Als je Kraftwerk zo graag wil zien, moet je naar Hurricane gaanquote:Op donderdag 16 april 2009 11:17 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Daft Punk is inderdaad nog een hele grote droom voor mij, evenals Kraftwerk.
Ach, ik kan me er niet druk om maken. Ik heb m'n kaartje dus mij boeit het niet.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:59 schreef Hpzone het volgende:
Waarom zijn er ook zoveel mensen die wachten met kaartjes kopen terwijl ze toch willen gaan? Ik hoor en lees het echt heel vaak. "Ik ga binnenkort wel mijn kaartje kopen".
Koop het meteen, zit je daarna niet sneu te wezen als ze uitverkocht blijken te zijn.
Ze zullen het geld wel niet hebben op het momentquote:Op donderdag 16 april 2009 11:59 schreef Hpzone het volgende:
Waarom zijn er ook zoveel mensen die wachten met kaartjes kopen terwijl ze toch willen gaan? Ik hoor en lees het echt heel vaak. "Ik ga binnenkort wel mijn kaartje kopen".
Koop het meteen, zit je daarna niet sneu te wezen als ze uitverkocht blijken te zijn.
Ga waarschijnlijk naar Bestival dit najaar, maar Lowlands zou mooi uitkomen.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je Kraftwerk zo graag wil zien, moet je naar Hurricane gaan
Je weet toch wanneer de kaartjes in de verkoop gaan? Dan kan het je ook meteen 10 euro schelen.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze zullen het geld wel niet hebben op het moment
ze waren dit jaar anders wel verrekte snel op, normaal heb ik er altijd eentje, maar dit jaar waren ze me te snel af.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:31 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Je weet toch wanneer de kaartjes in de verkoop gaan? Dan kan het je ook meteen 10 euro schelen.
Je kan natuurlijk ook naar beide gaanquote:Op donderdag 16 april 2009 12:32 schreef chansadres het volgende:
Ik zat dit jaar te twijfelen over Lowlands en Hurricane. Maar toch gekozen voor Lowlands. Het is voor mij het toegankelijkste festival. Ik hou niet zo van zandhappen. Daarnaast hoop ik op Kraftwerk.
Pinkpop en Bospop kosten me ook een duit. Het was kiezen dit jaar.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook naar beide gaan![]()
Hurricane was vorig jaar best wel tof, misschien ga ik dit jaar ook weer.
Vorig jaar was inderdaad behoorlijk zandhappen onder Millencolin
De jouwe zekerquote:Op donderdag 16 april 2009 12:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
BEVESTIGINGEN UIT ANDERE BRONNEN
Depeche Mode
via MySpace![]()
![]()
Dat zeker niet.quote:
Ik vind het hartstikke mooi dat er steeds weer iemand komt met: "Wat doet Depeche Mode in de OP? Die zijn er helemaal niet"quote:Op donderdag 16 april 2009 12:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mensen die het bericht serieus blijven nemen
Check.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind het hartstikke mooi dat er steeds weer iemand komt met: "Wat doet Depeche Mode in de OP? Die zijn er helemaal niet"
Sack_Blabbath is een luie moederfokker.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
JIJ BENT MOEDERETER.
HUPS. doe joew job
Oke, maar dan ga jij maar de wiki aanpassenquote:Op donderdag 16 april 2009 13:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
JIJ BENT MOEDERETER.
HUPS. doe joew job
Dit topic is toch nog lang niet volquote:Op donderdag 16 april 2009 13:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Oke, maar dan ga jij maar de wiki aanpassen
Nee, als je met de auto gaat wordt het altijd méér slepen. Want dat kanquote:Op donderdag 16 april 2009 14:09 schreef frame-saw het volgende:
Ik ga lekker met de auto van mijn ouders dit jaar, dat wordt een stuk minder slepen (al wil ineens iedereen mee).
Jeej, mag je ook eindelijk met meedoen met de file op de dijk! Daar begint het feest al 's ochtends.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:09 schreef frame-saw het volgende:
Ik ga lekker met de auto van mijn ouders dit jaar, dat wordt een stuk minder slepen (al wil ineens iedereen mee).
Ik ga met een Volkswagen bus, nog nooit ingereden (net mijn rijbewijs) dus dat wordt nog spannend. Ach, nog vier maanden om te oefenen. Al is ie niet echt afgeragd, hij is wel lomp.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:23 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Jeej, mag je ook eindelijk met meedoen met de file op de dijk! Daar begint het feest al 's ochtends.Met de auto (of nog beter: met een flink afgeragde volkswagenbus) naar Lowlands
hoe danquote:GA NIET IN HET TOPIC VRAGEN OF JE IN HET LIJSTJE MAG, DAT KUN JE ZELF DOEN!!!
ik mag toch hopen dat ze BJ niet weer in de Bravo gaan proppen maar gewoon de Alpha geven.quote:
staan ook werptentjes bij dus die gooi je zo weg, kan je alsnog de reclame lezenquote:Op donderdag 16 april 2009 15:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Da's niet handig, dan kan men de reclame niet meer lezen..
quote:Op donderdag 16 april 2009 15:13 schreef rubbereend het volgende:
Bij de Lidl staan trouwens tentjes op de reclame!
Bie de Lidlquote:
Oh, daar gaan mensen blij mee gemaakt worden.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:21 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Goed nieuws (misschien): Op elk festival waar Dizzee Rascal staat, staat Calvin Harris ook. Hopen dat de Schotse DJ ook LL gaat bezoeken.
stomme kooi!!!quote:Op donderdag 16 april 2009 16:59 schreef vogelkooi het volgende:
Vandaag was mijn potentiele lowlands vriendinetje er niet bij de AH. morgen nog es proberen.
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:48 schreef Evil_Koekje het volgende:
Godallejezus doe me dit weer op lowlands. En dan 's nachts warmer.
De zon schijnt al heel lang niet meer hoorquote:Op donderdag 16 april 2009 17:48 schreef Evil_Koekje het volgende:
In Grunn welquote:Op donderdag 16 april 2009 19:23 schreef frame-saw het volgende:
[..]
De zon schijnt al heel lang niet meer hoor
die regen komt me wel bekend voor van Lowlands jaquote:Op donderdag 16 april 2009 17:48 schreef Evil_Koekje het volgende:
Noord oost graag... anders zit ik hier zo vol in de regenquote:Op donderdag 16 april 2009 19:49 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik blaas wel wat wolken naar richting Noord-West
Jawel want het is een lekker kassa meisje.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:36 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[..]
stomme kooi!!!
[ afbeelding ]
Moeten wij jaloers worden omdat jij een kassamiep wil regelen?
Als je het dan goed wil doen, plaats dan ook een foto.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:16 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Jawel want het is een lekker kassa meisje.![]()
.
En ik deel dit mee omdat er anders toch alleen maar tvp's en gezeik over de namen is.
Dibs.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:37 schreef vogelkooi het volgende:
Mag ik al het werk gaan doen en jij en beetje naar der loeren?
Zoek je eigen vriendin gast.
Dat bedoelde ik ook.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:54 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Noord oost graag... anders zit ik hier zo vol in de regen
Je maakt een grapje toch?quote:Op donderdag 16 april 2009 21:44 schreef Apfelsaft het volgende:
Hoe komt iedereen erbij dat Depeche Mode komt? Dat gaat echt never nooit passen in hun tourschema, ze zitten dan namelijk in Amerika![]()
YYY moeten zeker komenquote:Op donderdag 16 april 2009 22:28 schreef kciR het volgende:
Ik denk dat ik maar eens een doldwaas topic oversla.. geen tvp in deeltje 13 voor mij dus![]()
Ik wil graag van de gelegenheid gebruik maken om de Yeah Yeah Yeahs te bestellen voor LL. En Beirut lijkt mij ook een goed plan!
quote:Op donderdag 16 april 2009 13:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hunnie moeten ook in de OP: http://www.myspace.com/moderat
Jaah Grizzly Bear is na Calexico voor mij de eerste echt vette naam!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |