Is dat al weer zo lang geleden joh! Wat gaat de tijd toch snel!quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:06 schreef rubbereend het volgende:
in 2004 stond The Offspring al voorlaatste band in de Alpha
En de tent die erbij hoorde welke minstens 1* per dag veranderde in een grote foodfight.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:10 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
[..]
Vergeet het Stardishmenu niet
En het halve aantal bezoekers, geen rijen voor theater en film, goedkoop bier, wiet verkrijgbaar bij de smartshop, enz,....quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:53 schreef rubbereend het volgende:
Ik wil gewoon een retro Lowlands met de Higher Ground, Nols Grill, de wortel en de Stardish
Yep, dat was in 1997, toen was het echt heet.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:43 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En dan ook nog het water tussen het grote terrein en het alpha terrein waar een brug was en mensen vrolijk in het water gingen staan en dan met modder naar alle passanten op de brug gooien.![]()
Lowlands Classicquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:53 schreef rubbereend het volgende:
Ik wil gewoon een retro Lowlands met de Higher Ground, Nols Grill, de wortel en de Stardish
Kappen nou! Nostalgie doet pijnquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:53 schreef rubbereend het volgende:
Kan eigenlijk heel makkelijk dan laten ze gewoon die tenten nog 1 week staan en hebben we lowlands classics in het weekend waarin het eigenlijk altijd was.quote:
Ja, dat zou inderdaad nog erger zijn dan dat gedrocht wat er nu staat.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:07 schreef ebeaydojraes het volgende:
kunstwerk ... wortel ... als ze nu eens een grote versie van het logo gaan maken (rond) ... zet dat op 4 staanders ..
The Offspring kan alleen nog maar op de zondag.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:38 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
The Offspring uiteraardHet past wel in hun tourschema: 20 augustus Pukkelpop, 21 augustus in Duitsland, en dan even niks tot 28 augustus in Frankrijk.
quote:Van: Kevin Geplaatst op: 21-4-2009 20:37:54
Hoor net dat de pet shop boys op Lowlands staan (3fm)
En weer een gerucht de wereld inquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:48 schreef Toad het volgende:
Michiel Veenstra van 3FM zei dat hij het gerucht heeft opgevangen dat de Pet Shop Boys komen.
Anderen maken er dan weer direct van op Graz:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)rt_elke_toon_zelf_afquote:Op woensdag 22 april 2009 01:14 schreef frame-saw het volgende:
Holy Fuck mag weer komen![]()
De vorige keer kende ik ze nog niet, alleen van naam en toen stond Fucked Up en Fuck Buttons er ook, dus ik wist niet meer welke Fuck's leuk waren.
Fucking hell
Hebbie al eens in de Alpha gehad, jaar of 6 geleden volgens mij.quote:Op woensdag 22 april 2009 00:47 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ja Nederlandstalige muziek zoou supermooi zijn. Gewoon een paar uur in een kleinere tent, ik weet zeker dat het een gekkenhuis wordt!
Idd de ode aan jhonny hoes was dat toch. Geniaal, kwam toen ook ome willem langs of was dat weer een ander jaar. Al die 30'ers deze vuist op deze vuist doen.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:07 schreef Luni het volgende:
[..]
Hebbie al eens in de Alpha gehad, jaar of 6 geleden volgens mij.
Ben je nu peter te bos (claw boys claw) zijn ontwerpen aan het afkraken?quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ja, dat zou inderdaad nog erger zijn dan dat gedrocht wat er nu staat.
Komt tenaciuos D dan?quote:Op woensdag 22 april 2009 10:36 schreef pfaf het volgende:
Wel tof dat de beste band ter wereld dit jaar op Lowlands komt. Dat is ze nog niet eerder gelukt.
Klopt. Maar bij afwezigheid van Shearwater, Mt Zion en Okkervil River is Wilco natuurlijk wel de beste.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:40 schreef ebeaydojraes het volgende:
de beste bestaat niet.
Ome Willem was tijdens dat 10-jaar Lowlands concert (in 2003 volgens mij).quote:Op woensdag 22 april 2009 10:32 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Idd de ode aan jhonny hoes was dat toch. Geniaal, kwam toen ook ome willem langs of was dat weer een ander jaar. Al die 30'ers deze vuist op deze vuist doen.
Het tourschema zit al aardig vol anders:quote:Op woensdag 22 april 2009 11:08 schreef brother52 het volgende:
Ik schat de kans vrij groot dat Faith no More komt. Ze staan namelijk ook op pukkelpop.
Nee, maar lekker tof als het als een soort billboard bij de ingang staan, maar niet heus. Wel erg weinig creatief.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:34 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ben je nu peter te bos (claw boys claw) zijn ontwerpen aan het afkraken?
Hij heeft in ieder geval een heel herkenbaar poppetje ontwikkeld en laten evolueren., zodat het wel steeds iets veranderd maar toch herkenbaar bleef/blijft.
Heel spijtig dat ik dan pas 4 keer ben geweestquote:Op woensdag 22 april 2009 10:07 schreef Luni het volgende:
[..]
Hebbie al eens in de Alpha gehad, jaar of 6 geleden volgens mij.
Die ode was echt supertof. En volgens mij gepresenteerd door Henny Huisman en Beertje van Beers?quote:Op woensdag 22 april 2009 10:32 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Idd de ode aan jhonny hoes was dat toch. Geniaal, kwam toen ook ome willem langs of was dat weer een ander jaar. Al die 30'ers deze vuist op deze vuist doen.
Ik kan me herrrineren dat ze het limburgs volkslied speelden en dat ik dat kende waardoor de groep waarmee ik was echt zo stondquote:Op woensdag 22 april 2009 12:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die ode was echt supertof. En volgens mij gepresenteerd door Henny Huisman en Beertje van Beers?
Ik kan me in ieder geval herinneren dat het allemaal bands waren die dan 1 of 2 nummers van anderen deden(bijvoorbeelde De Dijk die dan Oerend Hard doet) en 1 of 2 van zichzelf. Heel cool was dat
Afgelopen jaar had men toch games in concert (of was dat weeer een jaar terug) Dat was ook wel leuk met een klassiek orkest en de bijbehorende beelden erbij. Alleen wel vroeg.quote:Ome Willem was inderdaad een andere keer maar ook weer mateloos populair. Ik mis zulke dingen wel
Klopt, er is zelfs een DVD van: http://www.dvd-home.nl/review/divers/grconce.htmquote:Op woensdag 22 april 2009 12:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die ode was echt supertof. En volgens mij gepresenteerd door Henny Huisman en Beertje van Beers?
Ik kan me in ieder geval herinneren dat het allemaal bands waren die dan 1 of 2 nummers van anderen deden(bijvoorbeelde De Dijk die dan Oerend Hard doet) en 1 of 2 van zichzelf. Heel cool was dat
Ja, Games in Concert was cool alhoewel ze geen Super Mario speelden. Maar het was toch van een HELE andere strekking dan zo'n foute avond vol smartlappen.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:26 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik kan me herrrineren dat ze het limburgs volkslied speelden en dat ik dat kende waardoor de groep waarmee ik was echt zo stond![]()
![]()
En beertje van beers was toch nogal dom en werd toch zelfs door henny huisman afgezeken?
[..]
Afgelopen jaar had men toch games in concert (of was dat weeer een jaar terug) Dat was ook wel leuk met een klassiek orkest en de bijbehorende beelden erbij. Alleen wel vroeg.
Wat mij betreft laat men dit jaar doe maar of eenmalig de trockener kecks in de alpha optreden
Dat zeg ik toch ook. Maar ze speelden naar mijn weten óók nummers van anderen?quote:Op woensdag 22 april 2009 12:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Klopt, er is zelfs een DVD van: http://www.dvd-home.nl/review/divers/grconce.htm
Ze deden trouwens wel hun 'eigen' nummers.
'k had het alweer weggehaald. Onder die link zie je ook de tracklist. Was een mix van artiesten die hun eigen nummers deden, maar ook covers.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook. Maar ze speelden naar mijn weten óók nummers van anderen?
jawel, ik heb 'm thuisliggen.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:29 schreef Nembrionic het volgende:
-edit- die DVD is niet van Lowlands.
quote:Op woensdag 22 april 2009 12:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
'k had het alweer weggehaald. Onder die link zie je ook de tracklist. Was een mix van artiesten die hun eigen nummers deden, maar ook covers.
Oh, want dat kon ik zo niet eruit halenquote:jawel, ik heb 'm thuisliggen.![]()
![]()
(voor 2 euro uit een uitverkoopbak bij Blokker gehaald.)
Dan moet je wel even naar LA op en neer wil je het gratis concert kunnen bekijken.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:41 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/1(...)-gratis-concert.html
Depeche Mode greeft gratis concert.
Lullig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |