Ik vind het wel behoorlijk weinig, maar geen idee of het té weinig is. Als je nu in een goed eetritme zit (zonder gruwelijke typische Laureline-vreetaanvallenquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:02 schreef Laureline het volgende:
Ik doe nu een tijdje geïmproviseerd low-carb maar val echt af als een tierelierVolgens mij veel te snel: vandaag alweer 60,8 (hee Uniekhoorn
) Toch bevalt het me wel, ik ben echt verzadigd na een lunch met heel veel groente, terwijl ik na 2 boterhammen pindakaas meestal enorme trek krijg in snoep, het 6-ons-groente-per-dagFront zou trots op me zijn
Mijn lijstje is nu meestal zo:
O: vers fruit met yoghurt, sap
T: cracker gekookt ei
L: heel veel sla en/of soep, vaak ook nog gerookte kip/garnalen/vlees erdoor
T: 2 crackers of boterhammen met mager beleg
D: groente en eiwit
T: 1 cracker mager beleg en kwark, vaak ook nog iets zoets/alcoholisch
Dat is toch niet te weinig? Omdat het nu zo rap gaat, bedoel ik.
Te laatquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:15 schreef neen het volgende:
Geen seks voor het huwelijk jongens en meisjes.
waar kan ik vandaag nog trouwen?quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:15 schreef neen het volgende:
Dat is mijn ontbijtquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:02 schreef Laureline het volgende:
Ik doe nu een tijdje geïmproviseerd low-carb maar val echt af als een tierelierVolgens mij veel te snel: vandaag alweer 60,8 (hee Uniekhoorn
) Toch bevalt het me wel, ik ben echt verzadigd na een lunch met heel veel groente, terwijl ik na 2 boterhammen pindakaas meestal enorme trek krijg in snoep, het 6-ons-groente-per-dagFront zou trots op me zijn
Mijn lijstje is nu meestal zo:
O: vers fruit met yoghurt, sap
T: cracker gekookt ei
L: heel veel sla en/of soep, vaak ook nog gerookte kip/garnalen/vlees erdoor
T: 2 crackers of boterhammen met mager beleg
D: groente en eiwit
T: 1 cracker mager beleg en kwark, vaak ook nog iets zoets/alcoholisch
Dat is toch niet te weinig? Omdat het nu zo rap gaat, bedoel ik.
Met de mensen waar je niet mee trouwt mag het dan wel onbeperkt! Dat wordt in de Familie Doorzon haarfijn uitgelegdquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:15 schreef neen het volgende:
Bordje leeg eten dan, maak er maar 3 borden van!quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:21 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ontbijten met witte wijn! Trouwen?
2 kilo ofzo. Dat de extra handgreepjes weg zijnquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:25 schreef Mini_rulez het volgende:
TVP.
Laureline: het lijkt mij niet te weinig hoor. Goed verspreid over de dag, dat helpt denk ik wel om de verbranding op gang te houden als je het niet te lang doet.
Hoeveel wil je nog kwijt?
Oh lekker! Ik krijg zo kibbelingquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:36 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Joehoee allemaal !
Lijstje vandaag is veranderd:
Net lekker namelijk een lekkerbekje op brood gegeten, ze waren voor maar 1 euro per stuk op de markt hier !![]()
Even nog een vraagje voor iedereen hier: hoe doen jullie het qua drinken? Want hier lees ik vooral over de maaltijden (en ook wel over alcohol), maar drinken jullie bijvoorbeeld wel nog frisdrank enzo?
Ik drink zelf vrijwel alleen maar water en thee (en wijn), en daarnaast af en toe iets als sinaasappelsap of crystal clear.
Ik drink eigenlijk vrijwel alleen water (zo'n 3 liter per dag) afentoe een blikje red bull light. En natuurlijk witte wijn afentoe.quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:36 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik drink zelf vrijwel alleen maar water en thee (en wijn), en daarnaast af en toe iets als sinaasappelsap of crystal clear.
De pil is sowieso niet iets natuurlijks, maar zolang je je er goed bij voelt kan je gewoon de pil door slikken.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Is dat niet slecht voor je dan? Mij lijkt dat het tegen de natuur indruist om zo lang mogelijk de pil te slikken! Maar misschien zie ik dat verkeerd
Ennn tvp enzo
ik ben heul nie geirriteerd?quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet zo geïrriteerd, muurbloempje.
Het klonk als: Jullie reageren niet op me, dus dan ga ik wel weerquote:Op zaterdag 18 april 2009 14:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben heul nie geirriteerd?ik ging alleen hamburgers maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |