Hopelijk komt Meki ookquote:
ik had hem na 3 dagen binnen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:50 schreef Noortje. het volgende:
Ik ga ook![]()
![]()
![]()
Als vakantie dus mijn ouders betalenHeb mijn kaartje vandaag besteld.
Hoe lang duurt het ongeveer voordat ze binnen zijn? Ga namelijk naar Walibi in de meivakantie en ik heb zo'n combiticket, dus het zou handig zijn als ik mijn kaartje dan al heb.
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:18 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Je mag met een combiticket alleen tijdens Lolwands naar Walibi he.
Volgens de site van Eventim:quote:
quote:• 3 dagen festival + onbeperkt toegang tot Walibi World tijdens het festival.
Ja, en de regel eronder staat:quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:39 schreef PraatPlaat het volgende:
[..]
Ja, en de regel eronder staat:
Of 1 dag Walibi World op een datum naar keuze in 2009, behalve op donderdag 20 én maandag 24 augustus.
Ja, binnen een paar dagen had ik hem al binnen. En dat terwijl ze uit Duitsland komenquote:Op zaterdag 18 april 2009 14:18 schreef Noortje. het volgende:
Maar goed, de kaartjes komen dus als het goed is vrij snel binnen?
Oké naizzzz. Bedankt!quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:21 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Ja, binnen een paar dagen had ik hem al binnen. En dat terwijl ze uit Duitsland komen
Er zijn ook mensen die geld hebben voor beidequote:Op zaterdag 18 april 2009 17:05 schreef PastoorPeter het volgende:
Combitickets.. Dat extra geld kan je beter uitgeven aan bier.
Dan zou ik nog niet weten wat ik met een combiticket moet.quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:09 schreef Apfelsaft het volgende:
Er zijn ook mensen die geld hebben voor beide
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |