Ik zit in een korte broek en een mouwloos hempje --> te koudquote:Op zondag 19 april 2009 09:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is 't nog zo koud buiten, Vik?. 't Ziet er heerlijk uit!
Wat fijn MoBlo, een hele opluchting lijkt me.
Ik heb gister een reep Cote d'Or gedeeld met m'n vriend en ik heb er van genoten en me niet gewogen. Ha. Ik ga even een poosje níet bij alles wat ik eet me afvragen of het wel goed is en me niet dik maakt.
Hier is het 8 graden ofzoquote:Op zondag 19 april 2009 10:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Het is hier nog geen 10 graden Vik, ik woon 20 km van je vandaan
Jij hebt gisteren al zoveel gelopen, vind je het gek dat het vandaag wat minder gaat?quote:Op zondag 19 april 2009 10:20 schreef sigme het volgende:
Hier ook nog fris, en lopen ging slecht, dus na 45 minuten ben ik maar gaan wandelen en toen moest ik nog 5 km. Nu heb ik het koud.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb zelf net stiekum foto's met webcam gemaakt van mijzelf zonder bril en ik vind het mooi!!
Maar ik kan geen lenzen meer... dan laseren maar dat durf ik niet
2 fanfares en een blaasorkestquote:Op zondag 19 april 2009 12:53 schreef Greys het volgende:
Mogguh Neen.
Heb je de fanfare al voor Conleche besteld?
En ik heb het uiteindelijk alsnog niet genomenquote:Op zondag 19 april 2009 09:25 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
In een jaar??![]()
En ik ben al trots als het een week geleden is..
Dan hou je er ook niet heel erg van zeker?quote:Op zondag 19 april 2009 13:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En ik heb het uiteindelijk alsnog niet genomen. Ik ben nooit in kroegen oid, en mn vriend drinkt ook niet, mijn ouders zo nu en dan een wijntje, cola is ook lekker ... dan is het geen kunst om niet te drinken
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |