quote:Op woensdag 15 april 2009 20:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
In je broekzak likkend aan je ballen. Maar ze smaken naar chocolade dus zal Bel wel zijn
Man, ik zou willen dat ik zo lenig was!quote:Op woensdag 15 april 2009 20:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
In je broekzak likkend aan je ballen. Maar ze smaken naar chocolade dus zal Bel wel zijn
Nou dat is nog al verschillend, als met en zonder kind bekijkt heb ik wel eens vrouwen gehad die verdomd strakker waren dan die zonderquote:
Onmogelijk. Ik heb een korte broek aan zonder broekzakken.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Duim snapt hm wel...quote:Op woensdag 15 april 2009 20:12 schreef dawg het volgende:
[..]
Man, ik zou willen dat ik zo lenig was!![]()
Het gaat er natuurlijk om dat je dezelfde vrouw voor en na kinderen vergelijkt.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:12 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Nou dat is nog al verschillend, als met en zonder kind bekijkt heb ik wel eens vrouwen gehad die verdomd strakker waren dan die zonder
Maarja dat zal jij maar hoog uit 1x in je leven mee maken als ik je zo begrijp
En Bel snapt hm ook Dawg... Je bent toch niet zo'n baasquote:Op woensdag 15 april 2009 20:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Onmogelijk. Ik heb een korte broek aan zonder broekzakken.
Naja het was je eigen grap waar ik op in ging.quote:
Ik denk dat het een goed teken is dat ik hem niet snap.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En Bel snapt hm ook Dawg... Je bent toch niet zo'n baas.
Ja, maar je verloor me bij het chocoladegedeelte.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja het was je eigen grap waar ik op in ging.
Ok Dawgquote:Op woensdag 15 april 2009 20:16 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik denk dat het een goed teken is dat ik hem niet snap.
En het is dawg, verdomme!![]()
Waarom zou je dat moeten vergelijken? Gaat toch waarmee je het doet? Nu ga je een scheiding aanvragen als ze teveel is uitgescheurd en het niet meer te redden valtquote:Op woensdag 15 april 2009 20:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het gaat er natuurlijk om dat je dezelfde vrouw voor en na kinderen vergelijkt.
En ja ik hoop die vergelijking idd maar 1 keer te moeten maken. Ik ben nl van plan om met de moeder van mn kinderen oud te worden.
quote:Op woensdag 15 april 2009 20:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Onmogelijk. Ik heb een korte broek aan zonder broekzakken.
Bel... Donker... Chocoladequote:Op woensdag 15 april 2009 20:17 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, maar je verloor me bij het chocoladegedeelte.
ah dus nadat je iemand bezwangerd hebt zal je nooit meer neuken?quote:Op woensdag 15 april 2009 20:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het gaat er natuurlijk om dat je dezelfde vrouw voor en na kinderen vergelijkt.
En ja ik hoop die vergelijking idd maar 1 keer te moeten maken. Ik ben nl van plan om met de moeder van mn kinderen oud te worden.
Ik zeg toch dat ik het bij 1 persoon wil meemaken en daarmee oud wil worden. Scheiden zit dus niet in de planning...quote:Op woensdag 15 april 2009 20:17 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Waarom zou je dat moeten vergelijken? Gaat toch waarmee je het doet? Nu ga je een scheiding aanvragen als ze teveel is uitgescheurd en het niet meer te redden valt
Joey-logica. Gotta love it.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah dus nadat je iemand bezwangerd hebt zal je nooit meer neuken?
want sja een mama neuken staat je zo enorm tegen omdat ze heel misschien een uitgelubberde kut heeft en er een kind uitgeploepst is enzo
maar je wil wel met haar oud worden....
Laat ik eerst maar kinderen krijgen voordat ik me daar druk om hoef te maken., Aankomende 5 jaar niet in ieder gevalquote:Op woensdag 15 april 2009 20:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
want sja een mama neuken staat je zo enorm tegen omdat ze heel misschien een uitgelubberde kut heeft en er een kind uitgeploepst is enzo
Heel misschien een uitgelubberde kut...? Is jouw kutje net zo strak als voor de kids? Dit was trws mn eerste vraag al. Ik ben serieus benieuwd.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Dat zat t bij mij ook nietquote:Op woensdag 15 april 2009 20:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik het bij 1 persoon wil meemaken en daarmee oud wil worden. Scheiden zit dus niet in de planning...
Ik zal er straks eentje maken voor je ok?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |