Is dat al weer zo lang geleden joh! Wat gaat de tijd toch snel!quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:06 schreef rubbereend het volgende:
in 2004 stond The Offspring al voorlaatste band in de Alpha
En de tent die erbij hoorde welke minstens 1* per dag veranderde in een grote foodfight.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:10 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
[..]
Vergeet het Stardishmenu niet
En het halve aantal bezoekers, geen rijen voor theater en film, goedkoop bier, wiet verkrijgbaar bij de smartshop, enz,....quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:53 schreef rubbereend het volgende:
Ik wil gewoon een retro Lowlands met de Higher Ground, Nols Grill, de wortel en de Stardish
Yep, dat was in 1997, toen was het echt heet.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:43 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En dan ook nog het water tussen het grote terrein en het alpha terrein waar een brug was en mensen vrolijk in het water gingen staan en dan met modder naar alle passanten op de brug gooien.![]()
Lowlands Classicquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:53 schreef rubbereend het volgende:
Ik wil gewoon een retro Lowlands met de Higher Ground, Nols Grill, de wortel en de Stardish
Kappen nou! Nostalgie doet pijnquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:53 schreef rubbereend het volgende:
Kan eigenlijk heel makkelijk dan laten ze gewoon die tenten nog 1 week staan en hebben we lowlands classics in het weekend waarin het eigenlijk altijd was.quote:
Ja, dat zou inderdaad nog erger zijn dan dat gedrocht wat er nu staat.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:07 schreef ebeaydojraes het volgende:
kunstwerk ... wortel ... als ze nu eens een grote versie van het logo gaan maken (rond) ... zet dat op 4 staanders ..
The Offspring kan alleen nog maar op de zondag.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:38 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
The Offspring uiteraardHet past wel in hun tourschema: 20 augustus Pukkelpop, 21 augustus in Duitsland, en dan even niks tot 28 augustus in Frankrijk.
quote:Van: Kevin Geplaatst op: 21-4-2009 20:37:54
Hoor net dat de pet shop boys op Lowlands staan (3fm)
En weer een gerucht de wereld inquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:48 schreef Toad het volgende:
Michiel Veenstra van 3FM zei dat hij het gerucht heeft opgevangen dat de Pet Shop Boys komen.
Anderen maken er dan weer direct van op Graz:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)rt_elke_toon_zelf_afquote:Op woensdag 22 april 2009 01:14 schreef frame-saw het volgende:
Holy Fuck mag weer komen![]()
De vorige keer kende ik ze nog niet, alleen van naam en toen stond Fucked Up en Fuck Buttons er ook, dus ik wist niet meer welke Fuck's leuk waren.
Fucking hell
Hebbie al eens in de Alpha gehad, jaar of 6 geleden volgens mij.quote:Op woensdag 22 april 2009 00:47 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ja Nederlandstalige muziek zoou supermooi zijn. Gewoon een paar uur in een kleinere tent, ik weet zeker dat het een gekkenhuis wordt!
Idd de ode aan jhonny hoes was dat toch. Geniaal, kwam toen ook ome willem langs of was dat weer een ander jaar. Al die 30'ers deze vuist op deze vuist doen.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:07 schreef Luni het volgende:
[..]
Hebbie al eens in de Alpha gehad, jaar of 6 geleden volgens mij.
Ben je nu peter te bos (claw boys claw) zijn ontwerpen aan het afkraken?quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ja, dat zou inderdaad nog erger zijn dan dat gedrocht wat er nu staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |