Zal best, ik post hier niet altijd. Op basis van wat ik er zie kan ik er maar twee verzinnen. Klaar!quote:Op woensdag 15 april 2009 21:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Er zijn hier drie stelletjes van wie het anders in het topic duidelijk is geworden hoor.
doordat ze ermee te koop lopen of liepen
Hebben jullie het hier nauw nog steeds overquote:Op woensdag 15 april 2009 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal best, ik post hier niet altijd. Op basis van wat ik er zie kan ik er maar twee verzinnen. Klaar!
Zoals je het zei klonk het als: die anderen houden hun mond erover, maar dat was dus niet zo, bedoelde het niet als aanval ofzoquote:Op woensdag 15 april 2009 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal best, ik post hier niet altijd. Op basis van wat ik er zie kan ik er maar twee verzinnen. Klaar!
Wie is er nauw?quote:Op woensdag 15 april 2009 21:41 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Hebben jullie het hier nauw nog steeds over
edit ikke weet tquote:Op woensdag 15 april 2009 21:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zoals je het zei klonk het als: die anderen houden hun mond erover, maar dat was dus niet zo, bedoelde het niet als aanval ofzo
Ik blijf ook steken bij twee. Toch niet kliekerig genoegquote:Op woensdag 15 april 2009 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent gewoon niet single genoeg.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik blijf ook steken bij twee. Toch niet kliekerig genoeg.
Ik was al weg jankerd...quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 21:46 schreef Litpho het volgende:
Ik blijf ook steken bij twee. Toch niet kliekerig genoeg.
air toch geen fok relatie? ven toch?quote:Op woensdag 15 april 2009 21:53 schreef MNR het volgende:
Murm, Air en JB, dat is toch 3?
Mijn wederhelft post hier niet, dus die tel ik niet mee...quote:
Hehequote:Op woensdag 15 april 2009 21:54 schreef Adolecens het volgende:
Zo, lekker gegeten, zonder hagel, met een lekker zonnetje en aangename temperaturen!![]()
Zie dat ik weer weinig boeiende discussies heb gemist
Niet meer. Een jaar of vier geleden nog wel.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn wederhelft post hier niet, dus die tel ik niet mee...
Als we alles uit het verleden gaan meetellen dan weet ik er wel meer dan tien te noemen...quote:Op woensdag 15 april 2009 21:58 schreef Q. het volgende:
NIet meer. Een jaar of vier geleden nog wel.
Patserquote:
Niet dat die nu allemaal de tand des tijds doorstaan hebben...quote:Op woensdag 15 april 2009 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als we alles uit het verleden gaan meetellen dan weet ik er wel meer dan tien te noemen...
Veeeeeeeel meer.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als we alles uit het verleden gaan meetellen dan weet ik er wel meer dan tien te noemen...
Slaap lekkerquote:Op woensdag 15 april 2009 22:01 schreef MNR het volgende:
Ach ja, ik vind het prima. Ga eens lekker slapen. Heb alweer veel te veel gezegd vandaag. Welterusten!
Behalve mijzelf kan ik geen anderen verzinnen waar dat nog meer zo is...quote:Op woensdag 15 april 2009 22:00 schreef Litpho het volgende:
Niet dat die nu allemaal de tand des tijds doorstaan hebben...
Mooie dromen !quote:Op woensdag 15 april 2009 22:01 schreef MNR het volgende:
Ach ja, ik vind het prima. Ga eens lekker slapen. Heb alweer veel te veel gezegd vandaag. Welterusten!
Sja, ik hoor nog wel eens wat, uit eerste hand, of via wat andere handenquote:
Een zeker koppel uit Leusden komt bovendrijven.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Behalve mijzelf kan ik geen anderen verzinnen waar dat nog meer zo is...
Slaap lekkerquote:Op woensdag 15 april 2009 22:01 schreef MNR het volgende:
Dat is geen koppel, die zijn verder dan dat.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een zeker koppel uit Leusden komt bovendrijven.
De oorsprong wel, maar het was al ver na Singles dat dat een koppel werd, niet?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:04 schreef Litpho het volgende:
Een zeker koppel uit Leusden komt bovendrijven.
Overal een vinger in de papquote:Op woensdag 15 april 2009 22:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Sja, ik hoor nog wel eens wat, uit eerste hand, of via wat andere handen
Mijn vingers zijn zeer selectief beschikbaarquote:
Mits vrouw is een ruime opvatting van zeer selectief.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:08 schreef Adolecens het volgende:
Mijn vingers zijn zeer selectief beschikbaar
In het vorige topic gaf je nog aan daar dol op te zijn met jequote:Op woensdag 15 april 2009 22:08 schreef JoeyT het volgende:
Nou jongens, het knuffelen is weer begonnen. Welke FOK!kers hebben een relatie?
Goddamn wat een homo's.
quote:Op woensdag 15 april 2009 22:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
In het vorige topic gaf je nog aan daar dol op te zijn met jesmiley. Dus nou niet zeiken.
Stiekem is het altijd Singles gebleven.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De oorsprong wel, maar het was al ver na Singles dat dat een koppel werd, niet?
Zelfs dan ben ik nog selectief, ook al denkt JoeyT dat ik elke vrouw naakt achter de webcam probeer te krijgenquote:Op woensdag 15 april 2009 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mits vrouw is een ruime opvatting van zeer selectief.
Singles is nooit dood geweest maar onder een andere naam verder gegaan...quote:
Er zijn er meer die het denken, Joey spreekt het daarbij ook nog uit.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:11 schreef Adolecens het volgende:
Zelfs dan ben ik nog selectief, ook al denkt JoeyT dat ik elke vrouw naakt achter de webcam probeer te krijgen
Naja als je zelfs moeders neukt dan valt het klink tegen met dat selectief van je...quote:Op woensdag 15 april 2009 22:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zelfs dan ben ik nog selectief, ook al denkt JoeyT dat ik elke vrouw naakt achter de webcam probeer te krijgen
Geen probleem dat jullie dat denken hoorquote:Op woensdag 15 april 2009 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er zijn er meer die het denken, Joey spreekt het daarbij ook nog uit.
Dat vind jij, persoonlijk vind ik ze wel lekkerquote:Op woensdag 15 april 2009 22:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja als je zelfs moeders neukt dan valt het klink tegen met dat selectief van je...
Ja... Of jij moet me vertellen dat JB minder dan 53KG weegt en helemaal strak is. Dan denk ik er nog ff over naquote:Op woensdag 15 april 2009 22:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat vind jij, persoonlijk vind ik ze wel lekkerEn als JB'tje voor jouw deur zou staan en eens flink van bil wil gaan met je, stuur jij haar ongetwijfeld weg
Check en checkquote:Op woensdag 15 april 2009 22:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja... Of jij moet me vertellen dat JB minder dan 53KG weegt en helemaal strak is. Dan denk ik er nog ff over na![]()
Als er iemand selectief is dan ben ik het wel. Ik mn weegschaal en meetlat altijd bij de hand.
Gelukkig werkt het roddelcircuit achter de schermen dermate goed dat er nog wel eens wat informatie doorsijpelt!quote:Op woensdag 15 april 2009 22:19 schreef Adolecens het volgende:
Geen probleem dat jullie dat denken hoorIk heb mijn publieke posts hier en wat er verder achter de schermen gebeurt, blijft achter de schermen.
![]()
Ik heb vandaag dr tieten gezien en dat viel me toch wat tegenquote:
Klopt, maar... niet allesquote:Op woensdag 15 april 2009 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig werkt het roddelcircuit achter de schermen dermate goed dat er nog wel eens wat informatie doorsijpelt!
Weegschaal- of meetlat-technisch?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb vandaag dr tieten gezien en dat viel me toch wat tegen
Je hebt d'r decolleté gezien en dat is iets anders als tieten JoeyTquote:Op woensdag 15 april 2009 22:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat hangt er van af waar je staatquote:Op woensdag 15 april 2009 22:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je hebt d'r decolleté gezien en dat is iets anders als tieten JoeyT
O lekker ding, aan mn tieten kun je niet afzien hoe heerlijk mn lippen zich om je lid zullen sluitenquote:Op woensdag 15 april 2009 22:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Anders dan Ado. Dan viel dr deco me tegen/ Alles prima... Nee hoor ik plaag maar. Alhoewel dat shirtje wel tyfus lelijk was en aangezien ik me zelf toch wel redelijk kleed verwacht ik dat van een vrouw ook.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je hebt d'r decolleté gezien en dat is iets anders als tieten JoeyT
leef je uit!quote:Op woensdag 15 april 2009 22:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja... Of jij moet me vertellen dat JB minder dan 53KG weegt en helemaal strak is. Dan denk ik er nog ff over na![]()
Als er iemand selectief is dan ben ik het wel. Ik heb mn weegschaal en meetlat altijd bij de hand.
quote:Op woensdag 15 april 2009 22:24 schreef webspider het volgende:
[..]
Weegschaal- of meetlat-technisch?
Ok, ik kwam op het verkeerde moment langs.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O lekker ding, aan mn tieten kun je niet afzien hoe heerlijk mn lippen zich om je lid zullen sluiten
Ik zie haar niet zoveel met kleren aanquote:Op woensdag 15 april 2009 22:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Anders dan Ado. Dan viel dr deco me tegen/ Alles prima... Nee hoor ik plaag maar. Alhoewel dat shirtje wel tyfus lelijk was en aangezien ik me zelf toch wel redelijk kleed verwacht ik dat van een vrouw ook.
Ik dacht hetzelfde.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ok, ik kwam op het verkeerde moment langs.
Dat netwerk is nog vele malen groter ook, hoe vaak heb je niet nog lijntjes via msn, sms, telefoon lopen en google en zijn cache laat af en toe ook mooie sporen naquote:Op woensdag 15 april 2009 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig werkt het roddelcircuit achter de schermen dermate goed dat er nog wel eens wat informatie doorsijpelt!
Waarom duimquote:
quote:
Nee hoor, dat was niet serieus bedoeldquote:Op woensdag 15 april 2009 22:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 april 2009 22:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Waarom duim
Spoiler is er niet voor niets.
quote:Op woensdag 15 april 2009 22:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]![]()
Gatverdamme Duim!! Mijn eten! Wat doe je!?![]()
Hoezo verkeerd?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat het een keer gaat gebeuren ...quote:Op woensdag 15 april 2009 22:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was niet serieus bedoeld
quote:
heb wat mannen laten walgen, heerlijk tochquote:Op woensdag 15 april 2009 22:30 schreef webspider het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat het een keer gaat gebeuren ...
Nee, dank jequote:Op woensdag 15 april 2009 22:30 schreef webspider het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat het een keer gaat gebeuren ...
Ja voor dit soort dingen zit je bij mij verkeerd. Je bent een moeder. Mijn moeder is een moeder. Moeders zeggen dit niet.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O lekker ding, aan mn tieten kun je niet afzien hoe heerlijk mn lippen zich om je lid zullen sluiten
Het hele topic zit vol amateurkomieken, dus kies maar uit.quote:
Schattig, hoe naïef, jong, onschuldig en onwetend je jezelf hier wil afschilderen en ondertussen breed smalend achter de pc zit en je eigen MILF'je weer sms'tquote:Op woensdag 15 april 2009 22:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja voor dit soort dingen zit je bij mij verkeerd. Je bent een moeder. Mijn moeder is een moeder. Moeders zeggen dit niet.
Ik heb ook een ondergrensquote:
Als ik het had gemeend, had ik het je ook niet gezègd...quote:Op woensdag 15 april 2009 22:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja voor dit soort dingen zit je bij mij verkeerd. Je bent een moeder. Mijn moeder is een moeder. Moeders zeggen dit niet.
Sarcasmequote:
Dan kies ik jou?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het hele topic zit vol amateurkomieken, dus kies maar uit.
......... maar echt gedaan.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ik het had gemeend, had ik het je ook niet gezègd...
[..]
Sarcasme
Even verbeterdquote:
Wat?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb ook een ondergrens. 45-53 kilo voor mn lievelingslengtes. Max 55 voor de wat langere vouwen
Alwetend niet onwetend.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Schattig, hoe naïef, jong, onschuldig en onwetend je jezelf hier wil afschilderen en ondertussen breed smalend achter de pc zit en je eigen MILF'je weer sms't
Net wat je grappig vindtquote:
Naja Ado had je anders ook openbaar de liefde verklaardquote:Op woensdag 15 april 2009 22:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ik het had gemeend, had ik het je ook niet gezègd...
Mager valt mee hoor. Als je 1.59m bent dan moet je gewoon niet meer wegen dan 53Kg.quote:
Tegan, Joey. Joey, Tegan.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:39 schreef Tegan het volgende:
Tuurlijk wil iedereen zijn eigen kinderen. Maar als zij/hij helemaal perfect is, dan laat je dat toch niet vallen omdat hij/zij toevallig een kind uit een eerdere relatie heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |