hoe danquote:GA NIET IN HET TOPIC VRAGEN OF JE IN HET LIJSTJE MAG, DAT KUN JE ZELF DOEN!!!
ik mag toch hopen dat ze BJ niet weer in de Bravo gaan proppen maar gewoon de Alpha geven.quote:
staan ook werptentjes bij dus die gooi je zo weg, kan je alsnog de reclame lezenquote:Op donderdag 16 april 2009 15:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Da's niet handig, dan kan men de reclame niet meer lezen..
quote:Op donderdag 16 april 2009 15:13 schreef rubbereend het volgende:
Bij de Lidl staan trouwens tentjes op de reclame!
Bie de Lidlquote:
Oh, daar gaan mensen blij mee gemaakt worden.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:21 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Goed nieuws (misschien): Op elk festival waar Dizzee Rascal staat, staat Calvin Harris ook. Hopen dat de Schotse DJ ook LL gaat bezoeken.
stomme kooi!!!quote:Op donderdag 16 april 2009 16:59 schreef vogelkooi het volgende:
Vandaag was mijn potentiele lowlands vriendinetje er niet bij de AH. morgen nog es proberen.
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:48 schreef Evil_Koekje het volgende:
Godallejezus doe me dit weer op lowlands. En dan 's nachts warmer.
De zon schijnt al heel lang niet meer hoorquote:Op donderdag 16 april 2009 17:48 schreef Evil_Koekje het volgende:
In Grunn welquote:Op donderdag 16 april 2009 19:23 schreef frame-saw het volgende:
[..]
De zon schijnt al heel lang niet meer hoor
die regen komt me wel bekend voor van Lowlands jaquote:Op donderdag 16 april 2009 17:48 schreef Evil_Koekje het volgende:
Noord oost graag... anders zit ik hier zo vol in de regenquote:Op donderdag 16 april 2009 19:49 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik blaas wel wat wolken naar richting Noord-West
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |