Nee, dank jequote:Op woensdag 15 april 2009 22:30 schreef webspider het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat het een keer gaat gebeuren ...
Ja voor dit soort dingen zit je bij mij verkeerd. Je bent een moeder. Mijn moeder is een moeder. Moeders zeggen dit niet.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O lekker ding, aan mn tieten kun je niet afzien hoe heerlijk mn lippen zich om je lid zullen sluiten
Het hele topic zit vol amateurkomieken, dus kies maar uit.quote:
Schattig, hoe naïef, jong, onschuldig en onwetend je jezelf hier wil afschilderen en ondertussen breed smalend achter de pc zit en je eigen MILF'je weer sms'tquote:Op woensdag 15 april 2009 22:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja voor dit soort dingen zit je bij mij verkeerd. Je bent een moeder. Mijn moeder is een moeder. Moeders zeggen dit niet.
Ik heb ook een ondergrensquote:
Als ik het had gemeend, had ik het je ook niet gezègd...quote:Op woensdag 15 april 2009 22:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja voor dit soort dingen zit je bij mij verkeerd. Je bent een moeder. Mijn moeder is een moeder. Moeders zeggen dit niet.
Sarcasmequote:
Dan kies ik jou?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het hele topic zit vol amateurkomieken, dus kies maar uit.
......... maar echt gedaan.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ik het had gemeend, had ik het je ook niet gezègd...
[..]
Sarcasme
Even verbeterdquote:
Wat?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb ook een ondergrens. 45-53 kilo voor mn lievelingslengtes. Max 55 voor de wat langere vouwen
Alwetend niet onwetend.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Schattig, hoe naïef, jong, onschuldig en onwetend je jezelf hier wil afschilderen en ondertussen breed smalend achter de pc zit en je eigen MILF'je weer sms't
Net wat je grappig vindtquote:
Naja Ado had je anders ook openbaar de liefde verklaardquote:Op woensdag 15 april 2009 22:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ik het had gemeend, had ik het je ook niet gezègd...
Mager valt mee hoor. Als je 1.59m bent dan moet je gewoon niet meer wegen dan 53Kg.quote:
Tegan, Joey. Joey, Tegan.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:39 schreef Tegan het volgende:
Tuurlijk wil iedereen zijn eigen kinderen. Maar als zij/hij helemaal perfect is, dan laat je dat toch niet vallen omdat hij/zij toevallig een kind uit een eerdere relatie heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |