Als je Kraftwerk zo graag wil zien, moet je naar Hurricane gaanquote:Op donderdag 16 april 2009 11:17 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Daft Punk is inderdaad nog een hele grote droom voor mij, evenals Kraftwerk.
Ach, ik kan me er niet druk om maken. Ik heb m'n kaartje dus mij boeit het niet.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:59 schreef Hpzone het volgende:
Waarom zijn er ook zoveel mensen die wachten met kaartjes kopen terwijl ze toch willen gaan? Ik hoor en lees het echt heel vaak. "Ik ga binnenkort wel mijn kaartje kopen".
Koop het meteen, zit je daarna niet sneu te wezen als ze uitverkocht blijken te zijn.
Ze zullen het geld wel niet hebben op het momentquote:Op donderdag 16 april 2009 11:59 schreef Hpzone het volgende:
Waarom zijn er ook zoveel mensen die wachten met kaartjes kopen terwijl ze toch willen gaan? Ik hoor en lees het echt heel vaak. "Ik ga binnenkort wel mijn kaartje kopen".
Koop het meteen, zit je daarna niet sneu te wezen als ze uitverkocht blijken te zijn.
Ga waarschijnlijk naar Bestival dit najaar, maar Lowlands zou mooi uitkomen.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je Kraftwerk zo graag wil zien, moet je naar Hurricane gaan
Je weet toch wanneer de kaartjes in de verkoop gaan? Dan kan het je ook meteen 10 euro schelen.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze zullen het geld wel niet hebben op het moment
ze waren dit jaar anders wel verrekte snel op, normaal heb ik er altijd eentje, maar dit jaar waren ze me te snel af.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:31 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Je weet toch wanneer de kaartjes in de verkoop gaan? Dan kan het je ook meteen 10 euro schelen.
Je kan natuurlijk ook naar beide gaanquote:Op donderdag 16 april 2009 12:32 schreef chansadres het volgende:
Ik zat dit jaar te twijfelen over Lowlands en Hurricane. Maar toch gekozen voor Lowlands. Het is voor mij het toegankelijkste festival. Ik hou niet zo van zandhappen. Daarnaast hoop ik op Kraftwerk.
Pinkpop en Bospop kosten me ook een duit. Het was kiezen dit jaar.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook naar beide gaan![]()
Hurricane was vorig jaar best wel tof, misschien ga ik dit jaar ook weer.
Vorig jaar was inderdaad behoorlijk zandhappen onder Millencolin
De jouwe zekerquote:Op donderdag 16 april 2009 12:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
BEVESTIGINGEN UIT ANDERE BRONNEN
Depeche Mode
via MySpace![]()
![]()
Dat zeker niet.quote:
Ik vind het hartstikke mooi dat er steeds weer iemand komt met: "Wat doet Depeche Mode in de OP? Die zijn er helemaal niet"quote:Op donderdag 16 april 2009 12:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mensen die het bericht serieus blijven nemen
Check.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind het hartstikke mooi dat er steeds weer iemand komt met: "Wat doet Depeche Mode in de OP? Die zijn er helemaal niet"
Sack_Blabbath is een luie moederfokker.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
JIJ BENT MOEDERETER.
HUPS. doe joew job
Oke, maar dan ga jij maar de wiki aanpassenquote:Op donderdag 16 april 2009 13:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
JIJ BENT MOEDERETER.
HUPS. doe joew job
Dit topic is toch nog lang niet volquote:Op donderdag 16 april 2009 13:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Oke, maar dan ga jij maar de wiki aanpassen
Nee, als je met de auto gaat wordt het altijd méér slepen. Want dat kanquote:Op donderdag 16 april 2009 14:09 schreef frame-saw het volgende:
Ik ga lekker met de auto van mijn ouders dit jaar, dat wordt een stuk minder slepen (al wil ineens iedereen mee).
Jeej, mag je ook eindelijk met meedoen met de file op de dijk! Daar begint het feest al 's ochtends.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:09 schreef frame-saw het volgende:
Ik ga lekker met de auto van mijn ouders dit jaar, dat wordt een stuk minder slepen (al wil ineens iedereen mee).
Ik ga met een Volkswagen bus, nog nooit ingereden (net mijn rijbewijs) dus dat wordt nog spannend. Ach, nog vier maanden om te oefenen. Al is ie niet echt afgeragd, hij is wel lomp.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:23 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Jeej, mag je ook eindelijk met meedoen met de file op de dijk! Daar begint het feest al 's ochtends.Met de auto (of nog beter: met een flink afgeragde volkswagenbus) naar Lowlands
hoe danquote:GA NIET IN HET TOPIC VRAGEN OF JE IN HET LIJSTJE MAG, DAT KUN JE ZELF DOEN!!!
ik mag toch hopen dat ze BJ niet weer in de Bravo gaan proppen maar gewoon de Alpha geven.quote:
staan ook werptentjes bij dus die gooi je zo weg, kan je alsnog de reclame lezenquote:Op donderdag 16 april 2009 15:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Da's niet handig, dan kan men de reclame niet meer lezen..
quote:Op donderdag 16 april 2009 15:13 schreef rubbereend het volgende:
Bij de Lidl staan trouwens tentjes op de reclame!
Bie de Lidlquote:
Oh, daar gaan mensen blij mee gemaakt worden.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:21 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Goed nieuws (misschien): Op elk festival waar Dizzee Rascal staat, staat Calvin Harris ook. Hopen dat de Schotse DJ ook LL gaat bezoeken.
stomme kooi!!!quote:Op donderdag 16 april 2009 16:59 schreef vogelkooi het volgende:
Vandaag was mijn potentiele lowlands vriendinetje er niet bij de AH. morgen nog es proberen.
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:48 schreef Evil_Koekje het volgende:
Godallejezus doe me dit weer op lowlands. En dan 's nachts warmer.
De zon schijnt al heel lang niet meer hoorquote:Op donderdag 16 april 2009 17:48 schreef Evil_Koekje het volgende:
In Grunn welquote:Op donderdag 16 april 2009 19:23 schreef frame-saw het volgende:
[..]
De zon schijnt al heel lang niet meer hoor
die regen komt me wel bekend voor van Lowlands jaquote:Op donderdag 16 april 2009 17:48 schreef Evil_Koekje het volgende:
Noord oost graag... anders zit ik hier zo vol in de regenquote:Op donderdag 16 april 2009 19:49 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik blaas wel wat wolken naar richting Noord-West
Jawel want het is een lekker kassa meisje.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:36 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[..]
stomme kooi!!!
[ afbeelding ]
Moeten wij jaloers worden omdat jij een kassamiep wil regelen?
Als je het dan goed wil doen, plaats dan ook een foto.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:16 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Jawel want het is een lekker kassa meisje.![]()
.
En ik deel dit mee omdat er anders toch alleen maar tvp's en gezeik over de namen is.
Dibs.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:37 schreef vogelkooi het volgende:
Mag ik al het werk gaan doen en jij en beetje naar der loeren?
Zoek je eigen vriendin gast.
Dat bedoelde ik ook.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:54 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Noord oost graag... anders zit ik hier zo vol in de regen
Je maakt een grapje toch?quote:Op donderdag 16 april 2009 21:44 schreef Apfelsaft het volgende:
Hoe komt iedereen erbij dat Depeche Mode komt? Dat gaat echt never nooit passen in hun tourschema, ze zitten dan namelijk in Amerika![]()
YYY moeten zeker komenquote:Op donderdag 16 april 2009 22:28 schreef kciR het volgende:
Ik denk dat ik maar eens een doldwaas topic oversla.. geen tvp in deeltje 13 voor mij dus![]()
Ik wil graag van de gelegenheid gebruik maken om de Yeah Yeah Yeahs te bestellen voor LL. En Beirut lijkt mij ook een goed plan!
quote:Op donderdag 16 april 2009 13:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hunnie moeten ook in de OP: http://www.myspace.com/moderat
Jaah Grizzly Bear is na Calexico voor mij de eerste echt vette naam!quote:
quote:
Hopelijk komt Meki ookquote:
ik had hem na 3 dagen binnen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:50 schreef Noortje. het volgende:
Ik ga ook![]()
![]()
![]()
Als vakantie dus mijn ouders betalenHeb mijn kaartje vandaag besteld.
Hoe lang duurt het ongeveer voordat ze binnen zijn? Ga namelijk naar Walibi in de meivakantie en ik heb zo'n combiticket, dus het zou handig zijn als ik mijn kaartje dan al heb.
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:18 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Je mag met een combiticket alleen tijdens Lolwands naar Walibi he.
Volgens de site van Eventim:quote:
quote:• 3 dagen festival + onbeperkt toegang tot Walibi World tijdens het festival.
Ja, en de regel eronder staat:quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:39 schreef PraatPlaat het volgende:
[..]
Ja, en de regel eronder staat:
Of 1 dag Walibi World op een datum naar keuze in 2009, behalve op donderdag 20 én maandag 24 augustus.
Ja, binnen een paar dagen had ik hem al binnen. En dat terwijl ze uit Duitsland komenquote:Op zaterdag 18 april 2009 14:18 schreef Noortje. het volgende:
Maar goed, de kaartjes komen dus als het goed is vrij snel binnen?
Oké naizzzz. Bedankt!quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:21 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Ja, binnen een paar dagen had ik hem al binnen. En dat terwijl ze uit Duitsland komen
Er zijn ook mensen die geld hebben voor beidequote:Op zaterdag 18 april 2009 17:05 schreef PastoorPeter het volgende:
Combitickets.. Dat extra geld kan je beter uitgeven aan bier.
Dan zou ik nog niet weten wat ik met een combiticket moet.quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:09 schreef Apfelsaft het volgende:
Er zijn ook mensen die geld hebben voor beide
Ik ga dus sowieso al naar Walibi, dus kan ik net zo goed combiticket doen aangezien mijn ouders dat betaalden. Zeikerdquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:05 schreef PastoorPeter het volgende:
Combitickets.. Dat extra geld kan je beter uitgeven aan bier.
Ja maar je gaat toch heel niet tijdens Lowlands naar Walibiquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:14 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik ga dus sowieso al naar Walibi, dus kan ik net zo goed combiticket doen aangezien mijn ouders dat betaalden. Zeikerd
Misschien moet je even lezen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:18 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Ja maar je gaat toch heel niet tijdens Lowlands naar Walibi.
sneller dan ooit! Bron: de directeur van Lowlands. En volgens Grrrrrrrrrrrr wordt er geen ticket alarm meer afgegeven als ze bijna op zijn.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:22 schreef knox_ het volgende:
Weet iemand hoe snel het gaat met de verkoop?
niet iedereen hier leest even goed, zo zijn er nog steeds mensen die vragen waarom Depeche Mode bij de zekere acts staanquote:
hoe kom je daar nou bij?quote:
Het gaat nu wel idioot snel. Dat zie je ook aan de vroege vogelkaarten.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:02 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Zeggen ze niet ieder jaar dat de kaartverkoop snel gaat?
Klopt, mijn fout.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:18 schreef Toad het volgende:
[..]
Het gaat nu wel idioot snel. Dat zie je ook aan de vroege vogelkaarten.
bovendien heb ik hier en om mij heen nog nooit van zoveel mensen gehoord dat ze hun kaartje al hebbenquote:
Behalve nog x aantal kaarten op de donderdag in de verkoop te gooienquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bovendien heb ik hier en om mij heen nog nooit van zoveel mensen gehoord dat ze hun kaartje al hebben
En mojo is altijd vrij netjes geweest qua mededelingen over de stand van de kaartverkoop. Daar zijn wat betreft Lowlands nooit gekke trucjes mee uitgehaald.
Ja dat is nieuw. Niet dat het iets uitmaakt verder.quote:Op zondag 19 april 2009 16:16 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Bij maximaal dranken staat nu 8 liter per persoon. Is dit nieuw? Of heb ik vorig jaar gewoon niet goed gelezen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
Vorig jaar heb ik netjes alles opgedronken hoorquote:Op zondag 19 april 2009 20:19 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Dit keer niet gaan strooien he PeterEn dat vieze Jaeger altijd
Jaeger, prima pilsquote:Op zondag 19 april 2009 20:19 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Dit keer niet gaan strooien he PeterEn dat vieze Jaeger altijd
Waarschijnlijk zijn ze gewoon vergeten Lowlands er nog even tussen te zettenquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:34 schreef Hpzone het volgende:
Green Day komt in ieder geval zeker niet. Jammer, maar was te verwachten:
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:11 schreef Drummer-Itchy het volgende:
Ik weet nu zeker dat ik met de auto ga !
Vanochtend m'n rijbewijs gehaald
quote:Rapid_Razor_BobGood morning Lowlanders! We gaan gewoon door: morgen weer nieuwe muzieknamen! Alleen via lowlands.nl dus hou de site in de gaten...
quote:
Danku !!quote:
Laat ze eerst Faith no More en the Mars Volta maar bevestigen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:33 schreef Hpzone het volgende:
Please, laat de Offspring nou eens bevestigd worden.
wil je veel kleine i.p.v. weinig grote of zo?quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:49 schreef RedGuy het volgende:
Laten we hopen dat het wat kleinere namen zijn die morgen bekend worden gemaakt..
Ik denk van wel, anders hadden ze het wel bij Giel bekend gemaakt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:49 schreef RedGuy het volgende:
Laten we hopen dat het wat kleinere namen zijn die morgen bekend worden gemaakt..
jaquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:09 schreef dragems het volgende:
[..]
wil je veel kleine i.p.v. weinig grote of zo?
Juistquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:23 schreef RedGuy het volgende:
We hebben al twee Alpha afsluiters (Prodigy en Arctic Monkeys) en twee bands die ik bijna zeker in de Alpha verwacht (Bloc Party en Fall Out Boy).
De bands overdag in de Alpha vind ik vaak niet eens zo boeiend.
Laat de Bravo/India/Charlie namen maar komen..
quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:19 schreef Peter het volgende:
Over wortel en kunst gesproken..
[ afbeelding ]
... zal het ook in 2009 en 2010 drie dagen lang de sky line bepalen.
bron http://www.museumdefundatie.nl/t1.asp?path=0wcbfmax onderste blok
We gaan dat onding dit jaar gewoon ritueel verbranden.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:19 schreef Peter het volgende:
Over wortel en kunst gesproken..
[ afbeelding ]
... zal het ook in 2009 en 2010 drie dagen lang de sky line bepalen.
bron http://www.museumdefundatie.nl/t1.asp?path=0wcbfmax onderste blok
quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:23 schreef RedGuy het volgende:
We hebben al twee Alpha afsluiters (Prodigy en Arctic Monkeys) en twee bands die ik bijna zeker in de Alpha verwacht (Bloc Party en Fall Out Boy).
De bands overdag in de Alpha vind ik vaak niet eens zo boeiend.
Laat de Bravo/India/Charlie namen maar komen..
gewoon naar de schroothoop brengen, zit een prima hoeveelheid oud ijzer in. En dan mooi de Wortel restaureren.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
We gaan dat onding dit jaar gewoon ritueel verbranden.
Ach die wortel zag er toch eigenlijk ook niet uit, dan vind ik deze kuntwerken een stuk stijlvoller dan die maanraketwortel.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gewoon naar de schroothoop brengen, zit een prima hoeveelheid oud ijzer in. En dan mooi de Wortel restaureren.
da's gewoon Lowlands traditiequote:Op dinsdag 21 april 2009 14:29 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ach die wortel zag er toch eigenlijk ook niet uit, dan vind ik deze kuntwerken een stuk stijlvoller dan die maanraketwortel.![]()
Zou men dit jaar ook weer flink wat bamboe in potten gaan neerzetten, of zou men toch in de evalutaie bedacht hebben dat het daarmee toch wel een beejte puinhoop werd.
The Offspring uiteraardquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:32 schreef RedGuy het volgende:
Wat dus moet betekenen dat de zaterdag afsluiter voor de Alpha nog bekend gemaakt moet worden.
Of het moet Fall Out Boy zijn of Bloc Party zijn, maar dat verwacht ik niet.
Dus welke band tourt er en is groot genoeg om zaterdagafsluiter te zijn?
Offspring in de Grolschquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
The Offspring zou dan zo'n beetje op de Pixies/Stooges/Sex Pistolsplek in de Grolsch komen, denk ik. De band is wat te lang uit the picture geweest om de Alpha te kunnen headlinen. Kraftwerk ook, trouwens
Stonden 2 jaar (?) geleden nog in de Alphaquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
The Offspring zou dan zo'n beetje op de Pixies/Stooges/Sex Pistolsplek in de Grolsch komen, denk ik. De band is wat te lang uit the picture geweest om de Alpha te kunnen headlinen.
2007 in ieder geval nietquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:59 schreef Luni het volgende:
[..]
Stonden 2 jaar (?) geleden nog in de Alpha
Net zoals de beenhammetjes en de moaz fallafel ooit traditie was. En jammer genoeg het sinaasappelschillengevecht nooit een traditie is geworden omdat ze die niet meer durven te laten komen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's gewoon Lowlands traditieen dankij ons hoeven zie bakken nauwelijks meer op te ruimen
quote:
Vergeet het Stardishmenu nietquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Net zoals de beenhammetjes en de moaz fallafel ooit traditie was.
Is dat al weer zo lang geleden joh! Wat gaat de tijd toch snel!quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:06 schreef rubbereend het volgende:
in 2004 stond The Offspring al voorlaatste band in de Alpha
En de tent die erbij hoorde welke minstens 1* per dag veranderde in een grote foodfight.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:10 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
[..]
Vergeet het Stardishmenu niet
En het halve aantal bezoekers, geen rijen voor theater en film, goedkoop bier, wiet verkrijgbaar bij de smartshop, enz,....quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:53 schreef rubbereend het volgende:
Ik wil gewoon een retro Lowlands met de Higher Ground, Nols Grill, de wortel en de Stardish
Yep, dat was in 1997, toen was het echt heet.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:43 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En dan ook nog het water tussen het grote terrein en het alpha terrein waar een brug was en mensen vrolijk in het water gingen staan en dan met modder naar alle passanten op de brug gooien.![]()
Lowlands Classicquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:53 schreef rubbereend het volgende:
Ik wil gewoon een retro Lowlands met de Higher Ground, Nols Grill, de wortel en de Stardish
Kappen nou! Nostalgie doet pijnquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:53 schreef rubbereend het volgende:
Kan eigenlijk heel makkelijk dan laten ze gewoon die tenten nog 1 week staan en hebben we lowlands classics in het weekend waarin het eigenlijk altijd was.quote:
Ja, dat zou inderdaad nog erger zijn dan dat gedrocht wat er nu staat.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:07 schreef ebeaydojraes het volgende:
kunstwerk ... wortel ... als ze nu eens een grote versie van het logo gaan maken (rond) ... zet dat op 4 staanders ..
The Offspring kan alleen nog maar op de zondag.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:38 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
The Offspring uiteraardHet past wel in hun tourschema: 20 augustus Pukkelpop, 21 augustus in Duitsland, en dan even niks tot 28 augustus in Frankrijk.
quote:Van: Kevin Geplaatst op: 21-4-2009 20:37:54
Hoor net dat de pet shop boys op Lowlands staan (3fm)
En weer een gerucht de wereld inquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:48 schreef Toad het volgende:
Michiel Veenstra van 3FM zei dat hij het gerucht heeft opgevangen dat de Pet Shop Boys komen.
Anderen maken er dan weer direct van op Graz:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)rt_elke_toon_zelf_afquote:Op woensdag 22 april 2009 01:14 schreef frame-saw het volgende:
Holy Fuck mag weer komen![]()
De vorige keer kende ik ze nog niet, alleen van naam en toen stond Fucked Up en Fuck Buttons er ook, dus ik wist niet meer welke Fuck's leuk waren.
Fucking hell
Hebbie al eens in de Alpha gehad, jaar of 6 geleden volgens mij.quote:Op woensdag 22 april 2009 00:47 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ja Nederlandstalige muziek zoou supermooi zijn. Gewoon een paar uur in een kleinere tent, ik weet zeker dat het een gekkenhuis wordt!
Idd de ode aan jhonny hoes was dat toch. Geniaal, kwam toen ook ome willem langs of was dat weer een ander jaar. Al die 30'ers deze vuist op deze vuist doen.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:07 schreef Luni het volgende:
[..]
Hebbie al eens in de Alpha gehad, jaar of 6 geleden volgens mij.
Ben je nu peter te bos (claw boys claw) zijn ontwerpen aan het afkraken?quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ja, dat zou inderdaad nog erger zijn dan dat gedrocht wat er nu staat.
Komt tenaciuos D dan?quote:Op woensdag 22 april 2009 10:36 schreef pfaf het volgende:
Wel tof dat de beste band ter wereld dit jaar op Lowlands komt. Dat is ze nog niet eerder gelukt.
Klopt. Maar bij afwezigheid van Shearwater, Mt Zion en Okkervil River is Wilco natuurlijk wel de beste.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:40 schreef ebeaydojraes het volgende:
de beste bestaat niet.
Ome Willem was tijdens dat 10-jaar Lowlands concert (in 2003 volgens mij).quote:Op woensdag 22 april 2009 10:32 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Idd de ode aan jhonny hoes was dat toch. Geniaal, kwam toen ook ome willem langs of was dat weer een ander jaar. Al die 30'ers deze vuist op deze vuist doen.
Het tourschema zit al aardig vol anders:quote:Op woensdag 22 april 2009 11:08 schreef brother52 het volgende:
Ik schat de kans vrij groot dat Faith no More komt. Ze staan namelijk ook op pukkelpop.
Nee, maar lekker tof als het als een soort billboard bij de ingang staan, maar niet heus. Wel erg weinig creatief.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:34 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ben je nu peter te bos (claw boys claw) zijn ontwerpen aan het afkraken?
Hij heeft in ieder geval een heel herkenbaar poppetje ontwikkeld en laten evolueren., zodat het wel steeds iets veranderd maar toch herkenbaar bleef/blijft.
Heel spijtig dat ik dan pas 4 keer ben geweestquote:Op woensdag 22 april 2009 10:07 schreef Luni het volgende:
[..]
Hebbie al eens in de Alpha gehad, jaar of 6 geleden volgens mij.
Die ode was echt supertof. En volgens mij gepresenteerd door Henny Huisman en Beertje van Beers?quote:Op woensdag 22 april 2009 10:32 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Idd de ode aan jhonny hoes was dat toch. Geniaal, kwam toen ook ome willem langs of was dat weer een ander jaar. Al die 30'ers deze vuist op deze vuist doen.
Ik kan me herrrineren dat ze het limburgs volkslied speelden en dat ik dat kende waardoor de groep waarmee ik was echt zo stondquote:Op woensdag 22 april 2009 12:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die ode was echt supertof. En volgens mij gepresenteerd door Henny Huisman en Beertje van Beers?
Ik kan me in ieder geval herinneren dat het allemaal bands waren die dan 1 of 2 nummers van anderen deden(bijvoorbeelde De Dijk die dan Oerend Hard doet) en 1 of 2 van zichzelf. Heel cool was dat
Afgelopen jaar had men toch games in concert (of was dat weeer een jaar terug) Dat was ook wel leuk met een klassiek orkest en de bijbehorende beelden erbij. Alleen wel vroeg.quote:Ome Willem was inderdaad een andere keer maar ook weer mateloos populair. Ik mis zulke dingen wel
Klopt, er is zelfs een DVD van: http://www.dvd-home.nl/review/divers/grconce.htmquote:Op woensdag 22 april 2009 12:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die ode was echt supertof. En volgens mij gepresenteerd door Henny Huisman en Beertje van Beers?
Ik kan me in ieder geval herinneren dat het allemaal bands waren die dan 1 of 2 nummers van anderen deden(bijvoorbeelde De Dijk die dan Oerend Hard doet) en 1 of 2 van zichzelf. Heel cool was dat
Ja, Games in Concert was cool alhoewel ze geen Super Mario speelden. Maar het was toch van een HELE andere strekking dan zo'n foute avond vol smartlappen.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:26 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik kan me herrrineren dat ze het limburgs volkslied speelden en dat ik dat kende waardoor de groep waarmee ik was echt zo stond![]()
![]()
En beertje van beers was toch nogal dom en werd toch zelfs door henny huisman afgezeken?
[..]
Afgelopen jaar had men toch games in concert (of was dat weeer een jaar terug) Dat was ook wel leuk met een klassiek orkest en de bijbehorende beelden erbij. Alleen wel vroeg.
Wat mij betreft laat men dit jaar doe maar of eenmalig de trockener kecks in de alpha optreden
Dat zeg ik toch ook. Maar ze speelden naar mijn weten óók nummers van anderen?quote:Op woensdag 22 april 2009 12:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Klopt, er is zelfs een DVD van: http://www.dvd-home.nl/review/divers/grconce.htm
Ze deden trouwens wel hun 'eigen' nummers.
'k had het alweer weggehaald. Onder die link zie je ook de tracklist. Was een mix van artiesten die hun eigen nummers deden, maar ook covers.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook. Maar ze speelden naar mijn weten óók nummers van anderen?
jawel, ik heb 'm thuisliggen.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:29 schreef Nembrionic het volgende:
-edit- die DVD is niet van Lowlands.
quote:Op woensdag 22 april 2009 12:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
'k had het alweer weggehaald. Onder die link zie je ook de tracklist. Was een mix van artiesten die hun eigen nummers deden, maar ook covers.
Oh, want dat kon ik zo niet eruit halenquote:jawel, ik heb 'm thuisliggen.![]()
![]()
(voor 2 euro uit een uitverkoopbak bij Blokker gehaald.)
Dan moet je wel even naar LA op en neer wil je het gratis concert kunnen bekijken.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:41 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/1(...)-gratis-concert.html
Depeche Mode greeft gratis concert.
Lullig..
Maar dat is alweer 2 jaar geledenquote:Op woensdag 22 april 2009 12:53 schreef Luni het volgende:
[..]
Jaar of 2 geleden hadden ze nog 50 jaar Nederpop.
Ze speelden toch wel gewoon Super Mario? Met het strijkkwartetquote:Op woensdag 22 april 2009 12:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, Games in Concert was cool alhoewel ze geen Super Mario speelden. Maar het was toch van een HELE andere strekking dan zo'n foute avond vol smartlappen.
Dat was afgelopen Lowlands.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:53 schreef Luni het volgende:
[..]
Jaar of 2 geleden hadden ze nog 50 jaar Nederpop.
Oh was dat het? Dacht dat ze het niet gedaan haddenquote:Op woensdag 22 april 2009 12:56 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Ze speelden toch wel gewoon Super Mario? Met het strijkkwartet.
Of je checked gewoon 1x per dag hier.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:57 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik wil wel een nieuwe namen sms-dienst. Scheelt me 20 keer per dag lowlands.nl refreshen.
Als je Twitter gebruikt kun je Rapid Razor Bob volgen.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:57 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik wil wel een nieuwe namen sms-dienst. Scheelt me 20 keer per dag lowlands.nl refreshen.
twitter is zooooooo 2008quote:Op woensdag 22 april 2009 13:00 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Als je Twitter gebruikt kun je Rapid Razor Bob volgen.
Nee...quote:Op woensdag 22 april 2009 13:00 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Als je Twitter gebruikt kun je Rapid Razor Bob volgen.
van Twitterquote:Rapid_Razor_BobGood morning Lowlanders! We gaan gewoon door: morgen weer nieuwe muzieknamen! Alleen via lowlands.nl dus hou de site in de gaten...
Soms moet je dan toch wel weer een nieuw topic checken en schiet het ook totaal niet op.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of je checked gewoon 1x per dag hier.
zie je wel? twitter is kut.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:03 schreef frame-saw het volgende:
[..]
"@bartzuid Uiteraard roep ik de namen ook even via Twitter: duh ;-)"
Ook van Twitter
Ja ze deden de hoogtepunten van de 'echte' Games in Concert, dus het lijkt me sterk dat ze Mario niet gedaan hebbenquote:Op woensdag 22 april 2009 12:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh was dat het? Dacht dat ze het niet gedaan hadden
of dat spul in heineken?quote:
Dat was later ook in de HMH ja, maar ik weet nog dat het op zaterdagmiddag is toen er geen reet te doen was. Dat was echt heel leuk.quote:
quote:Het gaat hard de laatste tijd, en dat houden we ook lekker zo! Gisteren Twitterde Rapid Razor Bob z'n mond al voorbij en hier zijn ze dan; Een nieuwe dosis namen!
Was je dag al goed vanwege het mooie weer, dan wordt ie nu nog beter! Want 2 Many DJ's zijn dit jaar namelijk van de partij op Lowlands! En nu we toch in de dance stemming zijn; 2000 and One komt live zijn nieuwe geweldenaarsset droppen! Dance, Shake en ga helemaal uit je dak bij deze acts!
Het feest wordt nog verder compleet door de vlugge, vrolijke, bellen & toeters van Ska-P deze Spaanse skate/punk band weet hoe ze het publiek in beweging moet brengen. Hetzelfde geldt voor het Franse Babylon Circus, en ook zij komen hun kunstje vertonen! 2 niet te missen taallessen op het programma dus!
Maar dat is nog niet alles, want we hebben nog meer wiegende heupen voor je! Beirut gooit folk, indie en echte Oostblok balkan voor je in de blender, met als resultaat een uberfeestelijk niet te missen show!
En dan is de gekkigheid nog steeds niet afgelopen! Het klinkt gestoord, een overgang maken van gypsy jazz naar een heftige mix van pop rock en punk maar ze heten niet voor niets Mad Manoush! Ook te bewonderen op Lowlands dus!
Als klap op de vuurpijl hebben we dan ook nog de Eagles Of Death Metal voor je in de aanbieding! In tegenstelling tot wat de naam doet vermoeden zijn deze vogels niet zo van de metal.
Denk meer in de richting van een oud Amerikaanse garage rock band, inclusief zonnebril en pornosnor.
Meer info? Check het programmablok!
quote:Op woensdag 22 april 2009 13:11 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Ja ze deden de hoogtepunten van de 'echte' Games in Concert, dus het lijkt me sterk dat ze Mario niet gedaan hebben.
Ik miste toen wel eentje die ik tof vond, maar ik kan me niet meer herinneren welke.
Was Lowlands 10 idd, op de zaterdagmiddag in 2002, volgens mij gepresenteerd door Wipneus en Pim.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ome Willem was tijdens dat 10-jaar Lowlands concert (in 2003 volgens mij).
"Hallo Rakkers! Wat zijn jullie groooot geworden!"
quote:Op woensdag 22 april 2009 13:25 schreef frame-saw het volgende:
Beirut <3
Nog nooit gezien en dit jaar 2 keer dan![]()
hoor net van me buurman dat ik daar naartoe moetquote:
In 2002???? Man, dat is lang geledenquote:Op woensdag 22 april 2009 13:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Was Lowlands 10 idd, op de zaterdagmiddag in 2002, volgens mij gepresenteerd door Wipneus en Pim.
2002 zal het zijn geweest ja. Kan me er niet zo heel veel meer van herinneren, behalve Ome Willem dan, en de Band Zonder Banaan die 'Mietjes' speelde.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Was Lowlands 10 idd, op de zaterdagmiddag in 2002, volgens mij gepresenteerd door Wipneus en Pim.
Final Fantasy als in Owen Pallett? Ik teken ervoor!quote:Op woensdag 22 april 2009 14:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds niet besloten om te gaan. Toevoegingen van Final Fantasy, Gravenhurst, Noah and the Whale, Gomez, The Thermals e.d. zou het al wat makkelijker maken naar een Ja te neigen.
jep Lowlands Allstars. Wip Neus en Pim rammelde alles aan elkaar. was wel een vermakelijke 2 uurquote:Op woensdag 22 april 2009 13:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Rare redenatiequote:Op woensdag 22 april 2009 15:55 schreef Noortje. het volgende:
2 Many DJ's ken ik niet zo, maar die komen ook op Werchter dus dat kan niet slecht zijn.
Klopt, maar ik hoor altijd van iedereen dat ze tof zijn en ze sluiten af op RW, en ik denk niet dat ze een kutafsluiter boeken.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Rare redenatie
Maar 2 MDJ's moet je gewoon heen gaan, dat is gewoon dik feest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |