Ja maar nu ik gezond eet merk ik wel dat ik meer honger heb. Is dat normaal? Ik heb daar echt geen verstand vanquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:37 schreef Chicolate het volgende:
Voel je je weer wat beter Muizeltje?
Wat is het hier nu rustig.
Volgensmij fietste ik met 5 km per uurquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Helleuh! Vreselijke nacht gehad en vandaag een lange werkdag, dus vanavond laat ik me lekker verwennen..
Haha Goodbye, wij doen boodschappen voor 7 dagen, ook op de fiets. Altijd weer blij als we thuis zijn..
Klinkt als een lekker dagje!quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:20 schreef Chicolate het volgende:
Jaaa. Heerlijk dit weer! Eerst heerlijk lang geslapen, toen lekker buiten in de zon gezeten, naar de stad geweest om een milkshake te halen en nu net thuis. Zelfgemaakte pizza
. Werd na een halve vreselijk misselijk, dus maar niet opgegeten
.
Kijken of ik vanavond nog zin krijg in schoolwerk.
Ja! Je moet meer eten Muisje! Heb je geen zin tussendoortjes?quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja maar nu ik gezond eet merk ik wel dat ik meer honger heb. Is dat normaal? Ik heb daar echt geen verstand van
Nee die behoefte voel ik nog nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja! Je moet meer eten Muisje! Heb je geen zin tussendoortjes?
Sounds good Muisje! Misschien kan je in plaats van tussendoortjes dan wat meer of calorierijker eten?quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee die behoefte voel ik nog nietmaar ik heb nu sinds een dag of 2 wel dat ik echt een hongergevoel heb rond ontbijt/lunch/dinertijd en dat heb ik echt nog nooit gehad.
Het is echt een prestatie voor mij dat ik drie fatsoenlijke maaltijden per dag eet en ik merk nu pas dat mijn lichaam daar behoefte aan heeft - ik ben bijna 21 en ik begin nu pas te merken hoe het voelt om 'gewoon' honger te hebben. Maar misschien betekent dat ook wel dat mijn lichaam minder hard tegen mijn ziekte hoeft te vechten en daarom tijd heeft voor andere dingen zeg maar
Vijf uur?!?!?!quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:17 schreef Adelante het volgende:
Vijf uur gespind vandaag, ik kom niet meer van de bank vanavond![]()
![]()
Ja inderdaad, daarom heb ik vanmiddag ook kibbeling ipv brood gepakt. En misschien moet ik eens kijken of ik wat ander, vetter beleg op brood kan doen. Of bijv. ei met zaanse mayo, want in mayo zitten ook weer wat meer calorieën. Dan hoef ik ook niet meer te gaan eten terwijl ik vol zit.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Sounds good Muisje! Misschien kan je in plaats van tussendoortjes dan wat meer of calorierijker eten?
Ik ben benieuwd hoe dat voelt vanavond, als je van de bank naar bed moet verhuizenquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:17 schreef Adelante het volgende:
Vijf uur gespind vandaag, ik kom niet meer van de bank vanavond![]()
![]()
Inderdaad! En broodjes ei zijn ook gewoon heerlijkquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, daarom heb ik vanmiddag ook kibbeling ipv brood gepakt. En misschien moet ik eens kijken of ik wat ander, vetter beleg op brood kan doen. Of bijv. ei met zaanse mayo, want in mayo zitten ook weer wat meer calorieën. Dan hoef ik ook niet meer te gaan eten terwijl ik vol zit.
Op de boterham hagelslag na:quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Inderdaad! En broodjes ei zijn ook gewoon heerlijk![]()
Mijn niet zo heel ideale lijstje van vandaag![]()
O: boterham hagelslag, cracker oude kaas
T: paar dropjes
L: italiaanse bol met pesto, tomaat, peccorini en mozzarella, 2 cassis (terrasje)
T: Hoorntje met citroen- en framboosijs bij de ijssalon
D: kom groentensoep, paar stokbroodjes in olijfolie gedoopt.
Het was voor het goede doel en tevens een wereldrecord, van ruim 2000 mensen die meededen aan de spinning marathon. Eigenlijk duurde ie zes uur, maar ik moest gewoon na drie uur even een uurtje de benen strekken.quote:
Houd je niet van hagelslag?quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Op de boterham hagelslag na:lekker! Vooral die italiaanse bol lijkt me wel wat.
Nee, hagelslag vind ik echt niksquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Houd je niet van hagelslag?Die lunch was inderdaad súperlekker. Heerlijk op een zonnig terrasje met m'n lief
quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee, hagelslag vind ik echt niks
En nu heb ik zin in allemaal lekkere dingeneen flink bord grieks, of een kom pittige goulashsoep, of een pizza.
En ik heb al avondeten op
Ja inderdaad. Ik ga zo een stukje Old Amsterdam pakken denk ikquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Vanavond nog wat lekkers nemen dan
Ja, iedereen zal wel buiten of weg zijn ofzo? Ik vind het te fris nu buiten. En ik moet nog even aan mijn studie werken, want dat heb ik vandaag te weinig gedaan!quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik ga zo een stukje Old Amsterdam pakken denk ik![]()
Wat is het hier rustig trouwens!
Ik neem niks meerquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Vanavond nog wat lekkers nemen dan
Oh lekker BBQ! Daar was het hier vandaag wat te fris voor denk ik.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:52 schreef motorbloempje het volgende:
Old Amsterdam![]()
wij hebben net voor het eerst geBBQ-ed hierlekker op balkon gezeten. Wel met een vestje aan, maar was verder prima te doen
2 groente-kipshaslicks
1 hamburgertje
1 karbonade
handje patatjes
vól!
Rest van de dag:
Brunch: 3 mini afbakbroodjes
T: banaandus wel rekening mee gehouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |