Er zijn ook mensen die geld hebben voor beidequote:Op zaterdag 18 april 2009 17:05 schreef PastoorPeter het volgende:
Combitickets.. Dat extra geld kan je beter uitgeven aan bier.
Dan zou ik nog niet weten wat ik met een combiticket moet.quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:09 schreef Apfelsaft het volgende:
Er zijn ook mensen die geld hebben voor beide
Ik ga dus sowieso al naar Walibi, dus kan ik net zo goed combiticket doen aangezien mijn ouders dat betaalden. Zeikerdquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:05 schreef PastoorPeter het volgende:
Combitickets.. Dat extra geld kan je beter uitgeven aan bier.
Ja maar je gaat toch heel niet tijdens Lowlands naar Walibiquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:14 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik ga dus sowieso al naar Walibi, dus kan ik net zo goed combiticket doen aangezien mijn ouders dat betaalden. Zeikerd
Misschien moet je even lezen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:18 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Ja maar je gaat toch heel niet tijdens Lowlands naar Walibi.
sneller dan ooit! Bron: de directeur van Lowlands. En volgens Grrrrrrrrrrrr wordt er geen ticket alarm meer afgegeven als ze bijna op zijn.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:22 schreef knox_ het volgende:
Weet iemand hoe snel het gaat met de verkoop?
niet iedereen hier leest even goed, zo zijn er nog steeds mensen die vragen waarom Depeche Mode bij de zekere acts staanquote:
hoe kom je daar nou bij?quote:
Het gaat nu wel idioot snel. Dat zie je ook aan de vroege vogelkaarten.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:02 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Zeggen ze niet ieder jaar dat de kaartverkoop snel gaat?
Klopt, mijn fout.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:18 schreef Toad het volgende:
[..]
Het gaat nu wel idioot snel. Dat zie je ook aan de vroege vogelkaarten.
bovendien heb ik hier en om mij heen nog nooit van zoveel mensen gehoord dat ze hun kaartje al hebbenquote:
Behalve nog x aantal kaarten op de donderdag in de verkoop te gooienquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bovendien heb ik hier en om mij heen nog nooit van zoveel mensen gehoord dat ze hun kaartje al hebben
En mojo is altijd vrij netjes geweest qua mededelingen over de stand van de kaartverkoop. Daar zijn wat betreft Lowlands nooit gekke trucjes mee uitgehaald.
Ja dat is nieuw. Niet dat het iets uitmaakt verder.quote:Op zondag 19 april 2009 16:16 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Bij maximaal dranken staat nu 8 liter per persoon. Is dit nieuw? Of heb ik vorig jaar gewoon niet goed gelezen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |