Waarschijnlijk zijn ze gewoon vergeten Lowlands er nog even tussen te zettenquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:34 schreef Hpzone het volgende:
Green Day komt in ieder geval zeker niet. Jammer, maar was te verwachten:
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:11 schreef Drummer-Itchy het volgende:
Ik weet nu zeker dat ik met de auto ga !
Vanochtend m'n rijbewijs gehaald
quote:Rapid_Razor_BobGood morning Lowlanders! We gaan gewoon door: morgen weer nieuwe muzieknamen! Alleen via lowlands.nl dus hou de site in de gaten...
quote:
Danku !!quote:
Laat ze eerst Faith no More en the Mars Volta maar bevestigen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:33 schreef Hpzone het volgende:
Please, laat de Offspring nou eens bevestigd worden.
wil je veel kleine i.p.v. weinig grote of zo?quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:49 schreef RedGuy het volgende:
Laten we hopen dat het wat kleinere namen zijn die morgen bekend worden gemaakt..
Ik denk van wel, anders hadden ze het wel bij Giel bekend gemaakt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:49 schreef RedGuy het volgende:
Laten we hopen dat het wat kleinere namen zijn die morgen bekend worden gemaakt..
jaquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:09 schreef dragems het volgende:
[..]
wil je veel kleine i.p.v. weinig grote of zo?
Juistquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:23 schreef RedGuy het volgende:
We hebben al twee Alpha afsluiters (Prodigy en Arctic Monkeys) en twee bands die ik bijna zeker in de Alpha verwacht (Bloc Party en Fall Out Boy).
De bands overdag in de Alpha vind ik vaak niet eens zo boeiend.
Laat de Bravo/India/Charlie namen maar komen..
quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:19 schreef Peter het volgende:
Over wortel en kunst gesproken..
[ afbeelding ]
... zal het ook in 2009 en 2010 drie dagen lang de sky line bepalen.
bron http://www.museumdefundatie.nl/t1.asp?path=0wcbfmax onderste blok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |