De jouwe zekerquote:Op donderdag 16 april 2009 12:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
BEVESTIGINGEN UIT ANDERE BRONNEN
Depeche Mode
via MySpace![]()
![]()
Dat zeker niet.quote:
Ik vind het hartstikke mooi dat er steeds weer iemand komt met: "Wat doet Depeche Mode in de OP? Die zijn er helemaal niet"quote:Op donderdag 16 april 2009 12:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mensen die het bericht serieus blijven nemen
Check.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind het hartstikke mooi dat er steeds weer iemand komt met: "Wat doet Depeche Mode in de OP? Die zijn er helemaal niet"
Sack_Blabbath is een luie moederfokker.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
JIJ BENT MOEDERETER.
HUPS. doe joew job
Oke, maar dan ga jij maar de wiki aanpassenquote:Op donderdag 16 april 2009 13:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
JIJ BENT MOEDERETER.
HUPS. doe joew job
Dit topic is toch nog lang niet volquote:Op donderdag 16 april 2009 13:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Oke, maar dan ga jij maar de wiki aanpassen
Nee, als je met de auto gaat wordt het altijd méér slepen. Want dat kanquote:Op donderdag 16 april 2009 14:09 schreef frame-saw het volgende:
Ik ga lekker met de auto van mijn ouders dit jaar, dat wordt een stuk minder slepen (al wil ineens iedereen mee).
Jeej, mag je ook eindelijk met meedoen met de file op de dijk! Daar begint het feest al 's ochtends.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:09 schreef frame-saw het volgende:
Ik ga lekker met de auto van mijn ouders dit jaar, dat wordt een stuk minder slepen (al wil ineens iedereen mee).
Ik ga met een Volkswagen bus, nog nooit ingereden (net mijn rijbewijs) dus dat wordt nog spannend. Ach, nog vier maanden om te oefenen. Al is ie niet echt afgeragd, hij is wel lomp.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:23 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Jeej, mag je ook eindelijk met meedoen met de file op de dijk! Daar begint het feest al 's ochtends.Met de auto (of nog beter: met een flink afgeragde volkswagenbus) naar Lowlands
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |