Jij bent echt geweldig he! Al die vrouwenkennis die jij bezit, hoe je ze gelijk in kan schatten op fuckable factor en weet of het klikt, omdat ze je ideale lengte en gewicht heeft...quote:Op woensdag 15 april 2009 22:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
We worden allemaal oud. Ook mijn partner. Het is een momentopname. Daar val ik nu op. Snap ook niet wat het probleem is. Ik weet gewoon wat ik mooi vind en dat ik de gewichten daar ongeveer bij weet komt door ervaring. Tsja lastig te begrijpen voor sommigen blijkbaar.
Jij valt toch ook op een bepaalde maat. Bv niet te dik. Ik weet toevallig welke gewichten daarbij horen...
¤ 2.353,- bruto ex vakantie toeslag 8% is modaal inkomen in 2008quote:Op woensdag 15 april 2009 22:53 schreef Tegan het volgende:
Ben nog niet helemaal thuis in het grote mensen wereldje cq. salarissen.
Ik doe het met een stuk minder.
per week neem ik aan?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het was dan ook niet erg serieus. Maar >3k ?
Dus? Zie het probleem echt niet. Jij valt op lange kale mannen met borsthaar.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Alleen vind je ze nogal gauw dik...
Goh ik kan me een keer in jou vindenquote:Op woensdag 15 april 2009 22:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
We worden allemaal oud. Ook mijn partner. Het is een momentopname. Daar val ik nu op. Snap ook niet wat het probleem is. Ik weet gewoon wat ik mooi vind en dat ik de gewichten daar ongeveer bij weet komt door ervaring. Tsja lastig te begrijpen voor sommigen blijkbaar.
Jij valt toch ook op een bepaalde maat. Bv niet te dik. Ik weet toevallig welke gewichten daarbij horen...
Tsja of je het wil of niet jij zit vast aan 2 kids... Ik nietquote:Op woensdag 15 april 2009 22:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij bent echt geweldig he! Al die vrouwenkennis die jij bezit, hoe je ze gelijk in kan schatten op fuckable factor en weet of het klikt, omdat ze je ideale lengte en gewicht heeft...
JoeyT, de nieuwe Adonis!!
Nou ja, t probleem is dus dat je iemand nogal snel te dik noemtquote:Op woensdag 15 april 2009 22:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tsja mensen houden gewoon niet van eerlijkheid. Ik merk ook dat ik meer aandacht krijg als ik strak in het vel zit dan wanneer ik wat minder sport.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:57 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Goh ik kan me een keer in jou vinden
Ik val ook op slanke mensen. Een klein beetje meer gaat nog, maar als je echt zwembandjes ziet enzo dan is dat voor mij een grote tegenvaller waardoor ik er hard vandoor ga
Dat ligt meer aan hoeveel er uit gaat dan aan hoeveel er binnen komt.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhh nee, jij had laatst niet eens geld voor een biertje.
Soms mis je die oude user die met zijn mega vrouwen kennis en baan in de belwereld. Die op een gegeven moment met z'n dans 19 jarige kreeg.. Ook prachtige verhalen altijd, kom ff niet op zijn naam, don guan uit van vroeger was zijn nick op gebaseerdquote:Op woensdag 15 april 2009 22:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij bent echt geweldig he! Al die vrouwenkennis die jij bezit, hoe je ze gelijk in kan schatten op fuckable factor en weet of het klikt, omdat ze je ideale lengte en gewicht heeft...
JoeyT, de nieuwe Adonis!!
Ja.quote:
JonKeL!quote:
Kasta!quote:Op woensdag 15 april 2009 22:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
Soms mis je die oude user die met zijn mega vrouwen kennis en baan in de belwereld. Die op een gegeven moment met z'n dans 19 jarige kreeg.. Ook prachtige verhalen altijd, kom ff niet op zijn naam, don guan uit van vroeger was zijn nick op gebaseerd
Wat is in jouw ogen niet te dik.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja, t probleem is dus dat je iemand nogal snel te dik noemt
Als je met 1.70 60 kilo weegt, ben je ook niet te dik, maar jij vindt dat dus wel.
Je bedoelt Kastanova?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
Soms mis je die oude user die met zijn mega vrouwen kennis en baan in de belwereld. Die op een gegeven moment met z'n dans 19 jarige kreeg.. Ook prachtige verhalen altijd, kom ff niet op zijn naam, don guan uit van vroeger was zijn nick op gebaseerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |