quote:We do not normally accept children because of the additional hazards presented by a property of this age.
However we do like children and we will willingly accomodate sensible children if they are well controlled and you take full responsibility for any damage they may cause and any injuries they may suffer.
Wat zijn sprotjes?quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:02 schreef sigme het volgende:Bakje brinta Anderhalf uur rennen Lading groente in water met wat pindakkas & ketjap, soep dus Boterham pindakaas Twee handen amandelen Pond diepvriesspinazie-a-la-creme met een geklutst ei Risotto met champignons, witvis en 4 gerookte sprotjes. Toe: zelfgemaakte yoghurtmousse met rabarbermoes-uit-eigen-tuin.
Rest van de dag voornamelijk buiten gewerkt (en brood gebakken).
quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Klinkt als een lekker dagje!
En wat betreft dat laatste: wat denk je zelf?
oh dear, how delightfulquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:07 schreef sigme het volgende:
'k Heb een B&B gereserveerd. Voor de rust.
[..]
Om precies te zijn:quote:
quote:
Lengte 15 cm. Wordt bedreigd door overbevissing. Een zeer smakelijk visje dat gerookt wordt en per bosje verkocht. Zeer gewaardeerd als borrelhapje. Is ook – maar niet elke dag - als filet te koop.
Maximale lengte 16 cm. Leefgebied van de Noorse fjorden tot de Middellandse Zee.
Wordt ook in olie ingeblikt
Gezond vet (gerookt) 17%, eiwit 19%
Ja, het is hier erg rustig!!quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:47 schreef uniekhoorn het volgende:
OMG! jullie hebben allemaal een leven?
* uniekhoorn jankt
filmpje op www.omroepgelderland.nl om te zien hoe dat er uit ziet, 3000 spinners bij elkaarquote:Wereldrecord spinning gevestigd
ARNHEM - Ruim 3000 sporters hebben zaterdag in Arnhem een nieuw wereldrecord spinning gevestigd.
Het oude record was in handen van Spanje, waar vorig jaar juli 342 deelnemers op de fiets kropen.
De spinning-marathon is georganiseerd door het goede doelen elftal en er is geld opgehaald voor elf goede doelen. Het is nog niet bekend hoeveel geld is opgehaald.
OpschepperTquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
filmpje op www.omroepgelderland.nl om te zien hoe dat er uit ziet, 3000 spinners bij elkaar
Ik ookquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:49 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ja, het is hier erg rustig!!
Ik zit Ik hou van Holland te kijken, dus ik check alleen in de reclames.
Valt nog wel mee zeg!quote:
O,o, dat klinkt zo herkenbaarquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:51 schreef Mini_rulez het volgende:
lijstje +
...
Ik dacht, als ik toch niet afval maakt 1 dag ongezond eten ook niet uit dus ik heb mezelf nog een dagje zondigen gegund om de boel op te stoken voor ik weer echt streng ga doen.
...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |