werkt helaas niet altijd zo hoorquote:Op woensdag 15 april 2009 20:47 schreef MNR het volgende:
Acceptatie als ouder van een ander is heel simpel: als jij oprecht van de mama/papa houdt, merken kinderen dat en gaan ze jou ook accepteren en respecteren.
Gewoon niet teruglezen. Het merendeel is complete onzin. Van 1 topic heb je misschien 50 posts die wat zeggenquote:Op woensdag 15 april 2009 20:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jep behoorlijk, dat hou ik allemaal niet bij, daar zou ik een dagtaak aan hebben
Juist, je spreekt dus puur voor jezelf.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik hoef me niet op te dringen hoor. Ben niet alleen meester met volwassenen maar helemaal met kinderen.
Maar ff serieus. Ik hou gewoon teveel van kinderen om ook maar iets verkeerds in die richting te doen. Dus ik doe niets met moeders. Ja ik zou spelen met kinderen, ja een leuke tijd hebben met de moeder. Ja ik zou ze verlaten en ja de kinderen zouden pijn hebben, waardoor mijn hart zou breken.
Hmm, wijze lesquote:Op woensdag 15 april 2009 20:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gewoon niet teruglezen. Het merendeel is complete onzin. Van 1 topic heb je misschien 50 posts die wat zeggen
Ja het is pas leuk als bijna iedereen in bed ligt hierquote:Op woensdag 15 april 2009 20:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gewoon niet teruglezen. Het merendeel is complete onzin. Van 1 topic heb je misschien 50 posts die wat zeggen
Ja dat zeg ik al vanaf moment 1. IK ga niet uit met moeders. Dat anderen het wel doen snap ik zelf ook welquote:Op woensdag 15 april 2009 20:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Juist, je spreekt dus puur voor jezelf.
Mooi dat dat even duidelijk is
Er zijn hier drie Fok! stelletjes als ik het goed heb en is de rest singlequote:Op woensdag 15 april 2009 20:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hmm, wijze les! Nog leuke singles beschikbaar hier?
Dat kun je als volwassene makkelijk zeggen ja, kinderen zitten toch echt anders in elkaarquote:Op woensdag 15 april 2009 20:57 schreef MNR het volgende:
Ik zie het zo: als mijn moeder een man tegen zou komen en hij zou goed voor haar zijn en ik kan waarnemen dat zij ook oprecht om hem geeft hem waardig vind, vind ik dat een mooi iets.
Dan zou ik dat als iets moois aanschouwen en zou ik hem ook gaan waarderen.
Het is en blijft je eigen keuze, maar waarom zou je je ertegen verzetten?
Ik werd geroepen?quote:Op woensdag 15 april 2009 20:56 schreef DieBoard het volgende:
Nu komen er allemaal oude mannetjes het forum op
Grootste deel van de singles-posters is man, toch?quote:Op woensdag 15 april 2009 20:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Er zijn hier drie Fok! stelletjes als ik het goed heb en is de rest single
Wie is de derde?quote:Op woensdag 15 april 2009 20:58 schreef Belsezar het volgende:
Er zijn hier drie Fok! stelletjes als ik het goed heb en is de rest single
Dat ligt toch ook aan het kind, aan de leeftijd, aan het karakter..quote:Op woensdag 15 april 2009 20:57 schreef MNR het volgende:
Ik zie het zo: als mijn moeder een man tegen zou komen en hij zou goed voor haar zijn en ik kan waarnemen dat zij ook oprecht om hem geeft hem waardig vind, vind ik dat een mooi iets.
Ik zeg dat als volwassene, ik beleefde dat als kind ook al zo.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat kun je als volwassene makkelijk zeggen ja, kinderen zitten toch echt anders in elkaar
Ik heb maar 1 moeder en maar 1 vader... En dat blijft ook zo.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:57 schreef MNR het volgende:
Nope, zijn ook aardig wat damesquote:Op woensdag 15 april 2009 20:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Grootste deel van de singles-posters is man, toch?
Ik denk dat je echt een uitzondering bent. Ik ken meer verhalen waar er strubbelingen zijn geweest, dan dat het goed is gegaan.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:00 schreef MNR het volgende:
Ik zeg dat als volwassene, ik beleefde dat als kind ook al zo.
Ging jij niet weg?quote:Op woensdag 15 april 2009 20:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik al vanaf moment 1. IK ga niet uit met moeders. Dat anderen het wel doen snap ik zelf ook wel.
Ik ga geen namen roepen. Ik weet niet of ze dat fijn zouden vinden.quote:
PMen mag altijd.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ga geen namen roepen. Ik weet niet of ze dat fijn zouden vinden.
O nee, dan heb ik het verkeerd begrepenquote:Op woensdag 15 april 2009 20:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik al vanaf moment 1. IK ga niet uit met moeders. Dat anderen het wel doen snap ik zelf ook wel.
PM is geduldig en ik ben discreet.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:03 schreef Belsezar het volgende:
Gelukkigquote:Op woensdag 15 april 2009 21:03 schreef MNR het volgende:
Hmmm.. mijn reacties roepen weerstand op.
Ik kijk er graag op deze manier naar want dan is mijn leven het mooiste ingericht. En iedereen mag er op zijn/haar manier naar kijken
quote:Op woensdag 15 april 2009 21:04 schreef KudFokker het volgende:
Heb eindelijk mijn 8 gig muziek op mijn telefoon gekregen
Nu nog hardlopen
In het donker, in het zwart...
Als ik er morgen niet meer ben om te rellen, bel dan aub mijn ouders !
Er zijn er zelfs 4, en drie daarvan kun je zo noemen hoor, doen ze zelf ookquote:Op woensdag 15 april 2009 21:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik moet bij jouw nimmer aflatende positivisme altijd denken aan deze regels uit het nummer Creep:quote:Op woensdag 15 april 2009 21:03 schreef MNR het volgende:
Hmmm.. mijn reacties roepen weerstand op.
Ik kijk er graag op deze manier naar want dan is mijn leven het mooiste ingericht. En iedereen mag er op zijn/haar manier naar kijken
Denk het wel, wil je over gehaald worden danquote:Op woensdag 15 april 2009 20:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Grootste deel van de singles-posters is man, toch?
Organise. Organise. Organise.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:03 schreef MNR het volgende:
Ik kijk er graag op deze manier naar want dan is mijn leven het mooiste ingericht.
Vier stelletjes hier waarvan beide deelnemers uit het stel hier posten?quote:Op woensdag 15 april 2009 21:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Er zijn er zelfs 4, en drie daarvan kun je zo noemen hoor, doen ze zelf ook
Dat zijn de mannen waar we op kunnen bouwenquote:Op woensdag 15 april 2009 21:05 schreef Belsezar het volgende:
Nee Q en Air. Ik ben gevraagd mijn mond te houden da doe ik dat ook
Dan vraag ik je om je mond open te doen. Dan doe je dat ook!quote:Op woensdag 15 april 2009 21:05 schreef Belsezar het volgende:
Had je dan aan 3 nummer niet genoegquote:Op woensdag 15 april 2009 21:04 schreef KudFokker het volgende:
Heb eindelijk mijn 8 gig muziek op mijn telefoon gekregen
Nu nog hardlopen
In het donker, in het zwart...
Als ik er morgen niet meer ben om te rellen, bel dan aub mijn ouders !
Je hoeft ook niets te zeggen. Als je maar typt.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:05 schreef Belsezar het volgende:
Daarentegen is het overgrote deel van de strubbelingen in mijn direkte nabijheid in ieder geval gedeeltelijk te wijten aan iemand die zich zo maar een rol toeeigende.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat je echt een uitzondering bent. Ik ken meer verhalen waar er strubbelingen zijn geweest, dan dat het goed is gegaan.
Ja ik was er ook ff niet hequote:
Ja, misschien wel.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat je echt een uitzondering bent. Ik ken meer verhalen waar er strubbelingen zijn geweest, dan dat het goed is gegaan.
Whaha! Doe eens een pogingquote:Op woensdag 15 april 2009 21:05 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Denk het wel, wil je over gehaald worden danMocht van brownie niet in het andere forum maar mag hier wel toch?
Dat is precies een situatie waarin het heel duidelijk kan zijn dat de nieuwe partner veel van de pa of ma houdt, maar waarin de acceptatie niet vanzelfsprekend zal gaan zijn.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:07 schreef Litpho het volgende:
Daarentegen is het overgrote deel van de strubbelingen in mijn direkte nabijheid in ieder geval gedeeltelijk te wijten aan iemand die zich zo maar een rol toeeigende.
Is dat niet met een Z Litpho?quote:
Hehehequote:
A) ik citeerdequote:
je hoeft het niet te dwarsbomen, én je hoeft het er niet mee eens te zijnquote:Op woensdag 15 april 2009 21:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehehe
Nee, dat dan weer niet. Ik wil gewoon optimaal genieten van mijn leven en uiteindelijk he... als ik het zou dwarsbomen en mijn moeder weer alleen op de bank zou zien zitten terwijl ik weet dat ze echt wel verlangt naar hem.. .zou dat me ook niet gelukkig maken.
Ik kijk vooruit, zo zou ik het willen noemen.
In het ordinaire Amerikaans wel, in het edele Engels natuurlijk niet.quote:
Kom ik weer uit op het punt van de weerstand, zou ik die onderzoeken.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:11 schreef Rauw. het volgende:
[..]
je hoeft het niet te dwarsbomen, én je hoeft het er niet mee eens te zijn
Wordt erg lastig zie ik alquote:
Weer wat geleerd!quote:Op woensdag 15 april 2009 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In het ordinaire Amerikaans wel, in het edele Engels natuurlijk niet.
Je hebt hem nog niet door he Boxquote:
Ik wist het ook nog nietquote:Op woensdag 15 april 2009 21:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Weer wat geleerd!
Thanks Lit en Air
Nee daaromquote:Op woensdag 15 april 2009 21:12 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Wordt erg lastig zie ik al
Maar omdat iets lastig is betekend niet meteen dat je het uit de weg moet gaan zegt mijn vader altijd
Nee, ik lulquote:Op woensdag 15 april 2009 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vier stelletjes hier waarvan beide deelnemers uit het stel hier posten?
Dat is geen nieuws!quote:
Ik kan ook niet met mannen opschieten! Enne mooie ogen is ook jouw ding toch? Hoe langer ik je ken hoe meer we dingen gemeen hebben.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee daaromBen ook geen heule echte pot hoor
Ik kan een man namelijk best wel aantrekkelijk vinden, heb ook (korte) relaties met mannen gehad enzo, maar 't schiet niet op met een man... Ik ben een man gewoon heel erg snel zat ofzo
't houdt namelijk tussen mij en een man op bij aantrekkelijk vinden ofzo... Beetje lastig uit te leggen
Omdat een mooie meisje zoals jij voor vrouwen valt misschien?quote:
Ik kom niet verder dan 1.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ook ik kom niet verder dan 3..
Ik kan prima met mannen opschieten, echt! Maar niet op die manierquote:Op woensdag 15 april 2009 21:18 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ik kan ook niet met mannen opschieten! Enne mooie ogen is ook jouw ding toch? Hoe langer ik je ken hoe meer we dingen gemeen hebben.
Kanquote:Op woensdag 15 april 2009 21:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Omdat een mooie meisje zoals jij voor vrouwen valt misschien?
Ik weet het wel zekerquote:
Precies! wij begrijpen elkaar!quote:Op woensdag 15 april 2009 21:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik kan prima met mannen opschieten, echt! Maar niet op die manier
[..]
Kan
Ik vind je wel mooiquote:Op woensdag 15 april 2009 21:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik kan prima met mannen opschieten, echt! Maar niet op die manier
[..]
Kan
En het kwartje valtquote:
Zelfs ik weet er twee te bedenken...quote:
quote:
Is dat zo?quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 21:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind je wel mooi
En je hebt een echte meisjesstem
En niet even die informatie met mij delen..quote:Op woensdag 15 april 2009 21:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfs ik weet er twee te bedenken...
en met iets meer vast ook de 3e!quote:Op woensdag 15 april 2009 21:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfs ik weet er twee te bedenken...
Dat zou een gok zijn, maar dat zijn er dan ook twee die er absoluut niet mee te koop lopen.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
en met iets meer vast ook de 3e!
Er zijn hier drie stelletjes van wie het anders in het topic duidelijk is geworden hoor.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zou een gok zijn, maar dat zijn er dan ook twee die er absoluut niet mee te koop lopen.
Ik dacht het net ook alquote:
Zal best, ik post hier niet altijd. Op basis van wat ik er zie kan ik er maar twee verzinnen. Klaar!quote:Op woensdag 15 april 2009 21:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Er zijn hier drie stelletjes van wie het anders in het topic duidelijk is geworden hoor.
doordat ze ermee te koop lopen of liepen
Hebben jullie het hier nauw nog steeds overquote:Op woensdag 15 april 2009 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal best, ik post hier niet altijd. Op basis van wat ik er zie kan ik er maar twee verzinnen. Klaar!
Zoals je het zei klonk het als: die anderen houden hun mond erover, maar dat was dus niet zo, bedoelde het niet als aanval ofzoquote:Op woensdag 15 april 2009 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal best, ik post hier niet altijd. Op basis van wat ik er zie kan ik er maar twee verzinnen. Klaar!
Wie is er nauw?quote:Op woensdag 15 april 2009 21:41 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Hebben jullie het hier nauw nog steeds over
edit ikke weet tquote:Op woensdag 15 april 2009 21:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zoals je het zei klonk het als: die anderen houden hun mond erover, maar dat was dus niet zo, bedoelde het niet als aanval ofzo
Ik blijf ook steken bij twee. Toch niet kliekerig genoegquote:Op woensdag 15 april 2009 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent gewoon niet single genoeg.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik blijf ook steken bij twee. Toch niet kliekerig genoeg.
Ik was al weg jankerd...quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 21:46 schreef Litpho het volgende:
Ik blijf ook steken bij twee. Toch niet kliekerig genoeg.
air toch geen fok relatie? ven toch?quote:Op woensdag 15 april 2009 21:53 schreef MNR het volgende:
Murm, Air en JB, dat is toch 3?
Mijn wederhelft post hier niet, dus die tel ik niet mee...quote:
Hehequote:Op woensdag 15 april 2009 21:54 schreef Adolecens het volgende:
Zo, lekker gegeten, zonder hagel, met een lekker zonnetje en aangename temperaturen!![]()
Zie dat ik weer weinig boeiende discussies heb gemist
Niet meer. Een jaar of vier geleden nog wel.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn wederhelft post hier niet, dus die tel ik niet mee...
Als we alles uit het verleden gaan meetellen dan weet ik er wel meer dan tien te noemen...quote:Op woensdag 15 april 2009 21:58 schreef Q. het volgende:
NIet meer. Een jaar of vier geleden nog wel.
Patserquote:
Niet dat die nu allemaal de tand des tijds doorstaan hebben...quote:Op woensdag 15 april 2009 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als we alles uit het verleden gaan meetellen dan weet ik er wel meer dan tien te noemen...
Veeeeeeeel meer.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als we alles uit het verleden gaan meetellen dan weet ik er wel meer dan tien te noemen...
Slaap lekkerquote:Op woensdag 15 april 2009 22:01 schreef MNR het volgende:
Ach ja, ik vind het prima. Ga eens lekker slapen. Heb alweer veel te veel gezegd vandaag. Welterusten!
Behalve mijzelf kan ik geen anderen verzinnen waar dat nog meer zo is...quote:Op woensdag 15 april 2009 22:00 schreef Litpho het volgende:
Niet dat die nu allemaal de tand des tijds doorstaan hebben...
Mooie dromen !quote:Op woensdag 15 april 2009 22:01 schreef MNR het volgende:
Ach ja, ik vind het prima. Ga eens lekker slapen. Heb alweer veel te veel gezegd vandaag. Welterusten!
Sja, ik hoor nog wel eens wat, uit eerste hand, of via wat andere handenquote:
Een zeker koppel uit Leusden komt bovendrijven.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Behalve mijzelf kan ik geen anderen verzinnen waar dat nog meer zo is...
Slaap lekkerquote:Op woensdag 15 april 2009 22:01 schreef MNR het volgende:
Dat is geen koppel, die zijn verder dan dat.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een zeker koppel uit Leusden komt bovendrijven.
De oorsprong wel, maar het was al ver na Singles dat dat een koppel werd, niet?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:04 schreef Litpho het volgende:
Een zeker koppel uit Leusden komt bovendrijven.
Overal een vinger in de papquote:Op woensdag 15 april 2009 22:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Sja, ik hoor nog wel eens wat, uit eerste hand, of via wat andere handen
Mijn vingers zijn zeer selectief beschikbaarquote:
Mits vrouw is een ruime opvatting van zeer selectief.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:08 schreef Adolecens het volgende:
Mijn vingers zijn zeer selectief beschikbaar
In het vorige topic gaf je nog aan daar dol op te zijn met jequote:Op woensdag 15 april 2009 22:08 schreef JoeyT het volgende:
Nou jongens, het knuffelen is weer begonnen. Welke FOK!kers hebben een relatie?
Goddamn wat een homo's.
quote:Op woensdag 15 april 2009 22:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
In het vorige topic gaf je nog aan daar dol op te zijn met jesmiley. Dus nou niet zeiken.
Stiekem is het altijd Singles gebleven.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De oorsprong wel, maar het was al ver na Singles dat dat een koppel werd, niet?
Zelfs dan ben ik nog selectief, ook al denkt JoeyT dat ik elke vrouw naakt achter de webcam probeer te krijgenquote:Op woensdag 15 april 2009 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mits vrouw is een ruime opvatting van zeer selectief.
Singles is nooit dood geweest maar onder een andere naam verder gegaan...quote:
Er zijn er meer die het denken, Joey spreekt het daarbij ook nog uit.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:11 schreef Adolecens het volgende:
Zelfs dan ben ik nog selectief, ook al denkt JoeyT dat ik elke vrouw naakt achter de webcam probeer te krijgen
Naja als je zelfs moeders neukt dan valt het klink tegen met dat selectief van je...quote:Op woensdag 15 april 2009 22:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zelfs dan ben ik nog selectief, ook al denkt JoeyT dat ik elke vrouw naakt achter de webcam probeer te krijgen
Geen probleem dat jullie dat denken hoorquote:Op woensdag 15 april 2009 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er zijn er meer die het denken, Joey spreekt het daarbij ook nog uit.
Dat vind jij, persoonlijk vind ik ze wel lekkerquote:Op woensdag 15 april 2009 22:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja als je zelfs moeders neukt dan valt het klink tegen met dat selectief van je...
Ja... Of jij moet me vertellen dat JB minder dan 53KG weegt en helemaal strak is. Dan denk ik er nog ff over naquote:Op woensdag 15 april 2009 22:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat vind jij, persoonlijk vind ik ze wel lekkerEn als JB'tje voor jouw deur zou staan en eens flink van bil wil gaan met je, stuur jij haar ongetwijfeld weg
Check en checkquote:Op woensdag 15 april 2009 22:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja... Of jij moet me vertellen dat JB minder dan 53KG weegt en helemaal strak is. Dan denk ik er nog ff over na![]()
Als er iemand selectief is dan ben ik het wel. Ik mn weegschaal en meetlat altijd bij de hand.
Gelukkig werkt het roddelcircuit achter de schermen dermate goed dat er nog wel eens wat informatie doorsijpelt!quote:Op woensdag 15 april 2009 22:19 schreef Adolecens het volgende:
Geen probleem dat jullie dat denken hoorIk heb mijn publieke posts hier en wat er verder achter de schermen gebeurt, blijft achter de schermen.
![]()
Ik heb vandaag dr tieten gezien en dat viel me toch wat tegenquote:
Klopt, maar... niet allesquote:Op woensdag 15 april 2009 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig werkt het roddelcircuit achter de schermen dermate goed dat er nog wel eens wat informatie doorsijpelt!
Weegschaal- of meetlat-technisch?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb vandaag dr tieten gezien en dat viel me toch wat tegen
Je hebt d'r decolleté gezien en dat is iets anders als tieten JoeyTquote:Op woensdag 15 april 2009 22:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat hangt er van af waar je staatquote:Op woensdag 15 april 2009 22:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je hebt d'r decolleté gezien en dat is iets anders als tieten JoeyT
O lekker ding, aan mn tieten kun je niet afzien hoe heerlijk mn lippen zich om je lid zullen sluitenquote:Op woensdag 15 april 2009 22:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Anders dan Ado. Dan viel dr deco me tegen/ Alles prima... Nee hoor ik plaag maar. Alhoewel dat shirtje wel tyfus lelijk was en aangezien ik me zelf toch wel redelijk kleed verwacht ik dat van een vrouw ook.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je hebt d'r decolleté gezien en dat is iets anders als tieten JoeyT
leef je uit!quote:Op woensdag 15 april 2009 22:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja... Of jij moet me vertellen dat JB minder dan 53KG weegt en helemaal strak is. Dan denk ik er nog ff over na![]()
Als er iemand selectief is dan ben ik het wel. Ik heb mn weegschaal en meetlat altijd bij de hand.
quote:Op woensdag 15 april 2009 22:24 schreef webspider het volgende:
[..]
Weegschaal- of meetlat-technisch?
Ok, ik kwam op het verkeerde moment langs.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O lekker ding, aan mn tieten kun je niet afzien hoe heerlijk mn lippen zich om je lid zullen sluiten
Ik zie haar niet zoveel met kleren aanquote:Op woensdag 15 april 2009 22:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Anders dan Ado. Dan viel dr deco me tegen/ Alles prima... Nee hoor ik plaag maar. Alhoewel dat shirtje wel tyfus lelijk was en aangezien ik me zelf toch wel redelijk kleed verwacht ik dat van een vrouw ook.
Ik dacht hetzelfde.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ok, ik kwam op het verkeerde moment langs.
Dat netwerk is nog vele malen groter ook, hoe vaak heb je niet nog lijntjes via msn, sms, telefoon lopen en google en zijn cache laat af en toe ook mooie sporen naquote:Op woensdag 15 april 2009 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig werkt het roddelcircuit achter de schermen dermate goed dat er nog wel eens wat informatie doorsijpelt!
Waarom duimquote:
quote:
Nee hoor, dat was niet serieus bedoeldquote:Op woensdag 15 april 2009 22:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 april 2009 22:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Waarom duim
Spoiler is er niet voor niets.
quote:Op woensdag 15 april 2009 22:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]![]()
Gatverdamme Duim!! Mijn eten! Wat doe je!?![]()
Hoezo verkeerd?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat het een keer gaat gebeuren ...quote:Op woensdag 15 april 2009 22:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was niet serieus bedoeld
quote:
heb wat mannen laten walgen, heerlijk tochquote:Op woensdag 15 april 2009 22:30 schreef webspider het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat het een keer gaat gebeuren ...
Nee, dank jequote:Op woensdag 15 april 2009 22:30 schreef webspider het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat het een keer gaat gebeuren ...
Ja voor dit soort dingen zit je bij mij verkeerd. Je bent een moeder. Mijn moeder is een moeder. Moeders zeggen dit niet.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O lekker ding, aan mn tieten kun je niet afzien hoe heerlijk mn lippen zich om je lid zullen sluiten
Het hele topic zit vol amateurkomieken, dus kies maar uit.quote:
Schattig, hoe naïef, jong, onschuldig en onwetend je jezelf hier wil afschilderen en ondertussen breed smalend achter de pc zit en je eigen MILF'je weer sms'tquote:Op woensdag 15 april 2009 22:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja voor dit soort dingen zit je bij mij verkeerd. Je bent een moeder. Mijn moeder is een moeder. Moeders zeggen dit niet.
Ik heb ook een ondergrensquote:
Als ik het had gemeend, had ik het je ook niet gezègd...quote:Op woensdag 15 april 2009 22:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja voor dit soort dingen zit je bij mij verkeerd. Je bent een moeder. Mijn moeder is een moeder. Moeders zeggen dit niet.
Sarcasmequote:
Dan kies ik jou?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het hele topic zit vol amateurkomieken, dus kies maar uit.
......... maar echt gedaan.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ik het had gemeend, had ik het je ook niet gezègd...
[..]
Sarcasme
Even verbeterdquote:
Wat?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb ook een ondergrens. 45-53 kilo voor mn lievelingslengtes. Max 55 voor de wat langere vouwen
Alwetend niet onwetend.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Schattig, hoe naïef, jong, onschuldig en onwetend je jezelf hier wil afschilderen en ondertussen breed smalend achter de pc zit en je eigen MILF'je weer sms't
Net wat je grappig vindtquote:
Naja Ado had je anders ook openbaar de liefde verklaardquote:Op woensdag 15 april 2009 22:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ik het had gemeend, had ik het je ook niet gezègd...
Mager valt mee hoor. Als je 1.59m bent dan moet je gewoon niet meer wegen dan 53Kg.quote:
Tegan, Joey. Joey, Tegan.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:39 schreef Tegan het volgende:
Tuurlijk wil iedereen zijn eigen kinderen. Maar als zij/hij helemaal perfect is, dan laat je dat toch niet vallen omdat hij/zij toevallig een kind uit een eerdere relatie heeft?
En jij valt op planken?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Mager valt mee hoor. Als je 1.59m bent dan moet je gewoon niet meer wegen dan 53Kg.
1.59? jij gaat naar Thailand op vakantie?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Mager valt mee hoor. Als je 1.59m bent dan moet je gewoon niet meer wegen dan 53Kg.
ik vond mezelf al een ukkie maar er zijn dus echt jongetjes die op nog kleinere ukkies vallenquote:Op woensdag 15 april 2009 22:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zie jij aan een vrouw gelijk als je dr ziet dat ze kinderen heeft?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Alwetend niet onwetend.En nee ik vind vrouwen met kinderen ten eerste niet aantrekkelijk ten tweede wat moet ik ermee? Relatie met ze opbouwen gaat niet, omdat je dan kinderen erbij kado krijgt. Los neuken gaat ook moeilijk want mocht ik gevoelens krijgen dan zit ik weer met die kinderen.
ik wil mn eigen kinderen.
Ik vind iemand met een kind al niet perfect. Ik vind een kind maken een hele grote verantwoordelijkheid. Daar denk je jaren over na... Hou gewoon niet van slechte beslissingenquote:Op woensdag 15 april 2009 22:39 schreef Tegan het volgende:
Tuurlijk wil iedereen zijn eigen kinderen. Maar als zij/hij helemaal perfect is, dan laat je dat toch niet vallen omdat hij/zij toevallig een kind uit een eerdere relatie heeft?
voorlopig heb jij nog geen kinderen toch?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:39 schreef Tegan het volgende:
En iedereen die single is met een kind, heeft een slechte beslissing genomen?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind iemand met een kind al niet perfect. Ik vind een kind maken een hele grote verantwoordelijkheid. Daar denk je jaren over na... Hou gewoon niet van slechte beslissingen.
Tsja als je er geen verstand van hebt moet je er niet over praten. Wat denk je dat die lekkere blonde vrouwtjes wegen die je op straat ziet lopen?quote:
Maar jij hebt het over moeten.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tsja als je er geen verstand van hebt moet je er niet over praten. Wat denk je dat die lekkere blonde vrouwtjes wegen die je op straat ziet lopen?
Die van 1.59m lang?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tsja als je er geen verstand van hebt moet je er niet over praten. Wat denk je dat die lekkere blonde vrouwtjes wegen die je op straat ziet lopen?
Naja 1.59m is niet uitzonderlijk hoor. 53 KG is niet uitzonderlijk. Al die strakke vrouwtjes die langer zijn wegen tussen de 53 en 55 kg....quote:Op woensdag 15 april 2009 22:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vond mezelf al een ukkie maar er zijn dus echt jongetjes die op nog kleinere ukkies vallen
quote:Op woensdag 15 april 2009 22:44 schreef Tegan het volgende:
Tegan's eisen:
>1.85m.
Dik salaris.
Rijbewijs.:Y
Intelligent.
De grootste tegenpool van mij menselijk mogelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn genoeg senario's te bedenken waarin iemand er niets aan kan doen dat de vorige relatie niet meer werkte. Nooit kinderen nemen omdat je niet zeker weet of je voor altijd bij je partner blijft? Dat sterven we uitquote:Op woensdag 15 april 2009 22:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind iemand met een kind al niet perfect. Ik vind een kind maken een hele grote verantwoordelijkheid. Daar denk je jaren over na... Hou gewoon niet van slechte beslissingen.
Nee serieus, ik heb er gewoon weinig mee. Ik zie me nooit iets beginnen met iemand die al kinderen heeft. Is gewoon een afknapper voor me. Denk dat ik niet de enige ben. Als ik een kind zou hebben zouden heel veel vrouwen mij ook veel minder interessant vinden.
Net als dik zijn, ook een afknapper.
En met zo'n instelling zal dat ook nog wel een decennia ver weg zijnquote:Op woensdag 15 april 2009 22:43 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
voorlopig heb jij nog geen kinderen toch?
Checkquote:Op woensdag 15 april 2009 22:44 schreef Tegan het volgende:
Tegan's eisen:
>1.85m.
Dik salaris.
Rijbewijs.
Intelligent.
Dik salaris? Wat noem je een dik salaris.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:44 schreef Tegan het volgende:
Tegan's eisen:
>1.85m.
Dik salaris.
Rijbewijs.
Intelligent.
Bij 1.63 zo'n 53 KG zijn ze heel strak. Bij 1.70 rond 55 56. Bij 1.75m 57. Zo iets. Ja ik heb veel vrouwen op een weegschaal gezetquote:
Van hoe oud? Je hebt het toch niet over kinderen met je korten dan 1,60quote:Op woensdag 15 april 2009 22:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
ach laat m lekker, hij zoekt een blond vrouwtje zonder kids van 1,59 en een kg of 50quote:Op woensdag 15 april 2009 22:44 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Maar jij hebt het over moeten.En daar ga je voor mij de fout in.
Hoezo ga ik de fout in? het zijn toch mijn eisen. Ik wil neuken wat ik lekker vind. Mag ik?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:44 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Maar jij hebt het over moeten.En daar ga je voor mij de fout in.
Die zijn gek.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Bij 1.63 zo'n 53 KG zijn ze heel strak. Bij 1.70 rond 55 56. Bij 1.75m 57. Zo iets. Ja ik heb veel vrouwen op een weegschaal gezet
Van tevoren testen op flexibiliteit? Goed puntquote:Op woensdag 15 april 2009 22:47 schreef Duimelot het volgende:
en DAN denkt ie: gvd was ik toch maar toen voor een lekkere milf gegaan, had ik zeker geweten dat ze na de kids weer dr oude figuurtje had terug gekregen.....
quote:Op woensdag 15 april 2009 22:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Bij 1.63 zo'n 53 KG zijn ze heel strak. Bij 1.70 rond 55 56. Bij 1.75m 57. Zo iets. Ja ik heb veel vrouwen op een weegschaal gezet
Het was dan ook niet erg serieusquote:Op woensdag 15 april 2009 22:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dik salaris? Wat noem je een dik salaris.
Rest vind ik minder belangrijk.
hoe langer ze worden hoe magerder??? komen amper kg bij....quote:Op woensdag 15 april 2009 22:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 april 2009 22:47 schreef Tegan het volgende:
Collega van mij (22 jaar), is 20 weken zwanger, en zag haar vandaag roken.
5 jaar personal trainer. Mn ogen zijn mn weegschaalquote:Op woensdag 15 april 2009 22:47 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Van hoe oud? Je hebt het toch niet over kinderen met je korten dan 1,60.
Speeddating met een weegschaal onder je arm, wens je succes
Vind ik ook.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:49 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
vrouw mag best roken, zolang ze maar niet zwanger is
Netto toch wel? Bruto is nauwelijks dik.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het was dan ook niet erg serieus. Maar >3k ?
Hoezo bekrompen. Ik geef nu aan hoeveel ze daadwerkelijk wegen. Dit zijn niet mijn eisen. Ik hoef geen vrouw van 1.75m.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
omfg!! Ik wist niet dat er jongetjes waren die zo bekrompen waren...!![]()
Sta je al onder behandeling??
quote:Op woensdag 15 april 2009 22:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach laat m lekker, hij zoekt een blond vrouwtje zonder kids van 1,59 en een kg of 50
ziet er de ware in, trouwt en maakt een kindje en blijft dan voor altijd bij elkaar
en vergeet dan even de rest van de vooroordelen over vrouwen als ze kinderen krijgen enzo
en zit daarna dus opgescheept met een blond vrouwtje van 1,59 kilotje of 70 want er zijn er 20 aan blijven plakken van de zwangerschap en een uitgelebberde kut
en DAN denkt ie: gvd was ik toch maar toen voor een lekkere milf gegaan, had ik zeker geweten dat ze na de kids weer dr oude figuurtje had terug gekregen.....
Nou goed, als jij het mooi vindt... Dump je haar dan ook als ze dikker wordt? Of krijgt ze dan gewoon minder te eten?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
5 jaar personal trainer. Mn ogen zijn mn weegschaal.
Alleen vind je ze nogal gauw dik...quote:Op woensdag 15 april 2009 22:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoezo ga ik de fout in? het zijn toch mijn eisen. Ik wil neuken wat ik lekker vind. Mag ik?
Dikke wijven komt wel als ik dik ben.
Ja idd! Zo'n sticker op dr bil met "Deze is 100% getest"quote:Op woensdag 15 april 2009 22:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach laat m lekker, hij zoekt een blond vrouwtje zonder kids van 1,59 en een kg of 50
ziet er de ware in, trouwt en maakt een kindje en blijft dan voor altijd bij elkaar
en vergeet dan even de rest van de vooroordelen over vrouwen als ze kinderen krijgen enzo
en zit daarna dus opgescheept met een blond vrouwtje van 1,59 kilotje of 70 want er zijn er 20 aan blijven plakken van de zwangerschap en een uitgelebberde kut
Bij hoeveel uur was mijn gedachtequote:Op woensdag 15 april 2009 22:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Netto toch wel? Bruto is nauwelijks dik.
Cyaquote:
We worden allemaal oud. Ook mijn partner. Het is een momentopname. Daar val ik nu op. Snap ook niet wat het probleem is. Ik weet gewoon wat ik mooi vind en dat ik de gewichten daar ongeveer bij weet komt door ervaring. Tsja lastig te begrijpen voor sommigen blijkbaar.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Daarvoor wil je toch een vent met een dik salaris?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:53 schreef Tegan het volgende:
Ben nog niet helemaal thuis in het grote mensen wereldje cq. salarissen.
Ik doe het met een stuk minder.
Slaap lekker.quote:
Ik ookquote:
Ik werd weer eens geroepen?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daarvoor wil je toch een vent met een dik salaris?
Van 3k bruto kan je best goed leven hoor, maar om het nou dik te noemen... Het is nauwelijks drie auto's voor de deur en een zwembad in de tuin.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:53 schreef Tegan het volgende:
Haha, idd. Maar zelf ben ik ook wel meer van het carriere maken dan van het huisvrouw zijn. Maar dat moet ik nog zien waar te makenquote:Op woensdag 15 april 2009 22:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daarvoor wil je toch een vent met een dik salaris?
Jij bent echt geweldig he! Al die vrouwenkennis die jij bezit, hoe je ze gelijk in kan schatten op fuckable factor en weet of het klikt, omdat ze je ideale lengte en gewicht heeft...quote:Op woensdag 15 april 2009 22:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
We worden allemaal oud. Ook mijn partner. Het is een momentopname. Daar val ik nu op. Snap ook niet wat het probleem is. Ik weet gewoon wat ik mooi vind en dat ik de gewichten daar ongeveer bij weet komt door ervaring. Tsja lastig te begrijpen voor sommigen blijkbaar.
Jij valt toch ook op een bepaalde maat. Bv niet te dik. Ik weet toevallig welke gewichten daarbij horen...
¤ 2.353,- bruto ex vakantie toeslag 8% is modaal inkomen in 2008quote:Op woensdag 15 april 2009 22:53 schreef Tegan het volgende:
per week neem ik aan?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het was dan ook niet erg serieus. Maar >3k ?
Dus? Zie het probleem echt niet. Jij valt op lange kale mannen met borsthaar.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Alleen vind je ze nogal gauw dik...
Goh ik kan me een keer in jou vindenquote:Op woensdag 15 april 2009 22:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
We worden allemaal oud. Ook mijn partner. Het is een momentopname. Daar val ik nu op. Snap ook niet wat het probleem is. Ik weet gewoon wat ik mooi vind en dat ik de gewichten daar ongeveer bij weet komt door ervaring. Tsja lastig te begrijpen voor sommigen blijkbaar.
Jij valt toch ook op een bepaalde maat. Bv niet te dik. Ik weet toevallig welke gewichten daarbij horen...
Tsja of je het wil of niet jij zit vast aan 2 kids... Ik nietquote:Op woensdag 15 april 2009 22:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij bent echt geweldig he! Al die vrouwenkennis die jij bezit, hoe je ze gelijk in kan schatten op fuckable factor en weet of het klikt, omdat ze je ideale lengte en gewicht heeft...
JoeyT, de nieuwe Adonis!!
Nou ja, t probleem is dus dat je iemand nogal snel te dik noemtquote:Op woensdag 15 april 2009 22:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tsja mensen houden gewoon niet van eerlijkheid. Ik merk ook dat ik meer aandacht krijg als ik strak in het vel zit dan wanneer ik wat minder sport.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:57 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Goh ik kan me een keer in jou vinden
Ik val ook op slanke mensen. Een klein beetje meer gaat nog, maar als je echt zwembandjes ziet enzo dan is dat voor mij een grote tegenvaller waardoor ik er hard vandoor ga
Dat ligt meer aan hoeveel er uit gaat dan aan hoeveel er binnen komt.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhh nee, jij had laatst niet eens geld voor een biertje.
Soms mis je die oude user die met zijn mega vrouwen kennis en baan in de belwereld. Die op een gegeven moment met z'n dans 19 jarige kreeg.. Ook prachtige verhalen altijd, kom ff niet op zijn naam, don guan uit van vroeger was zijn nick op gebaseerdquote:Op woensdag 15 april 2009 22:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij bent echt geweldig he! Al die vrouwenkennis die jij bezit, hoe je ze gelijk in kan schatten op fuckable factor en weet of het klikt, omdat ze je ideale lengte en gewicht heeft...
JoeyT, de nieuwe Adonis!!
Ja.quote:
JonKeL!quote:
Kasta!quote:Op woensdag 15 april 2009 22:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
Soms mis je die oude user die met zijn mega vrouwen kennis en baan in de belwereld. Die op een gegeven moment met z'n dans 19 jarige kreeg.. Ook prachtige verhalen altijd, kom ff niet op zijn naam, don guan uit van vroeger was zijn nick op gebaseerd
Wat is in jouw ogen niet te dik.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja, t probleem is dus dat je iemand nogal snel te dik noemt
Als je met 1.70 60 kilo weegt, ben je ook niet te dik, maar jij vindt dat dus wel.
Je bedoelt Kastanova?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
Soms mis je die oude user die met zijn mega vrouwen kennis en baan in de belwereld. Die op een gegeven moment met z'n dans 19 jarige kreeg.. Ook prachtige verhalen altijd, kom ff niet op zijn naam, don guan uit van vroeger was zijn nick op gebaseerd
Het ging over jou, niet over mijquote:Op woensdag 15 april 2009 22:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tsja of je het wil of niet jij zit vast aan 2 kids... Ik niet![]()
Ik zou niet willen ruilen hoor...
muffin top ? nog tot de opties of al een no go ?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:57 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Goh ik kan me een keer in jou vinden
Ik val ook op slanke mensen. Een klein beetje meer gaat nog, maar als je echt zwembandjes ziet enzo dan is dat voor mij een grote tegenvaller waardoor ik er hard vandoor ga
Ja en ik hou van twisted... Maakt het leven zo mooi. Jullie zeuren gewoon om dingen waarover je niet moet zeuren. Ik vind het te dik. Dat accepteer ik en neuk ik wat ik wel lekker vind (tenminste als ze mij willen neuken). Ik hoef geen MILF, jij wel... Boeiuh ieder zn ding tochquote:Op woensdag 15 april 2009 23:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het ging over jou, niet over mij
Ik zou ook niet met jouw twisted mind willen ruilen
die JIJ nakijktquote:Op woensdag 15 april 2009 22:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dus? Zie het probleem echt niet. Jij valt op lange kale mannen met borsthaar.
Ik val op kleine vrouwen die een mooi strak lichaam hebben.
Jij vindt Beckham niet lekker.
Ik vind 60kg bij 1.59m dik.
Maar volgens mij hebben jullie er een raar beeld bij. Bv 55kg bij 1.70m zie je in Nederland vrij veel rondlopen. Dat zijn gewoon die geile wijven die iedereen nakijkt. Kan er ook niet aan doen. Van mij mochten ze ook 80kg als ze er zo uitzagen.
Nooit mee kunnen vinden... Praatjesmakerquote:
beetje wel. maar snap wel wat je bedoeltquote:Op woensdag 15 april 2009 22:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja.
Meestal vind ik mensen die roken/drinken/drugs gebruiken/niet gelovig zijn veel toffer, omdat, ze mensen niet oordelen op of ze wel of niet roken. Terwijl de meeste niet-rokers wel in hun oordeel mee laten tellen dat degene rookt.
Beetje vage uitleg.
Daar is het niet zozeer het gewicht als wel het gebrek aan kunnen kleden wat mij betreft. Geloof me, lieverd, er zijn ook echt broeken in jouw maat.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
muffin top ? nog tot de opties of al een no go ?
quote:Op woensdag 15 april 2009 23:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die JIJ nakijkt
je moet echt eens gaan afleren om voor iedereen te praten
Nou ik weet niet of jij wel eens naar mannen kijkt als er zo'n vrouwtje langsloopt...quote:Op woensdag 15 april 2009 23:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die JIJ nakijkt
je moet echt eens gaan afleren om voor iedereen te praten
Inderdaad, als ze jou nog willen... Hoeveel vrouwen heb je tot dusver gehad? 2? 3?quote:Op woensdag 15 april 2009 23:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja en ik hou van twisted... Maakt het leven zo mooi. Jullie zeuren gewoon om dingen waarover je niet moet zeuren. Ik vind het te dik. Dat accepteer ik en neuk ik wat ik wel lekker vind (tenminste als ze mij willen neuken). Ik hoef geen MILF, jij wel... Boeiuh ieder zn ding toch
Ik snap dat je het niet gemeen bedoelt, allee je brengt het, zoals zo vaak wéér alsof het hier de waarheid betreft en niet je mening.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat is in jouw ogen niet te dik.
Ik bedoel met te dik gewoon visueel. Bij 1.70 en 60kg dat vind ik dat iets teveel maar niet storenmd. Maar bv 1.59m en 60 KG vind ik gewoobn echt niet mooi. Bedoel het ook helemaal niet gemeen. Zijn genoeg mensen die het wel mooi vinden...
Een heel redelijk deel van de mannen heeft niet jouw onderscheidingsvermogen en kijkt nog rustig tien kilo verder. Nu we hebben vastgesteld dat mannen kijken, wat was je punt?quote:Op woensdag 15 april 2009 23:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nou ik weet niet of jij wel eens naar mannen kijkt als er zo'n vrouwtje langsloopt...
Kijk, en NU zeg je het goed, IK VIND...quote:Op woensdag 15 april 2009 23:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja en ik hou van twisted... Maakt het leven zo mooi. Jullie zeuren gewoon om dingen waarover je niet moet zeuren. Ik vind het te dik. Dat accepteer ik en neuk ik wat ik wel lekker vind (tenminste als ze mij willen neuken). Ik hoef geen MILF, jij wel... Boeiuh ieder zn ding toch
heb je wel de reacties van de mannen in dit topic gelezen?quote:Op woensdag 15 april 2009 23:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nou ik weet niet of jij wel eens naar mannen kijkt als er zo'n vrouwtje langsloopt...
Maar met die 10 kilo meer zie je toch beduidend minder kijken.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een heel redelijk deel van de mannen heeft niet jouw onderscheidingsvermogen en kijkt nog rustig tien kilo verder. Nu we hebben vastgesteld dat mannen kijken, wat was je punt?
heeft hij toch lerend vermogen?quote:Op woensdag 15 april 2009 23:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kijk, en NU zeg je het goed, IK VIND...
Was dat nou zo moeilijk ?
dan heb je weer dat mooie .......quote:Op woensdag 15 april 2009 23:08 schreef Tegan het volgende:
Nou JoeyT. Ik ben 1.65, en ik weeg 51kg. Ben gigantisch afgevallen afgelopen maanden, hoop strakjes weer iig tegen de 60 te wegen. En dan ben ik nog niet dik.
Hoest eigenlijk met jouw studie zoektocht ?quote:Op woensdag 15 april 2009 23:08 schreef Tegan het volgende:
Nou JoeyT. Ik ben 1.65, en ik weeg 51kg. Ben gigantisch afgevallen afgelopen maanden, hoop strakjes weer iig tegen de 60 te wegen. En dan ben ik nog niet dik.
Dat duurt nog wel een paar kilo's voor het beduidend wordt. En dan wordt je beeld weer verstoord door de mannen die dát weer lekker vindenquote:Op woensdag 15 april 2009 23:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar met die 10 kilo meer zie je toch beduidend minder kijken.
Hier, 1m70 en 60kg...quote:Op woensdag 15 april 2009 23:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat is in jouw ogen niet te dik.
Ik bedoel met te dik gewoon visueel. Bij 1.70 en 60kg dat vind ik dat iets teveel maar niet storenmd. Maar bv 1.59m en 60 KG vind ik gewoobn echt niet mooi. Bedoel het ook helemaal niet gemeen. Zijn genoeg mensen die het wel mooi vinden...
Dus?quote:Op woensdag 15 april 2009 23:08 schreef Tegan het volgende:
quote:Op woensdag 15 april 2009 23:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar met die 10 kilo meer zie je toch beduidend minder kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |