En jij valt op planken?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Mager valt mee hoor. Als je 1.59m bent dan moet je gewoon niet meer wegen dan 53Kg.
1.59? jij gaat naar Thailand op vakantie?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Mager valt mee hoor. Als je 1.59m bent dan moet je gewoon niet meer wegen dan 53Kg.
ik vond mezelf al een ukkie maar er zijn dus echt jongetjes die op nog kleinere ukkies vallenquote:Op woensdag 15 april 2009 22:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zie jij aan een vrouw gelijk als je dr ziet dat ze kinderen heeft?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Alwetend niet onwetend.En nee ik vind vrouwen met kinderen ten eerste niet aantrekkelijk ten tweede wat moet ik ermee? Relatie met ze opbouwen gaat niet, omdat je dan kinderen erbij kado krijgt. Los neuken gaat ook moeilijk want mocht ik gevoelens krijgen dan zit ik weer met die kinderen.
ik wil mn eigen kinderen.
Ik vind iemand met een kind al niet perfect. Ik vind een kind maken een hele grote verantwoordelijkheid. Daar denk je jaren over na... Hou gewoon niet van slechte beslissingenquote:Op woensdag 15 april 2009 22:39 schreef Tegan het volgende:
Tuurlijk wil iedereen zijn eigen kinderen. Maar als zij/hij helemaal perfect is, dan laat je dat toch niet vallen omdat hij/zij toevallig een kind uit een eerdere relatie heeft?
voorlopig heb jij nog geen kinderen toch?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:39 schreef Tegan het volgende:
Tuurlijk wil iedereen zijn eigen kinderen. Maar als zij/hij helemaal perfect is, dan laat je dat toch niet vallen omdat hij/zij toevallig een kind uit een eerdere relatie heeft?
En iedereen die single is met een kind, heeft een slechte beslissing genomen?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind iemand met een kind al niet perfect. Ik vind een kind maken een hele grote verantwoordelijkheid. Daar denk je jaren over na... Hou gewoon niet van slechte beslissingen.
Tsja als je er geen verstand van hebt moet je er niet over praten. Wat denk je dat die lekkere blonde vrouwtjes wegen die je op straat ziet lopen?quote:
Maar jij hebt het over moeten.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tsja als je er geen verstand van hebt moet je er niet over praten. Wat denk je dat die lekkere blonde vrouwtjes wegen die je op straat ziet lopen?
Die van 1.59m lang?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tsja als je er geen verstand van hebt moet je er niet over praten. Wat denk je dat die lekkere blonde vrouwtjes wegen die je op straat ziet lopen?
Naja 1.59m is niet uitzonderlijk hoor. 53 KG is niet uitzonderlijk. Al die strakke vrouwtjes die langer zijn wegen tussen de 53 en 55 kg....quote:Op woensdag 15 april 2009 22:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vond mezelf al een ukkie maar er zijn dus echt jongetjes die op nog kleinere ukkies vallen
quote:Op woensdag 15 april 2009 22:44 schreef Tegan het volgende:
Tegan's eisen:
>1.85m.
Dik salaris.
Rijbewijs.:Y
Intelligent.
De grootste tegenpool van mij menselijk mogelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn genoeg senario's te bedenken waarin iemand er niets aan kan doen dat de vorige relatie niet meer werkte. Nooit kinderen nemen omdat je niet zeker weet of je voor altijd bij je partner blijft? Dat sterven we uitquote:Op woensdag 15 april 2009 22:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind iemand met een kind al niet perfect. Ik vind een kind maken een hele grote verantwoordelijkheid. Daar denk je jaren over na... Hou gewoon niet van slechte beslissingen.
Nee serieus, ik heb er gewoon weinig mee. Ik zie me nooit iets beginnen met iemand die al kinderen heeft. Is gewoon een afknapper voor me. Denk dat ik niet de enige ben. Als ik een kind zou hebben zouden heel veel vrouwen mij ook veel minder interessant vinden.
Net als dik zijn, ook een afknapper.
En met zo'n instelling zal dat ook nog wel een decennia ver weg zijnquote:Op woensdag 15 april 2009 22:43 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
voorlopig heb jij nog geen kinderen toch?
Checkquote:Op woensdag 15 april 2009 22:44 schreef Tegan het volgende:
Tegan's eisen:
>1.85m.
Dik salaris.
Rijbewijs.
Intelligent.
Dik salaris? Wat noem je een dik salaris.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:44 schreef Tegan het volgende:
Tegan's eisen:
>1.85m.
Dik salaris.
Rijbewijs.
Intelligent.
Bij 1.63 zo'n 53 KG zijn ze heel strak. Bij 1.70 rond 55 56. Bij 1.75m 57. Zo iets. Ja ik heb veel vrouwen op een weegschaal gezetquote:
Van hoe oud? Je hebt het toch niet over kinderen met je korten dan 1,60quote:Op woensdag 15 april 2009 22:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
ach laat m lekker, hij zoekt een blond vrouwtje zonder kids van 1,59 en een kg of 50quote:Op woensdag 15 april 2009 22:44 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Maar jij hebt het over moeten.En daar ga je voor mij de fout in.
Hoezo ga ik de fout in? het zijn toch mijn eisen. Ik wil neuken wat ik lekker vind. Mag ik?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:44 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Maar jij hebt het over moeten.En daar ga je voor mij de fout in.
Die zijn gek.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Bij 1.63 zo'n 53 KG zijn ze heel strak. Bij 1.70 rond 55 56. Bij 1.75m 57. Zo iets. Ja ik heb veel vrouwen op een weegschaal gezet
Van tevoren testen op flexibiliteit? Goed puntquote:Op woensdag 15 april 2009 22:47 schreef Duimelot het volgende:
en DAN denkt ie: gvd was ik toch maar toen voor een lekkere milf gegaan, had ik zeker geweten dat ze na de kids weer dr oude figuurtje had terug gekregen.....
quote:Op woensdag 15 april 2009 22:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Bij 1.63 zo'n 53 KG zijn ze heel strak. Bij 1.70 rond 55 56. Bij 1.75m 57. Zo iets. Ja ik heb veel vrouwen op een weegschaal gezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |