Het was dan ook niet erg serieusquote:Op woensdag 15 april 2009 22:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dik salaris? Wat noem je een dik salaris.
Rest vind ik minder belangrijk.
hoe langer ze worden hoe magerder??? komen amper kg bij....quote:Op woensdag 15 april 2009 22:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Bij 1.63 zo'n 53 KG zijn ze heel strak. Bij 1.70 rond 55 56. Bij 1.75m 57. Zo iets. Ja ik heb veel vrouwen op een weegschaal gezet
quote:Op woensdag 15 april 2009 22:47 schreef Tegan het volgende:
Collega van mij (22 jaar), is 20 weken zwanger, en zag haar vandaag roken.
5 jaar personal trainer. Mn ogen zijn mn weegschaalquote:Op woensdag 15 april 2009 22:47 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Van hoe oud? Je hebt het toch niet over kinderen met je korten dan 1,60.
Speeddating met een weegschaal onder je arm, wens je succes
Vind ik ook.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:49 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
vrouw mag best roken, zolang ze maar niet zwanger is
Netto toch wel? Bruto is nauwelijks dik.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het was dan ook niet erg serieus. Maar >3k ?
Hoezo bekrompen. Ik geef nu aan hoeveel ze daadwerkelijk wegen. Dit zijn niet mijn eisen. Ik hoef geen vrouw van 1.75m.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
omfg!! Ik wist niet dat er jongetjes waren die zo bekrompen waren...!![]()
Sta je al onder behandeling??
quote:Op woensdag 15 april 2009 22:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach laat m lekker, hij zoekt een blond vrouwtje zonder kids van 1,59 en een kg of 50
ziet er de ware in, trouwt en maakt een kindje en blijft dan voor altijd bij elkaar
en vergeet dan even de rest van de vooroordelen over vrouwen als ze kinderen krijgen enzo
en zit daarna dus opgescheept met een blond vrouwtje van 1,59 kilotje of 70 want er zijn er 20 aan blijven plakken van de zwangerschap en een uitgelebberde kut
en DAN denkt ie: gvd was ik toch maar toen voor een lekkere milf gegaan, had ik zeker geweten dat ze na de kids weer dr oude figuurtje had terug gekregen.....
Nou goed, als jij het mooi vindt... Dump je haar dan ook als ze dikker wordt? Of krijgt ze dan gewoon minder te eten?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
5 jaar personal trainer. Mn ogen zijn mn weegschaal.
Alleen vind je ze nogal gauw dik...quote:Op woensdag 15 april 2009 22:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoezo ga ik de fout in? het zijn toch mijn eisen. Ik wil neuken wat ik lekker vind. Mag ik?
Dikke wijven komt wel als ik dik ben.
Ja idd! Zo'n sticker op dr bil met "Deze is 100% getest"quote:Op woensdag 15 april 2009 22:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach laat m lekker, hij zoekt een blond vrouwtje zonder kids van 1,59 en een kg of 50
ziet er de ware in, trouwt en maakt een kindje en blijft dan voor altijd bij elkaar
en vergeet dan even de rest van de vooroordelen over vrouwen als ze kinderen krijgen enzo
en zit daarna dus opgescheept met een blond vrouwtje van 1,59 kilotje of 70 want er zijn er 20 aan blijven plakken van de zwangerschap en een uitgelebberde kut
en DAN denkt ie: gvd was ik toch maar toen voor een lekkere milf gegaan, had ik zeker geweten dat ze na de kids weer dr oude figuurtje had terug gekregen.....
Bij hoeveel uur was mijn gedachtequote:Op woensdag 15 april 2009 22:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Netto toch wel? Bruto is nauwelijks dik.
Cyaquote:
We worden allemaal oud. Ook mijn partner. Het is een momentopname. Daar val ik nu op. Snap ook niet wat het probleem is. Ik weet gewoon wat ik mooi vind en dat ik de gewichten daar ongeveer bij weet komt door ervaring. Tsja lastig te begrijpen voor sommigen blijkbaar.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Daarvoor wil je toch een vent met een dik salaris?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:53 schreef Tegan het volgende:
Ben nog niet helemaal thuis in het grote mensen wereldje cq. salarissen.
Ik doe het met een stuk minder.
Slaap lekker.quote:
Ik ookquote:
Ik werd weer eens geroepen?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daarvoor wil je toch een vent met een dik salaris?
Van 3k bruto kan je best goed leven hoor, maar om het nou dik te noemen... Het is nauwelijks drie auto's voor de deur en een zwembad in de tuin.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:53 schreef Tegan het volgende:
Ben nog niet helemaal thuis in het grote mensen wereldje cq. salarissen.
Ik doe het met een stuk minder.
Haha, idd. Maar zelf ben ik ook wel meer van het carriere maken dan van het huisvrouw zijn. Maar dat moet ik nog zien waar te makenquote:Op woensdag 15 april 2009 22:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daarvoor wil je toch een vent met een dik salaris?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |