werkt helaas niet altijd zo hoorquote:Op woensdag 15 april 2009 20:47 schreef MNR het volgende:
Acceptatie als ouder van een ander is heel simpel: als jij oprecht van de mama/papa houdt, merken kinderen dat en gaan ze jou ook accepteren en respecteren.
Gewoon niet teruglezen. Het merendeel is complete onzin. Van 1 topic heb je misschien 50 posts die wat zeggenquote:Op woensdag 15 april 2009 20:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jep behoorlijk, dat hou ik allemaal niet bij, daar zou ik een dagtaak aan hebben
Juist, je spreekt dus puur voor jezelf.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik hoef me niet op te dringen hoor. Ben niet alleen meester met volwassenen maar helemaal met kinderen.
Maar ff serieus. Ik hou gewoon teveel van kinderen om ook maar iets verkeerds in die richting te doen. Dus ik doe niets met moeders. Ja ik zou spelen met kinderen, ja een leuke tijd hebben met de moeder. Ja ik zou ze verlaten en ja de kinderen zouden pijn hebben, waardoor mijn hart zou breken.
Hmm, wijze lesquote:Op woensdag 15 april 2009 20:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gewoon niet teruglezen. Het merendeel is complete onzin. Van 1 topic heb je misschien 50 posts die wat zeggen
Ja het is pas leuk als bijna iedereen in bed ligt hierquote:Op woensdag 15 april 2009 20:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gewoon niet teruglezen. Het merendeel is complete onzin. Van 1 topic heb je misschien 50 posts die wat zeggen
Ja dat zeg ik al vanaf moment 1. IK ga niet uit met moeders. Dat anderen het wel doen snap ik zelf ook welquote:Op woensdag 15 april 2009 20:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Juist, je spreekt dus puur voor jezelf.
Mooi dat dat even duidelijk is
Er zijn hier drie Fok! stelletjes als ik het goed heb en is de rest singlequote:Op woensdag 15 april 2009 20:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hmm, wijze les! Nog leuke singles beschikbaar hier?
Dat kun je als volwassene makkelijk zeggen ja, kinderen zitten toch echt anders in elkaarquote:Op woensdag 15 april 2009 20:57 schreef MNR het volgende:
Ik zie het zo: als mijn moeder een man tegen zou komen en hij zou goed voor haar zijn en ik kan waarnemen dat zij ook oprecht om hem geeft hem waardig vind, vind ik dat een mooi iets.
Dan zou ik dat als iets moois aanschouwen en zou ik hem ook gaan waarderen.
Het is en blijft je eigen keuze, maar waarom zou je je ertegen verzetten?
Ik werd geroepen?quote:Op woensdag 15 april 2009 20:56 schreef DieBoard het volgende:
Nu komen er allemaal oude mannetjes het forum op
Grootste deel van de singles-posters is man, toch?quote:Op woensdag 15 april 2009 20:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Er zijn hier drie Fok! stelletjes als ik het goed heb en is de rest single
Wie is de derde?quote:Op woensdag 15 april 2009 20:58 schreef Belsezar het volgende:
Er zijn hier drie Fok! stelletjes als ik het goed heb en is de rest single
Dat ligt toch ook aan het kind, aan de leeftijd, aan het karakter..quote:Op woensdag 15 april 2009 20:57 schreef MNR het volgende:
Ik zie het zo: als mijn moeder een man tegen zou komen en hij zou goed voor haar zijn en ik kan waarnemen dat zij ook oprecht om hem geeft hem waardig vind, vind ik dat een mooi iets.
Ik zeg dat als volwassene, ik beleefde dat als kind ook al zo.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat kun je als volwassene makkelijk zeggen ja, kinderen zitten toch echt anders in elkaar
Ik heb maar 1 moeder en maar 1 vader... En dat blijft ook zo.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:57 schreef MNR het volgende:
Nope, zijn ook aardig wat damesquote:Op woensdag 15 april 2009 20:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Grootste deel van de singles-posters is man, toch?
Ik denk dat je echt een uitzondering bent. Ik ken meer verhalen waar er strubbelingen zijn geweest, dan dat het goed is gegaan.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:00 schreef MNR het volgende:
Ik zeg dat als volwassene, ik beleefde dat als kind ook al zo.
Ging jij niet weg?quote:Op woensdag 15 april 2009 20:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik al vanaf moment 1. IK ga niet uit met moeders. Dat anderen het wel doen snap ik zelf ook wel.
Ik ga geen namen roepen. Ik weet niet of ze dat fijn zouden vinden.quote:
PMen mag altijd.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ga geen namen roepen. Ik weet niet of ze dat fijn zouden vinden.
O nee, dan heb ik het verkeerd begrepenquote:Op woensdag 15 april 2009 20:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik al vanaf moment 1. IK ga niet uit met moeders. Dat anderen het wel doen snap ik zelf ook wel.
PM is geduldig en ik ben discreet.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:03 schreef Belsezar het volgende:
Gelukkigquote:Op woensdag 15 april 2009 21:03 schreef MNR het volgende:
Hmmm.. mijn reacties roepen weerstand op.
Ik kijk er graag op deze manier naar want dan is mijn leven het mooiste ingericht. En iedereen mag er op zijn/haar manier naar kijken
quote:Op woensdag 15 april 2009 21:04 schreef KudFokker het volgende:
Heb eindelijk mijn 8 gig muziek op mijn telefoon gekregen
Nu nog hardlopen
In het donker, in het zwart...
Als ik er morgen niet meer ben om te rellen, bel dan aub mijn ouders !
Er zijn er zelfs 4, en drie daarvan kun je zo noemen hoor, doen ze zelf ookquote:Op woensdag 15 april 2009 21:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik moet bij jouw nimmer aflatende positivisme altijd denken aan deze regels uit het nummer Creep:quote:Op woensdag 15 april 2009 21:03 schreef MNR het volgende:
Hmmm.. mijn reacties roepen weerstand op.
Ik kijk er graag op deze manier naar want dan is mijn leven het mooiste ingericht. En iedereen mag er op zijn/haar manier naar kijken
Denk het wel, wil je over gehaald worden danquote:Op woensdag 15 april 2009 20:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Grootste deel van de singles-posters is man, toch?
Organise. Organise. Organise.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:03 schreef MNR het volgende:
Ik kijk er graag op deze manier naar want dan is mijn leven het mooiste ingericht.
Vier stelletjes hier waarvan beide deelnemers uit het stel hier posten?quote:Op woensdag 15 april 2009 21:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Er zijn er zelfs 4, en drie daarvan kun je zo noemen hoor, doen ze zelf ook
Dat zijn de mannen waar we op kunnen bouwenquote:Op woensdag 15 april 2009 21:05 schreef Belsezar het volgende:
Nee Q en Air. Ik ben gevraagd mijn mond te houden da doe ik dat ook
Dan vraag ik je om je mond open te doen. Dan doe je dat ook!quote:Op woensdag 15 april 2009 21:05 schreef Belsezar het volgende:
Had je dan aan 3 nummer niet genoegquote:Op woensdag 15 april 2009 21:04 schreef KudFokker het volgende:
Heb eindelijk mijn 8 gig muziek op mijn telefoon gekregen
Nu nog hardlopen
In het donker, in het zwart...
Als ik er morgen niet meer ben om te rellen, bel dan aub mijn ouders !
Je hoeft ook niets te zeggen. Als je maar typt.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:05 schreef Belsezar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |