Hopelijk komt Meki ookquote:
ik had hem na 3 dagen binnen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:50 schreef Noortje. het volgende:
Ik ga ook![]()
![]()
![]()
Als vakantie dus mijn ouders betalenHeb mijn kaartje vandaag besteld.
Hoe lang duurt het ongeveer voordat ze binnen zijn? Ga namelijk naar Walibi in de meivakantie en ik heb zo'n combiticket, dus het zou handig zijn als ik mijn kaartje dan al heb.
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:18 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Je mag met een combiticket alleen tijdens Lolwands naar Walibi he.
Volgens de site van Eventim:quote:
quote:• 3 dagen festival + onbeperkt toegang tot Walibi World tijdens het festival.
Ja, en de regel eronder staat:quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:39 schreef PraatPlaat het volgende:
[..]
Ja, en de regel eronder staat:
Of 1 dag Walibi World op een datum naar keuze in 2009, behalve op donderdag 20 én maandag 24 augustus.
Ja, binnen een paar dagen had ik hem al binnen. En dat terwijl ze uit Duitsland komenquote:Op zaterdag 18 april 2009 14:18 schreef Noortje. het volgende:
Maar goed, de kaartjes komen dus als het goed is vrij snel binnen?
Oké naizzzz. Bedankt!quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:21 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Ja, binnen een paar dagen had ik hem al binnen. En dat terwijl ze uit Duitsland komen
Er zijn ook mensen die geld hebben voor beidequote:Op zaterdag 18 april 2009 17:05 schreef PastoorPeter het volgende:
Combitickets.. Dat extra geld kan je beter uitgeven aan bier.
Dan zou ik nog niet weten wat ik met een combiticket moet.quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:09 schreef Apfelsaft het volgende:
Er zijn ook mensen die geld hebben voor beide
Ik ga dus sowieso al naar Walibi, dus kan ik net zo goed combiticket doen aangezien mijn ouders dat betaalden. Zeikerdquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:05 schreef PastoorPeter het volgende:
Combitickets.. Dat extra geld kan je beter uitgeven aan bier.
Ja maar je gaat toch heel niet tijdens Lowlands naar Walibiquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:14 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik ga dus sowieso al naar Walibi, dus kan ik net zo goed combiticket doen aangezien mijn ouders dat betaalden. Zeikerd
Misschien moet je even lezen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:18 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Ja maar je gaat toch heel niet tijdens Lowlands naar Walibi.
sneller dan ooit! Bron: de directeur van Lowlands. En volgens Grrrrrrrrrrrr wordt er geen ticket alarm meer afgegeven als ze bijna op zijn.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:22 schreef knox_ het volgende:
Weet iemand hoe snel het gaat met de verkoop?
niet iedereen hier leest even goed, zo zijn er nog steeds mensen die vragen waarom Depeche Mode bij de zekere acts staanquote:
hoe kom je daar nou bij?quote:
Het gaat nu wel idioot snel. Dat zie je ook aan de vroege vogelkaarten.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:02 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Zeggen ze niet ieder jaar dat de kaartverkoop snel gaat?
Klopt, mijn fout.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:18 schreef Toad het volgende:
[..]
Het gaat nu wel idioot snel. Dat zie je ook aan de vroege vogelkaarten.
bovendien heb ik hier en om mij heen nog nooit van zoveel mensen gehoord dat ze hun kaartje al hebbenquote:
Behalve nog x aantal kaarten op de donderdag in de verkoop te gooienquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bovendien heb ik hier en om mij heen nog nooit van zoveel mensen gehoord dat ze hun kaartje al hebben
En mojo is altijd vrij netjes geweest qua mededelingen over de stand van de kaartverkoop. Daar zijn wat betreft Lowlands nooit gekke trucjes mee uitgehaald.
Ja dat is nieuw. Niet dat het iets uitmaakt verder.quote:Op zondag 19 april 2009 16:16 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Bij maximaal dranken staat nu 8 liter per persoon. Is dit nieuw? Of heb ik vorig jaar gewoon niet goed gelezen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
Vorig jaar heb ik netjes alles opgedronken hoorquote:Op zondag 19 april 2009 20:19 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Dit keer niet gaan strooien he PeterEn dat vieze Jaeger altijd
Jaeger, prima pilsquote:Op zondag 19 april 2009 20:19 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Dit keer niet gaan strooien he PeterEn dat vieze Jaeger altijd
Waarschijnlijk zijn ze gewoon vergeten Lowlands er nog even tussen te zettenquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:34 schreef Hpzone het volgende:
Green Day komt in ieder geval zeker niet. Jammer, maar was te verwachten:
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:11 schreef Drummer-Itchy het volgende:
Ik weet nu zeker dat ik met de auto ga !
Vanochtend m'n rijbewijs gehaald
quote:Rapid_Razor_BobGood morning Lowlanders! We gaan gewoon door: morgen weer nieuwe muzieknamen! Alleen via lowlands.nl dus hou de site in de gaten...
quote:
Danku !!quote:
Laat ze eerst Faith no More en the Mars Volta maar bevestigen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:33 schreef Hpzone het volgende:
Please, laat de Offspring nou eens bevestigd worden.
wil je veel kleine i.p.v. weinig grote of zo?quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:49 schreef RedGuy het volgende:
Laten we hopen dat het wat kleinere namen zijn die morgen bekend worden gemaakt..
Ik denk van wel, anders hadden ze het wel bij Giel bekend gemaakt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:49 schreef RedGuy het volgende:
Laten we hopen dat het wat kleinere namen zijn die morgen bekend worden gemaakt..
jaquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:09 schreef dragems het volgende:
[..]
wil je veel kleine i.p.v. weinig grote of zo?
Juistquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:23 schreef RedGuy het volgende:
We hebben al twee Alpha afsluiters (Prodigy en Arctic Monkeys) en twee bands die ik bijna zeker in de Alpha verwacht (Bloc Party en Fall Out Boy).
De bands overdag in de Alpha vind ik vaak niet eens zo boeiend.
Laat de Bravo/India/Charlie namen maar komen..
quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:19 schreef Peter het volgende:
Over wortel en kunst gesproken..
[ afbeelding ]
... zal het ook in 2009 en 2010 drie dagen lang de sky line bepalen.
bron http://www.museumdefundatie.nl/t1.asp?path=0wcbfmax onderste blok
We gaan dat onding dit jaar gewoon ritueel verbranden.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:19 schreef Peter het volgende:
Over wortel en kunst gesproken..
[ afbeelding ]
... zal het ook in 2009 en 2010 drie dagen lang de sky line bepalen.
bron http://www.museumdefundatie.nl/t1.asp?path=0wcbfmax onderste blok
quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:23 schreef RedGuy het volgende:
We hebben al twee Alpha afsluiters (Prodigy en Arctic Monkeys) en twee bands die ik bijna zeker in de Alpha verwacht (Bloc Party en Fall Out Boy).
De bands overdag in de Alpha vind ik vaak niet eens zo boeiend.
Laat de Bravo/India/Charlie namen maar komen..
gewoon naar de schroothoop brengen, zit een prima hoeveelheid oud ijzer in. En dan mooi de Wortel restaureren.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
We gaan dat onding dit jaar gewoon ritueel verbranden.
Ach die wortel zag er toch eigenlijk ook niet uit, dan vind ik deze kuntwerken een stuk stijlvoller dan die maanraketwortel.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gewoon naar de schroothoop brengen, zit een prima hoeveelheid oud ijzer in. En dan mooi de Wortel restaureren.
da's gewoon Lowlands traditiequote:Op dinsdag 21 april 2009 14:29 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ach die wortel zag er toch eigenlijk ook niet uit, dan vind ik deze kuntwerken een stuk stijlvoller dan die maanraketwortel.![]()
Zou men dit jaar ook weer flink wat bamboe in potten gaan neerzetten, of zou men toch in de evalutaie bedacht hebben dat het daarmee toch wel een beejte puinhoop werd.
The Offspring uiteraardquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:32 schreef RedGuy het volgende:
Wat dus moet betekenen dat de zaterdag afsluiter voor de Alpha nog bekend gemaakt moet worden.
Of het moet Fall Out Boy zijn of Bloc Party zijn, maar dat verwacht ik niet.
Dus welke band tourt er en is groot genoeg om zaterdagafsluiter te zijn?
Offspring in de Grolschquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
The Offspring zou dan zo'n beetje op de Pixies/Stooges/Sex Pistolsplek in de Grolsch komen, denk ik. De band is wat te lang uit the picture geweest om de Alpha te kunnen headlinen. Kraftwerk ook, trouwens
Stonden 2 jaar (?) geleden nog in de Alphaquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
The Offspring zou dan zo'n beetje op de Pixies/Stooges/Sex Pistolsplek in de Grolsch komen, denk ik. De band is wat te lang uit the picture geweest om de Alpha te kunnen headlinen.
2007 in ieder geval nietquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:59 schreef Luni het volgende:
[..]
Stonden 2 jaar (?) geleden nog in de Alpha
Net zoals de beenhammetjes en de moaz fallafel ooit traditie was. En jammer genoeg het sinaasappelschillengevecht nooit een traditie is geworden omdat ze die niet meer durven te laten komen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's gewoon Lowlands traditieen dankij ons hoeven zie bakken nauwelijks meer op te ruimen
quote:
Vergeet het Stardishmenu nietquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Net zoals de beenhammetjes en de moaz fallafel ooit traditie was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |