strakker zelfs, mn ex heeft om die xtra hechting gevraagdquote:Op woensdag 15 april 2009 20:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heel misschien een uitgelubberde kut...? Is jouw kutje net zo strak als voor de kids? Dit was trws mn eerste vraag al. Ik ben serieus benieuwd.
Ben ik een keer serieusquote:Op woensdag 15 april 2009 20:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
strakker zelfs, mn ex heeft om die xtra hechting gevraagd
je zou natuurlijk ook gewoon es en mama kunnen proberen (nee bied mezelf hierbij niet aanquote:Op woensdag 15 april 2009 20:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Laat ik eerst maar kinderen krijgen voordat ik me daar druk om hoef te maken., Aankomende 5 jaar niet in ieder geval.
Jij kan de rest van je leven voorzien! Tof!quote:Op woensdag 15 april 2009 20:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tsja, ik hou me ook aan die planning.
Volgens mij is het zo dat hij liever een minder strakke vrouw pakt dan 1 die strakker is maar wel een kind heeftquote:Op woensdag 15 april 2009 20:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah dus nadat je iemand bezwangerd hebt zal je nooit meer neuken?
want sja een mama neuken staat je zo enorm tegen omdat ze heel misschien een uitgelubberde kut heeft en er een kind uitgeploepst is enzo
maar je wil wel met haar oud worden....
Nee het kutje is niet mn hoofdreden om het niet te doen. Dat zijn de kinderen. Ik ga gewoon niet uit met een vrouw die kinderen heeft. Dat doe ik voor de vrouw en voor de kinderen...quote:Op woensdag 15 april 2009 20:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je zou natuurlijk ook gewoon es en mama kunnen proberen (nee bied mezelf hierbij niet aan) en als het echt zo eng is en tegenvalt dan ga je gewoon nooit iemand zwanger spuiten. Jij gelukkig en de rest van de wereld ook!
Willen is krijgen... Abortus FTW!.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij kan de rest van je leven voorzien! Tof!
oh zeg dat dan meteen ipv het kutje als excuus te gebruikenquote:Op woensdag 15 april 2009 20:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee het kutje is niet mn hoofdreden om het niet te doen. Dat zijn de kinderen. Ik ga gewoon niet uit met een vrouw die kinderen heeft. Dat doe ik voor de vrouw en voor de kinderen...
Meer voor de rest tochquote:Op woensdag 15 april 2009 20:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je zou natuurlijk ook gewoon es en mama kunnen proberen (nee bied mezelf hierbij niet aan) en als het echt zo eng is en tegenvalt dan ga je gewoon nooit iemand zwanger spuiten. Jij gelukkig en de rest van de wereld ook!
Dat zou ik idd eerder doen jaquote:Op woensdag 15 april 2009 20:26 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo dat hij liever een minder strakke vrouw pakt dan 1 die strakker is maar wel een kind heeft
Joe lult altijd met omwegen.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh zeg dat dan meteen ipv het kutje als excuus te gebruiken
Deed ik niet. Mijn eerste vraag was dan ook of het zo is dat je kutje minder strak is geworden nadat je kinderen hebt gekregen. Heb nog steeds geen antwoord.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh zeg dat dan meteen ipv het kutje als excuus te gebruiken
Dat is toch zielig, vrouwen met kinderen hebben ook wel eens behoefte aan sex. Als iedereen zo dacht komen ze nooit aan hun trekken.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee het kutje is niet mn hoofdreden om het niet te doen. Dat zijn de kinderen. Ik ga gewoon niet uit met een vrouw die kinderen heeft. Dat doe ik voor de vrouw en voor de kinderen...
De aanname dat de vorm waarin jij met die kinderen te maken krijgt een vaderrol gaat zijn. Of zegt je verantwoordelijkheidsgevoel je dat je je in die rol moet dringen?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:57 schreef JoeyT het volgende:
Welke aanname. Een relatie aangaan met een moeder, dan mag je inderdaad aannemen dat je op den duur te maken krijgt met die kinderen.
Gewoon verantwoordelijkheidsgevoel.
Besef wel dat er een heel topic aan die Joe is besteed.quote:
Dusquote:
Nogmaals, als je een relatie aangaat dat doe je dat met een toekomstbeeld. Dat beeld wordt flink bepaald door het al dan niet hebben van kinderen.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
De aanname dat de vorm waarin jij met die kinderen te maken krijgt een vaderrol gaat zijn. Of zegt je verantwoordelijkheidsgevoel je dat je je in die rol moet dringen?
Ja net aan inderdaad.quote:
Wat een gelul over poesjes man.. je moet een grote lul hebben, net als ik.. dan zijn ze strak al hoor je er een echo in.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heel misschien een uitgelubberde kut...? Is jouw kutje net zo strak als voor de kids? Dit was trws mn eerste vraag al. Ik ben serieus benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |