Jij bent echt geweldig he! Al die vrouwenkennis die jij bezit, hoe je ze gelijk in kan schatten op fuckable factor en weet of het klikt, omdat ze je ideale lengte en gewicht heeft...quote:Op woensdag 15 april 2009 22:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
We worden allemaal oud. Ook mijn partner. Het is een momentopname. Daar val ik nu op. Snap ook niet wat het probleem is. Ik weet gewoon wat ik mooi vind en dat ik de gewichten daar ongeveer bij weet komt door ervaring. Tsja lastig te begrijpen voor sommigen blijkbaar.
Jij valt toch ook op een bepaalde maat. Bv niet te dik. Ik weet toevallig welke gewichten daarbij horen...
¤ 2.353,- bruto ex vakantie toeslag 8% is modaal inkomen in 2008quote:Op woensdag 15 april 2009 22:53 schreef Tegan het volgende:
Ben nog niet helemaal thuis in het grote mensen wereldje cq. salarissen.
Ik doe het met een stuk minder.
per week neem ik aan?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het was dan ook niet erg serieus. Maar >3k ?
Dus? Zie het probleem echt niet. Jij valt op lange kale mannen met borsthaar.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Alleen vind je ze nogal gauw dik...
Goh ik kan me een keer in jou vindenquote:Op woensdag 15 april 2009 22:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
We worden allemaal oud. Ook mijn partner. Het is een momentopname. Daar val ik nu op. Snap ook niet wat het probleem is. Ik weet gewoon wat ik mooi vind en dat ik de gewichten daar ongeveer bij weet komt door ervaring. Tsja lastig te begrijpen voor sommigen blijkbaar.
Jij valt toch ook op een bepaalde maat. Bv niet te dik. Ik weet toevallig welke gewichten daarbij horen...
Tsja of je het wil of niet jij zit vast aan 2 kids... Ik nietquote:Op woensdag 15 april 2009 22:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij bent echt geweldig he! Al die vrouwenkennis die jij bezit, hoe je ze gelijk in kan schatten op fuckable factor en weet of het klikt, omdat ze je ideale lengte en gewicht heeft...
JoeyT, de nieuwe Adonis!!
Nou ja, t probleem is dus dat je iemand nogal snel te dik noemtquote:Op woensdag 15 april 2009 22:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tsja mensen houden gewoon niet van eerlijkheid. Ik merk ook dat ik meer aandacht krijg als ik strak in het vel zit dan wanneer ik wat minder sport.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:57 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Goh ik kan me een keer in jou vinden
Ik val ook op slanke mensen. Een klein beetje meer gaat nog, maar als je echt zwembandjes ziet enzo dan is dat voor mij een grote tegenvaller waardoor ik er hard vandoor ga
Dat ligt meer aan hoeveel er uit gaat dan aan hoeveel er binnen komt.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhh nee, jij had laatst niet eens geld voor een biertje.
Soms mis je die oude user die met zijn mega vrouwen kennis en baan in de belwereld. Die op een gegeven moment met z'n dans 19 jarige kreeg.. Ook prachtige verhalen altijd, kom ff niet op zijn naam, don guan uit van vroeger was zijn nick op gebaseerdquote:Op woensdag 15 april 2009 22:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij bent echt geweldig he! Al die vrouwenkennis die jij bezit, hoe je ze gelijk in kan schatten op fuckable factor en weet of het klikt, omdat ze je ideale lengte en gewicht heeft...
JoeyT, de nieuwe Adonis!!
Ja.quote:
JonKeL!quote:
Kasta!quote:Op woensdag 15 april 2009 22:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
Soms mis je die oude user die met zijn mega vrouwen kennis en baan in de belwereld. Die op een gegeven moment met z'n dans 19 jarige kreeg.. Ook prachtige verhalen altijd, kom ff niet op zijn naam, don guan uit van vroeger was zijn nick op gebaseerd
Wat is in jouw ogen niet te dik.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja, t probleem is dus dat je iemand nogal snel te dik noemt
Als je met 1.70 60 kilo weegt, ben je ook niet te dik, maar jij vindt dat dus wel.
Je bedoelt Kastanova?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
Soms mis je die oude user die met zijn mega vrouwen kennis en baan in de belwereld. Die op een gegeven moment met z'n dans 19 jarige kreeg.. Ook prachtige verhalen altijd, kom ff niet op zijn naam, don guan uit van vroeger was zijn nick op gebaseerd
Het ging over jou, niet over mijquote:Op woensdag 15 april 2009 22:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tsja of je het wil of niet jij zit vast aan 2 kids... Ik niet![]()
Ik zou niet willen ruilen hoor...
muffin top ? nog tot de opties of al een no go ?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:57 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Goh ik kan me een keer in jou vinden
Ik val ook op slanke mensen. Een klein beetje meer gaat nog, maar als je echt zwembandjes ziet enzo dan is dat voor mij een grote tegenvaller waardoor ik er hard vandoor ga
Ja en ik hou van twisted... Maakt het leven zo mooi. Jullie zeuren gewoon om dingen waarover je niet moet zeuren. Ik vind het te dik. Dat accepteer ik en neuk ik wat ik wel lekker vind (tenminste als ze mij willen neuken). Ik hoef geen MILF, jij wel... Boeiuh ieder zn ding tochquote:Op woensdag 15 april 2009 23:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het ging over jou, niet over mij
Ik zou ook niet met jouw twisted mind willen ruilen
die JIJ nakijktquote:Op woensdag 15 april 2009 22:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dus? Zie het probleem echt niet. Jij valt op lange kale mannen met borsthaar.
Ik val op kleine vrouwen die een mooi strak lichaam hebben.
Jij vindt Beckham niet lekker.
Ik vind 60kg bij 1.59m dik.
Maar volgens mij hebben jullie er een raar beeld bij. Bv 55kg bij 1.70m zie je in Nederland vrij veel rondlopen. Dat zijn gewoon die geile wijven die iedereen nakijkt. Kan er ook niet aan doen. Van mij mochten ze ook 80kg als ze er zo uitzagen.
Nooit mee kunnen vinden... Praatjesmakerquote:
beetje wel. maar snap wel wat je bedoeltquote:Op woensdag 15 april 2009 22:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja.
Meestal vind ik mensen die roken/drinken/drugs gebruiken/niet gelovig zijn veel toffer, omdat, ze mensen niet oordelen op of ze wel of niet roken. Terwijl de meeste niet-rokers wel in hun oordeel mee laten tellen dat degene rookt.
Beetje vage uitleg.
Daar is het niet zozeer het gewicht als wel het gebrek aan kunnen kleden wat mij betreft. Geloof me, lieverd, er zijn ook echt broeken in jouw maat.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
muffin top ? nog tot de opties of al een no go ?
quote:Op woensdag 15 april 2009 23:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die JIJ nakijkt
je moet echt eens gaan afleren om voor iedereen te praten
Nou ik weet niet of jij wel eens naar mannen kijkt als er zo'n vrouwtje langsloopt...quote:Op woensdag 15 april 2009 23:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die JIJ nakijkt
je moet echt eens gaan afleren om voor iedereen te praten
Inderdaad, als ze jou nog willen... Hoeveel vrouwen heb je tot dusver gehad? 2? 3?quote:Op woensdag 15 april 2009 23:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja en ik hou van twisted... Maakt het leven zo mooi. Jullie zeuren gewoon om dingen waarover je niet moet zeuren. Ik vind het te dik. Dat accepteer ik en neuk ik wat ik wel lekker vind (tenminste als ze mij willen neuken). Ik hoef geen MILF, jij wel... Boeiuh ieder zn ding toch
Ik snap dat je het niet gemeen bedoelt, allee je brengt het, zoals zo vaak wéér alsof het hier de waarheid betreft en niet je mening.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat is in jouw ogen niet te dik.
Ik bedoel met te dik gewoon visueel. Bij 1.70 en 60kg dat vind ik dat iets teveel maar niet storenmd. Maar bv 1.59m en 60 KG vind ik gewoobn echt niet mooi. Bedoel het ook helemaal niet gemeen. Zijn genoeg mensen die het wel mooi vinden...
Een heel redelijk deel van de mannen heeft niet jouw onderscheidingsvermogen en kijkt nog rustig tien kilo verder. Nu we hebben vastgesteld dat mannen kijken, wat was je punt?quote:Op woensdag 15 april 2009 23:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nou ik weet niet of jij wel eens naar mannen kijkt als er zo'n vrouwtje langsloopt...
Kijk, en NU zeg je het goed, IK VIND...quote:Op woensdag 15 april 2009 23:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja en ik hou van twisted... Maakt het leven zo mooi. Jullie zeuren gewoon om dingen waarover je niet moet zeuren. Ik vind het te dik. Dat accepteer ik en neuk ik wat ik wel lekker vind (tenminste als ze mij willen neuken). Ik hoef geen MILF, jij wel... Boeiuh ieder zn ding toch
heb je wel de reacties van de mannen in dit topic gelezen?quote:Op woensdag 15 april 2009 23:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nou ik weet niet of jij wel eens naar mannen kijkt als er zo'n vrouwtje langsloopt...
Maar met die 10 kilo meer zie je toch beduidend minder kijken.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een heel redelijk deel van de mannen heeft niet jouw onderscheidingsvermogen en kijkt nog rustig tien kilo verder. Nu we hebben vastgesteld dat mannen kijken, wat was je punt?
heeft hij toch lerend vermogen?quote:Op woensdag 15 april 2009 23:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kijk, en NU zeg je het goed, IK VIND...
Was dat nou zo moeilijk ?
dan heb je weer dat mooie .......quote:Op woensdag 15 april 2009 23:08 schreef Tegan het volgende:
Nou JoeyT. Ik ben 1.65, en ik weeg 51kg. Ben gigantisch afgevallen afgelopen maanden, hoop strakjes weer iig tegen de 60 te wegen. En dan ben ik nog niet dik.
Hoest eigenlijk met jouw studie zoektocht ?quote:Op woensdag 15 april 2009 23:08 schreef Tegan het volgende:
Nou JoeyT. Ik ben 1.65, en ik weeg 51kg. Ben gigantisch afgevallen afgelopen maanden, hoop strakjes weer iig tegen de 60 te wegen. En dan ben ik nog niet dik.
Dat duurt nog wel een paar kilo's voor het beduidend wordt. En dan wordt je beeld weer verstoord door de mannen die dát weer lekker vindenquote:Op woensdag 15 april 2009 23:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar met die 10 kilo meer zie je toch beduidend minder kijken.
Hier, 1m70 en 60kg...quote:Op woensdag 15 april 2009 23:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat is in jouw ogen niet te dik.
Ik bedoel met te dik gewoon visueel. Bij 1.70 en 60kg dat vind ik dat iets teveel maar niet storenmd. Maar bv 1.59m en 60 KG vind ik gewoobn echt niet mooi. Bedoel het ook helemaal niet gemeen. Zijn genoeg mensen die het wel mooi vinden...
Dus?quote:Op woensdag 15 april 2009 23:08 schreef Tegan het volgende:
quote:Op woensdag 15 april 2009 23:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar met die 10 kilo meer zie je toch beduidend minder kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |