende:
Drinken jullie ook alleen? Ik doe dat niet, ik drink alleen alcohol in sociaal verband
quote:Op zondag 19 april 2009 18:20 schreef Viking84 het volgende:
Net een oosterse maaltijdsalade op. Nou ja 'op'. Heb hem maar voor de helft opgegeten. Er zaten garnalen in en die vind ik zo roze en zo griezelig... huuuuuuu.... ik heb ze wel vaker gehad, maar toen zat er nog een krokant laagje omheen, dus toen vond ik ze wel lekker.
Huuuuu. Ik kan het niet verklaren. Ik vind ze eng en durf ze niet te etenquote:
Ik vind ze ook engquote:Op zondag 19 april 2009 18:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Huuuuu. Ik kan het niet verklaren. Ik vind ze eng en durf ze niet te eten.
Ik doe altijd boterhamzakjes om m'n handen en dan nog sta ik te gruwelen!!quote:Op zondag 19 april 2009 18:44 schreef Ewelina het volgende:
en hij durfde de rauwe kipfilet niet aan te raken omdat hij het eng vond
Je kunt kip ook knippenquote:Op zondag 19 april 2009 18:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik doe altijd boterhamzakjes om m'n handen en dan nog sta ik te gruwelen!!
Kipfilet snijden, brrrrrr!!
Oh wat betreft de garnalen; vis is sowieso over het algemeen jakkie![]()
Dan moet je het nog steeds aanrakenquote:Op zondag 19 april 2009 18:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Je kunt kip ook knippenIs makkelijker.
Ja, maar dan is het wel sneller klaar.quote:
Ik knip kip gewoon met een normale schaar (ligt standaard in de keukenla, ik heb meer scharen). Wel even afwassen daarna.quote:Op zondag 19 april 2009 18:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat is wel waarMaar of ik nou zo'n schaar wil kopen voor de 2x per jaar dat ik onverwachts geconfronteerd wordt met ongesneden kip, dat is punt 2.
Met kipfilet heb ik dan weer totaal geen problemenquote:Op zondag 19 april 2009 18:44 schreef Ewelina het volgende:
Jullie doen me denken aan een kennis van mij, en de keer dat hij normaal ging koken (hij leeft op een turkse-pizza en shoarma dieet). Hij liet de aardappelen ruim een half uur koken en hij durfde de rauwe kipfilet niet aan te raken omdat hij het eng vond
Wat tof!quote:Op zondag 19 april 2009 19:37 schreef ElisaB het volgende:
Oma vertelt.... ruim 22 jaar geleden liep ik een jaar stage in een buurthuis. Gisterenavond op Hyves een paar van de mensen van toen weten op te sporen. En nu zitten we te mailen
Ik -3quote:Op zondag 19 april 2009 19:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat tof!![]()
22 jaar geleden... toen was ik 7
Ik -1 en een paar dagenquote:Op zondag 19 april 2009 19:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat tof!![]()
22 jaar geleden... toen was ik 7
Nouquote:Op zondag 19 april 2009 19:21 schreef Greys het volgende:
Sigme, wat enig die foto's!
En dat aanrecht en die gootsteen met die blokjes![]()
quote:
Er is voetbal op tv hoorquote:Op zondag 19 april 2009 19:40 schreef Merel het volgende:
Wat leuk ElisaB!
Ik ben vanmiddag uit pure verveling naar de Ikea gegaanEn daarna een dutje gedaan. En nu zit ik te bedenken hoe ik de rest van de avond moet doorkomen, wat er is niks op TV. Blij dat ik morgen weer kan werken.
Ohhh, dat duurt nog heel langquote:
neen! Had je dat gezien toen Vertonghen die slechte pass op Vermeer gaf waardoor PSV kon scorenquote:
Ik moet even niet aan voetbal denkenquote:
Bedankt liefjesquote:Op zondag 19 april 2009 19:37 schreef ElisaB het volgende:
Oma vertelt.... ruim 22 jaar geleden liep ik een jaar stage in een buurthuis. Gisterenavond op Hyves een paar van de mensen van toen weten op te sporen. En nu zitten we te mailen
Cool!quote:Op zondag 19 april 2009 20:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bedankt liefjesIk was 18
Het is echt enig; de kidneren die ik toen op de clubjes en in de groepjes had, hebben nu zelf kinderenMooi was die tijdIk zal nog eens een foto uploaden van ElisaB in the eighties. Compleet met tuinbroek en haar in Doe Maar neon kleuren
Me too! Alleen had ik mijn bril al 4 jaar eerderquote:Op zondag 19 april 2009 20:41 schreef Syrena het volgende:
[..]
Cool!Ik was toen 10
Had ik net mijn eerste bril gekregen. Formaat gigantica
Stom hequote:Op zondag 19 april 2009 21:22 schreef Syrena het volgende:
Ahh SiTu en Tink voelen hetzelfde als ik heb als ik mijn bril opheb![]()
Of het is meer
Hardlopen met bril is geen probleem: hij blijft bij mij gewoon zitten. Ik heb soms zelfs een bril bij taekwondo. Daar trappen ze hem soms half van mn gezicht af, maar zelfs daar blijft ie meestal heelquote:Op zondag 19 april 2009 21:33 schreef SiTu het volgende:
Oh trouwens, voor het slankgehalte.
Ik heb 400!!! g groenten bij m'n visje gegeten. *trots*
En verder vroeg ik me af of er hier misschien mensen zijn hardlopen met bril. Ik ben bang dat m'n bril zo op de grond kiepert namelijkMaar afzetten is echt geen optie.
quote:Op zondag 19 april 2009 20:46 schreef Muis006 het volgende:
Ik voel me zo'n broekie soms! Gelukkig is Chico jonger dan ik
Ik zou niet weten waarom je dat niet zou kunnen zeggen?quote:Op zondag 19 april 2009 21:31 schreef Greys het volgende:
Adele bij Paul de Leeuw
Wat is ze toch mooi (en dat zeg ik als vrouw ja) en goed!
You know you love me!quote:Op zondag 19 april 2009 21:38 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hardlopen met bril is geen probleem: hij blijft bij mij gewoon zitten. Ik heb soms zelfs een bril bij taekwondo. Daar trappen ze hem soms half van mn gezicht af, maar zelfs daar blijft ie meestal heel.
Ik verveel me vreselijk. En compleet onterecht.
[..]
Trut
quote:
Ik moet altijd zo verschrikkelijk hard huilen om haar liedjes, die raken me echt. En ik ben al zo'n huilebalkquote:Op zondag 19 april 2009 21:31 schreef Greys het volgende:
Adele bij Paul de Leeuw
Werkt dat nou, bril bestellen via internet? Hoe weet je dan of ie wel staat?quote:Op zondag 19 april 2009 21:42 schreef Syrena het volgende:
Ik voel met ietsje minder uggo met mijn nieuwe internetbril sinds mijn zus twee weken geleden uit de grond van haar hart zei dat ik zo'n leuke bril op hadIk dacht dat hij stom stond, maar dat niemand dat tegen me durfde te zeggen.
Merel> Ik voel me ook altijd "helderder" met mijn lenzen in
Het was gewoon een gok. Mijn huidige bril was oud en stom, een nieuwe had ik voor gekeken, maar niks staat me leuk. Bovendien zijn mijn glazen hier altijd zo duur dat een bril altijd minstens 300 euro kost.quote:Op zondag 19 april 2009 21:43 schreef Merel het volgende:
[..]
Werkt dat nou, bril bestellen via internet? Hoe weet je dan of ie wel staat?
Ik zag dat er een topic over haar is, maar daar was al een jaar niet in gepostquote:Op zondag 19 april 2009 21:43 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo verschrikkelijk hard huilen om haar liedjes, die raken me echt. En ik ben al zo'n huilebalk
Beetje late reactie maar misschien heb je er wat aan.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb zelf net stiekum foto's met webcam gemaakt van mijzelf zonder bril en ik vind het mooi!!
Maar ik kan geen lenzen meer... dan laseren maar dat durf ik niet
Mijn ogen zijn te slecht voor nachtlenzen. Echt zo jammerquote:Op zondag 19 april 2009 21:52 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Beetje late reactie maar misschien heb je er wat aan.
Wel eens van nachtlenzen gehoord.
Die doe je alleen s nachts in en overdag heb je geen bril of lenzen nodig, je kunt dan normaal zien.
Anders google maar eens. schijnt echt te werken.Ik ken
iemand die dat gebruikt.
Glassescrafter.com! Er is een topic over, kijk maar in m'n postgeschiedenis. Er staat ook een NL-site in.quote:Op zondag 19 april 2009 21:55 schreef neen het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit iemand gezien die een bril echt niet staat, wel is het altijd wennen als iemand die je niet anders kent opeens wel een bril of wel lenzen draagt.
Waar had je die bril besteld Syrena? Voor zo weinig euries kijk ik ook evenwil toch weer eens een nieuwe
Ja, met die instelling ga ik ook altijd monturen passen. En dan kijk ik in de spiegelquote:Op zondag 19 april 2009 22:07 schreef Merel het volgende:
Hè nou krijg ik helemaal zin om een nieuwe bril te kopen! Zo eentje waarbij ik er dus verschrikkelijk intelligent en professioneel uitzie maar toch ook heel knap
Het kan jou inderdaad volgens mij echt mega sekseh staan!quote:Op zondag 19 april 2009 22:07 schreef Merel het volgende:
Hè nou krijg ik helemaal zin om een nieuwe bril te kopen! Zo eentje waarbij ik er dus verschrikkelijk intelligent en professioneel uitzie maar toch ook heel knap
En intelligent hè! Vergeet intelligent niet!quote:Op zondag 19 april 2009 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Het kan jou inderdaad volgens mij echt mega sekseh staan!
Heul wel!quote:Op zondag 19 april 2009 22:12 schreef Merel het volgende:
[..]
En intelligent hè! Vergeet intelligent niet!
Dat is zo tof! Ik zou wel oordoppen meenemen, of je CI wat zachter zettenquote:Op zondag 19 april 2009 22:12 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga woensdag naar Slagerij van Kampen.
Zin an!
*aai over de bol smiley*quote:Op zondag 19 april 2009 22:18 schreef Syrena het volgende:
En de vetjes, ik begin niet eens over de vetjesIk heb vandaag de 30 Day Shred gekeken van Jillian Michaels. 13 minuten. Gekeken. En toen moest ik een koekje
E!quote:Op zondag 19 april 2009 22:25 schreef Syrena het volgende:
Ja, hele korte burst inderdaad
Ik ga mezelf losweken van de bank en "Keeping Up With The Kardashians". MIjn God ik heb de hele dag alleen maar namen met een K gehoord en gezien. E! is de e van evil.
Ik heb slagerij van kampen ook wel eens gezien cq gehoord.quote:Op zondag 19 april 2009 22:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat is zo tof! Ik zou wel oordoppen meenemen, of je CI wat zachter zettenin het begin word je beetje omvergeblazen door het volume. En je vóelt de muziek gewoon door je hele lijf dreunen. Geniale muziek
.
Het is verslavendquote:Op zondag 19 april 2009 22:31 schreef Merel het volgende:
[..]
E!
Ik wou dat ik dat hier kon ontvangen! Of misschien ook maar beter van niet, dan kwam ik helemaal m'n huis niet meer uit.
Oh wat een leuk shirtquote:Op zondag 19 april 2009 23:03 schreef Vivi het volgende:
Wellicht ten overvloede![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind haar echt geweldigquote:Op zondag 19 april 2009 21:31 schreef Greys het volgende:
Adele bij Paul de Leeuw
hebben?quote:Op zondag 19 april 2009 23:54 schreef loveli het volgende:
Op de valreep: Co, gefeliciteerd!
Hier heb je een toy boy:
[ afbeelding ]
Die gast zit de hele tijd te F5'en voor meer foto's.quote:Op zondag 19 april 2009 23:57 schreef kwakveense het volgende:
oeh, hahaha ik sta gewoon in de top zoveel van meest bekeken profielen bij die datingsitedat ik niet onwijs veel interesseberichtjes krijg (10 op 140 views) negeer ik dan maar even
oh en merel: ik ben dus druk aan t mailen met 1 jongen, echt mails van een a4tje, en t kletsts echt heel leuk, en nog een beetje via de site met twee anderen... t is niet eng hoor! je kunt heel makkelijk ook mensen an je af houden enzo. mijn beste vreindinnetje heeft voor zichzelf besloten t ook te gaan doen, en haar bezette lover eindelijk van zich af te zetten - het spygische effect van aandacht is alleen al fijn, ook al ben je verder nog nergens klaar voor...
Maar dat vind ik dan ook weer flauw, dat zo'n vent misschien enorm z'n best doet terwijl je eigenlijk niks met 'm wilquote:Op zondag 19 april 2009 23:57 schreef kwakveense het volgende:
oh en merel: ik ben dus druk aan t mailen met 1 jongen, echt mails van een a4tje, en t kletsts echt heel leuk, en nog een beetje via de site met twee anderen... t is niet eng hoor! je kunt heel makkelijk ook mensen an je af houden enzo. mijn beste vreindinnetje heeft voor zichzelf besloten t ook te gaan doen, en haar bezette lover eindelijk van zich af te zetten - het spygische effect van aandacht is alleen al fijn, ook al ben je verder nog nergens klaar voor...
als ze mij een berichtje sturen met tekst dan stuur ik een keruig berichtje terug, dat ik geen interesse heb en waarom. als ze alleen een "ik ben geinteresseerd in jou, bekijk mijn profiel" standaard berichtje sturen dan reageer ik niet, of k stuur een automagische geen interesse standaard berichtje terug. ik had 1 serial dater te pakken, die heb ik na één msn sessie de deur gewezen...quote:Op maandag 20 april 2009 00:10 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar dat vind ik dan ook weer flauw, dat zo'n vent misschien enorm z'n best doet terwijl je eigenlijk niks met 'm wilOf ik ben bang dat je zo'n seriedater tegenkomt: denk je de man van je dromen gevonden te hebben, blijkt ie er nog zeven andere internetvriendinnetjes op na te houden ofzo.
-edit-
Toch maar niet
Trusten!
Is dat een god of een slecht teken?quote:Op maandag 20 april 2009 07:58 schreef Daph_ het volgende:
Dag begint goed, afspraak met afstudeerbegeleider van een half uurtje is verzet naar morgen en is gelijk omgezet in een afspraak van anderhalf uur![]()
Ik heb geen idee maar ik vrees het ergstequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |