Vanwaar eigenlijk deze fascinatie/vraag ?quote:Op woensdag 15 april 2009 20:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Deed ik niet. Mijn eerste vraag was dan ook of het zo is dat je kutje minder strak is geworden nadat je kinderen hebt gekregen. Heb nog steeds geen antwoord.
Ik heb er geen ervaring mee...
Jij ookquote:Op woensdag 15 april 2009 20:30 schreef Duimelot het volgende:ik ga bankhangen
fijne avond nog allemaal
Maar een grote lul heb ik niet, dus krappe poesjesquote:Op woensdag 15 april 2009 20:35 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Wat een gelul over poesjes man.. je moet een grote lul hebben, net als ik.. dan zijn ze strak al hoor je er een echo in.
Ja, en dat laatste besef is dus een niet altijd juiste aanname. Je komt NIET altijd in de vaderrol.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nogmaals, als je een relatie aangaat dat doe je dat met een toekomstbeeld. Dat beeld wordt flink bepaald door het al dan niet hebben van kinderen.
Dus nee ik hoef me nergens in te dringen maar zou me terdege beseffen dat ik uiteindelijk wel in die situatie terecht zou komen.
Welkomquote:
Pure nieuwsgierigheid. Veel over gehoord, weinig uit de mond van een vrouw...quote:Op woensdag 15 april 2009 20:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
Vanwaar eigenlijk deze fascinatie/vraag ?
Nu je het zegt, ik zag die link ook niet zo snel met die hagel en adoquote:Op woensdag 15 april 2009 20:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Hij kwam heel triomphantelijk melden dat hij een BBQ had. Als ie dat nu iets minder had gedaan, had ik niet zo gelachen
Vandaar.
Ja ik wel... Ik bekijk het toch uit mijn oogpunt. Als ik iets begin met een moeder (al dan niet mn eigen kinderen) dan zal ik een papa zijn.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, en dat laatste besef is dus een niet altijd juiste aanname. Je komt NIET altijd in de vaderrol.
Nee niet echt, ik kom zo af en toe 's aan waaienquote:Op woensdag 15 april 2009 20:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Welkom![]()
Tenminste ik neem aan dat je nieuw bent hier
Ado woont een heel eind hier vandaan, daar is de zon nog...quote:Op woensdag 15 april 2009 20:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Hij kwam heel triomphantelijk melden dat hij een BBQ had. Als ie dat nu iets minder had gedaan, had ik niet zo gelachen
Vandaar.
Je snapt toch wel dat de rest van nederland gewoon nog lekker weer heeft (en ado dus ook)quote:Op woensdag 15 april 2009 20:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Vandaar.
quote:Op woensdag 15 april 2009 20:38 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik zag die link ook niet zo snel met die hagel en ado
Ja het is zo rustig aan de overkant dus loop eigenlijk gewoon door die draai deur de hele tijd. Vorig jaar zat er een normale deur in, toen bleef ik gewoon thuis zittenquote:
Oh ok op die manierquote:Op woensdag 15 april 2009 20:40 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ja het is zo rustig aan de overkant dus loop eigenlijk gewoon door die draai deur de hele tijd. Vorig jaar zat er een normale deur in, toen bleef ik gewoon thuis zitten
Ahh ok op die manier. Ja ze gaan snel somsquote:Op woensdag 15 april 2009 20:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee niet echt, ik kom zo af en toe 's aan waaienMaar jullie gaan me meestal te snel dus dan geef ik het weer op enzo
Maw: je zou je opdringenquote:Op woensdag 15 april 2009 20:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik wel... Ik bekijk het toch uit mijn oogpunt. Als ik iets begin met een moeder (al dan niet mn eigen kinderen) dan zal ik een papa zijn.
Ja zekers, mijn sociale leven is gelijk verbreed met die nieuwe deurquote:Op woensdag 15 april 2009 20:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh ok op die manierMaar goed dat er een nieuwe deur in zit nu dan
Jep behoorlijk, dat hou ik allemaal niet bij, daar zou ik een dagtaak aan hebbenquote:Op woensdag 15 april 2009 20:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh ok op die manier. Ja ze gaan snel soms
Denk dat je pas een papa kunt zijn als je door de kinderen ook wordt geaccepteerd als papa.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik wel... Ik bekijk het toch uit mijn oogpunt. Als ik iets begin met een moeder (al dan niet mn eigen kinderen) dan zal ik een papa zijn.
Wat heerlijk!quote:Op woensdag 15 april 2009 20:44 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ja zekers, mijn sociale leven is gelijk verbreed met die nieuwe deur
Ik hoef me niet op te dringen hoor. Ben niet alleen meester met volwassenen maar helemaal met kinderenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |